Hij is nog wat verkouden en hoest wat...had net 37.7 ,dus we houden het maar in de gaten. Morgen krijgt hij eigenlijk weer prikken, maar anders stel ik die wel 2 weken uit ofzo! @nijntje, balen dat er nog niets te zien is? Hopelijk doet 100 wel wat, maar dat zal haast wel! Ik had pas succes met 75 IE
pooh de vorige keer gebeurde er iets met 175 dus dan kan ik nog even en dat was pas op dag 30 en nu zit ik op dag 19. we wachten maar geduldig af.
dat is wel hoog nijntje!!! Blijkbaar heeft jouw lichaam dat nodig, maar het is wel hoog! Ach, voordeel met spuiten is dat je kan blijven ophogen tot je resultaat is, dat vond ik van die Clomid zo onhandig!
goedemorgen, had ik jullie al verteld dat ik zwanger ben?? hihi. dat er een lief klein kindje bijkomt in december? ben zooooo blij heb vannacht trouwens heel naar gedroomd, nachtmerrie is nog een understatement! (manlief is ziek, dus moet het wel ff hier kwijt...) Ik droomde dat isab dood was gegaan... Echt heel echt. Met ambulance en alles. En dat het mijn schuld was omdat ik zo zwanger was dat ik niet kon reanimeren en niet kon rennen. En omdat ik zwanger was, maar gezegd zou hebben dat ik geen 2 kinderen aan kon?? Jeetje, wat was ik van slag toen ik wakker werd. Echt te erg!!! Zelfs in mijn droom wilde ik alleen nog maar dood gaan. brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Gelukkig staat ons prulleke nu voor me koffie te lepelen, dus ik weer in tranen, maar nu van geluk.. pffft, sorry moest het even kwijt hoor. @sas, jeetje, ik zou je dat ook niet gegeven hebben hoor! ik snap dat het voor jou meespeelt! succes met nadenken enzo! @pooh, wat een schetige foto van Jens! (op die pamper doos) Echt een ventje is het he? Super hoor! (toch ook wel leuk he? een jongentje...) @Cira, oh super shirt! ben benieuwd hoe ze reageren! veel plezier!!! @ll, gister gebeld door een oud collega, die zag mij met mn buikje rondhupsen en had bedacht dat ik zwanger was. ze durfde het niet te vragen, dus via via heeft ze lopen vissen en toen belde ze. Echt leuk! van mij mag heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel de wereld het weten. Nu wil ik ook gefeliciteerd worden en kan ik er blij om zijn! Ik ga btw maandag de fysio bellen want heb echt last van mijn bekken/rug/bil nou fijne zondag! wij zijn dus thuis gebleven omdat hubbie ziek is. Op zich ga ik ook wel alleen naar de kerk, maar isa doet ze hysterisch op de crèche dat ik haar niet weg wil brengen. Dus zijn we allemaal thuis gebleven dadelijk taart eten bij mn zus, die is 39 Liefsss, Taliaa
oooo dr is weer lekker veel gebabbeld! taiaa, o jakkes, wat een vreselijke droom! Komt echt omdat je met zoveel in je hoofd loopt, dat komt er dan zo uit. Ik zei toch laatst dat ik me niet zorgen maakte over wel net zo veel van een 2e kindje kunnen houden? Nou daar maakte ik me geen zorgen over, maar wel over Hoe zou Seth het vinden? Tis niet dat we met hem overlegd hebben ofzo hihi. En de aandacht verdelen op een goede manier, daar heb ik wel (en nog steeds) veel over getobt. En dan kreeg ik ook van die dromen dat Seth helemaal geen aandacht kreeg of dat ik de hele dag de baby vergat omdat ik met Seth bezig was.... is allemaal omdat we onbewust van alles aan het malen zijn! Lekker veel knuffelen vandaag met je mooie meisje! En nogmaals: ben ZOOOOOOO blij voor jullie!!!!!!! Sas, fijn zo'n kinderdagverblijf, lijkt me voor jullie geval zeker het best. (dat de leidsters weten hoe en wat). Ben benieuwd of jullie dan definitief nog voor een 2e gaan. Heb je nu niet juist zoiets na jullie verdrietige miskraam dat je zwanger wilt zijn? Ik had die drang daarna alleen nog maar meer....kon het niet loslaten. Debjes, heb ik wat gemist? Zo laat naar bed? Iets leuks gedaan? Hoe is het met Jesse, opgeknapt? En nog lekker eigenwijs en dwars hihihi. Pooh, ik ben het met iedereen eens, je bent een TOPMAMA/VROUW/VRIENDIN!! En neeeeee, niemand is perfect, gelukkig niet zeg! Daar zou de wereld saai van worden, pfffff! Maar wel lastig als je zo perfectionistisch bent dat het 'lastig' voor jezelf is. Maar daar vind je heus wel een balans in, met of zonder een broertje/zusje voor Jens. Mijn buurvrouw heeft ook 1 kindje, heel bewust. Vind het prima zo en verlangd ook niet meer naar zwanger zijn. Kan toch heel goed, de ene is klaar met 1tje en de andere blijft maar doorgaan..... wat de reden ook is, ieder zijn keus en die is altijd goed! Nijntje, jammer, maar gelukkig kun je gaan ophogen! (super voordeel van spuiten!) Ik had met 37E al genoeg, moet je zien wat een verschillen dan he? Geen last verder van bijwerkingen? Cira, leuk vertellen! Heel veel plezier! En zo'n shirt doet het altijd goed met zoiets, echt leuk om te doen. Ooooo ben vast een heleboel vergeten......solly!!!!!! Hier gister verjaardag gehad, was leuk en Seth vond het super (en kon deze keer ook heerlijk meesnoepen van de taart en al het lekkers dat op tafel stond, wat is dat een stuk makkelijker zeg! Alleen blijven die hete koppen thee/koffie altijd zo eng he? brrrrrr) We lagen rond 02.00 in bed en geslapen tot 9.00. Seth ligt er nu ook weer in, beetje brak nog van de gebroken nacht. Ik ga zo even lekker douchen en vanmiddag gaan we gezellig met onze vrienden naar Chimpie Champ (indoor speeltuin) Fijne dag meiden!!
Taliaa, wat een nare rot droom zeg! Vreselijk he, dan wordt je gewoon ziek wakker! En heb jij al zo'n oude zus? Enne en jongen is ook erg leuk! Ik heb geen vergelijkings materiaal, maar ik ben denk ik meer een jongens mama. Ben niet zo van het roze, haar speltjes etc etc @meike, gezellig, een verjaardag! Slaapt Seth makkelijk bij anderen? Jens namelijk niet! Wijzijn aan het tuttenbellen in huis. Wasjes draaien, en spelen met Jens. Hi jeet en drinkt goed en stapt het hele huis door, onder papa's benen door etc etc. Hoe gekker hoe beter!
Pooh, nou niet altijd. Gister was het even brullen (hij vind het dan te gezellig om te moeten slapen, maar het was al 22.30 uur!) en da andere keer gaat ie zo slapen. Over het algemeen gaat het wel makkelijk. Vind alleen het wakker maken altijd zo zielig... hoewel ie het gister prima vond en om 01.30 uur nog heeft rondgestapt in de woonkamer hahaha. Lot, wat heerlijk dat je jullie wondertje voelt! Geen twijfel hebben hoor, dat is hij/zij echt! Spannend dat jullie het geslacht weer willen weten! heb je een voorgevoel?
Taliaa vervelend he die nachtermerries! ik had ze heel vaak tijdens mijn zwangerschap! gelukkig zijn dromen bedrog! Makkie mijn zus is vrijdag getrouwd. Jersse slaapt altijd door als we hem mee naar huis nemen! Daar is hij vrij makkelijk in! Op de commode tijdens het verschonen en pyjama aantrekken snurkt hij ook door Pooh Jesse slaapt overdag als we is op visite zijn ook niet snel ergens anders! Is heel erg gewent aan zijn ritueel! Sinds paar maanden slaapt hij wel als we 's avonds een verjaardag hebben ergens anders. Dan valt hij opschoot in slaap en kan ik hem ergens in bed leggen Cira leuk he nu alles officieel maken dat jullie een 2de verwachten Ik ben niet lekker! keelpijn en spierpijn! Jesse zijn hoest is ook ineens weer terug1 vandaag nog maar rustig dagje thuis het is toch slecht weer!
Debjes, oooo ja tuurlijk dat wist ik wel!! Sorry!! Dus het was een geslaagde dag? Was het mooi en emotioneel? Ik moet dan altijd even huilen hoor hahaha. Fijn dat Jesse dan lekker doorslaapt, Seth alleen meestal vanaf de auto zijn eigen bedje in, bij de visite wordt ie wel altijd wakker. Beterschap voor jullie!!! Als ik Debjes zo hoor over lekker op schoot in slaap vallen.... ik 'mis' het wel dat Seth even lekker kan uithangen op mijn schoot. Dat lukt echt niet meer met mijn buik, hij zit dan niet lekker en het gaat ook bij mij pijn doen. Even de fles geven lukt nog wel, maar verder niet meer..... dat vind ik wel jammer hoor! Hoewel ik die buik natuurlijk ook voor geen goud wil missen! Maar kijk er wel naar uit om straks Seth weer normaal vast te kunnen houden!! (en zijn broertje erbij hihihi)
makkie Jesse slaapt alleen opmijn schoot als we 'is ''s avonds op visite zijn hoor, anders doet hij dat echt niet hahahah, heeft hij eigenlijk nooit gedaan. Maar snap wel dat je het goed knuffelen of even lekker samen hangen op de bank mist! De bruiloft was super mooi! Ook emotioneel! Toen me zus binnen kwam met haar jurk moesten we samen even traantje laten! En tijdens de ceremonie met een liedje hield ik het ook even niet droog! 's avonds tijdens het feest hebben we heerlijk gedanst! jesse heeft zich uitgeleefd! Die houd wel van een feestje Die viel rond 23:00 uur samen met zijn nicht en neef inslaap daar!
Debjes, mooie foto!! Ik wil ook trouwen (oooooit) hahaha. En Jesse dus een echt feestbeest hihihi. Ja man, snap dat je echt even je tranen niet kon inhouden, heeft echt wel iets he, dat trouwen, de muziek, het ja woord! Geweldig! Zijn ze nu op huwelijksreis oid? Ja, vooral het gewone knuffelen of lekker samen op de bank liggen ofzo... dat gaat steeds moeilijker en mama kan kan niet meer zo wild stoeien. Maar goed, hoort erbij en ik laat het stoeien en wild doen lekker aan papa over hahaha.
Makkie nee ze zijn nog niet op huwelijksreis! In September pas, gaan ze naar Afrika een safari maken.En dan komen hopelijk snel de kindjes
Damens zouden jullie me messchien willen helpen met mijn vraag?? zou het heel pijn vinden aangezien deze topic ook over PCO gaat. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/211209-pco-vraag.html Alvast bedankt Liefs miems
@taliaa he meid niet zo naar dromen zeg. bleh. gewoon leuke lieve dromen hebben. Het is inderdaad best zwaar zo'n opleiding erbij, maar ik kan het lekker op mn eigen tempo doen. @makkie ik heb niet dat gevoel zo na mn mk dat het nu perse moet. We zijn allebei op het moment zo, van nou we weten het nog niet, dus als we aan het klussen zijn, krijgt die van mn man een mutsje op. We hebben besloten dat we van de zomer op vakantie een beslissing gaan nemen. We zien allemaal wel. @pooh 35 is nog jong hoor. Ik was 37 toen ik thijs kreeg. En mijn buurvrouw is met 42 bevallen en een tante van mij ook. Laat moeder worden is tegenwoordig gelukkig heel normaal. @all bleh wat een prut weer. Maar ja dat is wel goed voor me, dan poets ik tenminste een beetje in huis. Anders wil ik alleen maar naar buiten met thijs. Hij heeft trouwens wel geholpen met stofzuigen en zn eigen speelgoed opruimen. Alleen wilde hij net niet gaan slapen. Nou ja lekker laten schreeuwen in bed, het houdt vanzelf op als ie moe is. Als mn man thuis was geweest had ie waarschijnlijk al lang weer beneden geweest. Maar ja mama is wat strenger, en dat weet thijs ondertussen ook. Hopelijk als het straks droog is nog even naar de stad. Maar ik ga nu eerst lekker de GP formule 1 kijken. Yep ik ben een fan. Ik mis geen race.
Debjes wat een gave foto ! mooi hoor ! Beterschap komt het door het feestje ? Pooh bij Jelmer dacht ik en wou ik een meisje .....toen werd het een jongen ....en toen dacht ik ik ben een jongensmama .....zag het ook niet zo zitten ...maar nu ik een meisje heb ,......voelt het ook goed. En er is hier al een hoop roze ....en jurkjes ...hihi Sanne is weer aan het rommelen met haar flessen ... Ze drinkt wel genoeg voor haar doen denk ik ...maar ze drinkt niet wat ze moet drinken. Ze plast en poept verder wel goed.
debjes dan gaan ze telaat op vakantie naar afrika volgens de reclame moet je op huwelijksreis naar afrika gaan van 11-6 tot 11-7 (voor het voetbal). sas hier nog iemand die voor de tv zit voor de f1. ben je ook al eens naar een race geweest. wij zijn in 2000 naar barcelona geweest, dat ik echt heel erg gaaf.
@nijntje ik ben al 2x naar Franchorchamp geweest. Echt gaaf. Trouwens met purgegon spuiten spoot ik 175ie voordat er wat gebeurde. Ik heb zelfs 225ie gespoten, maar dat was een mislukte poging. Dus er is nog hoop voor je hoor.
Nijntje hahaha In September begint pas de zomer daar! Ze gaan naar Kenia MVJ nee het komtr helaas niet door het feestje De griep spookt hier al 1,5 week in huis en rond om familie Mijn oma is vanacht opgenomen in het ziekenhuis en mijn vader werd pas vanmorgen om 9 uur gebelt Ze heeft het aan haar hart en heel benauwd, maar goed dat is ze al jaren. Ze is alleen nu heel opgeblazen (lijkt wel vocht achter haar longen) Ze ligt nu op een afdeling met kankerpatienten word je dus ook heerlijk vrolijk en beter van Maar goed ze kunnen haart morgen pas overplaatsen