@debjes, sterkte met je oma! raar dat jullie zo laat gebeld werden. @all ,zit in en dip vandaag. Jens is niet lekker en dat voel ik aan. Ben erg moe en heb last van mijn rug. Jens ligt te protesteren in bed....en daar word ik soms zo moe van. Meestal slapt ie zonder problemen, maar de laatste tijd....
onze kleine meid was ook al een paar dagen heel onrustig met het naar bed gaan en vanmorgen haalden we haar uit bed en had ze alles onder gepoept. had haar 2 dagen bonen gegeven denk dat dat iets teveel van het goede was.
@pooh, ja ik heb zooooooon oude zus en mijn broer is al 40 hahahaha.. Die zei laatst op zn verjaardag: op een dag ben jij ook 40... En ik: ja maar dan ben jij de 50 al ruim gepasseerd. Op jouw 40e verjaardag ben ik zwanger, wie weet op je 50e verjaardag ook wel weer ik heb nog een broer hoor, die is maar 7 jaar ouder dan ik @nijntje1: ik hoop dat je snel een mooi eitje hebt!!!!
@taliaa dat is een groot leeftijdsverschil dan, wel lachen!!! @jens heeft vandaag weer een peer open WEER aan de diaree...dat is de derde keer nu! Morgen moet ik naar het cb, zal ik het eens vragen...misschien is hij er wel allergisch voor/!
ik zou idd even rustig aan doen met de peer! beterschap trouwens, hoop dat jullei snel allemaal beter zijn! En ja, ik ben een echt nakomertje. geen foutje hoor (mn vader wou niet eerder, hahaha)
Debjes mooie foto en super dat het zo leuk was!! Sterkte met je oma! Makkie het is echt zo'n geweldige dag, je eigen bruiloft, wie weet ga je het nog eens beleven. Nijntje afwachten voor jouw dus, wie weet als het opgehoogd is dat je er wel op reageert. Ik heb max 75 IE gespoten dacht ik. Taliaa nog even voor je het vergeet JE BENT ZWANGER!!!!! Wat een prutweer vandaag, echt een dag om niet te weten wat te gaan doen. Net een eind wezen rijden met mijn ouders even door de mcdrive mmmmmmm nu lkker thuis. Mijn neefje heeft de hand-voet en mondziekte weet iemand of dit erg is voor zwangere vrouwen en de baby?
Ik denk dat leeftijd er niet toe doet, wanneerje kids krijgt! De 1 wilt jong moeder worden de ander juist weer wat ouder! Je moet er alleen met de volle 100% achter staan. Alleen heb je wel als je iets ouder bent vaak emer complicaties, maar goed je kan ook 9 maanden lang nergens last van hebben! Ik vind jong moeder zijn geweldig! Ik zou nooit op mijn 40ste een kind nog willen (tenzij je al jaren bezig bent he, dan is het een heel ander verhaal) Maar dat is ieder zijn eigen keuze vind! Bij sommige mensen komt het er soms ook niet van en dan ineens denken ze, he maar wacht even ik ben al over de 40 zou toch wel graag nu een kind willen, voor het niet meer kan. En zo'n kind houd je vaak wel jong als je wat ouder bent Ik werk zelf met kids van 4 tot 12 jaar. En hun ouders zijn in de leeftijd van 35 t/m 60 jaar. Dus ik zie wel soms de voor en nadelen ervan.
@ Debjes Mooie foto van je zus. En hebben volgens mij ook geluk gehad met het weer. @ Poohbear Ik dacht ook echt dat ik een jongens mama was. Maar nu N er is merk ik dat ik een jongen/meisje mama ben Kast hangt vol met roze, en de staartjes en vlechtjes maken gaat ook steeds beter @ Taliaa Een 2de kindje is heerlijk, en je houdt er net zoveel van. Als je van beide niet nog meer gaat houden, mijn knul was al alles voor me maar nu N er is begrijp ik hem beter en loop nu helemaal over van liefde (van beide kids hoor begrijp me niet verkeerd) En als ik zie hoe ze reageren op elkaar dan SMELT ik helemaal zo liefffffffff. @ nijntje Jou ei komt echt wel, ik had met spuiten bij dag 56 pas mijn eisprong. Dacht ook dat het nooit meer zou gebeuren, maar je geduld word echt beloont. @ All Met hoesten van N gaat het gelukkig wat beter. En is wil nu alles zelf eten, wil ik haar helpen dan weigert ze te eten :x dus soms word het een bende. Volgens mij staan nu de 2 andere hoektanden te drukken, onder is duidelijk zichtbaar (als die door zijn heeft ze al 16 tanden) M moet nog 5 weken naar school en dan lekker 6 weken samen met mijn 2 schatjes. Vandaag de hele dag thuis bankhangen, wilde graag iets doen maar het weer is bagger :x regen regen soms de zon maar nee dan komt er toch weer een regen bui. Hele fijne zondag verder.
Lot toen ik je topic las dacht ik nee dit was niet besmettelijk toen ik zwanger was, maar heb het even voor je opgezicht nog en zelfs hier op het forum stond een topic erover http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/115164-hand-voet-mond-ziekte.html maar het is niet gevaarlijk voor jouw of de baby. Anders kan je nog even bellen voor de zekerheid naar de huisartsen post.
@lot, wat heeeeerlijk dat je de kleine al voelt! ik kan niet wachten zal toch nog een week of 8 geduld moeten hebben... @thamaraa: thnx, nu ga ik niet meer twijfelen, maar geloof jullie gewoon! hey ik zag dat het eind deze week leuk weer wordt! kun je eindelijk in je nieuwe set zitten! en bijna zomervakantie! jullie zijn vroeg dit jaar denk ik?? Heeft je man ook vrij in de vakantie? @ll, had ik al verteld dat ik na mn bevalverlof 6 maanden fulltime ouderschapsverlof op wil nemen?? Heerlijk! kijk er nu al naar uit! Over een tijdje eens aankaarten bij mn baas! ze mag weigeren namelijk! maar veeg een zwangere vrouw maar eens van tafel, haha zo isabella loopt in een strontbroek, niet normaal. nog even moed verzamelen hoor! Liefss, Taliaa
@thamara, jens wil ook zelf eten. Hij heeft een eigen lepel waar ik een beetje op doe en ondertussen voer ik hem ook. Hij doet ook veel met zijn handjes, maar die lepel is echt van de afgelopen week! @taliaa, dat klinkt heerlijk zeg zo lang vrij!! Hoop voor je dat het lukt! Hoe is het nu geregeld met die agressie op je werk? @all, echt lachen...jens niest met zijn hand voor zijn mond. Heb ik hem niet geleerd horo ,maar hij doet het steeds!
hoezo, kinderen zijn een spiegel??*grijns* alhoewel, isa pulkt in dr neus en eet t op... dat ziet ze ons toch echt niet doen oerinstinct denk ik agressie is nu zo geregeld dat iedereen weet dat ik hem niet meer aanpak. tijd zal het leren of dit goed genoeg is...
ok, hopelijk is dat voldoende taliaa!!! Enne dat neuspeuter, lachen!!! Wij hebben net strijd aan tafel gehad. Ik had voor JEns aardappel met worteltjes en hamburger gekookt, maar hij moest er geen hap van. Dan maar niet eten.... Uiteindelijk heeft hij een potje macaroni op . Hij gooit steeds eten op de grond en we zijn daar heel erg bovenop dat dat niet mag. En toch tig keer doen vanavond. brullen dat we boos worden, bla bla bla.... Hij is net in bad geweest en heeft neusdruppels en een Ventolin pufje gehad, want zn longen piepen weer. Denk dat ik de vaccinaties morgen maar oversla.
dan zou ik het idd even overslaan, hij zou de bmr krijgen he? daar kunnen ze best even ziek van zijn. isa kreeg ze ook niet, t cb dacht daar hetzelfde over (later wel gehad hoor) en dat eten is écht een fase!!! (al kan die fase heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang duren) hmm, t wordt tijd dat ik weer eens ga koken. isa leeft nu al 8 weken op potjes en af en toe een vette hap. En wij zelf ook... ik kan gewoon niet koken, heb er de energie niet voor. boodschappen doen lukt niet, want ik sta kokhalsend in de winkel en koken?? nope. nou ffies haha, isa had net een natte scheet gelaten. Ze moest er zelf om lachen, wat een gedonder in dr broek.. en stinken daarna... jeetje, dure luiers zijn het hoor. ze had hem net 5 min aan....
Debjes sterkte met je oma ...wel schrikken zeg ! Talia wel gezellie al je broers en zussen ! Lot mond en klauwzeer ? oohh flauw grapje ... lekker een macje ! Sas manlief is ook een grooot F1 fan ...we zijn 1 keer naar duitsland geweest met zijn 2en ...manlief heeft me toen bijna naar de auto moeten dragen omdat ik van verveling te veel bier ben gaan drinken ....ik hou er dus niet van .... Thamara hier is het ook altijd een mega troep met eten .... Pooh gewoon de stoel omdraaien en af laten koelen ...alhoewel dat hier ook niet altijd werkt ... Oke ik ga Sanne even verschonen ...die is nu voor het eerst wakker vandaag slaapkop ...ze heeft slecht gedronken dus hoop dat het zo beter gaat !
Taliaa je heb geluk dat I nog potjes eet! jesse weigert die echt! Hij vind ze sinds 2 maanden zo vies! dat hij liever niks eet dan! Dus dat is nog wel makkelijk bij jou! Zou me niet schuldig voelen, in die potjes zit ook alles toch Pooh waarom heb je die macaroni gegeven als ik vragen mag? Ik herken de fase ook hoor! Bij Jese heeft dat 4 weken geduurt, soms lag hij wel is 3x per week zonder eten in bed (wel toetje gekregen, doe geef ik altijd) Ik denk echt dat ze je aan het uitproberen zijn, om te kijken of ze misschien iets anders krijgen! Nu nog wel is wilt Jesse niet veel eten! na 5 happen zegt hij Naar!!! (is klaar) en dan toetje en soms wil die dan zeuren om een pipibol (krentebol) maar dan zeg ik Nee we hebben net gegeten, morgenochend kan je weer eten. Ze zeggen ook dat die kleintjes niet meer zoveel nodig hebben (mits ze overdag ook slecht eten)
@debjes, ik had ook best jonger een kind willen krijgen, maar ik ben heel lang vrijgezellig geweest omdat ik nog teveel aan mn vrijheid gehecht was en nog niet de ware was tegen gekomen. En mn man kwam ik pas kerst 2003 tegen. Dus vandaar dat ik later moeder ben geworden. @taliaa lekker hoor potjes voeren. Ik kon destijds in mn eerste 12 weken ook niet koken. ik werd al misselijk van de lucht. gelukkig kookte mijn man toen. Zullen we trouwens woensdagmiddag naar dierenrijk gaan? Het wordt mooi weer. Kan ik je buikje bewonderen. @pooh die fase kan trouwens heeeeeel lang duren. Ik ben hier al maanden bezig. Het avondeten is drama. Een paar happen dan is het genoeg. Behalve lasagne, dat vind ie heerlijk, maar ja elke dag vind ik teveel gedoe. Thijs ligt ook regelmatig alleen maar met een toetje in bed. Enneh eten gooien en bestek op de grond of bord gooien betekend bij ons in de hoek staan. enneh per maaltijd kan dat rustig 6x gebeuren. Maar ja brood en fruit eet ie wel goed, dus het komt vanzelf wel goed hoop ik. @all bleh wat een prutweer vandaag zeg. Ik ben op een gegeven moment maar met de paraplu naar buiten geweest. Allebei een regenbroek en laarzen aan en stampen in die plassen in het park. Vond ie geweldig. Daarnet tijdens het eten nog een stevige onweerbui gehad. Thijs moest ontzettend lachen toen ik heel erg schrok van een klap. En daarna at hij wel door toen ik zei dat de wolken boos op hem waren omdat ie liep te klooien met zn eten. Erg grappig. En daarna hebben we de hagelbui gekeken. Thijs vond het superleuk al die hagelstenen tegen de ruit.
Sas ja soms heb je het niet zomaar voor het kiezen! En ach je heb nu toch een heerlijk ventje! Weet je man ook niet zeker of hgij 2de wilt?
@debjes. yep hij twijfeld net zo als ik. Het leven is nu gewoon zo leuk op het moment met zn drieen. En we kunnen nu Thijs alles geven en nog lekker leven en leuke dingen doen. Met een extra moeten we toch een behoorlijk stapje terug doen, ook financieel, en je weet ook niet wat die regering allemaal van plan is. We willen straks een ander huis, en het liefst gewoon op 1 salaris. We twijfelen gewoon nog even lekker door.