Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Jens eet soms daaaaagen achter elkaar zonder problemen. Maar vandaag was het echt prut. Het is nog nooit gebeurd dat ie helemaal niets wilde. vandaar dat we een potje gaven, wat zo op ging. We hadden zoiets van....anders gaat ie niet slapen van de honger.
    Ook zetten we zijn toetje pas op tafel als hij klaar is met eten, anders wil ie gelijk zijn yoghurt hebben! Het is een nieuwe fase, dus ik kan alles trucs en tips gebruiken! ;)
    Mn schoonzus laat haar dochters alles op de grond gooien....nou daar hebben wij geen zin in en willen hem dat niet aanleren. Maar de smiecht verduisterd nu korrels rijst in zijn stoel..zo van ,dat zag je lekker toch niet hahahahaha

@sas, zo denken wij er nu ook over. We kunnen nu goed leven van ons salaris, we weren allebei parttime en kunnen Jens geven wat we willen en zo. Niet dat ie een verwend nest moet worden hoor ;)
    En als er tweede komt, moeten we een dakkapel plaatsen, de zolder verbouwen en een grotere auto.
    Daarnaast zitten we met ons kleine vangnet...

2. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @pooh dat kleine vangnet ken ik. ach pooh komt tijd komt raad. ik geniet er nu gewoon van. enneh thijs wordt ook geen verwend nest. Net op marktplaats nog wat teva sandalen voor hem gekocht. scheelt weer geld.

3. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    pooh ik denk niet dat Jens naar bed gaat met honger als hij is helemaal niks eet! Ik denk juist dat hij aan het uitproberen is! En ja iets anders geven is de volgende dag toch weer verleiding om het weer te proberen! Eten weigeren en er iets anders voor terug krijgen! Ze leren er echt wel van om eens zonder eten (ik zou wel toetje geven gewoon, ik vind toetjes geen beloning) te gaan slapen, alleen heb je kans dat ze de volgende morgen eten als een beer ;) (maar goed het is maar een tip ;) )

En eten op de grond gooien ben ik ook niet van! mijn zus laat dat ook toe bij haar kids! Ik heb dan wel een hond die alles netjes opruimt,maar nog laat ik het niet toe! na 3 waarschuwingen krijgt hij zijn bord niet meer terug en is het eten ook voorbij!
    hij heeft daar echt van geleert, want hij doet het (bijna) nooit meer. Hij wil me nog wel is uitdagen en kijkt me dan aan met een ondeugende blik en zegt hij heel grappig! NEEEEEEEEEEE Jesse!;)

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    aha, ik hou het in de gaten Debjes!!!

Om 10.20 moeten we op het CB zijn. Ik sla echt zijn prikken over hoor. Maar ben wel benieuwd hoe vele hij weegt en lang is! En efef showen hoe goed hij loopt!

5. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Taliaa
    We hebben al genoten van onze afdak en tuinset.
    Afgelopen zaterdag en die zaterdag daarvoor al lekker bbq.
    Maar idd halverwege de week word het weer beter, heb ik mooi geluk kan alle verjaardags visite lekker buiten zitten :)

@ All
    De kleine van mijn vriendin ligt al in bed, ze wilde niets meer alleen maar jengelen.
    N eet nu nog een paar druifjes en dan gaat ze zo ook lekker naar bed toe.
    Woensdag begint hier de avond 4 daagse en M loopt mee, ben zo benieuwd hoe die het vind en of die het vol houdt.

Hele fijne dag allemaal

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.246
    113
    Brabant
    *mijlpaal*:)
    12 weken zijn bereikt! dit had ik niet verwacht! op naar de volgende: 24 weken!!!!

@sas, leuk idee:):) maar ik kan woensdag niet, moet om 1600 gaan werken! Maar als mijn man nog ziek is, heb ik de auto en zou ik wel 's ochtends kunnen?? Maar dat weet ik nog niet:) anders snel een andere date plannen!!!:)

@ll, manlief is heus ziek:( dus ik moet weer vol aan de bak. Nouja, 12 weken, dus ik wil me ook niet meer ziek voelen!:)

7. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Taliaa
    Gefeliciteerd zeg 12 weken alweer :D

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    jjeeeh 12 weken al weer dat gat snel !

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    wij zijn net terug van het CB. Hij is nu 82.5 cm lang en weegt 10.6 kilo. Lang en slank dus. Hij was maar 200 gram aangekomen in 3 maanden maar dat was normaal zei ze, omdat ie zoveel loopt en actief is!
    Over het eten: het hoort erbij en inderdaad niets anders aanbieden. Dan maar zonder eten naar bed, zei ze. Al vind ik dat moeilijk hoor!

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Nou ik geef wel een toetje hoor pooh ...Jelmer eet barslecht maar een toetje gaat er altijd wel in.
    Maar Jens is ook een flinke lange vent zeg !

Hier hebben we de verwijsbrief voor de KNO BInnen .....Jelmer is eeuwig en altijd poepieverkouden .....we sprayen ons een ongans ...maar hij loopt onstabiel en valt eel te vaak ...zijn evenwicht is gewoon aangetast door de verkoudheid en oorklachten ...dus we willen het even laten checken door de KNO ...Jelmer eet ook heel slecht door zijn verkoudheid ...en is niet meer gegroeid sinds jan ...ja 1 cm ....maar niet in kilo´s

Vanmorgen lekker mijn huissie gesopt en gepoetst ...tenminste boven dan en de badkamer ...ook wel weer lekker om zelf te doen.

11. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa mag jij fulltime opnemen ik mag max de helft van de uren opnemen die ik per week werk dus ik werk
    23 uur mag dan 11,5 uur opnemen. Zei gister ook al tegen mijn man denk dat ik na mijn verlof nog maar een
    maandje onbetaald verlof erachteraan plak als het financieel haalbaar is op dat moment. Even wat langer genieten.
    Yes 12 weken heerlijk een mijlpaal bereikt op naar de volgende mijlpaal.

Pooh wat ik nog weleens doe als Tygo echt slecht eet is net voor hij gaat slapen een bakje vla/yoghurt geven
    ipv gelijk na het eten zodat hij voor het slapen wat binnen heeft.

Mvj zo je had er zin in vanmorgen, wel een beetje rustig aan doen he het is net een week geleden dat
    je meisje is geboren. Goed dat je Jelmer na laat kijken.

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Komt goed hoor Lot heb er zin in om te poetsen dus dan zit het wel goed geloof ik.

Geloof alleen dat de onderhuidse hechtingen naar de opppervlakte komen....die kriebelen hihi

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    kriebel kriebel kriebel hechtingen...waaaaaaaah, vreselijk irritant!

Ben met mijn moeder wezen winkelen. Hebben bij het kruitvat vast Sinterklaas inkopen gedaan, ja lach maar! Houten gereedschap en een mini stofzuigertje. Die leggen we nog effe weg. Wat Jens wel al gelijk in gebruik heeft genomen is een heel leuk tentje van de HEma. Hij vouwt zichzelf uit en het is een garage! Cool!

Arm kind, is in 5 minuten tijd 3 x op zijn hoofd gevallen. Leuk hoor leren lopen!

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

MvJ, hihi kan het gekriebel van de hechtingen helemaal voor de geest halen.... ennuh, mocht je nog een badkamer willen poetsen? Lekker hoor, dat je zo goed in je velletje ziet!! Verstandig de extra check met Jelmer, regelmatig verkouden zijn bij die kleintjes is normaal maar zo veel een vaak....

Pooh, lange slanke vent! Heel normaal als ze nu wat minder gaan aankomen, daar het vele bewegen en als baby komen ze gewoon veel meer aan. Heeft ie nu wel of geen prikjes gehad?

Taliaa, joehoe 12 weken bereikt, wat heerlijk he? Nu op naar de mijlpaal dat je je beebje voelt kriebelen! Beterschap met je man!

Lot, lekker als je ook wat langer verlof neemt, doe ik ook hoor! 1 of 2 maandjes onbetaald. Vind met 3 maanden weer werken veeeeeeels te vroeg!! Liefst blijf ik thuis tot 6 maanden, maar moet financieel ook leuk blijven. Hoe voel jij je? En nog lekker wat gekriebel/plopjes gevoeld?

Hier gaat het eten van Seth eigelijk harstikke goed, hij eet soms wat minder avondeten, maar meer ook niet. Het weggooien/uitspugen is ook al lang niet meer gebeurd. Wij moeten eind van de maand naar het peuterbureau. Ben benieuwd wat hij weegt!

Vanmiddag een mooie commode gescoord, we gaan die donderdag ophalen. Verder gekeken naar een duowagen/buggy. Heb een hele mooie gezien, aquablauw. Ga morgen met mijn schoonmoeder er weer heen en waarschijnlijk kopen (die krijgen we van hun).

Verder hier alles goed, de kleine man in mijn buik is zooooo lekker aanwezig, heerlijk gewoon! En Seth is zo lief en gezellig, smelt van verliefdheid hier de hele dag!

Fijne avond meiden!

15. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    ik heb een vraagje mijn ongi was vrijdag weg en vandaag verlies ik ineens weer rood bloed. weet iemand wat dat kan zijn. moet morgen wel voor de volgende fm maar denk dat dat ook nog niks opleverd.

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    mmmh nijntje, geen idee!!!??

@makkie, nee, hij mocht ze wel hebben van het CB, maar ik wilde het niet. Hij is weer 2x daags aan de Ventolin, al heeft hij er verder weinig last van. Hij speelt en loopt als een idioot!!! Ik mag op het inloop spreekuur komen als hij beter is. Dat is elke donderdag.

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Nijntje ik heb ook geen idee ...het schiet niet echt op zo he ...knuff hoor !

Pooh wat leuk zeg je kan er niet vroeg genoeg bij zijn ....ik dacht alleen dat het vanaf morgen pas inging die folder actie ..hihi
    Dat hema tentje heb ik ook gezien vond hem super !

Makkie hier is het meer ongewoon als Jelmer niet verkouden is ...maar dat gebeurt eigenlijks nooit dat hij niet verkouden is.....
    Wat voor merk duowagen heb je gezien , ben benieuwd !

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

Pooh, nou gelukkig dat Jens er verder geen last van heeft! Je kunt de prikken dan alsnog vast snel halen (Seth is overigens niet ziek geweest van de BMR prik)

Nijntje, tjee geen idee! Wel lastig zeg! Morgen maar even vragen? succes met je fm, wie weet is er wel actie!

MvJ (en de rest die het leuk vind ;)) Dit is de wagen die ik op het oog heb, hij is van Topmark. Vind um leuk omdat er bij Seth voor een beugel zit met ruimte voor een beter en een speeltje oid (beugel kan er ook af) en het babynestje is lekker beschut. Ook is de boodschappenmap keigroot! Vind dat ook wel erg fijn. En de kleur natuurlijk, kan niet anders voor 2 kereltjes toch!! :p

19. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Makkie
    Das een hele fijne wagen die heb ik samen met mijn vriendin gekocht.
    Als we dan op elkaars kindjes passen dat we er wel opuit kunnen.
    Vanmorgen weer gebruik er van gemaakt :D
    En er zit idd een hele grote mand onder

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    top wagen makkie!!!

Deel Deze Pagina