Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Mooie wagen !

Manlief is even een quinny zapp halen .....die heb ik via mp gescoord ....ben benieuwd ..of het ook echt wat is ...daar kan de mc makkelijk op....en dan neem ik jelmer aan de hand mee ....
    of aan het polsbandje ....zal vast wel goed komen ..en als ik verder weg wil gaat mijn schoonmoeder of man maar mee ...

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

Thamara, wat goed dat jij hem dus kent! En dat ie dus goed bevalt, extra reden voor mij om er voor te kiezen! Tis wel een bakbeest he, echt groot zo'n wagen hahaha

Mvj, ja joh, dat kan toch ook! Jullie hebben toch geen duowagen aangeschaft? Kan altijd nog, eentje via mp mocht je het toch straks ineens wel willen!

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    makkie dat dachten wij ook idd ......ik vind de quinny zapp nu sowieso handig voor de mc ...en 2 buggy´s is altijd handig ...heb nu voor Jelmer een prijzige maclaren met standen ....daar kan Sanne tzt in en dan Jelmer in de zapp .....
    En als het geen doen is kan ik een duowagen kopen ....of huren

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    waar kan je die polsbandjes kopen? Ik was bij de anwb vanmiddag en die had ze niet.

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
  6. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Veel geschreven weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mvj quinny zapp is wel heel handig voor de MC ja, ik vind hem alleen heel lag (duwstangen) weet niet of je heel lang bent? Ik kreeg pijn me rug van die buggy! maar goed voor erbij is het wel makkelijk!

Makkiega zo even naar j wagen kijken (stond nog niet ingelogd dus kon hem niet bekijken) waar ga je de commode kopen? heb je een foto?
    En ledikantje heb je die al? oh nee jij had een wiegje toch?

Pooh ik zou wel toetje geven, als hij zijn eten niet wilt eten! Zo heeft hij toch wat naar binnen! ik zie toetje niet als beloning maar gewoon als een melkproduct! Ik snap je gevoel wel hoor! Ik ahd dat ook toen ik de eerste keer jesse in bed lag zonder dat hij hap had avond gegeten, gelukkig staat mijn vriend 100% achter me en zo kon hij nog is extra bevestigen dat we het goed deden en dat het niet erg ;)

Thamara heerlijk 6 weken vrij :D Ik heb er 3 en moet de laatste 3 werken van ze zomervakantie!

Zo weer gewerkt vandaag! Nou ja meer geshopt,we hadden zo weinig kids dat ik en me collega zijn gaan shoppen voor de groep! en de andere 2 bleven bij de kinderen! Zo bloog de halve dag voorbij!

Net 1,5 uur gestreken ik stapel het altijd zo lekker op;)

Morgen begint mijn vriend aan zijn nieuwe baan! Super spannend! vanafmorgen moet ik dus ook alles met de fiets doen (maar kan ook wel ismijn vaders auto lenen ;) )

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Debjes ik ben vrij lang ja ...mmhh chips ....niet over nagedacht ....nou ja we proberen het maar.

ben je al weer opgeknapt ?

8. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Mvj ben wel iets meer opegknapt alleen pijn aan mijn oor nog

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ai oorpijn is niet echt lekker !

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.246
    113
    Brabant
    bij de prenatal hebben ze ze ook. (hebben we ze voor het werk gekocht)

@makkie, mooie wagen hoor! Wil dadelijk echt weten hoe hij rijdt met dreumes en baby. Ik vond het zwaar... (zonder baby) maar wieweet ben ik een watje?;)
    heerlijk je roze-wolk-praat!!! word ik weer helemaal blij van!:)

@thamaraa: hoe is hij in te klappen? gemakkelijk? en is hij niet te zwaar om in de auto te tillen? (nou ja, te zwaar voor dit watje dus;)) en past hij fatsoenlijk in de auto?

@mvj, zag dat je maat 50 pakjes te koop had staan:) Past sanne ze niet? *grijns* isabella heeft overigens wel maatje 50 aan gehad, heb nu ook 2 nieuwe pakjes liggen, maar denk dat ik dadelijk maar in maatje 56 ga shoppen:)
    Ik ben helemaal blij door jouw positieve vibes!! Maar denk aan je lijf hoor! (oei en dan gekriebel.... pfft ik voel het weer;))

@nijntje: vaag hoor! ben benieuwd wat je gyn zegt! wellicht dat je lijf de cyclus al aan het afbreken is? (zeg maar iets hoor..)dikke knuff meid, ik duim me suf voor je!

@ll, had ik al verteld dat ik zwanger was??? mn roze wolk wordt weer wat groter! had vanavond zelfs "gekookt" (10 min en klaar maaltijd, haha) en het met smaak opgegeten... de wonderen zijn de wereld nog niet uit, haha..
    weten jullie hoe lang baby'tjes in de wieg kunnen liggen?? mijn nichtje van 2,5 ligt al in een echt bed, dus ik dacht als beeb nu een paar maanden in een wiegje kan, dan kan isa daarna in een bed en beeb in t ledikantje? (en anders is de ikea dichtbij hoor..)
    heeeeeeerlijk om over zulke dingen na te mogen denken!!!

@sas: dierenrijk gaat niet lukken woensdag, 16 juni kan ik wel?:)

11. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa sprry was je vergeten! Super 12 weken!!!
    En ja ik denk dat het afhangt van je wiegje hoe groot en rum hij is, en hoe snel je babytje groeid ;)
    Dat is net als met een wagenbak, ene kind ligt er 3 maanden in andere 8 maanden.

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Talia Sanne ligt nu in een wiegje ..en als ik het zo bekijk kan ze daar tot een maand of 4 in ....
    Tenzij ze te bewegelijk is ....Jelmer is over 4 maanden bijan 2 jaar ...dus zou dan evt in een bedje kunnen ...maar ik heb ook nog een ledikantje nieuw in doos liggen.
    Het officiele ledikantje van de kk .....Jelmer ligt in een romantisch gietijzeren ledikantje ....hihi
    En anders word het idd ikea ...

Mijn lijf doet het echt goed ...klinkt misschien wat absurd maar lag gisteravond te kroelen met manlief :)en kreeg even hele andere kriebels dan die van de hechtingen ....maar goed ik vleoi nog en mag daar helemaal niet aan denken ...zeker niet voordat er goede anticonceptie in huis is......

Als je intresse in de pakjes hebt moet je een gil geven hoor ....jij mag ze van me hebben voor de verzendkosten ...of je moet ze komen halen hihi

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.246
    113
    Brabant
    je bent een lieverd! maar ik ben bang dat beeb2 ook niet in 50 gaat passen eigenlijk... isa was 4320 en ik verwacht niet dat deze minder weegt!
    En heerlijk meid, dat het kriebelt! nogmaals: doet me goed goed goed om jouw berichtjes te lezen. dit verdien je gewoon! lekker in je vel met je mooie kindjes!!! (en je hubbie natuurlijk, die mag ook meedoen;))
    Ja ik ben een beetje kwijt hoe het zit met draaien enzo, ze moeten natuurlijk niet uit de wieg vallen.
    ik heb het familie wiegje van mn schoonzusje alweer gereserveerd! de ikea is een mooie reserve!:)

(ennuh, als ik de pakjes toch zou willen, kom ik ze zeker halen, niks opsturen:):) misschien heb je nog iets anders waar ik interesse in heb? kopje koffie ofzo?? *subtiel*)

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Koffie ,.....wijn ...bubbels ...alhoewel ik die vanavond nog soldaat maak .....beschuit met muisjes .....alles !

15. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland

16. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ha dames!
    Vandaag naar de vk om 10.00 uur.
    Volgende week vrijdag een echo.
    Duurt nog wel heeeel lang zeg...
    En de misselijkheid lijkt wel minder te worden.
    Word ik niet heel blij van...

X

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Meisje kan me voorstellen dat dat je niet lekker zit....ben benieuwd hoe het bij de vk is !

PPff ik heb net maar even het cb gebeld .......We hebben Sanne vanmorgen gewogen.
    En ze is 40 gram lichter als vrijdag.....potjandrie wat baal ik hier toch van ...ze moet echt gaan aankomen.
    Heb nu met het cb afgesproken om een vast ritme aan te bieden ....Max 4 uur er tussen overdag en min 2 uur er tussen.......
    En voor mijzelf ga ik maar eens opschrijven wat ze drinkt....

18. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Mvj
    Heb je wel de zelfde weegschaal gebruikt ??
    Want daar kan mss dan het verschil in zitten.

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @mvj ik schreef het ook altijd op, ken je de rekensom van wat ze minimaal binnen moet krijgen om te groeien?

150 x gewicht = totaal cc per dag dat kan je eventueel vervolgens nog delen door het aantal voedingen en dan weet je wat ze minimaal per keer moet binnen krijgen.

Je neemt dan dus het gewicht van de laatste keer wegen.

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    oja en het gewicht dus in kg

voorbeeld:

150 x 4,000 kg = 600

Dus 600 cc, bij 7 voedingen dus 86 cc per keer

Deel Deze Pagina