Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miems

Miems Actief lid

18 apr 2010
    325
    0
    0
    Hey meiden, nou ben vandaag bij de gyn geweest. Bloedonderzoek en de zaad waren goed.

Ik heb verder een vaginale echo gehad. ik moet eerst wat kilos kwijt om te kijken of mijn cyclus wel wat beter word, En over 4maanden moet ik terug om te kijken of er wat veranderd is.

Moet eerlijk zeggen dat ik best wel teleurgesteld was, had gedacht gelijk aan de medicatie te kunnen.

Ik zit vandaag op mijn 7de cyclusdag en ga voor alle zekerheid de komende tijd wel klussen. Je weet maar nooit. de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Liefs miems

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hier is alles goed. Heb me voorgenomen om zeker 3 kilo af te vallen, vanaf vandaag! Was wat aangekomen en dat wil ik niet en heb me wat laten gaan met chips en chocolade!!! Wish me luck!

@mvj, lekker dat je kroel gevoel terug komt!!! ;)

3. hallo meiden

mag ik me hier nog laten zien?
    Helaas weer een mindere week gehad met F maar sinds zondag is ze weer koortsvrij. Gister naar CB geweest, spuitjes gehad en ze weegt nu 8800 en is 75 cm.

Hoe is het met jullie?
    Ik lees wel altijd mee en volg jullie op Hyves.

@ pooh Jens al wat langer los gestapt?
    @ makkie de laatste lodjes he meid wat spannend zeg.
    Begint hier wel weer te kriebelen ;)
    @ meisje hoe was t bij de vk?
    @ debjes wat een mooie foto's van de bruiloft. Wat een kanpperd die jesse!

Uhm @ iedereen fijne avond nog ga snel wat te eten maken

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ryanna, tuuuuuurlijk lekker hier blijven kletsen! Iedereen heeft het wel eens te druk met andere dingen om steeds te reageren! En jij hebt het zo te lezen weer erg druk met je meisje gehad. Wat sneu toch elke keer, laat het een keer ophouden zeg! Gelukkig gaat het nu weer beter, duim dat het zo blijft. Dusseh, ook de kriebels voor een 2e wondertje? LEUK!!

MvJ, dat rekensommetje van Linda hield ik ook altijd aan. Seth dronk ook in het begin heel wisselend. Maar dat halen ze weer in en ook hij is er niet slechter van geworden!! En weer lekker kroelen met je mannetje dus, heerlijk! Gek he, zoveel maanden je kl*te gevoeld, je kind is er uit en je voelt je weer zoveel beter!! Moet je zien joh, wat een zwangerschap lichamelijk en geestelijk met je kan doen... nog petje af wat je allemaal hebt doorstaan de afgelopen maanden en dat je het nu al meteen zo super doet!!

Hier een keidrukke dag gehad, ben net thuis.... eerst gewerkt, daarna met mijn schoonmoeder door naar babypark en de duobuggy besteld!! Daarna weer naar mijn moeder, meegegeten met Seth en alle kindjes van mijn zus waren er ook en net weer naar huisgelopen met Seth. Die ligt nu op een oor en ik ga ook zo..... morgen lekker een dagje vrij.

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Ben ik weer even .....

Zit vandaag niet zo heel lekker in mijn velletje...
    Heb vanmorgen het cb gebeld en adviseerde min om de 2 uur voeding of max om de 4 uur....
    Prima ....Sanne kwam ook uit zich zelf in eens vanaf 10.00 om de 2 uur met dit schema...

04.00 50 cc
    08.00 30 cc
    10.00 60 cc
    12.00 65 cc
    15.45 60 cc
    17.45 50 cc
    19.45 20 cc veel gespuugd na de tijd
    20.50 55cc

na de voeding van 19.45 gaf ze dus veel over .....en om 20.00 verigng ze van de honger ..dus om 20.50 maar weer aangeboden ..ook al is het binnen de 2 uur ....
    Vanmiddag zijn we op het cb wezen wegen ....ze weegt nu 4194
    en ze woog 4485 dus is ze 291 gram afgevallen.
    Op het cb heeft de ka op verzoek van de wijkvpk nog naar het hartje geluisterd.
    De ka kon geen afwijkingen horen.
    Leek mij ook wat onlogisch omdat ze in het zh 48 uur aan de hartmonitor heeft gelegen.
    De ka vond alleen dat Sanne op de maantjess van haar nageltjes wat blauwkleuring heeft ...verder niet op de handjes en voetjes na.

Maar goed dan bel ik met mijn vader vanavond ...en die zit dan zo gezellig te vertellen van ja dat had je broertje ook en daar zagen ze pas na 3 maanden een hartafwijking en die stopte ook na 10 min drinken ......omdat hij moe was bla bla bla ....

En ik was gezellig alleen thuis ...en Sanne begon net over te geven ....dus had even te kwaad ...dus eventjes tranen met tuiten ....bah ....

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Volgens het cb mag Sanne nu max 860 cc...dat rekensommetje van Linda houd ik even in mijn achterhoofd ...De tip van de difrax met dodi speen doet iig al beter zijn werk dan difrax zijn speen ...

7. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    MVJ ik weet niet hoe oud je broertje is, maar ik denk wel ouders dan 10 ;) Maakje egen zorgen 10 jaar (of langer geleden) hadden ze niet zullke ontwikkelde matrialen om zo snelafwijkingen op te sporen! Nu hebben we dat wel! dus ze zullen echt wel goed gekeken hebben of jouw meisje iets mankeert! Ik snap dat je, je zorgen maakt hoor, vooral na wat je vader zei! maar misschien helpt dit beetje om je onzekerheid weg te nemen ;)

Hou het gewoon even goed in de gaten! En anders hang je weer aan de bel! Mijn nichtje heeft een half jaar lang terug gegeven en dat was echt wel meer dan een mondje vol!
    Ik hoop dat de fles/speen nu wel beter werkt en dat ze weer aankomt!

makkie drukke dag dus gehad! Leker morgen dagje vrij met stralend weer!

Ryanne je meisje gaat voor het forum! het zit jullie toch niet mee he! Ik hoop dat jet nu beetje beter gaat met de gezondheid van je kleine meid!

taliaa hoe is het met je?

MVS alles goed bij jouw?

Hier gewerkt verder niks bijzonder, morgen lekker dagje vrij! dan 2 dagen werken en weer heerlijk weekend! Mijn vriend vandaag voor het eerst begonnen bij zijn nieuwe baan! Was erg leuk, wel wennen maarja dat is iedere nieuwe baan!
    Ik mis me auto wel hoor! Vooral morgen als ik vrij ben! maar goed het is even afkicken ;) En heb altijd mijn ouders auto nog die ik mag lenen ;)

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Debjes zo had ik het nog niet bekeken ....mmhh daar heb jij helemaal gelijk in .......Ik he het inmiddels allemaal maar een beetje laten bezinken ......mijn meisje heeft om 20.50 nog 60 cc op ...en wat cinababy druppeltjes voor dr krampjes ...lekker gekroeld met zijn 2en en dr bedje in ....

9. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    MVj ze is ook nog maar klein meiske! En doet het gewoon even allemaal op haar tempo!
    De ene baby komt na 3 dagen weer op haar geboorte gewicht terecht en de ander doet er 2 weken over! Zolang ze voldoende plasluiers heeft, vrolijk is niet contineu huilt, zou ik me niet al te zorgen maken en het terug geven even in de gaten houden! Spuugt ze nou echte vloed golven dan zou ik wel het even na laten kijken!
    En anders Geniet :) En lucht je hart maar hier :D

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ach mvj, wat een stress. Niet te veel denken aan je broertje hoor .Ze heeft 48 uur aan hartbewaking gelegen, toch? Dan hadden ze vast wel iets opgemerkt hoor!

@ryanne, ja Jens loopt officieel 2 weken ECHT los nu. De afgelopen maand liep hij graag aan je vinger en wat stappen zelf los, of je moest hem erg aanmoedigen en dan liep hij de kamer door. Nu gaat hij er zelf op uiT! Echt zo schattig!

meiden ik duik mn bedje in!!
    Trusten allemaal!

11. Milla

Milla Niet meer actief

Wat lees ik nu... meisje ben je zwanger??? GEFELICITEERD!!! ik duim voor je dat alles goed zal gaan!

Sorry dat ik zo als spuit elf kom binnen vallen!
    ik heb dan niet veel tijd maar blijf meelezen.. :)

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.093
    2.237
    113
    Brabant
    @mvj, niet zo'n zorgen maken!!! Wat debjes ook zei: we leven in 2010! En met alle kennis enzo zouden ze echt wel al iets gezien/gehoord hebben hoor! en je vader lekker laten kletsen! *puh*
    Isa gaf ook veel terug, was gewoon een spugertje! en sanne is nog geen 10% afgevallen, dus ze mag nog even;) nu gaat ze gewoon aankomen!!!!! :):)

@pooh, succes!!!

@meisje, hoe gaat het?

@debjes, jammer he, dat je de auto nu minder hebt?;) maar fijn dat de baan bevalt!

@ll, ik voel me SUPERRRRRRRRRRRRRRRRR!!!! (maak me meteen weer zorgen, hihi. ) vanochtend hartje geprobeerd te luisteren, weer niet gehoord, maar who cares??:) binnenkort bellen voor een pretecho. wanneer zouden jullie die doen??
    Ik zit nu te wachten tot mijn-koffie-op-nuchtere-maag helpt en ik éindelijk weer naar de wc kan*zucht*. dadelijk maar lijnzaad kopen bij de ah, schijnt goed te helpen!
    nou, dadelijk naar een kennisje met dochertje van isa's leeftijd, dan werken tot morgenochten. En morgen lekker chillen met mn vriendin(shoppen, broodje eten, in haar tuin zitten, wat een leven) vrijdag nog een dienstje en dan ben ik het weekend weer vrij:) JOEHOE!!!

Liefss, taliaa

13. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi!
    Met mij gaat het op zich hartstikke goed.
    Alleen die misselijkheid is nog maar heel af en toe aanwezig.
    Wel: veeeeeel lucht (hihi, boeren en rommelende darmen), en steekjes in mijn onderbuik, soms wat last van mijn rug maar dat duurt dan een uurtje en dan is het weer weg.
    Nog 9 dagen tot de echo!!!!! Ben zoooooo benieuwd hoe het daar binnen gaat!
    (ohja, en van die witte blaasjes op mijn tepels. Zou dat ook een zwangerschapssymptoom zijn?)

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Goedemorgen !

Sanne is uit zich zelf meer gaan drinken jjjeeehh ! Geeft een goed gevoel !
    Mijn vader lult maar een end weg .....

Talia je heb leuke plannen !

Het is hier lekker weer trouwens ....

Meisje die witte blaasjes ken ik niet ...

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

MvJ, goed zo Sanne! En laat je niet te onzeker maken meid! En dat je je soms wel onzeker/huilerig voelt komt natuurlijk ook omdat je nog maar net bevallen bent! Dus dan ben je extra gevoelig voor onzekerheden. Je zult zien dat Sanne het lekker op haar tempo doet en ondertussen gewoon goed in de gaten houden (maar ook weer niet te goed, snappie me nog ;))

Meisje, bedoel je blaasjes of bultjes? Ik heb ook vanaf het begin witte bultjes binnenin mijn tepelhof. Is normaal toch? Ik ben ook benieuwd naar jullie echo straks, ik tel met je mee af!!

Taliaa, ooooo wat klinkt je lekker posi en vrolijk!! Fijn hoor! Lekker vooruitzicht met je vrije dagen en met je vriendin chillen. Geniet er maar lekker van!

Debjes, fijn dat je vriend het werk leuk vind! Tuurlijk is het wel even wennen (zegt de expert... heb echt zoveeeeel banen gehad ;))

Hier alles super, net met Seth lekker buiten in de speeltuin gespeeld (hij zegt grommel (schommel) en wipwap en tauto! (auto). Hij begint echt goed te kletsen nu, superleuk! Daareen broodje gegeten, hij ligt nu lekker te slapen. En straks met mijn zus en de kindjes naar een buitenspeeltuin en afsluitend naar de Mac Donalds! Leuke dag dus!

16. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik bedoel eigenlijk bultjes ja.
    Stom, blaasjes is iets anders.

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    witte bultjes had ik wel ....vooral na de bevalling ....die zijn nu weer weg ...

18. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    goede middag allemaal,

wat is het een lekker weer.

geniet allemaal van dit mooie weer, dat ben ik wel vanplan namelijk.

19. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ohhhh ik verveel me KAPOT hier op het werk.
    De telefoon gaat gewoon helemaal niet, en dat met ruim 100 woningen in portefeuille. Er is gewoon geen fluit te doen. En dan gaat de tijd wel heeeeeeeeel langzaam....

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @mvj: wat leuk dat de tip goed werkt, voel ik me al echt een ervaren moeder (trots) en diezelfde vriendin waar ik deze tip van had, haar kleine duurde het vier weken voordat ze weer een beetje goed groeide dus tja... mijn ervaring met mijn kleintjes en in mijn omgeving is dat jongetjes toch wat beter drinken zowieso (misschien toeval hoor) en ze is nog zó klein!

Deel Deze Pagina