Heb even snel gelezen Maar ben zo moe!!!!!!!!!!! Zit er even doorheen! jesse is ziek vanacht heel de boel overgegeven en vandaag is zijn ontlasting echt water! De hond was ook nog is ziek vanacht dus liep ik daar ook mee buiten om 03:00 uur! gelukkig was ik vandaag vrij en liet Jesse me welk tot 09:30 uitslapen, maar goed! Vadaag toch heen en weer gefiets om nog even snel op visite te gaan bij mijn oma in het ziekenhuis! Nu gaan we zo eten lekker spare ribs besteld weet het niet lijn verantwoord maar heb het nodig! Was toch een halve kilo aangekomen deze week ( denk dat, dat ook weer teleurstelling is) mag niet klagen heb wel echt gegeten vrijdag,zaterdag en zondag! Maar goed ik heb het vandaag even nodig! heb niet gesnoept ofzo meer dus mag best is spare ribs eten Zo heb me hart weer gelucht! ga me haar droog fohnen en me kind in bed leggen!
Linda ik was er heel blij mee ! Je voelt het ook gelijk ...de dodi speen is lekker zacht en de difrax is stug en hard Debjes Beterschap voor Jesse en voor de hond ! Spare ribs moet kunnen voor een keertje
hey meiden! Hier is alles goed hoor....beetje druk Morgen ben ik vrij, kom ik effe buurten hier! En heb vandaag goed gedaan met afvallen!!!
Hallo allemaal! Ben even een paar dagen uit de roelatie geweest hier. Spierpijn hoofdpijn en flinke keelpijn. En dan zonder ibuprofen door zien te komen Maar inmiddels gaat het wat beter heb nog wel flink keelpijn maar spierpijn alleen nog licht in mijn nek. En natuurlijk in mijn onderrug en af en toe bij de liezen Heb bijgelezen maar ben bang dat ik niet alles heb onthouden. Mvj fijn dat Sanne toch weer beter drinkt. en hoe bevalt de zapp? Hier heb ik hem ook altijd gebruikt in de auto voor de MC. Debjes Beterschap bij jullie thuis! Mooie foto! Taliaa YEEEEEEEHHHHH 12 weken ZWANGER!! Lekker aan het rond zweven op je roze wolk? Beterschap voor je hubbie. Makkie mooie wagen! en schiet de babykamer al een beetje op? schiet al op zeg al weer ruim 32 weken. Hoe was het vanmiddag? Meisje hier helemaal geen zwangerschapsgevoel op pijnlijke borsten en wat spierpijn in de onderrug en liezen. Nog even en dan hebben jullie een prachtige echo! Nijntje balen zeg van je lichaam. Ben benieuwd wat de gyn ervan zegd. Pooh wordt heerlijk weer morgen lekker genieten van je vrije dag. Milla hoe is het verder bij jullie? Thamara Ach als er maar veel plezier is bij de avondvierdaagse komt het vast helemaal goed. Ryanne balen dat F weer zo ziek is geweest. Morgen echo ben erg benieuwd en eigenlijk ook wel een beetje zenuwachtig. Mijn schoonouders vinden het helemaal super alleen ze begrepen het t-shirt niet zonder extra hints. Nu nog mijn ouders het vertellen en mijn zwager en schoonzusje en dan over een paar weekjes de rest van de wereld
Cira ik duim!!! Hier gaat alles goed alleen zit Timo volgens mij in een 'sprongetje'. Hij dronk vanochtend voor het eerst zijn fles niet leeg haha, veel jammeren en op schoot willen en vanacht ook ineens hard huilen maar dat hielt snel op. Verder slaapt hij veel en ligt hij graag in zijn veilige ledikantje. Nouja gaat vanzelf over alleen morgen weer prikjes dus dat is wel net sneu. Ik twijfel of hij een tandje krijgt, hij kwijlt namelijk ineens dus ik keek naar zijn onderkaakje en zie wel iets van witte puntjes (3 bij elkaar in de buurt) maar niet heel duidelijk dus misschien ook wel niet, morgen eens vragen. Evy gaat ook lekker, heerlijk kletsen en volgens mij gaat ze maatje 56 een beetje overslaan dus ben benieuwd morgen bij het CB. En gister om 22.30 de fles gegeven en ze kwam weer om kwart voor zes, trots op ons ukkie . Gister was mijn vriendin hier met haar dochtertje van 5 mnd en herkende veel in Evy dus ze heeft kennelijk echt een dames-temperamentje, toch wel fijn om herkenning in drama-queen-gedrag te horen .
wat fijn dat het goed gaat Linda! En al tandjes?? Dat is wel heeeeeeeeel vroeg hoor, maar het komt wel eens voor ja!
Linda zijn het echt beetje van die witte bobbeltjes Jesse had dit vanaf 3 maanden en kwijlde ook mega veel! Maar met 5 maanden kwam pas de eerste tand! kan wel zijn dat het al beetje bezig is daar onder. Je kleine man lijkt wel erg op Jesse. Veel slapen en liefst in zijn eigen bedje (veilig en geborgen) misschien jongens temprament Cira succes vandaag! Wat balen dat je je niet lekker voelde! Makkie leuke wagen hoor! Heb je ook die kleur? Mvj hoe gaat hetg met Sanne haar drinken?? Iemand nog wat van MVS gehoord? Meisje bijna je echo! Ik hoop dat de kwaaltjes snel weg zijn! Lot hoe is het met jouw? Pooh geniet van je vrije dagje! Taliaa je bent zwanger heb je het iedereen al verteld? Hier betere nacht gehad! Jesse kwam 08:30 wakker. Nu zit hij plop te kijken en krentenbol te eten. Straks gaan we lopen naar mijn moeder en gata hij daar spelen en ik werken. jesse heeft iets nieuws als hij wilt drinken, vraagt hij mama drinken. Dan zeg ik ja op de tafel staat het en dan roept hij in het vervolg Neeeeeee nieuw drinken haahahah grappenmaker Ik doe dan soms net alsof ik er iets nieuws in doe
@Debjes: grappig dat je het allemaal herkent! Ja het zijn zeg maar drie van die witte puntjes net als wanneer ze wel eens zo'n klein wit puistje (talg) op hun gezicht hebben. Leuk he dat jongens ook zo hun 'eigen ding' hebben. Ik zie echt verschil. Ivo was helemaal trots deze week, Timo ging bij iemand op schoot (een na laatste kraamviste ) en ging hard huilen, Ivo nam hem op schoot en BIG SMILE toen voelde hij zich echt helemaal op en top papa, vond ik echt leuk om te horen .
Leuk he zo'n trotse vader! Ja Jongentjes zijn vaak wat verlegen en rustiger dan meiden! die meiden hebben gewoon pit Wel leuk toch dat je van beide wat hebt! Lijken Timo en Evy wel op elkaar??? Of gaan ze nu beide eigen kant op?Ik weet niet zo goed hoe dat zit met 2 geslachten kunnen ze dan ook 1 eiige-tweeling zijn of is het al vanzelf spreken dat ze twee-eiig zijn? Die bobbeltjes zijn volgens mij gewoon begin tekens maar kan nog wel tijdje duren (hoe je het beschrijft, lijkt het precies wat Jesse ook had) je kan het nog even navragen! Je kan dan voor de pijn/druk druppels kopen van vsm (net als cina baby voor krampen heb je dat ook voor tandjes) bij Jesse hielp dit wel goed! Ik deed het altijd even erop voor hij ging slapen (als hij last had).
chamodent heet het van vsm...bij Jens hielp het niet,daar werkt Dentinox beter bij! Heerlijk he dat trotse vader/moeder gevoel! daar kan niets tegen op!
Linda, ik weet welke bobbeltjes je bedoelt! Mss is het voor Timo wel een teken dat er een tandje aankomt, maar toen Seth dat had (nog voor de 3e maand) dat ik ook, hij krijgt een tandje!! Ik echt tegen iedereen vertellen.... hihi maar er gebeurde niets! Pas met 11 maanden zijn 1e tand en nu met 1,5 jaar heeft ie er 'pas' 6 en 2 'halve' hahahahaha ** heerlijk die papamomentjes!!** Debjes, ja die kleur van de wagen is het ook geworden, gaaf he! Cira, spannend morgen de echo, zijn het er 1 of 2?? Hier alles goed, nu even werken. Vanmiddag lekker vrij met mijn mannen en gaan we de stad in, papa wil op tv jacht!
debjes, pffff wat hij wil... een grote en platte, het liefst HD ready?? Zegt mij niets, maar goed, mannen he? Ach, vakantiegeld is binnen en we gaan toch niet weg, dus hij gaat maar lekker zijn gang! Hoe gaat het zo zonder auto en hoe is het met je mannetje?? Hoop alweer beter!!
Damens ik had even een vraagje. Ik heb ook PCO en moet van de gyn eerst een beetje afvallen voor ik aan de medicatie kan. Nu ben ik na 14 weken weer ongi geworden en ben net klaar.. Mijn vraag was dus heeft het zin om toch te klussen voor alle zekerheid? of is de kans op zwangerschap gewoon 0,0
Miems, gewoon doen meid! Hoeveel kans je hebt, weet ik natuurlijk niet! Ik denk dat ze graag willen dat je wat afvalt zodat de medicijnen straks mss beter aanslaan? Weet het ook niet hoor... maar ik zou echt wel zelf aan de slag gaan!!
Miems dat is wel een tegenvaller als je hoopt op hulp en je moet eerst naar huis om af te vallen, ik zou gewoon voor jullie lol blijven klussen en wie weet wat er van komt. Makkie op pad met je man, als ze willen kunnen ze veel geld uitgeven. Reageer vanavond weer ff Tygo wil aandacht is niet helemaal in zijn doen vandaag.
@miems, de kans is wel aanwezig alleen natuurlijk veel kleiner dan normaal om zwanger te worden...gewoon omdat je niet weet wanneer je eisprong is, als die er al is... Maar klussen voor de lol is toch leuker?? Hoeveel moet je afvallen?
jep ikke wel mvj. Heb wat kunnen schuren en verfen toen Jens sliep, maar die ligt nu te protesteren dus ga ik hem er maar uit halen! Beetje brutaal. Belt net een vrouw op van het Liliane fonds of ik donateur wil worden. Ik zeg nee, ik maak liever af en toe zo wat over dan dat ik een machtiging teken aan de deur. En we hebben een kleintje wat veel geld kost. Ja zegt ze, maar u woont in zo;n mooi dur huis (hallo standaard rijtjes woning en dan nog...), u kunt wel 5 euro missen..... Echt brutaal hoor!