Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    nou ja zeg ...wat zei je jij kan niet in mijn protemonnee kijken ....

ze bellen ook vaak met het verhaal dat ik geld kan besparen ...ik zeg dan heel brutaal dat ik geen geld wil besparen omdat het hier uit de kraan komt ....hahahah is natuurlijk niet waar ...maar die mensen kunnen je zo dwingen ...8)

ik heb net veel te veel geld uit gegeven in de hema ..aan kleertjes voor Sanne ...gelukkig heeft mnalief nog niet gevraagd wat ik kwijt was ;)

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    whaha, die is goed!!!!!!

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Ik heb me vanmorgen trouwens slap gelachen ....manlief was met Jelmer in de tuin ...bij de zandbak ...Jelmer was druk aan het scheppen.
    Mijn man zat gehurkt bij de zandbak ...je zag een stukje blote onderrug ....en zijn boxer ....waarschijnlijk stond het een stukje open ...Jelmer vond het wel leuk om een grote schep zand bij zijn vader in zijn broek te scheppen ...hahahaha ik kwam niet meer bij ...de boef !

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    whahahahhaahhahaaa, geweldig!!!! go Jelmer!! Dicht metselen die bouwvakkers spleten!!!! hahaha

(ik moet niets zeggen, was net aan het fietsen en kwam tot de ontdekking dat iedereen mn witte flosdraad (string) kon zien zitten...pffff)

5. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @debjes hihi grappig zeg.
    @mvj heerlijk shoppen, ik probeer te wachten tot de kinderbijslag, maar dat heb ik nu ook niet gered. Ik heb afgelopen zaterdag de korte broeken bij de h&m opgekocht voor Thijs.
    @all vandaag mega druk gehad op mn werk, enneh Thijs heeft de hele dag buiten gespeeld op het kdv. Ik kreeg hem echt heel erg zwart terug en hij kwam mij dol enthousiast begroeten, heel leuk mn witte broek ook helemaal zwart. zucht . Zijn kleren staan nu te weken in de vanisch, hopelijk wordt het nog wel schoon. Morgen nog even een lange ochtend werken en dan weekend en heerlijk van het mooie weer genieten.

6. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Sas moet ook kortenbroeken hebben! Zijn er leuke bij de H&M ik had vorig jaa rvan die leuke in allerlei kleuren! lucht blauw wit, van dat parachute spul! Hoop eogenlijk dat ze die weer hebben

MVJ lekker toch geshopt hahaha je kan blijven shoppen! Vooral voor meisjes vind ik!

Makkie ik heb nog steeds last van de buikgriep! En jesse heeft vanavond onder het eten overgegeven weer :( Arme man

Ik voel me nu erg schuldig want jesse gaat morgen bij mijn ouders slapen, omdat ik naar bios ga met mijn zussen en mijn vriend heeft een wielrenners tournee (hij gaat kijken daar)
    maar goe dheb gezegd als het niet gaat komik hem halen!

Ik mis me auto nog wel steeds heel erg! maar goed went wel!

Morgen foto's ophalen van Jesse bij de jumbo.

7. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Meiden hier een gelukkige Cira en hubbie Het is 1 mooi prachtig kindje helemaal tip top in orde voor de tijdsduur van de zwangerschap. 1 juli mogen we weer gaan babygluren bij de termijnsecho (ook al weten we exact wanneer de uk is verwerkt:)). 23 juni de eerste controle bij de gyn.

Verder vandaag heerlijk genoten met mijn mannen buiten.

Jelmer wat een goede!!! ik lig hier helemaal in een deuk.

Mvj gelukkig vraagt manlief hier ook nooit wat ik kwijt was als ik ben gaan shoppen voor Jaimy.

Pooh jeetje wat een brutale zeg!

Miems altijd voor de lol door blijven klussen!

Taliaa weet je nog je bent zwanger super he!!;)

8. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    oh cira ben blij dat alles in orde is met jullie beebje :)

9. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Cira SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Gefeliciteerd!

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    cira: super goed zeg! nu heerlijk zwangeren!!!!:):) gezellig zo, een echte babyboom hier!!!

@ll, moemoemoe, maar alles ok. ben bij de bekkenfysio geweest, maandag weer. Verder prima hier, over 2 weken naar de vlos, zin in, hopelijk hartje horen!

trusten, Taliaa
    (ps manlief slaapt al de hele week op de bank omdat hij ziek is en ik niet kan slapen van hem. En sjonge, wat slapen we allebei heerlijk alleen! je zou je bijna zorgen gaan maken..;))

11. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Cira super zeg !!!!

Talia hahah zeg mij maar niks over alleen slapen tijdens de zwangerschap ...ik heb 8 maanden op de bank geslapen ...ja ik ja ...maar dat vond ik niet erg ...en de laatste 2 weken hebben we geswitchd ....

12. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Cira wat super dat de echo er goed uit zag! Lekker genieten!

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

Cira, wauwie meid, wat super!! Van harte en lekker genieten!

Vriendlief is maar druk met zijn nieuwe tv, hihihi. Hij is ook wel erg mooi! Ga nu lekker op bed ATWT kijken.

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    fijn cira! gefeliciteerd!!!!!!!!!!!

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @makkie: hihi mannen en tv's erg he

@mvj: heerlijk he, de Hema heeft ook zulk leuk spul, wel jammer dat ze niet meer keuze hebben voor jongens vind ik, hier in Wageningen drie rekken voor meisjes en 1 voor jongen

@debjes & makkie: dan zal ik me inhouden met 'er komt ene tandje' hihi

@debjes: een een-eiige tweeling is altijd van hetzelfde geslacht en een twee-eiige tweeling kunnen alle combinaties zijn maar een jongen en een meisje zijn dus altijd twee-eiig, eigenlijk zijn het gewoon broer en zus die 'toevallig' tegelijk zijn geboren. Maar omdat ze tegelijk in de buik hebben gezeten zijn er wel dingen anders zoals dat ze vaak dezelfde smaakontwikkeling hebben omdat ze natuurlijk beide hetzelfde voedsel via mij hebben gekregen en hun hele verdere ontwikkeling is toch anders omdat ze al vanaf in de buik samen zijn.

En qua lijken op elkaar, karakter merk ik zowieso al totaal anders en qua uiterlijk lijkt Evy wel meer op mij en Timo meer op Ivo maar het zijn ook wel weer duidelijk mixjes, ze hebben wel dezelfde ogen en ik zie wel dingen van elkaar in beide terug. Ik zal snel weer foto's plaatsen maar onze pc met foto's werkt even niet.

16. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Cira, gefeliciteerd!
    Ben benieuwd hoe ver ik ben, ik vermoed nu ook ongeveer 7 weken. Hihi, dan lopen we ongeveer gelijk op!

17. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    vergeet ik cira te FELICITEREN!!!

Oja hier druk weekend maar gezellig.

Morgen ben ik jarig, juh, en we geven een barbeque-feestje, een half jaar geleden bedacht en dat dit weer, hoe kan je het plannen he! Zondag zijn we ook nog een jaar getrouwd dus daar kan op gedronken worden :).

Over een uur naar het CB en ze krijgen weer prikjes dus ik hoop dat ze er niet te veel last van hebben!

18. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Mvj
    Hahaha die jelmer toch geweldig gewoon.

@ Cira
    Gefeliciteerd meid met jullie mooie echo.

@ Makkie
    Ja mannen en tv.
    Kan die lekker het wk volgen.

@ All
    Gisteren was ik jarig :)
    Lekker rustig gedaan en beetje visite gehad.
    s'Avonds moest M voor de 2de avond lopen (avond 4 daagse) hij vind het heel erg leuk en heeft nog nergens last van.
    N is nog steeds aan het hoesten, begin van de week was het wat minder maar nu begint het volgens mij weer opnieuw :(
    Hele fijne zonnige weekend allemaal.
    En wie nog gaat BBQ eet smakelijk ;)

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

Moggel meien!

Thamara, nog van harte meid! Wist ik niet eens! Moet zeggen dat Seth echt niet ziek is hoor, maar hij blijft ook met buien flink hoesten. Nu ook al wel een week of 2....

Linda, alvast van harte met je verjaardag en jullie trouwdag, geniet van dit leuke feestelijke weekend!

Seth vond de tv vanmorgen helemaal geweldig, hij keek zijn ogen uit. Verder ben ik aan het kijken of ik toch 2 weken eerder met verlof ga, omdat ik zo verrekte moe ben! Kan smorgens mijn bed niet uitkomen en op het werk is het rustig, dus echt missen zullen ze me niet... wat zouden jullie doen?

20. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Thamara nog gefeliciteerd met je verjaardag!!

Linda succes op het cb en hoop dat ze geen last krijgen van de prikken. Morgen jarig en goed weer dus vast een topdag!

Makkie als je het niet meer trekt dan zou ik stoppen, jij moet aan jezelf en de kleine denken hoor.

Ben even op het internet aan het snuffelen, wil graag converse schoentjes voor Tygo maar in de winkels kan ik ze niet vinden in kleine maatjes, wel leuke gezien maar als ik wat zie wil ik ze ook snel hebben erg he. Vanmiddag hebben we een echo erg leuk en spannend weer even naar de kleine kijken.
    Verder lekker genieten van het mooie weer en thuis een beetje opruimen tussendoor als Tygo slaapt en oma er is.

Deel Deze Pagina