ben net weer in het zh geweest er weer niks te zien. maar nu kom ik erachter dat ze een zomerstop hebben de 6 weken van de schoolvakantie, daar baal ik echt van.
Nijntje jeetje dat is balen kan je er dan 6 weken niet heen dat vind ik echt heel raar. Balen dat er weer niets te zien was is het nu opgehoogd of niet?
Lot, ooo wat lekker, even weer babyzwaaien! Heeeeel veel plezier!! Nijntje, he wat balen... geen actie en een zomerstop! Kun je niet bij een ander ziekenhuis tijdelijk gaan?
shit nijntje, daar heb ik nog noot van gehoord. vette shit dus!!! Heb een hele drukke dag gehad. En heb bijna voorhoofdholte ontsteking. kan niet bukken zonder dat mn wenkbrauw er af lijkt te vallen. Ben driftig aan het spoelen met zout water! Morgen zijn we 9 jaar samen, wat gevierd wordt op het terras van het ...pannenkoekenhuis!!! Hoe bedoel je, onze stamkroeg, hahahhah! Ik duik de bank op!!
*zwaai* ben doodop... (what's new?)was eigenlijk vrij vandaag, toen van 1300-1500, maar ben uiteindelijk van 1230 tot 1830 aan de slag geweest, aan 1 stuk door regeldingen gedaan en een cliënt als crisis verhuist*zucht* van het weekend ben ik vrij! JOEHOE!!! (ik heb gezegd dat ze me alleen bij brand mogen bellen) even optimaal van het weer genieten! Vanochtend met de angelsound geluisterd, geen hartje maar wel een POINK hihi, een flinke trap dus *smelt* @nijntje: enorm dikke knuff!!!! weet niet wat te zeggen? en nu dan??
@ Taliaa Wat heerlijk dat die even poink deed Lekker genieten nou, je bent gewoon super zwanger. @ Lot Hoe was de echo ??? @ All N wil nou al 4 dagen niet meer slapen s'middags (alleen s'morgens 2 uurtjes) En dan is ze om 19.00 doodmoe maar wel om 06.00 wakker en goed aanwezig zijn pffff. M loopt nu de laatste avond en dan morgen om 13.15 lopen ze de voor de aller laatste x en dan de intocht, met veel snoep en bloemen. Heel fijn weekend
Talia dat is ook een goede bevestiging ! En nou lekker van je weekend genieten ! Pooh leuk zeg 9 jaar al weer ! Nijntje hier is idd ook een zomerstop ...ben toen ook flink pissig geweest ...maar piste mooi naast de pot Had hier vanavond een klein jochie wat niet wou slapen ....uiteindelijk om half negen in zijn bedje ... Sanne is aan het klusterdrinken ....geweldig maar niet heus en ze heeft wat last van de poeperatie ....net als mama ...maar sanne haar ontlasting ziet er niet ingewikkeld uit om er uit werken ...schaam.... En wat buikkrampjes geloof ik ....en nu ligt ze heel stil naast me .......lijkt op slapen
pffff wat ik net weer had. Ben ik Thijs aan het uitkleden en zet hem onder de douche, zit ie helemaal onder de rode vlekken. Het leek mij een beginnende allergische reactie en het was niet van de zonnebrand, want ook zijn rug en buik zaten onder, en daar was niet gesmeerd. Ik de hap gebeld en mocht gelukkig om 19.30 uur komen. Wat bleek een allergische reactie waarschijnlij van de nieuwe roosvice eigen merk van de jumbo. Mn schoonouders hadden hem dat gegeven. Gelukkig een antihistamine drankje voor hem gekregen, en hij ligt nu lekker te slapen. Hopelijk trekt het snel weg. Enneh ik ben er ook uit over een eventuele 2e. Ik heb besloten om niet meer de mmm in te gaan, en het lot maar te laten beslissen. Als het bij een blijft is het goed, en komt er nog een bij, dan is hij/zij van harte welkom. Nu volgende week mn man nog overtuigen. We zien wel. Van het weekend eerst maar lekker van het mooie weer genieten.
daar denk ik over na sas...om het an het lot over te laten! Wat zit er in die roosvicee voor vruchten?? Iets wat hij niet eerder heeft gegeten/ gedronken? @mvj, super schattig die fotos!! Wil je me nog even laten weten hoe laat ik donderdag kan komen?? @thamara, hier hetzelfde probleem. Hij zit op de rand van 1-2 slaapjes. Het lukt hem niet om tot na de boterham wakker te blijven..dus gaat ie rond 1100 uur naar bed. En Jens kennende slaapt dan maar 5 kwartier. 's middag leg ik hem wel in bed (na 1500 uur) maar dan ligt ie te kwekken of gaat huilen en slaapt niets. En dan is ie om 1900 uur echt kapot! Echt lastig!
@pooh waarschijnlijk zit hier iets meer rozenbottel in of kleurstoffen. We denken dat dit het is, misschien is het wel iets anders, maar hebben we dat nog niet ontdekt. Ik heb wel zoiets van als hij vaker allergische reacties krijgt, dan moeten we gaan testen, maar nu wacht ik het gewoon even af. Hij ligt lekker te slapen.
Gister een hele mooie echo gehad en heerlijk naar ons kleintje gekeken. We hebben ook stiekem even tussen de benen gekeken en voor ons was het erg onduidelijk zo vroeg maar de echoscopiste is er zeker van als blijkt met de 20 weken echo dat het anders is mogen we gratis terugkomen voor een echo, ik wil nog graag die bevestiging over 4 weken maar zij kon het niet voorstellen dat het dan wat anders zou zijn.
MVj ja ik wil het weten De 2 namen die had toch> Want je had eerst een naam en toen veranderde je, maar wist je het toch niet zeker? Lot EN EN EN wat is het? of houden jullie het geheim? Jesse vanacht bij opa en oma geslapen! Ik lekker weg geweest met mijn zus 2 tantes en nicht en mijn 2de moeder! Vanaag gaan wij naar het Royal beach concert hier op de boulevard! We hebben van de winter kaarten gewonnen (kaarten kosten 100 euro per stuk) Kane komt en Bon Jovi! Ben super benieuwd, er komen nog 2 artiesten maar die vinden wij niet zo Di-rect en nog 1 maar wij gaan pas later op de middag erheen.
oh lot, nu word ik wel nieuwsgierig!!! Zo heb weer wat geverfd aan de buitenkant van het huis. Morgen alleen de deur posten nog en dan is het groen klaar! Alleen de deur en boven de deur moet het nog wit geverfd worden!
Pooh je bent welkom wanneer het jou uitkomt ....ik moet alleen effe spieken of ik niet naar het zh moet of cb ...ik ga zo effe kijken De namen waren voor een jongetje SIL ....en toen TWAN ...maar ik had net iets niet met TWAN en was hillarisch over SIL ...bij jelmer wou ik eigenlijks als SIL ..maar manlief niet ....en nu heb ik hem over de streep getrokken SANNE komt helemaal van manlief ....die riep al jaren als ik een dochter krijg word het SANNE ....tja toen kreeg hij een dochter ..hihi
is goed mvj, ik hoor het wel. Het hoeft niet perse deze week, ben altijd op maandag en donderdag vrij! Sil, leuk, doet me aan een boek denken, Sil de strantjutter..mooi boek!