Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Sil was zeker een leuke naam geweest!

lot, fijn dat alles zo goed gaat met de kleine! maareh... zeg je het hier niet alvast!! Ben zooooo nieuwsgierig!! Heb ook helemaal geen voorgevoel bij je... oooo vertellen hoor, hihihi!

thamara, Seth slaapt sinds een maandje ofzo ook nog 1x per dag, meestal na zijn broodje en dan een uurtje of 2 / 2,5. En dan gewoon weer rond 20.00 naar bed. Gaat prima zo.

Bah, hier een hoop verdrietige dingen steeds... mijn oom ligt al een dag of 10 in het ziekenhuis, geknapte aora in zijn buik... ze houden hem al 10 dagen in slaap omdat hij hoge koorts heeft. Gelukkig is dat nu aan het zakken, maar ze weten nog echt niet hoe hij er uit gaat komen... ga morgen naar mijn nichtje toe, ze zit er helemaal doorheen :(

En ook nog gisteravond gehoord dat de vader van Gedo's beste vriend een tia heeft gehad... een behoorlijke zware... ook niet zeker hoe dat gaat aflopen... heb dr vanacht gewoon onrustig van geslapen. Wat erg allemaal! :(:(

2. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ik vind Sil leuker dan Twan! Bij Twan zie ik meer chinees jongetje hahahahahahahaahahhah!

Sanne vind ik een hele mooie naam altijd al gevonden! alleen heb ik een vriendin nu nu haar hond sanne heeft genoemd, dus kreeg je al snel bij die naam :S maar nu ik jouw meisje op foto's heb gezien, zie ik weer ander beeld van Sanne :D:D:D:D:D

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @makkie, dat is niet leuk! Sterkte met alles meid!

@Jens heeft bijna 2 uur geslapen en we gaan zo naar het pannenkoekenhuis lopen!

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.089
    2.222
    113
    Brabant
    ha meiden...
    @makkie, zag j WWW op hyves en moest meteen even hier komen kijken.. jeetje, spannend zeg...:( Goed dat je naar je nichtje gaat!! Heeft je oom een geknapte aorta-aneurisma?? heftig zeg! Heb op cardio thorecale chirurgie gewerkt, dus met dit soort patiënten. als je info wilt??
    sterkte hoor!
    En een TIA trekt eigenlijk altijd helemaal weg!

@lot, superdepuper! was dit een pretecho? 3d? hoe was het?? (ik twijfel nog)

@ll, ben vrij gaar(dat krijg je met dit weer) maar super gelukkig! na de poink van gisterochtend heb ik gisteravond een heel lief, mooi sneltreintje gehoord in mijn buik! *smelt*!!! *jank* *brul* *snotter*:)
    Nu wachten tot de echo's en dan gaan we helemaal los met shoppen! oja, de rest gaan we waarschijnlijk niet vertellen dat we "het" weten, dan krijg je ook niet van die vissers steeds!!!
    :)

Heb btw nep cros gekocht voor isa, ben helemaal van mn geloof af gevallen dus:( hahaha maja, wel super handig! wilde eigenlijk tevaatjes, maar die bestaan niet in haar maat:(

Liefss, Taliaa!!!!
    als jullie een roze wolk over zien komen, dan zwaai maar even: dat ben ik!!!!!!!!!!!!!!1

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa, zag het al op je hyves, jihaaaaa wat heerlijk zeg! Die roze wolk van jou is een heeeeele grote!! ja, tis idd een geknapte aorta aneurisma. Het was echt kantje boord, een paar minuten later bij de operatietafel en hij was er niet meer geweest.... pffff mijn nichtje is even oud al ik en onze vaders ongeveer ook.... dan komt het zo dichtbij he? En mijn oom is zo'n lieve man... en net voor het eerst opa.... en dan dit... grrrrrr oneerlijk allemaal! Morgen even lekker met mijn nichtje bijkletsen en haar steunen.

O ja, blijft er van een tia 'niets' blijvends over? Ik hoorde gister dat het echt niet goed ging (verlamd aan 1 zijde, niet kunnen praten, nog een bloedprop in zijn hoofd en nek....Bah, tzijn onze beste vrienden, kan wel janken.....

Ik heb ook crocs voor Seth hoor, superdingen! Hij loopt er goed op en lekker koel lijkt me. Voor volwassen vind ik het geeeeeen gezicht (mits in een ziekenhuis/verzorging ofzo, maar niet zoals sommige moekes onder een rok ofzo, of maak ik nu iemand boos hier? hahaha) maar bij die kleintjes is het schattig toch!

Pooh, veel plezier bij het pannenkoeken huis! Mmmmm krijg er trek van hahaha.

Debjes, veel plezier bij het concert! Is jesse opgeknapt?

Linda, van harte met je verjaardag meid!!

Vanavond gaan we bbq met mijn ouders en zus + kleintjes. Gezellige drukke boel dus. En woe weer naar de vlos, lekker buikje voelen en hartje luisteren!

We hebben de commode net binnen. Ga zo nog verf halen voor het plafond en dan is de kamer klaar. Over 2 weken komt het wiegje en moet nog een rolgordijntje hebben. Maar dan schiet het op hoor!! Vanadaag trouwens 32 weken alweer!! :$

(sorry voor mijn lange verhaal......:))

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.089
    2.222
    113
    Brabant
    oh... dan is het geen TIA. Bij een TIA horen de verschijnselen binnen 24 uur te verdwijnen...
    Duimen dus.
    En oei, een geknapte AA, jeetje. Echt heeeeeeeel kritiek is dat! een aneurysma is een tikken tijdbom en die mag niet afgaan, en dat is helaas wel gebeurd! Ligt hij in een academisch ziekenhuis? Jeetje zeg... Heftigheftig...
    Sterkte!

En ja crocs, t/m 4 jaar. en ZONDER sokken!!! hahaha... Hier in de buurt ook hoor: moekes met crocs (en van die versieringen erop / erin) met witten sokken aan (want tja, anders is het toch best koud/ zitten de crocs niet lekker) en dan heerlijk een paffie in de mond en achter de kinderwagen sjokken... Oja, en natuurlijk de I Love mama en frans bauer tatoos:) heerlijke dorp wonen wij toch;)

@Linda, van harte!!!

@thamaraa: oops... alsnog van harte! hoe gaat het met wandelen van M? heeft hij het gehaald??

@lot, mogen wij het niet weten dan???:( ;)

@ll, ik zit in dubio.... Isabella vindt zandbakken echt het einde. Maar dat past eigenlijk niet op het balkon, dan kunnen we niet meer buiten eten.. Maar een zandtafel zou wel passen (we hebben een dieper zit gedeelte en de rest is een smal balkon, 80 cm diep ofzo) maar zou dat ook leuk zijn? dan kan ze er niet in zitten. maar wel met zand spelen, maar dus staan.. Hmm, wat denken jullie??

liefss, Taliaa

7. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Crocs met sokken??? Mmmmm ik vind da geen gezicht! Zelf vind ik crocs ook niks, heb ze wel voor me werk voor van de zomer@ maar goed heb nu ook me birkenstock slippers ;)

Jesse heeft ook crocs gekregen van de week! Wel de echt corcs.
    Vind het wel schattig bij die kinderen!en loopt heerlijk en lekker luchtig!

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa, ik zou het lekker doen, als ze het zo leuk vind! Goed alternatief dan toch? Moet ze het alleen niet naar beneden gooien, lekker bij mensen in de haren hahaha. Ik ga ook een zandbak kopen binnekort voor Seth, helemaal geweldig vind ie dat (alleen het smaakt zo gek he? hahaha)

Oooo ik zie die moekes bij jou al lopen! Hier ook hoor, verschillende versies: in lange rokken en de tokkies zeg maar... maar dan ook MET sokken en toeters en bellen.... geweldig.. NOT hahahaha. Ik hou het lekker bij slippertjes of ballarina's.

trekken jullie mannen wel eens een korte broek aan? als is het 30 graden, Gedo houd altijd zijn spijkerbroek aan... rare vent.... Heb nu trouwens blote benen met een wat kortere rok, aaaaahhhh wat zijn mijn benen wit!!! Geen gezicht is dat...

Lot, laat je nog even wat weten wat je doet? Ben heeeeelemaal niet ongeduldig hoor...

O ik hoor mijn lekkere mannetje, ga um uit bed plukken en dan boodschappen doen!

xxx Meike

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    mag ik effe gillen????
    We hadden morgen bij die vriendin afgesproken waar ik mot mee heb gehad. Krijg ik net een mailtje: morgen gaat niet door. Ze heeft mensen via het internet leren kennen die morgen gaan kanoen in de biesbos en ze wil daar mee gaan.
    Ik ben zo pissed nu. Nou doet ze verdorie precies hetgeen waar ze zelf boos over werd. Ze stikt er maar in...
    Wat als ik die mail niet had gelezen, hadden we daar morgen vor lul gestaan...(sorry)_

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ZO ben ik ook weer even ....

Makkie jeetje wat een rotnieuws allemaal ...klinkt idd meer als een cva als een tia ....sterkte !
    Geknapte aorta ...dat is zeker gevaarlijk ...vreselijk zeg , hoop dat hij snel er weer boven op is !

Talia bij de blokker hebben ze nu een zand-water tafel in de aanbieding ...25 euries geloof ik .....was echt gaaf ....
    Jelmer heeft een schelp ...maar die neemt idd veel plek in ...
    Maar goed voordeel is wel dat ik het deksel als bad kan gebruiken ......

Ja Twan ging hem idd niet worden ...vind het niet een rare naam maar klikte gewoon niet zeg maar.....
    Sanne ...wie noemt zijn hond nou Sanne ...hihi apart ....

Ik heb vanmiddag de achtertuin gerugd ...eehhm hoe zeg je dat ...onkruid er uit gevist ....
    Toen wou ik op de fiets naar het winkelcentrum ...maar dat mocht niet van manlief ..zogenaamd omdat ik nog vloei ....stom excuus vind ik het maar goed...

heb wel het idee dat ik lang vloei ...maar dat kan toch geen kwaad ?

Ik heb vanmiddag trouwens teva´s gekocht voor Jelmer ...welke maat heeft I dan talia ? jelmer heeft nu 23,5 aan

11. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Pooh wat een rotstreek ...lekker laten gaan zou ik zeggen ...als je met iemand afspreekt kun je zoiets niet maken vind ik ....

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mvj, ik ben zo kwaad, dat wil je niet weten. Helemaal omdat ze nu precies doet waar ze zelf een hekel aan heeft.Ze kan mn rug op! Dan gaan we morgen maar met zn drietjes wat leuks doen!
    Jens heeft maat 21 nu aan en ik heb teva's 22.5 klaar staan. Hij heeft kleine voetjes vind ik, voor zijn lengte (82,5 cm).
    Ik vloeide maar een kleine 3 weken en dat was erg kort volgens de vk. De eerste menstruatie was toen ook heeeel heftig! Dat kwam volgens haar doordat ik te kort had gevloeid na de bevalling8)

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

MvJ, aaaa lief toch zo'n verzorgende man! hihihi. Ik weet niet hoeveel je nog vloeit, maar tot 6 weken is heel normaal hoor. Ik was er met 1 week bijna vanaf, maar mijn vriendin heeft wel 5 weken gevloeid (werd wel steeds minder). Hoe gaat ie met drinken met Sanne? En nog steeds heerlijk genieten zo?

Pooh, tjee wat een rotstreek!! Ik zou zeggen, laat dr de hik krijgen zeg! Ik zou echt niet meer zelf er achteraan gaan, laat haar dat maar doen..... wild vreemden voor het eerst ontmoeten... is dat nou belangrijker dan je vriendin??!!

Hier lekker dagje gehad, hoewel ik wel veel denk aan mijn oom/vader beste vriend. En dan ons ventje die zo druk in mijn buik is.... het leven en de dood staan dan zo dichtbij elkaar! Maar je hebt het niet in de hand... ga zo lopen naar mijn ouders, lekker bbq!

Fijne avond meiden!

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Fijne avond Makkie. Nee ik ga er ook niet achteraan. Heb het helemaal gehad met haar. Jammer is wel dat we elkaar al bijna 30 kennen. Laat haar eerst maar eens bij die psych leren hoe ze met mensen om moet gaan. Want zo houdt ze niemand over...en ze heeft al niet zo veel!

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Vloeien , oke ....dan mag ik nog niet kagen met mijn 2 weken ...het staat mij bij dat ik bij Jelmer ook redelijk lang heb gevloeid...maar begon te twijfelen toen ik van mijn schoonzusj hoorde dat ze minder dan 1 week heeft gevloeid ....
    Ik weet nog wel dat ik bij jelmer na 3 a 4 weken al weer ongi was ..toen dachten ze dat ik een baarmoederontsteking had ....toen hebben ze een inwendige echo gemaakt ...nice vooral met die heerlijke knip toen....
    Nou ja we wachten het maar weer af.

Heb je al iets leuks bedacht om te doen morgen ?

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Makkie erg is dat he ....zoiets kan dan zo´n verdrietig gevoel veroorzaken ...niet te veel aan denken hoor ....
    Ik weet nog dat de vk bij mij op nacontrole kwam ...en toen even naar een andere ruimte ging om te telefoneren ..ik kon alles horen ....was een vrouwtje die van een dood kindje moest gaan bevallen ...en daarna was ze gewoon kraamvrouw en kreeg ze kraamzorg etc ...bbbrrrrr en ik maar klagen dat ik mijn buikkie toen zo zat was voor dat ik ging bevallen ...dan schaam je je ook dood hoor...

17. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @makkie sterkte met al die ellende om je heen.
    @taliaa ik zou voor de zandbak gaan, want ze willen er graag in zitten en liggen. Ikzelf woon ook op een appartement, maar wij hebben op de 3e etage een dakterras van 3 bij 5, waar geen zandbak staat, maar wij hebben bij de voordeur een soort uitloop stuk voor Thijs gemaakt van 4.5 bij 2.5 en daar in een hoek staat de schelp. En een stukje verderop 2 stapelstoelen zodat we erbij kunnen zitten, want de schelp staat langs de railing enneh ik wil niet dat hij erop klimt. Dat risico heb je natuurlijk ook met zo'n zandbaktafel en die is hoger, dus dan zitten ze ook hoger bij zo'n railing. Dusseh dat is nog een reden voor een schelp. Dan eet je maar met een bord op schoot. grijns.
    De 16e lijkt me trouwens wel leuk. in de ochtend of in de middag. Ik hoor het wel.
    @all pffff Thijs had vandaag een jammer en jank dag. super vermoeiend. Ik wilde vanmiddag met hem naar een meertje gaan, maar daar heb ik toch maar van afgezien, met zo'n jengel kind. Ik heb zn badje maar lekker op balkon gezet en daar heeft ie heerlijk in zitten spelen. En op een gegeven moment riep ie dat ie naar beneden wilde, en daar heeft ie nog een tijdje in de volle zon in de zandbak gespeeld. We hebben een megaparasol, maar die staat op balkon en die kan niet bij de voordeur, dus dat was bloedheet, maar Thijs vond het heerlijk. Hij ligt nu al anderhalf uur in bed te kletsen. Nou hoop ik maar dat ie toch maar eens gaat slapen, en dat ie morgen even uitslaapt. Dat zou wel fijn zijn.

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.089
    2.222
    113
    Brabant
    @mvj, ik heb 6 weken gevloeid:( Isa heeft schoenmaat 22+ maar ze hadden bij teva alleen 20,5 en 22,5. En 22,5 was echt te groot, het achterbandje was ook niet strak genoeg waardoor dat ze steeds achter over de rand schoof, jammer dus:(
    @pooh, GRRRRRR wat een raar wijf is dat zeg!! verspil geen moeite meer, zou ik zeggen!
    @makkie, ja raar he, leven en dood zo dicht bij elkaar...
    @Sas: wij kunnen geen zandbak kwijt, omdat we dan niet meer buiten kunnen zitten.... (ja, 2 stoelen aan weerskanten van de bak, maar ik wil ook wel lekker kunnen relaxen buiten..)
    De 16e: moet nog even kijken hoe laat. Ik laat het je weten:)
    @ll, zo net lekker gerelaxed, gespeeld en gebbq'd bij mn zus. Zit mn meissie dr hele zwemluier vol te schijten, niet te geloven zeg... Ik zag nog net een donker wolkje bij haar drijven.. Snel eruit en dan??? het liep langs dr beentjes naar beneden, daar sta je dan.. Maar goed, ze is schoon!

had vanmiddag trouwens ook nog te leuke kleertjes gekocht bij de vd, van mexx. Koop ik nooooooit (vind ik echt veel te duur) maar nu met korting! Spijkerbroekje voor 10 (was 39) en jurkje voor 15 en vestje voor 10, echt heerlijk he:) leukleuk, morgen even bij dr passen!

Liefss, Taliaa

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.089
    2.222
    113
    Brabant
    @mvj, kan de aanbieding niet vinden bij de blokker? staat hij in t foldertje?

20. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @taliaa tja zwemluiers zijn goed voor plasjes, maar een stevige poep kunnen ze niet aan. Het neemt het totaal niet op, en het loopt inderdaad in fases langs de benen. Thijs poept namelijk altijd tijdens het zwemmen. Dus dat is altijd afspoelen onder de douche. Thijs heeft ook Teva's maat 23.5 en hij heeft schoenmaat 23. Hij heeft voor wel wat ruimte over, maar op die manier stoot ie zn tenen niet zo. Hij loopt er als een kievit op. En vind het helemaal geweldig als ik mijn eigen teva's aantrek. Dan moet ie steeds vergelijken.

Deel Deze Pagina