gaat thijs niet over de achterkant heen? isa heeft ook héle smalle voetjes(en geen spekkies bovenop) misschien dat het daaraan ligt.. wel jammer, want ik ben een echt teva fan
Ik zie hem idd nu ook niet ....maar van de week in de winkel hadden ze er 2 ....niet duurder dan 30,00 euro bij de blokker speelgoed winkel
MVJ logisch dat je niet mocht van je man! Ik weet hoe goed je, je voelt! Ben zelf natuurlijk ook 9 maanden lang ziek geweest en niet mijn zelf geweest! Dus begrijp je drang om alles weer aan te pakkken, omdat je toch weer een beetje jezelf bent! maar je bent 2 weken geleden bevallen Dus moet je nog even rustig aan doen! Ik wilde toen ik thuis was de 1ste dag al stukje gaan lopen met de hond buiten in mijn eentje hahahaha maar ook ik werd tegen gehouden (logisch, maar toen dacht ik echt ZUCHT) Pooh ik zou ook klaar zijn met haar hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Leuke foto's van Jens van zijn bad avontuur Makkie ik wil NU foto's van de kamer zien ben zo nieuwsgierg hahahahaha Nou concert was super gaaf! Lekker kleurtje opgedaan Jesse wil trouwens in de tuin in zijn badje niet met een zwembroek aan hij gilt moord en brand als zin broekie nat is Hoe moet ik dat nu weer oplossen??? ik hou er niet zo van, om hem naakt in badje te doe! Nu ziet wel niemand hem maar toch! straks op het strand of in een zembad moet hij toch een zwembroek aan! Ik heb foto's op hyves van Jesse zijn fotoraportage! Nou ja zijn er maar 2,want Jesse had die dag geen zin
Debjes wat grappig om te lezen van het zwembroek verhaal .... Jelmer is gisteren met zijn blote billen in bad geweest buiten .... Manlief gaf aan dat hij dat niet prettig vind ...dus vandaag een zwembroek aangetroken ...Jelmer stond echt raar te kijken en stond aan zijn broek te trekken hihi hij zag het niet zitten maar uiteindelijk heeft mijn man hem zo in bad gezet .... En van dat fietsen daar heb je wel gelijk in ...net wat je zegt 9 maanden heb ik dit vrije lekkere gevoel niet gehad en nou ben ik niet te stoppen ... Maar goed ondanks dat ik me goed voel heeft mnalief zoiets van er is iets met je ...hij vind me depri overkomen ...mmhh ik niet geloof ik ...ik jank wel om alles en heb de hele dag koppijn ...maar goed je kan niet alles hebben ... Verder speelt mijn stoelgang weer een enorme grote rol ... Na jelmer ben ik toch een poosje incontinent geweest ? Stoelgang ging weer niet makkelijk ...en ik kwam er net achter dat het toch weer aambeien zijn ...heel fijn dus gelijk maar aan de curanol zalf ....hopelijk is het snel over NOu ik ga de bank maar weer op ..Sanne is ook beneden ..die had geen zin om te slapen maar slaapt nu toch ..maar ik kan in bed niet slapen .....dus hier maar even proberen ....
jeetje, mvj wat een tijd om te posten Hey, ik zou ook curanal gebruiken, dat zijn de pilletjes, dus werkt van binnen uit! Vervelend hoor! en zorgen dat je ontlasting heeeeeel soepel is.. (veel vezels etc) Hmmm. je man maakt zich dus zorgen. misschien om de grote omslag? 9 maanden ziek en ellende en nu lekker in je vel? Ik ben super blij voor je, maar wil je wel op je hart drukken om rustig aan te doen. Je hebt ook nog 9 maanden die je moet verwerken, een vreselijke bevalling gehad en nu ook nog alle hormonen in je lijf! dus hoe goed je je lichamelijk ook voelt, loop niet aan je zelf voorbij!!! *knuf* ik ga van de week bij de blokker kijken, hopen dat ze hem hebben, wij hebben maar een kleine blokker.... @debjes, ik houd ook niet van blote kontjes... hihi. nouja, ik vind dat op mn eigen balkon geen probleem, maar idd voor de rest niet. zou het gewoon blijven proberen... isa vond het geen probleem, maar die geeft ook niks om een vieze luier ofzo... @ll, helaas slaat vandaag het heerlijke weer om kan ik helemaal depri van worden hoor, bah...manlief is naar zandvoort, f3 kijken. Maar die zal wel een flinke bui op zn kop krijgen. Ik ben alleen thuis met isa, vanmiddag hopelijk nog even naar mn zus, in de tuin. En anders binnen naar de regen kijken Bah, van mij mag het dit weer blijven!!! heeeeeeeeerlijk!!!1
Taliaa het was een pretecho en was erg leuk, bij Tygo ook gedaan maar dan 3d/4d en dit was 2d omdat ik nog niet zover ben met een week of 25 doen we zo'n uitgebreide. Mvj erg leuke jongensnamen had je! Tygo heeft van teva's 20,5. Pooh aparte vriendin hoor, zou er ook even klaar mee zijn nu. Dames onze hyves is alleen voor ons te lezen he dus na dit bericht ga ik daar even heen
oh ik ga ook vlug naar hyves! Dus het was wel leuk om nu een 2d echo te doen. Ik wil op het eind een 4d echo maken (bij 30 weken) lijkt me leuk (bij de 1e niet gedaan) en ook dat isa de baby dan kan zien
Taliaa ik zou de 4d echo rond 28 weken doen dan! Met 30 weken is vaak de baby al zo groot dat ze hem/haar haas niet op het beeld krijgen helemaal. Ik heb mijn echo met 27 weken gedaan(zelfs toen raden die man mij al aan om eerder te komen, maar ik wilde geen skelet op het beeld zien maar beetje een vol kindje) Jesse is nooit een flink kind geweest maar ik kan van die 4d echo wel echt zien dat het Jesse is. Heb 4d echo en een baby foto van net bevallen en het is precies te vergelijken! Ik ga ook even op hyves spieken
Debjes, leuk dat het concert zo geslaagd was! Hoe is het met jesse? En heb nog geen foto van de babykamer hoor, tenminste geen 'mooie' De kamer is leeg met alleen de wanden nieuw... de rest komt en dan krijg je foto's te zien hoor! Pooh, en al wat leuks bedacht om lekker alleen met je mannen te gaan doen? Lot, ooooooo ik ga ook zo meteen op hyves kijken!! Seth heeft gisteravond lekker bij mijn ouders in het badje gespeeld! Echt super vond ie het! (en hier wel gewoon in een bloot kontje hoor, vind dat helemaal niet erg!) Ook zijn neefje van 1 erbij, wat een schik hadden ze. Daarna lekker ge-bbq en we waren pas om 23.30 uur thuis, Seth had helemaal niet geslapen, wat te druk met alles. Dus vanmorgen lekker tot 9.45 uur uitgeslapen! Mijn nichtje is net geweest, pfffff zo heftig voor haar... gelukkig heeft ze lekker dr verhaal kunnen doen en dr tranen kunnen laten gaan... hoop dat ze wat aan mij gehad heeft.... en dat ik genoeg kan doen... moeilijk vind ik dat.... Tis warmmmmm! Gaat zo vast flink onweren, volgens de voorspellingen. Ga zo eerst nog even een tukkie doen.
Makkie Jesse is opgeknapt! Alleen heb ik het nu :S Ik blijf geduldig wachten op de foto's Ik vind een blote kont ook niet heel erg als hij thuis is, maar het idee dat andere hem kunnen zien in de tuin! je heb genog gekke rond lopen op de wereld (kan zo je buurman zijn) dus vind ik het gewoon netter op een zwembroek aan te hebben En hij zal het toch moeten leren! Want op strand mag jij van mij niet zo lopen. Heftig allemaal hoor voor je nicht en voor jouw natuurlijk! Enge dingen altijd dan besef je ineens dat het leven eigenlijk heel kort is en er zo iets met je kan gebeuren, waardoor er dingen veranderen! Vind je niet? hier regent het al taliaa kan net als jouw daar zo depri van worden
Talia bij Jelmer heb ik toen ook gehad ....maar toen had de ha nog nooit van de tabletjes gehoord ..... Ik loop er vreselijk mee te tobben.....heb van ellende al een oxazepam ingenomen ...ik baal echt ....zit veel t huilen ..en dan denken jullie waar heb je het over ...maar ben zo bang dat ik dadelijk weer niet normaal naar de wc kan gaan ....
Debjes, balen dat jij nu ziek bent.... ook echt met overgeven? Gaat dan snel he met die kleintjes, die steken papa en mama dan zo snel aan. MvJ, ik denk ook dat je man miss denkt dat je weer TE veel doet en daardoor nog een klap gaat krijgen. Je moet natuurlijk het eea verwerken, tis echt niet mis wat je de afgelopen maanden hebt doorstaan. Maar aan de andere kant, jij weet zelf het beste hoe je je voelt en wat je aankan, dus daar moet hij ook op vertrouwen! Lot, super dat jullie een.... krijgen!! Zeg het hier maar niet voluit hihihi. Wij hebben bij dit ventje een pretecho laten doen met 25 weken Was echt een goede periode, al een beetje spek en nog goed in beeld te krijgen. Deze keer hadden we 4d, bij Seth 2d en dat was met 24 weken. Maar eerst de 20 weken echo, die schiet ook al op!! Vertellen jullie daarna wel de rest van de wereld het geslacht? Of weten de opa's en oma's het nu al? hier flinke wind, maar nog geen regen, hoop dat het droog blijft. Net belde mijn vriendin, of we vanavond op de kleintjes bij hun willen passen, dan kan zij met haar vriend rustig naar zijn vader in het ziekenhuis. Tuurlijk komen we! Ze begon meteen te huilen toen ik dr sprak, ze zit er ook even doorheen nu... Taliaa, het is een beroerte geweest en er zit nog een flinke bloedprop in zijn nek...dotteren is niet gelukt, hij krijgt nu bloedverdunners.. maar de artsen gaan niet controleren of de bloedprop wel kleiner wordt... is dat niet raar? En hij zit nu wel in een rolstoel, maar reageerd amper....is er nu geen grote kans met die prop dat hij er nog eentje overheen krijgt??
ach mvj, wat kl#te voor je. Het komt echt goed meid. je knip was toch goed nu? En aambeien zijn te verhelpen hoor! Kop op, je hebt het al die 9 maanden zo krachtig gedaan, dit kan je ook! Ik denk eerder dat de stress van al die maanden er nu uit komt bij je, inclusief kraamtranen!
MvJ, ik denk dat Pooh heel goed gelijk kan hebben!! Tis nu echt een combinatie van alles samen. En lactulose bij de ha vragen? Seth ligt al vanaf 12.45 uur te slapen, gekke vent....(mama heeft ook heeeeeerlijk even geslapen! ) Straks even een fruitje er in en dan naar onze vrienden toe.
ik had net een heel stuk getypt, inet plat maar goed... @makkie, ja zeker gek. Het gevaar kan zijn dat de bloedprop losschiet en (afhankelijk waar hij terecht komt) nog meer schade veroorzaakt. Ik denk dat ze hopen met de bloedverdunners de prop te kunnen verkleinen zodat hij oplost. Ik kan me haast niet voorstellen dat ze het niet zullen controleren... (prutsers) maar goed, heb niet op neurologie gewerkt, dus weet de ins en outs niet @mvj, het grootste gedeelte van mijn post was voor jou Aambeien: echt die tabletjes gaan slikken! En vraag ook om een lidocaïnezalfje tegen de pijn. Goed koelen met ijsklontjes/bevroren maandverbandje, helpt even. (ik had 3x een kippenei als aambeien, dus ik voel helemaal met je mee!) De eerste keer p**pen vond ik vreselijk, maar het viel uiteindelijk wel "mee". (had verwacht dood te gaan ofzo...) je zegt bang te zijn: voor de aambeien of voor dat het weer wordt als na jelmers bevalling?? En meis echt waar: doe rustig(ER) aan!!! ik snap je euforie, je hebt je immers 9 maanden dood en dood ellendig gevoeld, maar ook als je íets rustiger aan doet gaat het nog hartstikke goed hoor!! Loop je zelf lichamelijk EN mentaal niet voorbij! neem de tijd, je hebt heel wat te verwerken!!!! En lichamelijk ook!!!! Hoe blij ik ook ben, ik wil toch dat je rustig aan doet zo, dat was mama Taliaa @ll, dadelijk naar de mac. iesje ligt nog ff te pitten en dan gaan we (weer) naar mn zus. hubbie is naar zandvoort, dus ik kan alleen vandaag
Taliaa, wat weet jij dingen toch altijd zo mooi onder woorden te brengen!! Kan ik echt niet! Bedoel dan hetzelfde, maar zo komt het er niet uit.... dus MvJ, LUISTERRRRR naar Taliaa! En we hebben immers allemaal het beste met je voor!! Taliaa, veel plezier bij je zus, ben dr ook vandoor!!
ja he? ik kan altijd zo mooi verwoorden dat ik naar de mac ga!!! hmmmmmmmmmmmmmmm quaterpounder here I come!
makkie ja gisteravond veel overgegeven Logisch dat je ook even moet huilen hoor! Het is niet niks allemaal! Taliaa eetse bij de MAC Wij hebben net boodschappen gedaan (grote boodschappen _ kwam met bakken ui de hemel hier! Nu is het droog en zo benauwd! Denk dat het straks gaat onweren! Ga nu lekker asperges eten Jesse is er dol op!
wij hebben tot nu toe maar wat spatjes regen gehad. Het is erg benauwd en bewolkt, dus wie weet wat er nog komt. Ik had van de ing rentepunten een cadeaubon besteld om een fotoboek te maken. Gisteravond begon ik, liep de K U T computer 4x vast. Toen besloten om alle fotos uit te zoeken en in een map te plaatsen, zodat het downloaden makkelijker zou gaan. Opeens was het 00:45 uur en moest ik alle foto's nog indelen. Nu dat heb ik vanochtend maar gedaan. Nu krijgen we dus een fotoboek van Jens eerste levensjaar. Echt leuk (als je computer mee werkt) grrrr mmmh,,mac wil ik ook wle...maar ben op DIEEEEEEET. Hopelijk is er dinsdag wat van af.