Pooh wat leuk zeg zo´n fotoboek ! Ik ben er zelf 1 aan het pspen .... mijnpsp.mijnalbums.nl dit is de link er zit een ww op ...de naam van de grootste van de 2 Meiden jullie zijn allemaal hartstikke lief ...ik baal er gewoon zo van het ging allemaal zo goed ...niet dat het nu gelijk fout is ...maar het speelt een grote rol voor me laat ik het zo zeggen .... Vanmiddag ging het bijna fout .....maar was net op tijd maar het ging al beter ....maar goed heb de hele dag niks gegeten omdat ik niet durf te eten ...net wel wat avondeten op....en daar gaat zo nog een liter rossivicee laxo achteraan denk ik .... komt goed ....lidocaine zalf heb ik trouwens al ...werkt beter als de curanol...morgenochtend bel ik de ha wel even .....
he meis, niet meteen het ergste denken! en als je niet goed eet, kunnen je darmen juist van slag raken hoor! Lidocaïne helpt tegen de pijn, curanol niet. (echt, neem die pilletjes erbij) ik heb geen aandelen overigens.
Pooh leuk he als je pc vast loopt ik ken het! Ik heb 2 boeken van Jesse. De eerste 3 maanden en een boek van 3 maanden tot 1 jaar! Nu ben ik weer met boek bezig en laat ik in juli afdrukken. MVK vervelend allemaal ik hoop dat het aanslaat!
MVj ik weet je wachtwoord niet hahahahahaha Ik weet volgens mij niet eens jouw echte naam of die van je man
Ik ga morgen bellen voor die tabletjes ..... Sanne heeft ook last van het poepen ....ook een klein beetje bloed bij het poepen....das wel zielig ...
mvj, wat is psp?? Het ziet er zo leuk ut en is het moeilijk?? Hier komt de apo assistente... NIET de boel lui gaan maken met van alles. Goed vezelrijk eten en veel water drinken en curanol gebruiken. En morgen je huisarts bellen. Haal het uit je hoofd, ga eten en wees een grote meid! Kom op he, je weet het wel, nu nog doen! (streng maar goed bedoel)
Hihi komt goed ! Psp alia paint shop pro .....ik zit er voor op een forum ....daar hebben ze lesjes en zo om het te leren ...heel intressant. Ik doe het nu 2 jaar ofzo.... Het enige wat je nodig bent is het programma en wat scrapkitjes ....maar op fora´s waar de lessen staan zitten ook materialen ....
MVJ ik deed ook altijd PSP echt zo leuk programma en je kan er zoveel mee! Tot me oude laptop kapot ging en toen heb ik eigenlijk nooit meer nieuwe programma gedownload maar als ik het nu weer zie, lijkt het me weer heel leuk om te doen!
@mvj weet je wat goed helpt om je poep soepel te houden is Darmflora van Wapiti. dit is geheel op natuurlijke basis en je darmen worden er niet lui van. Ik vind het in iedergeval goed werken. Succes ermee. Enneh luisteren naar Taliaa en naar je lichaam. Vergeet niet te genieten van je kindjes. Dat huishouden kan altijd nog wel.
Ha dames! Hier even een heel kort berichtje van mij! Heb een super weekend gehad, ben ceremoniemeester geweest op een DROOMhuwelijk van mijn schoonzus en zwager. Dus nu kei kapot (zoals we dat in Brabant zeggen, hihi). MAAAARRRR ook misselijk als een tierelier, dus ME IS HAPPY!!!!! (want tja, 't is toch een goed teken he!) Ik ga morgen even alles teruglezen en duik nu mijn net verschoonde bedje in. Doei! (*snurk snurk snurk*)
Mvj wat balen dat je er zo'n pijn aan hebt dan morgen misschien maar even de ha bellen. Makkie Jeetje alweer 32 weken geweest, gaat hard weet je al wat je met werken doet? we houden het voor onszelf, alleen mijn ouders weten het. Meisje wat leuk dat jullie een leuke dag gehad hebben, en ja misselijkheid is een goed teken, wanneer hebben jullie een echo? Al aan het idee gewent dat je zwanger bent? Vandaag even naar mijn man zijn opa en oma geweest wonen niet in de buurt en toen we thuis kwamen was het lekkere weer verdwenen in bewolking nog wel even op het terras gezeten tot het ging regenen jammer hoor dat het mooie weer voorbij is. Ipv woensdag moet ik morgen werken we wennen als je normaal op maandag vrij bent, Tygo gaat naar het kdv. Tygo heeft zich de afgelopen dagen zo vermaakt buiten in het badje en de zandbak heerlijk om te zien, blijf zo genieten van mijn ventje vind het ook niets dat ik hem morgenavond pas zie.
@meisje, welterusten!! De foto's op je hyves zien er erg mooi uit! @lot, heerlijk he, dat genieten van die kids met zand en water! Hoe voel je je verder?
Meisje wat leuk zeg ! Lot jammer he dat het mooie weer weer op is ....werkze morgen ! Pooh ik bel morgen even naar het cb ...want ik kreeg een briefje dat ik woensdag 10 juni een afspraak heb bij de ka op het cb ...maar het is donderdag 10 juni ...dus dat hoor je dan nog ...ik vermoed dat ik donderdag moet ...maar dan moet ik sóchtend ...dus dan ben je s´middags welkom hoor ! als het jou uitkomt ! Vind het wel gezellie ! Oke ik ben ets relaxter ..klinkt een beetje vaag maar heb weer een half tabletje oxa op anders kan ik niet ontspannen en heb ik meer pijn ... Mijn man heeft vanavond mijn moeder gehaald en die is er nu gezellie ! Ze zorgt heel de week voor ons want manlief gaat morgen voor een week weg voor zijn werk !
@mvj, zullen we het de week erop doen dan? Jens moet donderdag middag naar het CB voor zijn vaccinatie die hij vorige week had gemist.
Heb net de ha gebeld ....hoop dat ze de curanol voorschrijft ....na half 11 kan ik weer bellen ..... Bij jlmer heb ik het toen ook gevraagd en toen had ze er nog nooit van gehoord ....ben benieuwd dus ... Ik moet zo met Jelmer naar de KNO arts ...ik hoop zo dat hij wat gaan doen ....
Nou veel bijgelezen, kijken wat ik onthouden heb... @Taliaa: ik roep even naar boven naar de roze wolk, joehoe wat fijn dat het goed gaat. En over die luiers voor het zwemmen heb je die ook in minimaten? En weten jullie waar je van die gele zwembanden voor baby's kan kopen? Ivm de vakantie @Makkie: jeetje wat een rot bericht zeg, ontzettend erg, sterkte! Oja en mijn man is het tegenovergestelde, Ivo loopt het liefst het hele jaar in korte broek, en dan ook het liefst altijd dezelfde ggggrrrrr. @Mvj: zet 'm op meid, ik ben nog niet bekomen van de hormonen en na drie weken dacht ik echt dat ik een postnatale had maar het gaat toch wel steeds beter en oja ik vloeide zeker 6 weken, niet veel maar wel dus maandverband en vervolgens drie weken later ongi. Nou verder weet ik het al niet meer in ieder geval heeft dus iedereen genoten van het weer! @Feestjes hier: alles achter de rug, ook wel weer heerlijk hihi. Maar het was allemaal erg geslaagd! We merken wel dat Timo weinig tegen veranderingen kan, hij huilde ook als hij bij iemand anders op schoot ging dus heb hem maar veel bij me te houden. Iedereen beweerde dat het te vroeg is voor eenkennigheid maar hij wil toch echt alleen bij mij of Ivo zijn. Wie weet even een fase. Evy kletst ondertussen vrolijk door, lijkt nog elke keer beter in haar vel te zitten alleen blijft ze helaas voor papa en mama wel vroeg wakker te worden (5/6 uur) maarja daar kan je nu weinig van zeggen maar kijk dus wel uit naar die rijstebloem . CB: Alles was goed!!! Beide een kilo gegroeid in 4 weken, zie onderschrift. Voorlopig zo doorgaan met de voedingen (5x180/6). Ze gaf wel aan dat ze zich nog wat aanspannen ofzo, had iets te maken met kindjes die wat eerder zijn geboren en/of een wat lager geboortegewciht hebben (???). Prikje gingen goed, ze sliepen wel veel en waren wat huillerig, dus wel iets meer last dan de vorige keer maarja ook nog dta warme weer erbij natuurlijk. Nou en verder probeer ik van m'n laatste week thuis te genieten... lees: met brok in mijn keel... Vrijdagochtend wennen bij het KDV... lees: mama wennen. Voor de kinderen valt het de eerste drie weken nog mee want ze gaan in juni maar 2x naar het KDV, mijn ouders komen oppassen en Ivo neemt wat extra vrij dus vooral voor mij zal het even helemaal anders worden. Ik start met drie dagen werken maar ik heb het gevoel dat ik ze nooit meer zal zien haha... lees: snik snik snik Ben ook zwaar jaloers op iedereen die langer vrij is maarja, ook wel weer dubbel want nu ben ik dus de hele week thuis en eigenlijk zie ik dan daar ook tegenop omdat Ivo dan weer werken is......... Genoeg geklaag, ik ga het huis eens aan kant maken!!!