Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mvj ,ok klinkt toch raar. Maar goed, ze hebben het onderzocht!! pak van je hart! :)

@makkie, sorry, ik lust geen kaas ;) Wij zijn gek van de hamburgers van de super...die eten we morgen, heerlijk!

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @makkie : gewoon koud ...nou ja gewoon .....sommige mensen gaan blauw kleuren als ze het koud hebben .....jelmer ook
    ik vind het ook maar raar .....maar al was het een scheet die dwars zit ..wij zijn zo opgelucht dat het niet is wat wij dachten

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hahaham kom maar op met die scheet!!! :)

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

je hebt helemaal gelijk meid!!

5. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    mvj ik ben zo blij dat het niks met het hart is. mijn vriend heeft dat met zijn handen die worden een beetje blauwig van de kou.

6. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    MVJ super nieuwes zeg!

taliaa eindelijk ongi! Nou gelukkig meid ben je het geworden!

pooh hier ook zin in de zon hoor!

MVS jeetje zeg wat een toestand ook met jullie hond! Arm beestje :(

Taliaa met jesse zijn wondje gaat het goed, als we nu achteraf kijken hadden we het misschien beter kunnen laten hechten, want het heeft wel flink open gestaan! maar goed tis niet ontstoken ofzo! Zodra die helemaal diht is ga ik smeren met litteken zalf.

Makkie fijn dat Seth weer wat opgeknapt is!

7. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Pooh bedankt voor de tip ga ik morgen nog even halen.

Mvj jeetje Jelmer heeft het flink te pakken, hoop dat hij vannacht beter slaapt! Wat een goed nieuws dat alles goed was met j. zijn hartje, geruststelling he!

Taliaa een goed plan heb je klaar liggen :) wel fijn dat de ongi heeft doorgezet die onzekerheid is niet fijn! Ik ga voor jullie duimen deze ronde!

Makkie had je toch verteld dat je zwanger bent(even gemist) fijn dat je een leuke werkochtend heb gehad. Fijn dat jullie weer wat beter zijn! heerlijk dat je jullie kleintje voelt.

Thamara allemaal beterschap bij jullie en op naar het voorjaar!

Ben nog niet begonnen met de hormoonzalf, vandaag gewoon die vaseline gebruikt en morgen even naar de apotheek voor de tip van Pooh. Tygo heeft lekker bij oma gespeeld vandaag en was erg moe vanavond, morgen gaat hij een ochtendje spelen op het kdv dan kan ik de laatste boodschapjes even doen en dan gaan we morgenmiddag/ eind van de dag rijden, heerlijk vakantie! Ik zit toch nog op de wachtbank, kon het niet laten en moest even testen vanmorgen maar helaas negatief hou ik natuurlijk weer de hoop te vroeg te zijn maar ja de test was erg gevoelig, heb vandaag 1 veeg bruin gehad dus het loopt wel raar dus we zien het wel. Morgen nog wat was wegstrijken hier en mijn meubels klaar maken want die zijn verkocht en worden in onze vakantie opgehaald dus nog van alles te doen, de laptop gaat mee op vakantie heb tot zaterdag wel internet om even langs te komen maar weet niet of we in ons huis ook internet hebben maar ik heb makkie haar nummer, probeer morgen zeker nog even hier te komen voor we gaan hoor :)

8. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lot: fijne vakantie!

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    lekker hoor lot lekker op wintersport !
    gaan jullie nou in de vakantie door of nemen jullie een pauze ?

10. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    MVS wilde nog even vragen en aan Sas, of julliekids goed brood eten tussen de middag?
    Jesse eet echt sins 1,5 weekgeen brood meer ;) Hij vertikt het hij zeurt wel eten eten, dan smeer ikeen boterham en dan neemt hij 2 happen en dan is hij klaar,haal ik het weg zegt hij weer eten! Bied ik het weer aan schud hij nee! Nou ja dan geef ik het niet. En krijgt hij ook eerste uur niks anders, en bied he de volgende dag weer aan! Zal wel fase zijn met dez eleeftijd,dus daarom was ik benieuwd of julliekids ook deze fase kennen, of hebben gekent ;)! maar vind het lastig!

11. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    MVS was ook nog even vergeten te reageren dat ik 2200 euro echt mega bedrag vind, ik vind het soms echt apbsurt wat die artsen vragen! Ik vraga me wel isf wat ze doen als je het gewoon niet kan betalen! laten ze dan zo'n beestje dood gaan?
    Ik hoop dat jullie beestje erboven op komt! Zijn jullie verzekerd voor de hond?
    Ik ben zelf in de 5 jaar tijd dat wij de hnd hebben meer dan 5000 euro kwijt aan dokterskosten! Gelukkig hebben wij verzekering en is er een hoop vergoed! Rontgen foto's narcose etc worden allemaal netjes vergoed, alleen aangeboren afwijkingen niet en gedragstherapie ook niet helaas en dat gaat ook behoorlijk oplopen!
    Ik ben daarom aan het twijfelen of ik de gedragstherapie met onze hond wel ga doen. Wat als ik straks 2000 euro kwijt ben aan alle onderzoeken etc en ze zeggen daarna nee sorry er is niks meer aan te doen? dan ben ik 2000 euro armer (hun rijker) en ben er niks meeopgeschoten! Daarom wil ik eerst echt praten!

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @debjes : misschien heeft het met het soort beleg te maken ? jelmer eet alleen brood als er hagelslag op zit ....of appelstroop ...

13. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    MVj heb al van alles geprobeert! hij was altijd dol op smeerkaas! nu niks, geen smeerkaas, kaas, worst, pindakaas, chocopast, hagelslag hij weigert het ja hagelslag eraf eten en de worst en brood laten liggen hahaha

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hihi boefje dus ...mmhhh en als je hem nou een beleg laat kiezen ? door 2 soorten voor te zetten ....
    wat ik ook wel een doe is een taartje maken .....ssst niet zeggen hoor ...

korsten er af
    rijtjes snijen ....en op ieder rijtje een ander beleg ....en die rijtjes dan weer in stukjes ...

15. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    nou ja misschien een idee want vind het best lastig als het om je eigen kind gaat hahaha

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    dat is het ook .....jelmer eet momenteel niks ...omdat hij niet lekker is dan .....maar soms is het echt zoeken

en op zich is het geen ramp als ze even wat minder eten ...maar lekkere dingen gaan er wel in

17. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    myrthe eet met moeite een halve boterham.

18. Fleurrebel

Fleurrebel Niet meer actief

Misschien ligt het aan het brood. Veel brood smaakt wel wat bitter. Onze kabouter lust alleen het tarwe brood van de bakker. Ieder ander brood blieft ze niet.

19. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    fleurrebel dat is het hier ook niet, want ik heb altijd wel verschillend brood! krentenbollen deed hij 2 maandne etrug nog een moord voor en nu haalt hij zijn neus op! Denk toch dat het uitprobeer fase is kijken of hij iets anders krijgt ervoor in de plaats? Hij heeft het ook 2x met zijn avond eten gedaan, wilde hij niet eten! Heb ik hem zonder eten naar bed gebracht en volgende morgen heeft hij gegeten als een beer haahha en toen heeft hij het nog 1x gedaan. als die 's avonds niet wilt eten vind ik het goed, maar je krijgt dan ook niks anders! Want straks heeft hij door dat met alles waar hij nee tegen zegt hij iets anders lekkers voor in de plaats krijgt!

Hier is de peuterpuberteit toch echt aangebroken!

20. Makkie

Makkie Niet meer actief

Debjes, lastig zo met het eten... maar tis wel 'normaal' hoor met deze leeftijd dat ze niet of moeilijk eten. Is niet erg en gaat vanzelf over. Het bureau waarschuwde me al de laatste keer, dat deze fase vanzelf een keer komt en dat dat dus niet erg is. Als ze honger krijgen eten ze wel en anders maar wat minder.... maar snap dat je het lastig vind!
    Seth eet meestal (nu even niet omdat hij ziek was/aan het opknappen is) 1,5 boterham met jam, smeerworst, kipfilet of stroop.

Lot, fijne vakantie! We houden contact met de smsjes! En jammer dat ie nega was..... is je NOD op je vakantie? Hopelijk kun je daar alsnog een feestje vieren en zo niet... dan hoop ik dat je weinig last hebt van buikpijn enzo... (niet fijn op vakantie)

MvS, jeeee mijn god zeg, wat een rekening!! Pfffff lekker dan... maar alles voor je beestje toch! Hoe gaat het nu met je hondje?

Taliaa, hoe is het met jou meid? heeft de ongi al goed doorgezet en morgen aan de clomid dus??

MvJ, nogmaals, wat moet het allemaal een opluchting zijn geweest voor jullie, niets aan de hand met jullie boefje, heerlijk!

Nou hier vanmorgen nog een sollgesprek gehad bij een ander verzorgingstehuis, maar dan als secretaresse. Ging goed, maar heb gezegd dat ik zwanger ben, dus weet eigelijk al genoeg. Ze zeiden wel, Als je niet aangenomen wordt ligt dat ECHT NIET aan het feit dat je zwanger bent hoor! Nee hahaha, zullen ze eens toegeven. Maar goed, ik heb nu tenminste een baan, hoewel dit me ook wel erg leuk lijkt... afwachten maar weer!

Ik heb vanacht echt een momentje gehad met de kleine dat het een paar keer plopte! Heerlijk was dat..... ik wist hoe mooi het was toen met Seth, maar ZOOOO mooi! Zo meteen werken van 15 tot 19. Gedo is lekker bij Seth en ze eten bij oma. Seth is bijna weer de oude, nu nog wat beter gaan eten! Ik voel me weer helemaal fit gelukkig.

Oja, heeft een van jullie de cd van Lisa (winnares X factor?) Wauw, deze is echt goed!!! Kippenvel, echt een aanrader!

Ga nu stoppen, sorry voor mijn lange bericht!!

O, nog 1 ding! 11 maart staat de 20 wekenecho gepland. Spannend weer!

Deel Deze Pagina