Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    AGENDA

Juni
    11: Evy & Timo wenochtend KDV
    11: Meisje termijnecho
    12: Meisje op vakantie (t/m 26 juni)
    15: Linda weer werken, Taliaa vlos
    22: Evy & Timo 1e keer KDV, Isabella cb

Juli
    16: Evy & Timo CB
    24: Linda, Evy & Timo vakantie

Augustus
    1t/m 16 : Taliaa op vakantie

December
    13: due date Taliaa

Januari
    20: Vermoedelijke due date Meisje

2. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh wij hebben alles gelijkvloers dus Jesse kan als ik douch allekanten op! En hij kan nu alle deuren zelf opmaken dus vond ik die box wel een optie;)

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Debjes ik zou gewoon lekker de box beneden laten ...
    Ik heb hem laten staan .....maar nu ligt mw pollewop er in hihi en Jelmer hangt 9 van de 10 keer over de rand om zijn zusje te zoenen ...

4. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Debjes
    De box is hier al lang weg.
    Ze wilde er niet meer in en het werd een rommelbak en dat wilde ik niet

@ Mvj
    Hopelijk is je knul snel aan de beurt en helpt het ook.

@ All
    N is al 2 nachten aan het spoken, we denken dat het door de warmte komt.
    Hopelijk slaapt ze snel weer lekkker door, want 2 nachten 2 uur wakker zijn breekt op.
    Dadelijk M naar school brengen en dan loop ik gelijk door naar therapie.

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Thamara Jelmer is ook s´nachts aan het rommelen ..en sávonds gaat hij ook niet op normale tijden meer slapen ...

6. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Thamara ik heb dat ook gehad rond die leeftijdsfase dat Jesse geen nacht meer echt goed door sliep zonder niet even wakker te worden;)
    Ikmoet zeggen gaat nu sinds een maand goed!

Maar nu heb ik gister Jesse zijn kamer veranderd (bedje omgedraait) en nu is hij vanacht 3x wakker geworden:( Ik laat het bed nog 1 nachtje zo staan,anders gaat het weer terug naar zijn plaats.

Het is weer bewolkt weer;) Zit te twijfelen of ik met de bus of fietsnnaar het werk ga! Moet 12:30 beginnen,
    Morgen weer lekker vrij!

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    goedemorgen meiden!
    mag ik even een roze wolk praatje houden?? :)
    Ik ben namelijk NIET meer misselijk!! JOEHOE! Nog niet in alles zin, maar misselijk ben ik niet meer. (alleen met vlagen, maar dat vergeet ik maar gelijk!) Ben alleen ontzettend moe nog.
    Gister bij de bekkenfysio geweest en vorige week had ik aangegeven dat ik graag langer wilde werken dan de vorige keer (bij 20 weken gestopt) NU gaf zij aan dat we eraan gaan werken dat ik 40 weken kan blijven lopen. Dus wel even slikken.
    Maar hoe breng ik dat bij mn baas? nu gaat het nog wel, maar ik merk dat het gewoon al minder wordt....
    Maar moet ik dat nu al zeggen, of pas als het het echt niet meer gaat?? lastiglastig...
    Oja, ik ga voor een duowagen naast elkaar. Komend weekend ga ik even proefrijden bij de winkel en dan marktplaats afspeuren!
    en wat vinden jullie van zo'n fietskarretje achter je fiets? (waar dus de beeb in kan) Heeft 1 van jullie zoiets? Ik vind het eigenlijk doodeng, maar het zou wel ideaal zijn voor me! (geen auto en dadelijk 2 kids en ik mag wrs. niet meteen veel gaan wandelen ivm bekken)
    Nou heeeeeeerlijk:):)
    Ik ben zoooooooooooooooooooooooooooooo Gelukkig met ons gezinnetje!!! Manlief laat zich ook van een heel nieuwe kant zien! Gelukkiggelukkig zijn we!!!
    snik. haha hormonen!

@linda, geniet je nog van je weekje!!!! en alles komt goed hoor meis!!!

@makkie, gaat het nog met werken? Hoe zat het na je verlof ook alweer? En neem je extra vakantie op?

@mvj, hoe is het meis??

@nijntje: en met jou? denk aan je hoor! sorry voor mn roze wolkverhalen! ik stuur AL mijn LH naar jou toe, voor een mooi ei!

@debjes, ik zou lekker met de bus gaan, het kan heeeeeel hard gaan regenen! weet jij trouwens wanneer het vuurwerk weer is? de site ligt eruit en ik wil gaan boeken voor een hotelletje! (dat internationale vuurwerk). Ik dacht in het weekend van 20 aug. Maar is het op vrijdag/zat/zon avond? ik dacht misschien weet jij het?

@sas: zal ik je mijn 06 nummer pb'en, dat is handiger voor een date te plannen in dierenrijk?
    Ik snap je keuze voor een 2e. zoals we er nu tegen aan kijken gaan we het ook zo doen na de bevalling. we zien het wel, maar de MMM zien wij voorlopig niet meer zitten... (incl alle mogelijke teleurstellingen en hormonen enzo..)

@ll, veel plezier vandaag! ik moet gaan werken van 1530-2100 en morgenochtend van 700-1000, dus morgenmiddag lekker vrij!!

Liefss, Taliaa

8. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa ik zou ook voor een duo wagen gaan naast elkaar als ik 2 kleine kids had ;)
    En vuurwerk jeetje dan zeg je me wat haahha!
    het is welin augustus. En het is dan vrijdag en zaterdag (de finale)het is natuurlijk een paar weken er voor elke vrijdag een show.(2 shows zelfs) Ik zal even in de scheveningense krant kijken morgen voor je als de site er nog steeds uit ligt! Vaak staan daar wel wat in.

Zo'n karretje achternje fiets lijktmij ook eng! Waarom geen bakfiets? Je heb vaak ook bakfietsen die niet zo extreem groot zijn! Msischien ookis marktplaats kijken ;)

En ik zou aan je werkgever wel aangeven dat je last heb enz en dat je misschien afspraak kan maken, dat als het niet meer gaat je aan de bel kan trekken?

Ik ga met de bus ;) Staat mij teveel wind en moet toch 15 a 20 minuten fietsen! Drink even mekoffieo,ga de hond uitlaten en dan jesse wge brengen en dan werken!

Fijne dag allemaal!

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    thnx debjes, zou je dan even willen kijken wanneer t vuurwerk is? ik kan het op inet niet vinden. alleen van 2009, maja, dat is een beeeeetje achterhaald he?:)
    Een bakfiets is zooooo duur. En dan moet je nog een buggy meenemen dat is dat nog niet handig met een baby... ik denk ook niet dat het zo'n karretje wordt hoor. Ik zal eens op bakfietsen zoeken, wellicht iets voor een klein prijsje.:)
    werkze alvast!

10. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ja bakfietsen zijn extreem duur,maar dacht misschien 1 op marktplaats ook?
    En met een karretje moet je toch ook een buggy meenemen?

Moeder van me werk heeft een bakfiets (ja het is niet zo'n uigesproken bakfiets, want ze vind die dingen oerlelijk dus heeft ze voor de meest ''mooiste gekozen'')
    zij heeft dan de quinny zapp altijd mee(klein onderstel, MVJ heetf hem aps gekocht ;) ) en dan kllikt ze de maxicosi erop.

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    ah, ja dat is een optie... Heeft ze dan de mc in de bak staan? en geen babyschaal?
    Bij een fietskar kun je afkoppelen en als wagen gebruiken..
    heb gekeken op mp en de leuke/goede beginnen bij 1000 euro. slik.... denk niet dat manlief het een goed idee vindt;) haha.
    ach eind van het jaar komt mijn eindejaarsuitkering en die is voor mij, hahahaha

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa, wat fijn, niet meer zo misselijk! Gaat nu de komende weken vast helemaal verdwijnen! Leuk een buggy naast elkaar! Ik twijfelde eerst ook nog, maar vind ze zo breed en ik vind sommige winkels al niet 'kinderwagenvriendelijk' vandaar dat wij de lange versie doen. Ben je er al uit of je een zandbaktafel voor Isa gaat halen?

Debjes, hier ook a maanden geen box meer, maar puur omdat Seth er gewoon niet meer inwilde (was echt drama). Maar als Jesse het nog prima vind en het gaat goed zo, lekker laten staan toch! Succes met de busreis naar je werk! (ik heb een hekel aan het ov....hihihi)

Meer heb ik even niet gelezen, ben op mijn werk sorry....

hier alles goed, ben alleen zo moe moe moe.....vanmiddag reageer ik wat actiever!!

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

AGENDA

Juni
    9: Makkie vlos
    11: Evy & Timo wenochtend KDV
    11: Meisje termijnecho
    12: Meisje op vakantie (t/m 26 juni)
    15: Linda weer werken, Taliaa vlos
    22: Evy & Timo 1e keer KDV, Isabella cb
    29: Seth cb, Makkie verlof!

Juli
    16: Evy & Timo CB
    24: Linda, Evy & Timo vakantie
    31: due date Makkie

Augustus
    1t/m 16 : Taliaa op vakantie

December
    13: due date Taliaa

Januari
    20: Vermoedelijke due date Meisje

14. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @debjes: ik zou de box lekker zo laten, volgens mij vind Jesse het ook wel een veilig knus plekje als ik je zo hoor, nou prima toch?

@taliaa: wij gaan ook naar zo'n kar kijken omdat je die dan als wagen kan gebruiken idd. Ik zie ook wel nadelen: kinderen die je niet kan zien enzo en zo'n bakfiets vind ik stoerder maar dat past ook echt niet bij ons in de berging. En qua veiligheid is het dubbel, aan de ene kant eng maar als jij valt dan blijft de kar staan.

@all: thnx voor jullie lieve woorden, vanochtend lekker met de kinderen op pad geweest!

15. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Lindaik laat debox ook nog even staan!
    Vandaag was hij erin slaap gevallen hahaha mijn vriend was aan het koken en had hem er even ingezet omdat hij zelf erin wilde en na half uurtje keek hij omhet hoekje en lag hij te slapen!

Ik ben wel met de fiets naar werk gegaan! gelukkig geen bui op me gehad! Maar er is hier vanmiddag wel het 1 en ander naar beneden gekomen ;)

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @taliaa, fijn dat het beter gaat met de misselijkheid, super!!!
    En pas op met je bekken he?!
    En ik hou niet van die karretjes, doodeng!
    @all, sorry, heb gewerkt en had daarna werkbespreking, Ben net pas thuis en moe. ik spreek jullie morgen of donderdag wel weer!

Oh, ben 600 gram afgevallen in1 week. Beetje weinig, maar vooruit. Heb vanavond tonijnsalade op en heb 2 gebakjes laten staan vandaag op mn werk. Sterk he?!

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa yes niet meer misselijk! zie je het niet zitten om geen tweelingwagen te hebben en naast
    elkaar is dat niet breed....lijkt me zo tegenvallen als ik zie hoe krap de paden in de winkels nu al zijn.
    Wij hebben ook een bakfiets en hadden daar de maxicosi in op een plank, zometeen met 2 moeten we even kijken
    hoe we het doen met een mc en babyschaal....

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Talia ik heb laatst iets niet zo heel erg leuks gezien met zo´n fietskar ...

Hier is het goed ...Sanne is vanaf vrijdag 118 gram aangekomen JOEHOE !
    Ze mag wel naar buiten maar moet dan een muts op ...das wel apart maar ook wel wat logisch ...

Mijn aambeien ...pppff heb gisteravond bijna de hele avond zitten huilen ....van de pijn ....
    vanavond ging het iets beter ...maar het onderkantje voelt erg gespannen ....dat veroorzaakt pijn en daar baal ik van ...

Pooh ik hoef volgende week woensdag pas naar het cb met Sanne ....spellingsfoutje zeiden ,....ze zijn niet zo slim daar althans de ass niet die dag .....dus als je as donderdag wilt mag het ook of gewoon maandag ...ik vind alles goed ...!

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    oke, geen fietskar dus;)
    @mvj, dikke knuff meid. weet zo goed hoeveel pijn het kan doen!!!! sterkte hoor!!!

20. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa, ik vind die bakken erg leuk om te zien, maar zal er zelf nooit meer durven fietsen, lijkt me echt eng!

Debjes, aaaah wat schattig, slapende jesse in de box. Nog lekker laten staan meid, zo te lezen hebben jullie er echt nog baat bij (en jullie ventje ook!)

Pooh, 600 gram is meer dan niets toch! Goed van je hoor!

MvJ, wat goed dat ze is aangekomen!! En jakkes, je hebt ook weer pech zeg... ik weet niet nog het voelt, maar het klinkt echt zeeeer pijnlijk! Hoop dat je snel er vanaf bent meid, sterkte hoor!

Lot, nemen jullie een duowagen straks? Of laat je Tygo gewoon lopen? Met zn tweeen is dat wel te doen, maar als ik alleen op pad wil, kan ik Seth niet laten lopen, dan blijf ik vangen.

Hier echt de hele avond flinke voor/indalingsweeen. Geen idee welke van de twee, maar vond het op een gegeven moment niet grappig meer. Lekker gaan douchen en toen werd het minder. De kleine is wel enorm druk en harde buiken blijven. Ben blij dat ik morgen naar de vlos moet, even extra controle/navragen.

Ga nu lekker met mijn mannetje sausijzenbroodjes eten op bed, mmmmmmm!

Slaap lekker meiden!

Deel Deze Pagina