Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Makkie ik het ook al vrij vlot ....bij een 2e kindje heb je het eerder en heftiger ....je moet maar zo denken dat scheelt het halve werk straks ! maar het is altijd goed om het even te bespreken

2. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie vervelend he die indalingsweeen! Ik had vanaf 32 weken oefenen weeeen kwam ook, omdat iks tees blaasonsteking had.
    IS altijd goed om even na te laten kijken ;)
    En je heb groot gelijk dat je een duo wagen neemt, dan zou je nergens meer rustig kunnen lopen! Jesse zit nog steeds in de wagen en dat is soms nodig ook, anders wordt ik gillend gek op straat ;)

MVJ fijn dat Sanne is aangekomen! En erg vervelend voor jouw! k hoop dat je er sne vanaf bent!

Pooh 6 ons is toch beter iets dan niets! Even doorzetten ;)
    Ik zit nu aan de 6,9 kilo. Moet zondag weer wegen!
    Merk wel dat het steeds moeilijk wordt hoe langer je bezig bent, omdat je soms er geen zin meer in hebt in al dat gedoe ;) Maarja het is voor een goed doel ;)

Vandaag heerlijk vrij!
    Zo even stofzuigen dweilen! oude werk kleding van mijn vriend in een tas doen,kan hij van de week afgooien!

Tegen die tijd kan jesse weer even naar bed en dan vanmiddag boodschappen en even stemmen (al vind ik het heel moeilijk dat gekke stemmen)
    En dan is me dag weer bijna om ;)

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Ik ga straks ook even lekker aan de sop met mijn moeder .....eerst even naar de action en naar de babyrent ...wil een wippertje huren met trilfunctie ...Sanne heb zo´n zeer buikkie ...even kijken of dat wat is ...om het nou gelijk te kopen terwijl het niks is is ook niet handig ....

Jelmer is lekker spelen op het kdv dus we hebben de ruimte ....

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.081
    2.220
    113
    Brabant
    mvj, doe je wel rustig aan!!!! :) nu zal ik het niet meer zeggen hoor! handig zeg, die babyrent! mis. is het wel iets voor haar ja! heeft ze krampjes? En super dat ze was aangekomen!!!!

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

MvJ, lekker een dagje tutten dus! Hoop dat Sanne snel van dr krampjes af is... welke fv krijgt ze? En hoe gaat het met jou?

Debjes, lekker dagje vrij! Ja joh snap precies wat je bedoelt, als ik Seth laat lopen, wat ik wel veel doe hoor, dan blijf je vliegen en rennen. Soms moet ie echt even blijven zitten. Gelukkig accepteerd hij dat (nog) prima. En Jesse vind het ook prima, lekker even rust voor mama toch! :p

Weet dat bij een tweede de indalings/voorweeen er eerder zijn. Bij Seth had ik eigelijk niets van voorweeen of harde buiken. Het begon ineens met 40 weken... dus ik schoot gister wel even de stress, vooral omdat het steeds pijnlijker werd (maar nog niets vergeleken met bevalling hoor hihihi;)) dacht ik even, ojeeeeeee...... maar tis heel normaal dus....

verder lijkt het wel of ik er klaar mee ben, maar dat is absoluut nog niet zo! Ik geniet heerlijk, voel me echt goed (op meer moe zijn na dan... hoort erbij!) en ik hoop dat ons ventje echt nog minimaal 5 weken blijft zitten!! Aan de ene kant kan ik niet wachten tot hij er is en ik hem kan vasthouden en kijken hoe Seth reageerd! Aan de andere kant denk ik, laat nog maar lekker even zo, zwanger zijn is zooooo mooi en bijzonder!! Hihihi, die hormonen toch ook.....

Van het weekend komt het kamertje denk ik een heel eind verder, dan volgen er eindelijke foto's Debjes! ;)

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.081
    2.220
    113
    Brabant
    nee hoor Makkie, laat kleintje idd nog maar even zitten! ik snap dat je schrikt, ik heb bij isa volgens mij ook niet echte voorwerk gehad, behalve het "rommelen' de nacht van te voren.
    Heerlijk he, als je zo kunt genieten!!!
    Wij kunnen voorlopig niet klussen in de babykamer, omdat we half oktober gaan verhuizen.. brrr hoop niet dat ik nesteldrang krijg...

@ll, isa is zoooo schattig. als ze zich stoot of wat dan ook komt ze heel dramatisch naar me toe, dan moet ik vragen of ze "auwie" (jaaaaa... vreselijk, dat babytaaltje wat je jezelf aan leert...) heeft, dan zegt zij vol overtuiging JAAAAAA met een heeeeel treurig gezicht. en dan moet ik kussen.Meestal wijst ze dr zweetvoetjes aan. Maar gisteren viel ze van de bank af, plat op de grond. Dus ik meteen in actie, gaf ze geen krimp. raar kind...;)
    (heeft ze niet van mij hoor!)

7. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    #3227 DebJes, 9 jun 2010
    Laatst bewerkt: 9 jun 2010
    Makkie wordt zo vrolijk van je verhaal! Dat je er echt nog van geniet ondanks dat je al 32 weken bent! Ik hoop als ik straks zwanger ben van een 2de dat ik ook zo lekker kan genieten!
    En tuurlijk schrik je even van die krampen! En vooral als je het met de eerste zwangerschap nooit heb gehad!
    Ik ben reuze benieuwd naar je kamertje ;) En ook erg benieuwd hoe jullie 2de kindje eruit ziet :D Ik denk net zo knap als zijn grote broer ;)

Jesse wil trouwens niet in de kinderwagen hoor, hij schreeuwt moord en brand de laatste tijd alleen ja ik hou vol dus de aanhouder wint uiteindelijk ;) lopen is natuurlijk ook zo leuk!

MVJ lekker even rommelen thuis en met de kleine meid!
    Rot he die krampen, ik vond dat de vreselijkste tijd die krampjes!

Zo ben al aardig aan het ruimen geweest hier thuis! Alle winterkleding opgeborgen (groot deel,ben daar klaar mee)Kapstok is meteen stuk leger nu de winterjassen opgeruimd zijn hahaha
    Moet alleennog dweilen,maar dat doe ik zo als Jesse in bed ligt ;)

Wij zijn nu wel aardig aan het twijfelen wanneer we nu een 2de willen!
    Aan de ene kant wil ik eind volgend jaar stoppen met de pil (en eerst kijken wat er gebeurd)
    Jesse is dan iets ouder als 4 als de baby geboren wordt.
    Maar aan de andere kant zou ik ook wel eind dit jaar willen stoppen.
    Jesse is dan nog thuis en hoeft niet naar school toe dus kan je wel rustig aan doen, maar aan de andere kant als hij op de basisschool zit heb je wel weer iets meer je handen vrij!
    ZUCHT;) Waarom ben ik altijd zo'n enorme moeilijke denker ahahahahaha en wil ik altijd alle touwtjes in handen houden!;)

Nou ja we moeen er nog maar is goed over hebben!Mijn vriend wilt liever volgend jaar pas beginnen als hij een volledig vast contraqct heeft (is ook wel heel logisch)

8. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hahah taliaa heel herkenbaar!
    Als Jesse Auw heeft (zo noemt hij het) terwijl ik dan denk nou Jess is het niet beetje dramatisch hahaha danmoet ik hem ook altijd zoenen! maar als hij is echt hard valt en ik denk van MMMM dat zal wel zeer doen dan loopt hij rustig door ;)
    Rare dreumessen :p

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hihihi Seth doet dat ook met Auw!! Maar ook expres zichzelf knijpen en dan auw zeggen en daarbij hard lachen... gek kind... leuk dat ze toch allemaal zo hetzelfde doen he! En we moeten ook vaak (vooral op de commode) aan zijn voetjes ruiken en dan zeggen we hard bleggggh bah! Schik dat ie dan heeft hihihi.

Debjes, tuurlijk moet je er over na denken wanneer een 2e kindje 'uitkomt' alleen is het nooit te plannen he.... voor hetzelfde geld wacht je nog lang en dan duurt lang voordat je zwanger bent... straks stop je toch eerder en ben je in no time zwanger, kan natuurlijk ook! Moet zeggen dat zwanger zijn met een kleintje wel pittiger is, maar vind het erg goed te doen!! Lekker kijken wat jullie willen, daar gaat het om!

Zal even mijn buikie hier spammen... had vriendlief van het weekend gemaakt, zie ze nu net voor het eerst... schrok wel een beetje...:$ (maar wel beretrots natuurlijk!)

Komt ie:

10. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie super mooi ben je zwanger! om jalours op te worden ;)

nee het is zeker ook niet te plannen. En ik weet als ik stop dat het nog wel even kan duren! Ik wil liever niet aan de clomid. Maar goed soms heb je geen keus!

Wat geven jullie voor vaderdag?
    Ik weet het dus echt niet;)

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.081
    2.220
    113
    Brabant
    jeutje... MEGA:) maar super mooie buik! Hij gaat al iets naar beneden, of lijkt het maar?
    hubbie heeft van t weekend ook foto's gemaakt, zal ze eens spammen vanavond! (ben natuurlijk trots op mijn nog kleine (darmen)buikje!)

12. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Debjes: Ik geef namens Ties een glazen snijplank (via een website besteld) met een foto van Ties erop (mijn vriend kookt namelijk altijd, ik niet). En ik koop een boek waar 'ie het al heel lang over heeft.

13. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Meisje wat gaaf die snijplank! Mijn vriend kookt ook altijd (ik nooit, alelen als het echt moet) waar heb je die besteld?

14. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    vanochtend voor Thijs zo'n beesie pet bij de aH gekocht. Hij vind hem prachtig en het staat hem superondeugend. Ik ga de dondersteen zo even wakker maken en dan ga ik maar even met hem naar opa, want gisteren reden we er 2 keer langs toen ik de auto van de garage moest halen (jippie de airco werkt weer) en daar snapte hij helemaal niets van. En straks rond een uur of 5 even lopend naar de garage waar mijn auto staat voor de apk. Dat is maar 1.5km hier vandaan, dus dat kan thijs mooi lopen, dan hoef ik de kar niet mee te nemen. Enneh het gaat dan ook weer regenen zag ik op buienradar, dus dan kunnen we mooi samen onder de paraplu. Zo deden we dat vanochtend ook, en dat ging ook goed.

15. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Sas foto van de ondeugende Thijs met zijn stoeren pet ;)
    Hier regent het al de hele dag :(
    het is wel warm! 22 graden hier.
    Zal me niks verbazen dat tegen 17:00 uur de zon gaat schijnen ;)

Jesse is wakker kort slaapje vandaag :( dus ga hem maar even eruit halen!

16. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
  17. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ik heb wel een beetje iets duurs gekocht maarja wel zijn 1e vaderdag en gelijk dubbel :):) zo'n bizzyboard http://www.bizzyboard.com/nl/home Ivo vraagt steeds op welke dag is nou dit en wat gingen we nou dit weekend doen? Nu straks de kinderagenda's erbij. Wel nog een beetje vroeg (kindjes zijn pas 3 maanden haha) maar vond het erg leuk hangen bij een vriendin van me, een beetje een familiecadeau.

18. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
  19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    linda maandje of 7 a 8 geloof ik jelmer paste al snel niet meer ind e kinderwagenbak ...

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden

Makkie het voelt soms echt als het echhie he ??? spannend hoor meis ! Je hebt wel een prachtbuik !

Oke hier net de curanol tabletten gehaald ....Aambeien word ietsje minder ....maar het scheelt ook dat ik zeg maar onder de gordel verkramp en niet kan ontspannen ...dat doet ook pijn !
    Maar het gaat vast goed komen....
    Verder ben ik wel echt fit ....alleen soms nog wat moe en wat spierpijn ..maar goed dat mag !

Talia Jelmer heeft niet snel au ....tenminste hij heeft het wel vermoed ik maar wandelt mooi door ....als hij wel gaat huilen bij pijn dan doet het ook echt zeer ...als hij hangerig is wil hij nog wel eens eerder auwen zeg maar ....

Debjes moeilijk hoor ...ik zat vanmiddag te denken ..op woensdag gaat Jelmer naar het kdv as woensdag moet ik het hele spul mee nemen .....want dan ben ik alleen met de kids ....moet zeggen dat ik daar tegen op zie ....zo vroeg ....als ze naar school gaan is het 5 dagen zo ...maar goed om nou daar voor te zeggen we wachten jaartje langer had ik denk ik nou ook weer niet gedaan ...
    Het is gewoon een moeilijke keuze .....ik snap je vriend ook heel goed qua baan zeg maar ...

Oh ja ...klinkt misschien ongelovelijk stom ....maar ik denk dat ik gisteren mijn eisprong heb gehad .....deed echt zeer onder in mijn buik echt heel vaag ...

Deel Deze Pagina