Meisje, precies ieder zijn meug! Gelukkig kan dat hier in Nederland! Hoe voel jij je? morgen de echo!!!!!
Apart het dat stemmen, het kan zo verschillen, hier echt anti wilders en vvd vind ik ook niks. Ik heb in mijn werk te maken met veel moslims en ook veel mensen die heel weinig te besteden hebben en ik heb op veel dingen toch een andere kijk gekregen. maar goed gelukkig kan iedereen zijn mening geven alleen ik hoop niet dat die Rutte premier wordt doe dan maar die kroes, vrouwen aan de macht hihi.
@ Makkie: Ik voel me eigenlijk best prima! Een weekje terug had ik echt het gevoel dat het niet goed zou zitten, weinig tot geen klachten meer maar nu ben ik toch wel weer positief, af en toe misselijk en heel erg moe. En mijn buik lijkt al wel te groeien , maar dan vooral 's avonds dus vanzelfsprekend zijn dat dan mijn darmen. We zullen het zien morgen, ben nu nog niet zo zenuwachtig maar denk dat als ik morgen weer op die tafel lig, ik het niet heel breed meer heb!!!
meiden even klagen, krijg net een mail van m'n nieuwe baas, of ik bij een afspraak kan zijn volg. wk. donderdag om 16 uur: 1. ik werk niet op donderdag! 2. ik heb afgesproken dat ik vroeg kan beginnen zodat ik op tijd weg kan om de kinderen op te halen, dan werk ik tot 16.30 uur dus afspraken om 16 uur zijn dan niet zo handig meer Echt een beetje raar, ik denk dan maar dat hij vergeten is dat ik niet werk op donderdag maar ik vind dit wel heel irritant. Begint nu al!
Meisje, lekker hoor, dat het zo goed voelt en dat je je ook echt zwanger voelt! Er groeit vast een heeeeeel mooi mensje in je buik!! Linda, oei lastig ja! Maar ik zou het gewoon heel rustig uitleggen en niet meteen toegeven, dan zit je daar later weer mee. Wellicht is ie het vergeten en is het verder geen probleem. Maar wel balen voor je dat het al zo begint......morgen de wendag... spannend voor T en E en mama!!
Even snel! Mijn vaderdag cadeau wordt pas 25 juni geleverd hahahahaha heb ik weer ik ga inpakken en met de bus naar mijn moeder! Jesse vind het geweldig! Het zijn maar 3 haltes hahaha 5 minuten in de bus Maar doe hem er een groot plezier mee
Hey meissies, Ben ik ook weer eens durfde al niet meer langs te komen steeds als ik een berichtje achterlaat is t een klaagberichtje :-s Dit weekend is F weer heel ziek geweest. Vanaf donderdag koorts. Ik moest heel t weekend werken (hadden groot evenement) Zaterdag overdag maar thuis gebleven en t enige wat ze wilde was mama hangen. Als papa haar pakte was t huilen Savonds toch gaan werken en om 3 uur snachts kreeg ik telefoon van Roger dat ik naar huis moest komen want we moesten met F nar de HA post. Heel de dag overgegeven en diarree, niets gegeten en bijna 41 koorts. Ze had stuipjes zo eng L De dokter zei dat t een maag darm virus was en t heeft tot dinsdag geduurd voordat ze weer bij de levenden was. Ik ben echt wanhopig. Steeds als ik haar zo zie breekt mn hart. @ meisje wat spannend de echo morgen. Have fun met het mooie kloppende hartje J @ debjes wat fijn dat vriendlief het zo naar zn zin heft bij zn baan @ lot alweer bijna 18 weken wow wat vliegt de tijd zeg @ mvj wat fijn dat de aambeien minder worden @ makkie je kunt al bijna gaan aftellen zeg.. aan jullie merk ik hoe snel de tijd gaat zeg. Ga weer aan t werk ben in de baas zn tijd ff een berichtje aan t sturen
Ryanne, och meid toch, wat erg weer! Hoe kan het toch dat jullie meisje steeds zo ziek is?? Kunnen ze daar niet achter komen? Bah, ik vind het echt naar voor jullie en voor haar natuurlijk ook! Hele dikke knuffel en hoop echt op betere tijden voor jullie! Ik ga zo naar huis, val bijna om van de hitte hier op mijn kantoortje......
Ryanne he geds dat jullie meisje iedere keer zo ziek is. Wat zegt de arts ervan dat ze zo vatbaar is en jullie maar blijven tobben? Meisje spannend zeg op naar de echo!! Taliaaaaa zit je goed op je wolk..... Cira hoe gaat het met jouw? Nijntje hoe gaat het met spuiten en wanneer weer een fm? Hoop dat er snel een eitje groeit! Makkie ga maar lekker even afkoelen thuis! het is ook wat benauwd he. Ik heb een luie dag vandaag, ben erg moe. tygo was vanmorgen vroeg wakker dus ik ook, gelukkig weinig plannen vandaag!
Ryanne,ged wat eng, stuipjes! Die arme meid van jullie heeft al heel wat te verduren gehad in dat korte leventje van haar! Sterkte ermee en geen verontschuldigingen hier hoor! We zijn allemaal wel eens "Offline"!!! @all, Jens heeft net zijn prikken gehad. En een mega strontluier op het cb. Echt fijn!! Stinken dat ie deed, hihi!
Hallo meiden! Heb niet alles terug gelezen er is zoveel gekletst. Meisje morgen heerlijk babyzwaaien. Ben benieuwd hoever je nu in de zwangferschap zit. Lot oef gelukkig kon de vk een echo maken. Makkie jeetje wat een super buik zeg! Wanneer ga je met verlof? Debjes kan je vriend goed begrijpen. Maar laat jullie gevoelens niet achterwege. Dadelijk krijgt hij in Januari weer een tijdelijk contract. Jeetje wat een huur zeg in scheveningen. Ryanne hoe kan dat toch zeg dat je meisje steeds zo ziek is. Ik zou als ik jou was toch eens een andere kinder arts om diegene zijn mening vragen. Wellicht dat een set nuchtere ogen toch iets zien wat tot nu toe nog niet gezien is. Alle kinderartsen denken ook anders wellicht dat dat kan helpen. Blijft jullie meid wel goed groeien en ontwikkelen? Mvj mm aambeien verotte dingen dat het zijn. Hoop dat ze snel weg zijn. Pooh heerlijk he als je kind zo'n mega stront luier heeft bij het CB. Ze weten wel gelijk dat hij is geweest Taliaa wanneer heb je weer controle en hoe voel je je? Linda misschien is je chef vergeten dat je die dag niet werkt anders zou het wel heel raar zijn. Hier gaat het allemaal goed. ben nog erg onzeker en hoop met mijn controle van 23 juni dat de gyn toch een echo doet om te kijken of alles nog goed is. Voel me verder behoorlijk moe en pijni n mijn tieten ook ben ik nu elke dag behoorlijk weeeig in mijn maag dus zwangerschaps symptomen zijn goed aanwezig. Directe familie weet inmiddels ook dat we weer zwanger zijn dus hoef gelukkig niet mijn buik heel de dag in te houden. Met Jaimy gaat het ook super gelukkig niet meer ziek geweest en hij lijkt aardig goed aan te komen. Het rare is alleen dat de test op coeliakie aangaf dat dit het niet zou zijn. Nu gebeurd dit vaker dus vandaag moest Jaimy weer bloed laten trekken zodat de artsen een onderzoek kunnen doen of hij het gen bij zich draagt. Als hij het gen bij zich draagt is het zeer waarschijnlijk dat hij coeliakie heeft. Anders weten we het nog niet, maar hij doet het nu op de glutevrije voeding wel super.
hoi cira! Wat fijn dat het goed met jullie gaat. En vreemd dat de test bij Jaimy nu weer anders uit wijst. Maar zolang hij het er goed op doet...
*zwaai* moe gaar brak maagzuur! roze wolk, hartje weer gehoord! volgende week woensdag vlos! @meisje, succes morgen bij de echo! laat je het hier wel meteen even weten?
Ryanne jeetje ik lees je bericht met tranen in me ogen! Wat moet dat toch steeds vervelend zijn om je meisje zo te zien! Arm kind! Willen de dokters haar is niet goed onderzoeken? Ze is toch best vaak ziek? Eng he die stuipen! Goed onderdrukken hoor met zetpillen, En anders gewoon koorts zijn gang laten gaan als je niet zo van de zetpillen bent! Vaak is het zo als mensen amat 1 zetpil geven de koorts na 5 uur weer zo oploopt je moet dan eigenlijk gewoon de volgende zetpil erin doen, maar als je dat niet doet kan het lichaampje een klap krijgen en krijgen ze een koortsstuip! Ik ben als de dood daarvoor altijd. Meisje fijn dat je,je goed voelt! Cira wel goed dat je kleine man het goed doet op de glutendieet Linda zou ook even rustig praten en zeggen dat je niet op donderdag kan werken i.v.b met de kinderen en opvang! Maar snap je gevoel wel hoor, zou ik ook hebben! Nou mijn kleine man heeft tot half 9 op de bank gelegen en plop gekeken, afentoe had hij even een opleving! Hij ligt nu in zijn bedje. Je voelt je altijd zo machteloos als je kind ziek is vind ik!
@all, Jens heeft net 112 gebeld. Vraag me niet hoe, want ze staan niet voor geprogrammeerd. Hij zat bij mij op schoot, achter de computer met de telefoon in zijn handjes. Opeens hoor, ik 112 alarmservice, wie wilt u spreken. Ik gelijk ophangen, maar ze belde terug... schaam schaam! Ik uitleggen , sorry!!! fijne dag allemaal, ik ga zo werken!
@ lot de artsen zeggen dat het normaal is dat een kindje zo'n 12x (!) per jaar ziek is. Had er nog nooit van gehoord maar dat zal dan wel zo zijn @ pooh bahbah vieze Jens @ cira wat gek van die test. Maar als ie t goed doet zonder Gluten gewoon zo doorgaan (Ik ook Coeliakie maar pas ontdekt na mn pubertijd) F. blijft wel gewoon groeien en bijkomen (75 cm en 8900 gr.) en verder is het een vlugge tante dus daar maak ik me geen zorgen om @ meisje kom je snel goed nieuws brengen? @ debjes beterschap met je kleine ventje. Wat sneu dat hij ziek is Ik herken je gevoel zo goed! @ talia wat fijn dat je het hartje weer gehoord hebt. Hele geruststelling elke keer lijkt me @ pooh das schrikken zeg. Wat zeiden ze aan de andere kant van de lijn?