Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @pooh: haha heb jij weer, wat een mop, wat zeiden ze?

Vanochtend, de hele familie in touw om naar het KDV te gaan, alleen Evy moest nog aangekleed worden, belt het KDV. Dat er waterpokken heerst en of we dan wel willen komen? Vind ik altijd zoiets lastigs maar goed toch maar besloten niet te gaan omdat ze pas in Juli 2x per week gaan dus voorlopig de ziektekiemen nog even buiten de deur. Wel een mop want ik zag er natuurlijk zo tegenop maar nu liep m'n hele schema in de war, haha weet ik gelijk hoe dat gaat. Moet naar de dokter vanwege mijn bloeddruk, hopelijk is dit de laatste afspraak. Maar ik moest dus de afspraak verzetten naar later op de ochtend vanwege flestijd van de kindjes. Ik ga snel verder!

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Oja nu volg, week vrijdag wennen maar dan brengt Ivo ze want dan ben ik zowieso werken...

3. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Meisje
    Vandaag heb je je echo toch ??
    Ben heel benieuwd hoe ver je al bent.

@ Makkie
    Nou hopelijk komen de foto's van de babykamer snel, begin nou wel nieuwsgierig te worden.

@ Taliaa
    Heerlijk he het hartjes weer horen.
    Hoe gaat het dan met jou, nog steeds hoog op die mooie roze wolk ??

@ Mvj
    Gaat het al wat beter met je aambeien ??

@ Poohbear
    Die Jens toch haha.
    Heeft die nog last van de prikken gehad ??

@ Debjes
    Beterschap voor jesse, hopelijk voelt die zich snel weer beter.

@ Ryanne
    Jeetje ik schrik er gewoon van.
    Zou ze toch een x heel goed laten nakijken.
    Heel veel beterschap voor je meisje.

4. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh hahaha hoe krijgt hij dat nou weer voor elkaar! Ik zou ook snel ophangen,denk dat, dat ieder zijn reactie als eerste is.

Meisje succes metde echo!

Linda ja aan de ene kant opluchting voor jouw, maar ook wel weer rot! Nou ja ik zou ze ook thuis gehouden hebben als ze pas in Juli moeten komen. Wat doen hun wennen ver van te voren?
    Wij doen het een week van te voren wennen.

Jesse weer koorts vrij! ben benieuwd als ik vanmiddag moet werken en hij bij memoeder is, wat zijn koorts tegen de namiddag doet. vaak loopt die dan weer op!
    Jesse oogt nu vrolijk.Kan wel wat dramatisch doen en zeggen dat hij Auw heeft en als ik dan zeg heb je Auw in de buik? Zegt tie heelzielig Jaaaa Nuffel (dan wil hij een knuffel hahha)

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.081
    2.220
    113
    Brabant
    goedemiddag ladies:)
    We zitten even lekker croissantjes te eten, dus even een relax momentje!

@meisje, ben toch wel érg benieuwd nu hoor!!!!:) hoop zo op een hele goede echo!!! (ehm, spiek nu even op haar hyves. maar ze gaat vandaag op vakantie... is die echo wel echt vandaag? ben bang dat ze niet meer hier kan komen melden wat en hoe, en dat ze heerlijk is de zon ligt dadelijk;))

@Makkie, wat heb je toch een heerlijke buik! en wel goed naar de vlos luisteren hoor!!!! en rustig aan doen!

@pooh, hoe krijgt hij het voor elkaar?? :)

@debjes, raar he, hoe die kleintjes ineens ziek kunnen zijn. Hopen dat hij vandaag helemaal opknapt!

@ll, we hebben de zand en water tafel:) isa vindt hem nu al leuk, hij is nog leeg en staat in de kamer. van het weekend even zand kopen en dan kan ze spelen. het weer wordt wat beter, dus lekker buiten spelen!

Isa is trouwens in een vreselijke fase. Kan zichzelf niet vermaken, bij alles wat niet mag (en dat is ongeveer het enige wat ze doet: dingen die niet mogen) gaat ze heel hard gillen en huilen. Ik negeer het, maar manlief wil het niet hebben. maja, hoe leg je dat uit aan een dreumes? dus ik negeer het overdag:)

Liefss, Taliaa

6. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    DAAR BEN IK!!!!!!

ALLES WAS GOED!

Volgens de echo vandaag 6weken 6 dagen met kloppend hartje, maar ik denk persoonlijk dat dat nog wel wat bijgesteld wordt (ik weet namelijk 100% zeker dat wij in die week ervoor geen seks gehad hebben en rond die tijd ook niet, dus ik zou toch echt al ruim 7 weken moeten zijn!).
    HEEEEERLIJK!!!! Ga nu gauw mijn vakantiespullen inpakken want vertrekken vanavond inderdaad.
    Oja, laten jullie mijn Hyves nog even met rust, hihi niemand weet het verder en dat wil ik nog even zo houden.

ZWAAI ZWAAI (van een dolgelukkig meisje).

X

7. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Meisje
    Wat super zeg van harte gefeliciteerd
    Hele fijne vakantie.

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

Meisje, waaaaaauwieeeee meid, wat geweldig! Van harte met deze mooie echo, helemaal superrrrrr!! Lekker genieten meid! Ben benieuwd of het idd zo is dat je straks toch wat langer zwanger bent. Maar het ziet er nu supergoed uit, dat is het belangrijkste!!

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.081
    2.220
    113
    Brabant
    @meisje, gelukkig zeg:):):) we laten je hyves nog even met rust! jij gaat een super vakantie hebben!!!! geweldig toch!!!!!:):)
    en die meting is maar een moment opname he! een kloppend hartje zegt veeeeeel meer!!!!

10. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    meisje gefeliciteerd.

ik ben vanmorgen ook weer naar het zh geweest en op dag 30 was er nog niks te zien nu moet ik maandag weer terug en hoop dat er dan wel iets te zien is. de andere keren was er ook pas iets te zien na dag 30 dus ik heb nog hoop.

makkie wat ben jij toch mooi zwanger om jaloers op te worden.

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.081
    2.220
    113
    Brabant
    nijntje, vorige keer als in bij je eerste? Ik hoop zo ontzettend dat je snel een ei hebt! mag je niet weer ophogen?

12. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    meisje van harte!!

@debjes: wennen was anderhalve week van te voren ze gaan de laatste twee weken van juni 1 dag dus ik heb het niet helemaal goed uitgelegd, vanaf juli 2 dagen

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

Nijntje, tjee balen zeg... om moedeloos van te worden! Hoop dat er snel actie is... maar wat taliaa al zei, mag je niet verder ophogen? En is er echt niets te zien, of zijn/blijven ze te klein? En thanxx voor je compliment!

Linda, 'geluk bij een ongeluk' dus... aan de ene kant fijn, nog lekker een dagje extra met je kleintjes, maar het moet dan straks alsnog! tjee, wat is je verlof snel gegaan he... die tijd gaat echt snel! Maar jullie hebben nog heerlijk de vakantie in het vooruitzicht! Hebben opa en oma zin om op te passen dinsdag? Zal vast wel!!

Meisje, fijne vakantie meid, maar dat kan niet meer stuk natuurlijk! Hihihi, die kleine Ties! Nu al grote broer, super leuk!!

Hier een mannetje die niet weet wat ie wil. Kwam pas laat bij mijn werk vandaag en dus laat thuis vanaf opa en oma. Hij wilde niet meer slapen (twas al na 16.00 uur) Maar hij is nu te moe om op te blijven, maar naar bed gaan wil ook nog niet lukken... hij ligt nu op bed een beetje te kletsen, wie weet gaat ie slapen en anders haal ik hem er maar weer uit. Tis ook nog veels te vroeg, maar hij bleef maar vragen om zijn speen en aap (bedritueel).

En nu verder lekker weekend! Met de babykamer verder en lekker vrij met mijn mannen!

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Meisje wat heerlijk zeg dat alles goed was! Een hele fijne vakantie! Waar gaan jullie heen?

Linda wat fijn dat het kdv belde dan kan je zelf kijken wat je doet, hopelijk is het volgende week dan over op het kdv.

Nijntje als er zo laat iets te zien is waarom laten ze je dan niet hoger beginnen met spuiten?

Makkie een echt bedritueel voor Seth dus, wij doen hier ook iedere avond hetzelfde maar meneertje gaat altijd
    huilend naar bed en huilt even vind dat wel vervelend hoop dat het thuis snel anders gaat.

Vanavond heb ik een bruiloft van een collega dus zal wel laat worden ben benieuwd hoelang ik het volhoud ben
    savonds erg moe en hoop dat mijn kleine vent me mats morgen en lekker lang slaapt, kan mama ook ff uitslapen.

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @meisje, gefeliciteerd met een kloppend hartje!!! GEweldig nieuws!! Wanneer willen jullie het gaan vertellen?

@nijntje, jammer ,weer geen ei?! maar zoals je zelf zei, er is nog hoop. Hoeveel spuit je nu?

@linda, ik zou ook het risico niet lopen hoor .Het is fijn als ze het gehad hebben ,maar ze zijn nog wel erg klein! Hoe was je bloeddruk?

@all, ja ik hing gelijk op en dan bellen ze je meteen terug. Een collega van me heeft op de 112 meldkamer gewerkt en die zei dat het vaker gebeurd. En dat vooral op woensdag middag schoolkinderen bellen .Maar ze kunnen altijd je nummer zien, of je nu mobiel belt of vanuit een huis of telefooncel...

I kduik de bank op. ben vet ongesteld geworden (pilstop)

16. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    ze beginnen standaard met 50 eenheden je mag maar 1x per week ophogen en ik zit tot dinsdag op 125. er is wel een hele ketting van eitjes te zien (maar ja dat is PCO,) maar er is er nog geen een die grote is dan de rest. maar de volgende periode mag ik wel hoger beginnen.

linda nu al waterpokken is veel te vroeg, is zo zielig. en dan is er ook nog de kans dat ze het nog een keer krijgen.

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oke, maar hebben ze iets gezegd over tot hoe hoog of hoe lang je mag door gaan deze ronde? Of blijf je gewoon bijspuiten tot er resultaat is?! Ik duim voor je hoor meid!

18. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    #3298 1ekindje, 11 jun 2010
    Laatst bewerkt: 11 jun 2010
    hoi

19. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    ik mag doorgaan tot eind juni en dan hebben ze een zomerstop dus dan 6 weken pauze en dan gaan we weer beginnen. als ik een ziekenhuis kan vinden die de controles wil doen dan mag ik doorgaan. dus ik bel volgende week even met een ander ziekenhuis hier in de buurt.

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @pooh, precies, zo dachten wij er ook over! en bleoddruk was 120/82 na een wandeling van bijna een half uur dus gelukkig helemaal goed, ben weer helemaal gezond :)

Deel Deze Pagina