oh taliaa, ik ben juist vreselijk met spelfouten!!! debjss, hoe is het met Jesse? Is hij al beter? Wij gaan vanmiddag naar Ikea. Zweeds eten kopen en kijken naar een bureau. We hebben in de woonkamer een bureau staan die zelf gemaakt is door de vorige bewoners. Hij was roze en we hebben we zwart geverfd. Maar de verf komt er af en zit vaak aan Jans handjes en dat vind ik eng. Dus wil ik een nieuw bureau voor vaderdag. oh en vreselijk, ik heb gedroomd dat ik vreemd ging met mn zwager. Is dat niet erg? We hadden gezoend en ik voelde me in de droom zo schuldig naar Steef en Jens toe.
Meisje fijn dat de echo goed was! Nu lekker genieten! En veel plezier op vakantie!!!!!! Jesse was gister overdag weer helemaal zich zelf, maar tegen de avond 18;00 uur liep de koorts weer op! Hij kwam om 23:30 wakker met 39,2 heb ik hem een zetpil gegeven. Na uur kwam hij helemaal bezweet (echt nat) wakker dus nieuwe romper aangedaan andere slaapzak en toen heeft hij heel onrustig geslapen! Hij was ook al om 06:30 wakker Nog nooit gebeurd haha ! Hij ligt er nu dus alweer in om een slaapje te doen Nu vanmorgen is er weer niks aan de hand vandaag is het bij ons valaggetjesdag dus gaan we daar straks heen als Jesse heeft geslapen.
Meisje je leest het niet meer maar super!! en ach wellicht dat de volgende echo een ander tijdschema aangeeft. Debjes beterschap met je manneke. En veel plezier met vlaggetjesdag. Pooh OEPS hier gelukkig nog nooit gebeurd maar ben er ook vaak genoeg bang voor. Lot hoe was het feestje gisteren? Linda nog even wachten voor wennen dus. Makkie ben benieuwd hoe jullie babykamer eruit begint te zien. Nijntje balen zeg hopenlijk kan je bij een ander zkh terecht voor de controles van de zomer. Morgen mijn vent jarig 30 wordt hij. Zo nog even naar de stad de laatste spulletjes halen en daarna nog boodschappen doen en wat lekkers bakken voor Jaimy. Ow ja tussendoor nog opruimen en schoonmaken. Denk niet dat ik dit weekend nog online kom maar probeer het nog wel. Prettig Weekend!!
Cira alvats van harte met je man! Ik weet denk ik waarom Jesse koorts heeft! Er komen 2 tanden door! Hij had net geslapen en kwam met 39,2 uit bed. Maaroogt niet echt ziek. Dus denk dat het daar door komt
Cira, alvast van harte met je man! En wat een jonge papa dan he, 2 kindjes en dan pas 30! Lekker hoor! (niet dat ie van mij nou zo oud is hoor, net 32... hihihi) Debjes, oei ja, dat zal het dan wel zijn! Arme vent! Hopelijk komen ze snel goed door, is ie er ook meteen vanaf. Veel plezier straks! Nijntje, hoelang blijf je deze ronde ophogen dan? Hoe lang gaan ze door met deze cyclus? Ik duim ook voor je! Lot, hoe was de bruiloft? En hebben je mannen je een beetje laten uitslapen? De kleine nog voelen trappelen?? hier rustig dagje, Seth slaapt, heb net de was gehangen en nieuwe er in, ga zo even het speelgoed uitzoeken (vooral het kleine spul, kijken wat ik wil bewaren voor ons babyventje) en vanmiddag gaat vriendlief de babykamer verven. HIj is nu druk geweest met het 'digitale tv gebeuren gedoe snoeren installatiezooi' aansluiten. Wat ben ik toch blij dat ik de ballen verstand heb van zulke dingen hahahaha
cira, la vast gefeliciteerd!!! men, wat zijn jullie allemaal nog lekker jong, zucht...wij zijn bijna 35 en 37......pfff Jens is net wakker ,heeft anderhalf uur geslapen!!! We gaan nu naar Ikea!
makkie ik mag nog ongeveer 2 weken doorgaan en maandag moet ik weer en dan mag ik als het goed is dinsdag ophogen naar 150 en dan denk ik dat ik de week erna naar 175 ga maar hoop dat dat niet meer nodig is want ik heb de hele ochtend al een raar gevoel in mijn rechte zij maar dan wel heel laag. dus ongeveer ter hoogte van de eierstokken dus ik hoop dat dat een goed teken is. cira gefeliciteerd met je man meisje bij mijn dochter was de tijds duur eerst ook niet goed maar omdat ik zwanger geraakt ben door hormonen weet je percies de dag maar later is dat wel weer bij gesteld.
Nijntje, oei dat klinkt als eipijn!! Ik hoop het voor je meid, tis het wachten nu wel lang genoeg he? Hoe is het met je geduld dan, pfff petje af meid! (natuurlijk alles voor een wondertje). Meiden, jullie hulp! Ben aan het kijken op het internet naar leuke raamstickers voor de baby, twijfel tussen de volgende 2: Geboortesticker type Amber | Geboortestickers | Hippe Geboortesticker.nl of Geboortesticker type Nick | Geboortestickers | Hippe Geboortesticker.nl De naam is kort, dus ik denk dat ie dan met de sticker met de speen een beetje 'weinig sticker' is.... alleen het speentje komt ook terug in het geboortekaartje, dus dat is weer leuk! Wat vinden /zouden jullie doen? Bij Seth hadden we trouwens deze: Geboortestickers voor op het raam. - Het leukste alternatief voor de ooievaar. Een geboortesticker ipv een geboortebord. ook wel erg leuk weer ..... ooooo lastig!!
Eerst dacht ik dat ik de 2e sticker het leukst vond maar met jou verhaal erbij zou ik voor de 1e gaan: 1. hij is wat strakker net als de sticker van seth 2. als de speen in het kaartje terugkomt dan wordt het wel een geheel, hou ik wel van Oja en ik denk dta het niet wegvalt als ik het voorbeeld bekijk hoor, het is gewoon een heel groot plaatje net als die van seth
Nijntje ja dan zou ik ook kijken of een ander zh de controles wil doen dan kan je doorgaan. Wel fijn dat je de volgende keer hoger mag beginnen. Linda wat goed dat je bloeddruk goed was. Cira het was een leuke bruiloft alleen was het erg laat voor alles op gang kwam, dus dan is de feestavond maar kort, was wel laat thuis, mocht gelukkig uitslapen had ik wel nodig. Hoe voel jij je? Makkie het is wat rustig in mijn buik helaas, ik rekte me gister uit en wat ik verder deed weet ik niet maar schrok want voelde iets heel raars in mijn buik alsof een bal knel zat of omdraaide hoop dat alles goed is met de kleine maakte me wel wat zorgen, ken het gevoel niet. Makkie ik vind die van het kindje leuker maar dat is toch persoonlijk. Vandaag lekker even met mijn man naar de ikea geweest, geluncht op het terras en even boodschappen gedaan, hij was een dagje niet klussen had geen zin dus even lekker samen. De vk zei van de week dat ik een verzakking heb maar ben helemaal vergeten dingen te vragen weet iemand of het consequenties heeft voor de baby en de zwangerschap? Ik heb het gevoel dat de kleine erg laag ligt als ik buk lijkt het dat ik wat voel.... de vragen beginnen nu weer te komen hoor dingen die ik niet herken van Tygo zijn zwangerschap.
ik vind nick ook leuker, makkie @lot23, wat houdt die verzakking in? dat je baarmoedermond lager hangt dan normaal ofzo? En hou je daar geen last van na de bevalling? @all, we zijn bij ikea geweest en hebben voorvaderdag een nieuw bureau gekocht voor in de woonkamer. Jens liep een stuk zelf door de winkel en had de tijd van zijn leven. Hij heeft nu ook door hoe hij zelf in en uit de tuin kan stappen, door de verhoging van de schuifpui! Knappe vent!
Ik zou ook voor de 2de sticker gaan maast net wat Linda schreef als e speen in geboortekaartje terug komt is het misschien wel leuk? Maar goed ik rvaga me dan af zal iemand dat opvallen dat de speen in geboortekaartje staat en bij jullieop het ruim? (ik betwijfel het) dus zal ik voor sticker 2 gaan hahaha! Lekker ingewikkelt he Jesse was wel lief vandaag! Wel veel gelopen heeft hij, maar ging ook afentoe lief in de wagen zitten als het te druk werd! We hebben echt getroffen met het weer vandaag hier! heerlijk zon! Alleen wel vee wind,maar goed dat neem je voor lief Jesse weer flink verwent door mijn broer en zijn vriendin! Grote nijntje ballon gehad en een Ado Den haag shirtje (mijn broer is gek van voetbal, dus steekt hij zijn neefje maar aan ) Heel lief! Mijn broer wilt trouwens ook de hele dag achter de wagen lopen toch wel schattig dat hij zo trots is op zijn neefje! Zijn vorige vriendin was stik jalours dus heb ik hem tijdens mijn zwangerschap nooit gezien (hield zij tegen) toen Jesse geboren was kwam me broer gelukkig wel gelijk kijken en toen ging het 3 weken na dat ik bevallen was uit met die vriendin (GELUKKIG) Ben nu wel blij dat het weer zo goed gaat! Oke genoeg gezwijmel Jesse ligt even te slapen! Wij gaan zo naar verjaardag toe gezellig! Kan Jesse weer spelen met zijn neef en nicht!
Pooh ze had het over een verzakking maar ging er verder niet op in, op dat moment dacht ik zal wel maar nu vraag ik me toch dingen af misschien dat ik maandag even bel.
ja, ik zou me toch afvragen wat dat inhoudt! @debjes veel plezier!!! Fijn dat je broer weer gezelliger is nu Jesse er is.!