@ Lot Ik zou als ik jou was maandag even bellen en vrahen hoe en wat die inhoudt (voor jou en baby) @ Debjes Ja daar kan die koorts vandaan komen. Hoe veel tanden heeft die al ?? N moet alleen de laatste 4 kiezen nog en dan heeft ze ze allemaal. @ Makkie Ik zou persoonlijk voor de 2de gaan. Vind hem wel een beetje op die van Seth lijken, en toch een eigen uitstraling. Ben zo benieuwd naar jullie manneke en zijn naam Zal wel zo'n knapperd worden kan mijn meisje straks kiezen hahaha @ Nijntje Ik had bij N ook pas bij dag 52 een eisprong. Hoop zo van je dat je eindelijk met de volgende FM actie zie.
Makkie ik zou persoonlijk ook voor de tweede gaan. Lot ik zou maandag gewoon de VK bellen om na te vragen over de verzakking. Ik voel me goed mijn borsten zijn behoorlijk gevoelig en ik was wat misselijk maar verder voel ik me eigenlijk helemaal niet echt zwanger. Begin wel al het buikje te krijgen (darmen zijn het nog maar toch). Momenteel ben ik ook in een fase dat ik me erg onzeker voel of alles wel goed is en gaat. 23 juni heb ik weer controle hoop dat de gyn een hartje laat horen of een echo doet. Debjes verklaard inderdaad de koorts als hij twee tanden krijgt, maar had hij niet al zijn gebit op 4 kiesjes compleet? Pooh geweldige winkel eigenlijk he IKEA wij moeten binnenkort ook gaan een nieuwe keuken kopen en een nieuwe kamer voor Jaimy. Nijntje ik hoor altijd dat het spuiten soms langzaam gaat en dan ineens na een ophoging snel kan gaan. Blijf moed houden. Zo ga nu met mijn ventje film kijken en daarna naar bed. Fijne avond allemaal!
Pooh, goed zo Jens, zelf stappen over de rand! En leuk he bij de Ikea zelf lopen, zooooveel te zien! (en papa en mama er maar achteraan hahaha) Lot, tjee ik zou dat ook echt willen weten dan! Goed dat je maandag even belt, weet je meteen hoe en wat (maar erg zal het wel niet zijn, anders was ze er toch wel over doorgegaan?!) Cira, lekker een beginnend buikje! I love zwangere buiken hihihi (ga die van mij straks echt weer missen!!). En dat onzekere, dat blijft toch wel met vlagen, wel vermoeiend soms voor jezelf he! Gelukkig snel weer een echo. Thamara, hoe is het met jullie dan? En tjee, nog maar 4 tanden! Snelle meid met dr gebit hoor! Seth gaat nu ook rap, met tanden die aan het doorbreken zijn, maar hij heeft er pas 6 'echte' (er zijn nu wat kiezen door en een paar die komen). En ja hoor, laat N maar kiezen uit die knapperds van mij, wordt nog lastig voor dr Ik ga ook voor sticker nummer 2! Meteen al, maar mijn vriend vond die met de speen erg leuk (en net wat je zegt debjes, wie valt dat nog echt op?) Dus het wordt nummer 2, mama beslist hihihihi. fijne avond meiden!!
Makkie nummer 2 is erg leuk ! Lot het hangt er vanaf wat er verzakt is ...de blaas kan verzakt zijn, de endeldarm kan verzakt zijn dan hangt hij in ja vagina ingang.....en de baarmoeder kan verzakt zijn .... maar meestal is de endeldarm verzakt ..... Sowieso is het verstandig om nu even niet zwaar te tillen ...dus ook opletten met tygo .....
Mvj over het tillen zei ze niets want dat doe ik natuurlijk veel met mijn werk. Ik heb soms het gevoel dat het van onder iets hangt ofzo en druk op mijn blaas dus weet niet wat er verzakt is, beetje stom dat ik er niet op in ging. Mijn buik zit wel erg laag dus dacht zelf dat dat mijn baarmoeder is omdat hij laag zit. Dames bedankt voor de reacties en wat makkie zegt het zal vast geen kwaad kunnen anders was ze er wel op door gegaan.
@mvj, is morgen 1000 uur goed, of wil je liever dat ik na 1400 uur kom? Mij is het om het even, wat komt jou het beste uit? @all ,hier is het verder goed. Het nieuwe bureau staat goed in de kamer. Het is iets kleiner dan de oude. Het is licht hout, dus het hele computer hoekje lijkt gelijk lichter! Echt top! Hij is voor vaderdag maar nu heb ik stiekem ook een muis mat laten maken met foto van vader en zoon Als het weer goed blijft gaan we vanmiddag naar het Biesbos. Ja, we gaan het weer proberen! hahaha! Jens zit nu in zijn zitzak naar Nijntje te kijken. En om 1200 uur gaat ie naar bed! Fijne dag allemaal!
Jesse moest nog 2 tandjes (naast/voor zijn hoektanden) en pof hij al zijn kiezen al heeft????? Ik kijk niet zovaak in het gebit eigenlijk, krijg er niet eens de kans voor dan wordt ik meteen in me vinger gebeten hahaha ook heeft Jesse 2 blaasjes op zijn lip en ik ben bang dat dit een koorts lip is! (aangezien ik het ook heb)
goedemiddag @makkie, ik vind ze beide leuk! Misschien doen wij ook wel een sticker! Wij hebben natuurlijk dadelijk ook een huisje JOEHOE! @Lot, oei, zou het ook even vragen, nu ga je alleen maar erge dingen denken! Wanneer heb je de 20 weken echo? @Mvj, hoe gaat het meid?? @Cira, jeuueuh, een buikje heerlijk die darmen!!!! @ll, ben gister naar een duowagen gaan kijken! hoezo roze wolk!!! degene die ik echt echt echt wilde wordt het niet. Dat was de firstwheels city elite twin. Super mooie wagen, de zitjes kunnen ook naar je toe. (kan bij mijn wagen nu niet en heb ik best gemist!) Maar isabella past nu nog maar net in het zitje. Ik denk dat het een andere tweelingwagen wordt, nog even zoeken! Wel via mp hoor!!! @linda, kan er bij jouw wagen ook 1 bak en 1 zitje tegelijk?? Liefss, Taliaa
Taliaa ik vind het wel een super mooie wagen zeg! ik had er nog nooit van gehoord! Deze zal ook zeker mijn voorkeur hebben! Ik vind hem niet zo mega groot eruit zien! En inderdaad mijn voorkeur gaat er ok naar uit dat de zitjes naar je toe kunnen, ik vond het ideaal met de winter met die koude wind. En Jesse was best eenkennig dus vond het het veel prettiger om naar mij te kijken. Jullie kindjes zijn volgens mij veel langer dan Jesse. Jesse zit nu nog steeds in de quinny buzz en heeft nog echt een mega ruimte erin! kan in alle houdingen zitten!
isabella is nu een cm of 85 denk ik. past ook nog goed in haar eigen wagen. maar dit was echt pas aan, jammer hoor. want ze is idd best groot en ze is natuurlijk 2 jaar en 2 maand als de baby komt... Dus nu maar weer verder zoeken!
@linda: hebben jullie de duowalker sky?? en daar kan een mc op he? Weet jij vanaf welk bouwjaar of type dat kan??
@taliaa nee dat weet ik niet, wij hebben idd de easywalker en daar kan je idd een bak en een zitje apart op hebben en dus ook een mc alleen hebben wij die mc-houders niet gekocht. ze zitjes kunnen alleen niet naar je toe. Wij hebben ook heel erg naar de afmetingen gekeken, ook ivm de auto, niet elke wagen paste namelijk in onze auto, wij hebben dat echt gepast, let daar op!
Taliaa we hebben 1 juli de 20 weken echo, erg spannend vind ik het! Leuk een beetje babyshoppen. Wij zijn vanmiddag naar de julianatoren geweest, tygo vond het erg leuk! Alleen de mensen in muizenpakken vond hij maar niets.
Vraagje, jens is de laatste 2 weken ONMOGELIJK met verschonen op de commode. Hij wil omdraaien, zitten, staan en krijst de hele straat bij elkaar. Het is gewoon koppigheid, maar we worden er gek van. Vooral met verschonen van een poepbroek... Het hielp altijd om een speeltje te geven, maar die gooit hij nu weg. Iemand tips?
@ Poohbear N heeft dat ook sinds kort :x En idd helemaal met een poepluier Grrrr Als ik haar iets geef dan blijf ze wel redelijk liggen, heb een bak met speelgoed naast de commode staan. Vaak als ik haar de tandenborstel of kam geef dan blijft ze wel netjes liggen, maar dan moet het ook weer niet te lang duren want dan begint ze weer te draaien
ik geef idd ook de tandenborstel! blijft ze keurig liggen. als we onderweg zijn krijgt ze een billendoekje, vindt ze ook leuk. @linda, thnx! Ja, de firstwheels is ook de enige duowagen die naar je toe kan. Als dat niet kan wil ik een wagen met een reiswieg, zodat ik de baby ook kan zien. Heb al gezien dat ze op mp nog voor een leuk bedrag verkocht worden, dus kan hem na een jaartje gewoon weer verkopen ben je tevreden over de wagen? klapt hij makkelijk op enzo? hij is wel "smal" voor een duowagen he? kan gewoon door de deur? @lot, dat schiet dat alweer op. toch weer spannend he zo'n echo.... Ik realiseer me dat in deze zwangerschap veel meer... Hoe teer het is allemaal zeg maar! Ja, was de julianatoren een hit? hadden jullie ook grotere kindjes bij je? wij zitten op vakantie natuurlijk ook in de buurt van apeldoorn, dus mis. wel een idee voor ons @ll, net lekker wezen maccen, hmmmmm
Pooh heel herkenbaar gaf ook altijd iets om af te lijden! maar na tijdje hielp niks meer! Toen ben ik 1x zo boos geworden (grote mond gegeven) en sinds dien doet hij het niet meer Leuke he aldie uitprobeer fases Lot leuk julianatoren! Jesse moet ook niks hebben van verkleden pakken Wil jij weten wat het wordt trouwens? ik baal dat ikmorgen moet werken en we geen kabel tv hebben op het werk (armoede) nu kanik geen nederland kijken:x:x:x:x:x De kids hoeven we pas om half 4 op te halen (inplaats van kwart voor 3) want die kijken eerst voetbal af op school! Zit je dan om half 3 in een lege groep zonder tv! Geen mens opstraat en wij geen tv hahahaha voel me erg depri Ben helemaal geen voetbal mens, maar nederland vind ik toch altijd wel erg leuk om te kijken!
Taliaa ze vonden het erg leuk maar zijn voor veel dingen wel te klein, mijn neefje is net zo oud als Tygo. Ze kunnen natuurlijk nog nergens alleen in en niet in alles mag een volwassene maar wij vonden het leuk, hadden vrijkaarten gekregen van mijn zwager. Debjes mooi balen zit je zonder kids en geen tv, dat word radio aan. Mvs hoe is het met je? Iemand hier nog tips voor een leuke camping, mag best een beetje toeristisch zijn?
Pooh, ja hier ook zo'n fase gehad, en soms is het nog drama. Heb geen tips, zoek ook nog naar de gouden tip hihihihi. Afleiden is toch de truc denk ik.. Lot, doe eens een keer een buikfoto! Je bent al 17 weken!! Er is vast al een mooi buikje te zien!! Debjes, das jammer ja, geen tv! Ben zelf om 13.00 klaar met werken en dan kan ik het thuis gelukkig meteen meekijken. Gedo kijkt hier morgen samen met zijn vriend, hebben beide vrij genomen. (hoezo voetbal gek hihihi). Denk dat Seth nu net 80 cm is, hij past nu de 80 cm broeken goed zonder er over te struikelen. En zijn wagen is ook nog lang niet te klein! Taliaa, ja straks lekker ook een 'echt' huis! Hopelijk gaat het allemaal voorspoedig met verhuizen enzo, dan ben je al een aardig eindje op weg met je zwangerschap! Lekker he, dat babyshoppen, blijft zo leuk!! Op hyves staat dat iemand morgen de 12 weken echo heeft (in de agenda). Wie van ons is dat? Kan geen naam ontdekken?? Hier vanmorgen op de kindjes van mijn zus gepast, daarna door naar mijn schoonouders (hebben een zandbak voor Seth gekocht, moesten we even zien natuurlijk, echt een mooie van hout) Seth heeft ook nog met papa en opa in de jacuzzi gezeten, hij vond het leuk maar de bubbels wel een beetje eng. Pffff ben nu wel moe na zo'n dag! Zo lekker onder de wol!