Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.081
    2.220
    113
    Brabant
    mariska misschien?

2. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Inderdaad ik heb morgen de 12 weken echo :)

Zal wel weer iets verkeerd gedaan hebben in de agenda op hyves ;)

Morgenochtend om 9 uur zijn we aan de beurt, ben al reuzebenieuwd naar ons klein wondertje...

Hopelijk is alles goed. Vandaag de eerste dag zonder misselijkheid, hopelijk blijft dit nu zo :)
    Want heb er echt meer last van gehad dan bij Malika, ook af en toe overgeven bah...

Zal morgen hier wel posten hoe het geweest was alleen jammer dat we nog geen geslacht zullen weten ;)
    Ons voorgevoel is een jongen maar of dit zal kloppen wie weet hé :)

Makkie@ vind ook de 2e sticker leuker

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.081
    2.220
    113
    Brabant
    spannend mariska! wel fijn dat je zo vroeg bent!

@ll, morgen ga we heerlijk voetbal kijken, JOEHOE! eerst naar de fysio en dan relaxen en opruimen! En dan naar mn broer voetbal kijken, hebben jullie er ook zo'n zin in?
    @debjes, misschien via inet kijken?

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik ben ook geen voetbal fan maar ben morgen vrij, dus zal wel even kijken. Ik ga morgen ochtend eerste een bij mvj op kraamvisite. ben wel benieuwd naar het kleine meissie! :)

pfff, we hebben asperges gegeten en ik heb me nu toch een buikpijn...en stinken die winden....alsof je van binnenuit rot!! (sorry voor de details)

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Pooh ik smste je bijna tegelijk met je vraag hier hihi .....we zaten in de auto....

Talia het is wel een gave kar !

Lot wat je zegt herken ik van mijn moeder......ik zou toch even een keer navragen hoe het zit

Makkie wat leuk een zandbak !
    Jelmer heeft nu een schelp omdat we het huis willen verkopen straks en we niet zeker wisten of het ging werken

Debjes wat balen dat er geen tv is .....je hoort het wel aan de toeters denk ik ;):D

Wij zijn vandaag naar ballorig in lelystad geweest daar hadden we afgesproken met mijn vader en opa en oma en oom en tante die hadden de kleine nog niet gezien was erg gezellig ...

Sanne heeft alleen daar wel bar slecht gedronken ...

Afgelopen vrijdag ben ik met Sanne op controle geweest ...ze zit nog onder haar geboortegewicht ...en ze drinkt niet haar flesssen leeg ....vanaf haar geboorte heeft ze nu 4 flessen leeg gedronken ....meer niet ...normaal laat ze zo´n 40 a 50 cc staan ...
    De ka wil haar as vrijdag weer zien en dan kijken hoeveel ze gegroeid is ....ze gaf aan dat zulke kindjes soms wat sondevoeding nodig hebben .....
    Zelf heb ik zoiets van we zien het wel ...vandaag maakte ik me wel zorgen ...maar verder eigenlijk niet zo snel ...

6. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie ik begin zeker al een buikje te krijgen maar het snoertje van mijn fototoestel ligt ergens thuis op geborgen, als we weer thuis zijn en heb hem zal ik zeker een foto plaatsen.

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lot, nog even geduld dus om je buikje te bewonderen!

Mariska, hoe was de echo?????

8. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Meiden even snel!

ga zo met Jesse naar de huisarts! Zijn hele mond zit vol met blaasjes :( ben behoorlijk geschrokken ervan! Hij kan niet eten en klaagt steeds over AUW LIP :(:(:(:( de koorts is eindelijk gezakt na 4 dagen! Nu met die blaasje denk ik toch dat de koorts niet alleen van zijn tanden kwam! En 4 dagen hoge koorts (tussen de 39 a 40 graden) vind ik wel lang. Jullie horen straks of vaanvond hoe of wat!

Veel voetbal plezier!

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

ojee, heel veel beterschap hoor Jesse!! Hoop dat het niet al te erg is en je snel weer beter bent!!

10. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    de echo was goed... ons wondertje meet nu ongeveer 9 cm van hoofdje tot aan de voetjes

De nekplooi was bijna niet te meten dus das goed...
    Ons kleintje was allen sinds heel beweeglijk hoor en de mama is al 2 kg bijgekomen :):):)

Zal toch wat meer op m'n eten moeten letten ( vooral snoeperij hé )

19 juli hebben we onze volgende echo en als alles goed meezit zullen we weten wat het wordt hé.

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

Wat heerlijk mariska, lekker genieten meid!! super!!

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Ik heb Sanne van mvj gezien , smelt smelt!!!! :)
    Wat een klein lief poppie zeg!
    Was gezellig meid, moeten we vaker doen. Het is maar een kwartier rijden! Enne, Jens viel in de auto in slaap Hij zit nu zijn boterham te eten en dan nar bed!

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.081
    2.220
    113
    Brabant
    @mariska, goed zeg! gefeli met de mooie echo!!!!

@ll, 14 weken!!!!!!!!!!!!:):):) nog maar 26!!!!! 182 dagen...
    joeperdepoeper!
    Mijn oranje hemdje met "ik juich voor 2"ligt klaar, isa nog even broodje laten eten en dan gaan we op een feestje voetbal kijken! heb er zin in!!!!!!!!!!

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

#3354 Makkie, 14 jun 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 jun 2010
    Taliaa, have fun! En ik tel met je mee af hoor, nog 26 weken te gaan! Tel jij ook met mij mee, nog een kleine 7 te gaan!!!

Pooh, leuk dat je Sanne gezien hebt!!

Mariska, ben benieuwd naar het geslacht!! Jullie denken een jongen he? Wie weet!! Jongetjes zijn zoooooooo leuk hihihihi :p

Hier zo lekker weer vrij en dan naar huis. Voetbal kijken en een slaapje doen.

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Beterschap voor Jesse!

@taliaa: ja hij is smal voor een duo, kan eigenlijk overal naar binnen want hij is 75 cm breed en deuren zijn 90 cm, in de winkels gaat het ook goed, in de supermarkt neem ik wel de brede kassa's en de kruidvat ga ik hier in Wageningen niet in maar ik ga altijd toch naar Etos. Soms denk ik oei het past niet en dan past het toch altijd! En iedereen die ff aan de kant moet begint toch breed te glimlachen als ze de tweelingwagen zien :):).

16. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    makkie meisjes zo ook heel leuk hoor.

17. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    makkie inderdaad we denken een jongen maar we kunnen er volledig naast zitten hoor ;)

Tis eigenlijk al gelijk wat het wordt zolang het maar gezond is... Kleertjes moet ik toch opnieuw aanschaffen met dat het nu in de winter zal zijn hé

Dat we maar vlug 5 weken verder zijn :) kan al niet meer wachten

Taliaa hebben jullie een voorgevoel wat het geslacht zal zijn van jullie 2e spruit???

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hello ik zwaai even voorbij !

Talia ik juich voor 2 hahaha

Mariska super dat alles goed was !

Makkie ben wel nieuwsgierig naar je buikkie hoor !

pooh was idd erg gezellie , moeten we idd vaker doen !

Sanne drinkt uberslecht sinds gisteren het is echt tobben hier ....gisteren heeft ze 480 cc gedronken en ze zou minimaal 860 cc moeten drinken ...
    Tot nu toe zit ze op 400 cc .......

Weet iemand het rekensommetje nog van wat ze mogen drinken ?
    ik zou het opschrijven maar dat ben ik weer vergeten ...

19. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    mvj moet je even tussen de statitieken van linda kijken volgens mij heeft zij het toen een keer hier neer gezet. ik ben er al te lang uit dus ik weet het niet. en ik had trouwens ook een kleine vreet zakkie. hi hi.

20. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    MVJ Linda weet de rekensom!
    Hier heb ik altijd kind gehad die super SLECHT dronk :( Sanne is nog te klein om er rijstebloempap (1 schepje) bij te doen! Want toen ikdit bij Jesse deed 3 maanden drink hij veel beter, verklaring is er nooit voor geweest! Heb je wel is aan andere voeding gedacht?
    welke geef je eigenlijk? Wat zegt het CB ervan?

Mariska fijn voor je dat alles goed was! Op naar de volgende echo!

Jesse heeft de 6de kinderziekte :(
    Ga hem nu even naar bed brengen!

Deel Deze Pagina