Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    ach gossie.... wat erg zeg. ik vind mijn "normale" aften al super zeer doen! eet en drinkt hij nog wel goed?? zooooo sneu he??

2. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Drinken gaat sinds gister beter,eerst wilde hij ook niet uit een tuitbeker drinken of gewoon glas want dat deed zeer aan zijn mond.
    Nu drinkt hij gelukkig meer!
    Eten doet hij nauwelijk! paar happen en dan schreeuwt die het weer uit! heb net een koekje samen met hem gegeten! Ik maag dan muizenkruimels zodat hij het kon eten! Want hij heeft dus wel ernome honger! Vraagt overal om! Rijstewafel,krentenbol,worst,kaas:(

3. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Linda hoe waren je eerste dagen?

Taliaa de verbouwing schiet op, we hadden al thuis willen zijn maar er is een verkeerde vloer in huis gelegd en
    kookplaat is er nog niet dus nog even geduld.
    Heerlijk 5 dagen vooruit scheelt weer wat he, en lekker het hartje gehoord super! Lekker genieten!

Mvj wat zei het cb?

Ryanne meid wat een getobt zeg, en weer nieuwe buisjes als ze dan maar goed hun werk doen voor F.

Debjes mijn neefje had voor 2 weken terug ook een mond vol blaasjes en dat was hand voet en mondziekte, hij had
    wat verdwaalde blaasjes op zijn hand. Hoop dat het bij Jesse snel over is.

Vandaag lekker wat eerder klaar met werken, denk ff met mijn ventje slaapt hij tot kwart voor 4 :) even
    naar het dorp gewandeld. lekker weekend, vrijdagmorgen even naar de masseur, zaterdag bbq bij mijn man zijn
    werk en voetbal kijken en mijn papa is jarig en zondag vaderdag en weet echt niet wat ik moet kopen.....vorige
    week was hij ook jarig toen wist hij ook niets, dus nog even proberen wat te bedenken iemand nog tips?

4. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie ja de 6de ziekte is eigenlijk een combi van hand, voet en mondziekte.
    Dus bij je neefje is het wel snel over gegaan> kreeg hij er iets voor?

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @debjes, Genigel baby werkt erg goed, kan je zo kopen!!

@all, ben erg moe. Heb 2 hele drukke dagen op mn werk gehad. Verder gaat alles goed. Jens was net erg moe van het kdv, dus die slaapt nu lekker. Hij mept me steeds in mn gezicht, maar als ik dan streng nee, mag niet slaan zeg, verstopt hij zich achter zn handjes, alsof hij zich schaamt, hihihi!
    Morgen lekker vrij. Ik heb niets dus ga misschien lopen/fietsen met Jens!

6. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    pooh ga het morgen even kopen bij deapotheek

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ZO ben ik weer even !

Even nog een keer ego ..want de koek is op

Sanne is wel aangekomen en zit boven haar geboortegewicht ....
    Ze is en toont ook kerngezond ...alleen haar drinken is afwijkend ...de ka vond het wel passen bij haar leeftijd maar niet bij 9 pond ...
    Ik wacht rustig het oordeel van de ka vrijdag af in het zh ...vandaag was het vreselijk qua drinken ...20 cc 60 cc 10 cc ....etc ...bah ah

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    kom op sanne, je kunt het :) Gelukkig zit ze nu bover geboortegewicht!
    En kom op mvj, je bent een top moeder!! Blijf relaxt en heb geduld....Knuf van ons!

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    amen:)
    echt mvj, heb respect voor je! hoe voel je je nu??? fijn dat ze is gegroeid!

@ll, huh?? wat voelde ik nu??? ik voelde in mn bm (de vlos heeft vanochtend aangewezen waar die zat, ja duhhhh, maar ik bedoel, tot welke hoogte) op 1 plekje wat druk, geen kramp, maar druk. Ook geen schopje/plopje/bubbeltje, maar druk. Ik herken het als de baby, maar dan van veeeeel verder in de zwangerschap. Toen ik er op de buitenkant op duwde ging het weg...hmmm wellicht de baby, of mn bm die lekker aan het rekken is. iig teken van leven!!!

10. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    ik heb hier een kleine meid die nu nog steeds niet wil slapen. maar ik wil zelf wel naar bed dus ik hoop dat ze zo gaat slapen. ben zo moe. volgens mij komt dat ook door alle hormonen. moet morgen weer naar het zh maar ga nergens vanuit.

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    welterusten nijntje!!! Hopelijk valt die ondeugende meid snel in slaap!

12. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    het is gisteren elf uur geworden voordat de kleine meid in slaap viel. ze had gewoon rode kringen rond haar ogen maar niet willen liggen in haar bed. als we haar neer legde ging ze meteen zitten en huilen, en daarna schreeuwen. toen eindelijk maar bij ons in bed gelegd en daar ging ze ook vanalles doen behalve slapen. en om 11 uur viel ze in slaap. wat dat gisteren weer is geweest weet ik ook niet.

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @nijntje, succes in het zkh!!! ik duim!
    en hopen dat de kleine vanavond beter gaat slapen;)

@ll, goedemorgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

14. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Nijntje veel succes vandaag!

Ik ga zo toch maar even terug naar de huisarts met Jesse.
    Ik vind dat hij wel veel bloed steeds heeft uit zijn mond!

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    he jasses, ja zeker even gaan! succes!

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    bah debjes, dan zou ik ook gaan hoor! Ben benieuwd wat het nou is.

@nijntje, jeeh 2300 uur???? Had ze pijn ofzo, of gewoon koppig?
    en succes in het ziekenhuis!

@all, ben lekker vrij en heb niets. Straks met Jens fietsen, moet wat bij het Kruitvat halen en verder zien we het wel. Heb net boven gestoft en de wc beneden gedaan. jens loopt om me heen met wat speelgoed.

17. goedemorgen
    @ nijntje wat een spookje :). Veel s6 in het zh

@ debjes jasses dat klinkt niet fijnzeg. Hopelijk kan de ha wat doen

@ pooh geniet van je vrije dag

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zo, wij hebben de boodschapjes lopend gehaald. Jens viel in de wandelwagen in slaap, dus heb ik een rondje door het park extra gelopen. Hij heeft een half uurtje geslapen, zo schattig. Doet hij haast nooit meer in de wagen.
    Nu gaan we fruit eten in de tuin. Het wordt een mooie dag! :)

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

#3419 Makkie, 17 jun 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 jun 2010
    Morgennnn!

Hier even gister geen tijd gehad te komen kletsen, had ZES kinderen thuis (tussen de 5 maanden en 6 jaar....) pffff ben alweer moe als ik het vertel hahaha, twas wel een hele leuke gezellige dag! Maar ik ben er weer!!

Debjes, succes bij de ha, snap het echt dat je nogmaals gaat. Wat naar om te zien dat hij zoveel pijn heeft, dan breekt je mama's hart in 1000 stukjes. Dikke kus voor hem!

Lot, heerlijk dat geplop van binnen! Straks krijg je weer blauwe plekken hoor hihihi. Tis echt genieten dan en je onzekerheid gaat straks vast weer minder worden (gaat natuurlijk nooit helemaal weg..)

MvJ, heb ik er nou overheen gelezen, maar wat zeggen ze nu dan bij het CB?

Nijntje, succes meid met je fm! Nog een vervangd ziekenhuis kunnen vinden of doe je dat toch maar niet?

Ryanne, gut dat meisje van jullie ook, zo zielig! En ook voor papa en mama. Hopelijk snel betere tijden voor jullie, zonder pijn en ontstekingen!!! Ook dikke knuffel voor jullie meidje!

Pooh, Seth slaapt ook noooooit meer in de wagen, dus wel extra schattig als dat dan een keertje gebeurd! Fijne dag zo met je mannetje, lekker thuis aantutten.

Linda, hoe ging het werken en het oppassen van opa en oma??
    Heb je de kleintjes erg gemist? Dat zal wel!!

Taliaa, fijn het hartje kunnen horen en VIJF dagen vooruit gezet!! Dan schiet het ineens op!! En geen idee wat je gevoeld hebt... twas gewoon de baby goed!! Succes met je divameisje, pittige periode dus... het opvoeden is nu ECHT begonnen... soms niet altijd makkelijk!

Hier verder alles goed! De kleine vent in mijn buik is ZOOOOOO druk en soms doet het gewoon pijn dat gebeuk en gedraai hihihihi. Maar geniet er ook van, voor ik het weet is dat voorbij en mis ik dat weer. Nog 4 dagen werken... ik tel af!!

Seth is heerlijk ondeugend, echt op ontdekkingstocht. Klimmen op de schutting, hard rennen als we buiten zijn, alles aanwijzen aan benoemen, zooooo leuk is dit! En hele verhalen in zijn eigen taaltje, lach me rot! Tis echt zo van: mama! mama!.... en als ik dan ja zegt, dan komt me er een verhaal met een hoop echte woorden en onverstaanbare woorden en een hoop gelach! Geweldig! Vanmiddag lekker even met hem winkelen, wat zomer kleertjes erbij halen.

20. net telefoon gehad van AZM dinsdag krijgt ze de buisjes :-s
    Vanmiddag naar Anesthesie en maandag voor de gehoortest.
    Bah wat gaat dat weer snel :(

Deel Deze Pagina