Ryanne, dat is zeker rap!! Wel fijn aan de ene kant, hopelijk dat het nu wel aanslaat/blijft zitten!! Succes!!
he ryanne, vlug hoor. maar dan zit je er iig niet zo lang tegenaan te hikken.. (even iets positiefs verzinnen hoor.) Brrr, vind het zo erg voor jullie kleine meid! en voor jullie natuurlijk @makkie, over 3 weken en 2 dagen mag ventje al komen!! *shock*. wat denk je? wanneer komt hij? Wanneer was Seth geboren? vrij op tijd toch? Was jij ook niet rond 8 dec. uitgerekend? december baby's zijn knappe kindjes he? @ll, manlief wil nog niet aan namen denken (pas na de 20 weken echo) maar ik ben al druk aan het denken. heb 2 super namen, maar manlief vindt ze niets.. Die komt met namen, dat wil je niet weten. Zegt hij: tja, ik moet het kind aangeven, dus ik bepaal. (als grapje hoor). Maar toen zei ik: prima, noem het kind maar jantje, ik ben de hele dag thuis met hem. Dus als ik de hele dag Pietje zeg, eens kijken naar welke naam hij dan luistert ach we hebben nog éven, haha.
Hihihihi dat gedimdam over de naam, zo herkenbaar! Hier ook hoor, Ik geef de baby aan, verander ik snel de naam hahaha. We hebben beide best wel een hele andere smaak, maar toch zijn we er weer helemaal uitgekomen. Waar neig je meer naar op dit moment, meisje of jongen? Ik denk bij jullie weer een meisje! Jaaaaaa hij mag bijna thuis komen!! Heerlijk! Seth was precies op tijd, de weeen begonnen met 40 weken en met 40+1 was ie er! Ik ga er nu weer vanuit dat het niet voor de 40 weken gaat beginnen. Maar echt een gevoel heb ik niet. Maar heb dr wel zin in!!!!
Taliaa wat super alles goed en 5 dagen voorruit gezet! Hier ook een dwarse peuter. Is echt een zware fase. Makkie heerlijk nog 4 daagjes werken en dan heerlijk verlof! Ryanne wat balen zeg dat gedoe met F wel fijn dat ze al zo snel mag komen voor buisjes. Debjes hoe is het met Jesse? Lot wanneer verwachten jullie de nieuwe vloer? Mvj jeetje wat balen dat Sanne zo slecht blijft drinken. Wel fijn dat ze nu bpven haar geboorte gewicht zit. Pff heb zo veel gelezen maar niet alles goed onthouden. Hier een paar dagen problemen gehad met internet. en deze week en volgende week ook nog eens fulltime werken. Alles gaat verder goed maar ben momenteel echt zwaar aan weekend toe. Misschien van het weekend heerlijk uitrusten op de camping. Lekker struinen in de duinen.
Hoi meiden, Heb even snel bijgelezen, niet echt veel tijd om te reageren maar ik hou alles bij Hier dus begonnen met werken, mega wennen, kan me slecht concentreren en het is ook nog eens een nieuwe functie (na die reorganisatie) dus ik ben even zoekende. Verder dus op zoek naar een baan dichterbij huis, nog niet echt wat gevonden, wel 1 afwijzing en van 1 niks gehoord maar ik hoop voor einde van dit jaar iets anders te vinden. Kleintjes deden het goed bij opa en oma, 1e dag was Evy wat van slag bij het naar bed gaan 's avonds maar gister ging goed. Morgen wennen bij kdv en dan twee keer op dinsdag. Papa is vanaf woe volgende week vrij dus ook voor mij wel relax. Heb ze wel erg gemist maar merk wel dat ik van alles vandaag extra geniet. nou ik ga snel verder! Knuf voor jullie allemaal!
jank brul snif.... nu voel ik het aan de andere kant. zou het frummeltje dan toch al zijn... hoe dan ook: ik jank nog even door! hahaha @linda, fijn dat het goed is gegaan! en je concentratie komt wel terug hoor! Ik merkte ook dat ik de thuisdagen veel intenser beleef als ik gewerkt heb!
Taliaa zou kunnen dat je de baby al voelt hoor! En hahah die namen komt me erg bekend voor! Hier ook wel is een discussie hoe en wat! Mijn vriend vind bijna niks leuk wat ik leuk vind hahaha. maar goed je komt er vast uit! heb je een idee wat het wordt! Mijn internet gevoel zegt een jongen Nou naar de dokter geweest, die schrok toch wel! Hij heeft een infectie in zijn mond, waarschijnlijk door de Aften! De lucht die eruit komt is dus van blaasjes die onstoken zijn Hij wildeliever geen antibiotica kuur voor schrijven (aangezien het voorkleintjes heel slecht is)maar nu moest hij wel, want zo alleen gaat het niet weg! 3 maal daags een kuurtje! Jesse is door dit alles heel opstandig, huilerig en hangerig Ik hoop dat hij snel weer opknapt!
beterschap Jesse!!! Arm kind!!!! (en arme mama) pfff ben net bijna tegen de vlakte gegaan. We liepen naar het tuincentrum om wat plantjes te halen. Maar ik denk dat ik te weinig heb gedronken en te warm was gekleed. Ik kreeg te snik heet en werd draaierig. Gelukkig zijn we nu weer veilig thuis. Heb ook een beetje hoofdpijn...
vanmorgen in het ziekenhuis was er weer niks boven de 10 te zien dus moet nu ophogen naar de 150 en zondag terug. mijn meisje is vandaag sinds dat ze thuis is erg opstandig wil niet eten en alleen maar speen en jengelen. hoop dat ze wel gaat slapen vanavond.
~BUDDY NIEUWS!!! mvj schrijft: Sanna ligt in het ziekenhuis. Ze is opgenomen vandaag, kwam niet verder dan10-20 ml drinken. heb het zhuis gebeld en de kinderarts en kon gelijk komen. Ze ligt nu aan de sondevoeding. Alles wat ze zelf moet drinken spuugt ze van.
He NEEEEEE!!! Hier was ik zo bang voor! gelukkig is ze in goede handen! he dit gun je niemand! Maar MVJ al helemaal niet! Ze verdient dit niet!!!!!
ahhhhhh nee he.... arme Sanne! en arme, arme mvj!!! Ik weet wel dat het vaak wel helpt hoor, even hulp bij t opstarten zeg maar. even de cirkel doorbreken. wens dr maar heel, heel veel sterkte!!!! brr, word er zelf helemaal naar van
kan het niet een keertje goed gaan, ze heeft al zoveel meegemaakt tijdens de zwangerschap en nu dit weer. Sanne snel aansterken en weer lekker met mama naar huis komen.
onee, wat een naar bericht! Jakkes, waarom nou?!?! Lieve Sanne en MvJ, heeeel veel sterkte en hopelijk komt alles heel snel weer goed! Dit is toch niet te geloven... hoeveel 'pech' (dan druk ik me nog zachtjes uit.......) kan een mens hebben!?
Meiden, ik ga werken vandaag. Als er buddy nieuws is (of misschien komt ze zelf wel online), dan sms ik taliaa, oke?
Even snel: Mvj nee he wat zit het jullie toch tegen, hoop dat het met Sanne snel beter gaat!! Debjes ach wat zielig joh voor Jesse hoop dat de ab snel aanslaat, beterschap!! Cira we horen vandaag meer over de vloer de leverancier zijn schuld is het maar ja die moet nog toegeven..... Hier woensdag op donderdag erg ziek geweest en gister ook nog, werd snachts zo duizelig dat alles draaide alleen plat op mij rug met mijn hoofd recht ging het goed oh wat een nacht moest naar de wc nou zie die maar te halen als je je zo voelt, gister ook nog erg slap en licht in mijn hoofd dus mijn man is thuis gebleven kon echt niet voor Tygo zorgen, oh wat was ik beroerd zeg. Nu ga ik gauw moet naar de masseur. tot vanmiddag
@ mvj jeetje meis wat erg. Hele dikke knuffel voor jullie en Sanne knap maar snel op meisje! @ debjes hopelijk doet de AB snel zijn werk en heb je snel je lieve mannetje weer terug @ pooh wat schrikken meid. @ nijntje ach nee he Hopelijk gaat t deze ronde helemaal goed @ lot wat naar dat je zo ziek was.. wat en week zeg, hopelijk gaat alles bij iedereen volgende week een stuk beter!