Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Mvj
    Nee he, hopelijk gaat het nu snel beter met je meisje.
    Hele dikke knuff van ons.

@ Taliaa
    Ja het kan heel goed dat je je kleintje al voelt.
    Ik voelde N ook al met 14 weken.

@ Makkie
    Hoe ver ben je met de babykamer ??
    Heb je al foto's

@ Debjes
    Arme Jesse, hopelijk slaat de kuur snel aan en kan die weer lekker eten.

@ Ryanne
    Heel veel sterkte voor jou meisje.

@ All
    N zit niet lekker in d'r vel. alleen maar huilen en hangen bij mij :(
    Over 1 uur M van school ophalen en dan lekker weekend.

Vanmorgen weer iemand aangereden aan het einde van onze straat.
    De 3de x al deze week
    Politie en ambulance, hopelijk doen ze er nou een x iets aan.
    Is gewoon een drukke weg, maar niemand kijkt goed en/of past zijn snelheid aan.

2. Milla

Milla Niet meer actief

MvJ een hele dikke knuffel voor jou en je kleine meisje!! Beterschap!!

3. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    MVJ Jeetje zeg Dikke knuffel! Hopenlijk knapt Sanne snel op.

Debjes hopenlijk slaat de anti biotica snel aan bij Jesse.

Lot wel voorzichtig aan doen hoor! Hopenlijk lost de leverancier het snel op.

Makkie ik ben ook benieuwd naar de babykamer

Nijntje balen dat het nog niet aanslaat. Weet je al of je bij het andere ziekenhuis terecht kan voor de zomerstop?

Taliaa zou zomaar kunnen. Ze zeggen dat je een tweede sneller voeld.

Hier weer even illegaal vanaf het werk. ga nu gauw weer door.

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

Blegggh ben gewoon van slag van het bericht over Mvj en Sanne... wij allemaal geloof ik, tis hier rustig...

MvJ, hopelijk kom je snel een goed bericht plaatsen, hou je taai!!

@ vragen over foto's babykamer: deze volgen snellllll!

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Hey meiden ben ik weer

Talia ik denk dat je de kleine voelt hoor!

Sanne heeft gisteren een sonde gekregen ....dat ging super mijn poppetje was heel tevreden ondanks dat ze het zetten niet leuk vond en wat verdrietig was....
    Vanochtend vroeg heeft sanne de sonde er uit getrokken ...gekke meid
    maar ze heeft vanochtedn ook 2 flessen van 90 zelf gedronken ...daarna 1 van 70 cc en om 14.00 1 van 50 cc
    nu moet ze minimaal 3 flessen van 70 drinken anders krijgt ze weer een sonde .....mijn gevoel zegt dat de sonde wel terug gaat ....

En verder...tja het ging wel aardig zit er een beetje doorheen ...manlief is alleen maar aan het werk en denkt dat ik het wel red ...dat doet zeer .....bah
    Dus ik zit hier lekker alleen heel de dag ....
    Jelmer is bij mijn schoonouders nu ....het is zo moeilijk want ik wil bij jelmer zijn en bij Sanne ...maar dat kan niet tegelijk ...bah

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    ahhhh lieve mvj toch! wat een hork kunnen mannen soms zijn he??
    ik denk ook wel dat de sonde terug moet, maar je ziet nu al dat ze door de voeding meer kracht krijgt en zelf beter drinkt! moet ze nog spugen? en waar denken ze dat het allemaal door komt??
    Een hele, hele dikke knuff! is je man morgen wel thuis?? En zondag? anders kom ik meteen dat kopje koffie halen!!!:) ik kan alleen volgende week niet:( anders was ik dan gekomen hoor!!!!!!!

@ll, ben helemaal moe. bah. maar voel me super! ben een taartje aan het maken voor een cliënt! Die is morgen jarig. heel zielig verhaal, maar goed.
    Ik ben trouwens behoorlijk obstipaat. pooh nog tips? die zonder recept te koop zijn?
    Mijn oudste nichtje (10) is nu hier, die is lekker met isab aan het spelen, kan ik ff chillen!

Liefss, Taliaa

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mvj, mmmh, jammer dat je er alleen voor staat. Mogen jullie blijven het slapen in het ziekenhuis?

8. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    MVJ he meid wat naar allemaal!Maar kan je man geen vrij nemen? Ik vind hem wel beetje egoistisch (sorry niet lullig bedoeld) dat hij er nu niet is voor jouw, Sanne en Jelmer! Je bent immers net bevallen dus kan de steun goed gebruiken toch?

Ik hoop niet dat de sonde terug hoeft! Ik leef erg met je mee!

9. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hoi Meiden

hoe is het met iedereen?
    Het is stil hier!

De antibiotica slaat goed aan bij Jesse, jeetje wat maakte ik mij zorgen om mijn kleine man!
    Zijn tandvlees wordt weer normaal en hij kan al weer het 1 en ander eten! Wel bloed het nog vaak, maar dat komt door de oude blaasjes die nog in zijn mondje zit. De stank lucht wordt ook al minder (hij rook echt naar rotte vis :( )

De driftbuien worden ook al minder, doordat hij weer het 1 en ander kan.

Straks even WK plopmuts ophalen, kon je sparen via de AD Krant.
    En even snel voor Sandalen kijken!
    Daarna door naar mijn zus daar voetbal kijken en lekker kippensoepje eten :D

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

Debjes, wat fijn dat de AB aanslaat! En natuurlijk maakte je je berezorgen om je ventje... tis ook naar om hem zo te moeten zien! Pfff dan breekt je moederhart! Veel plezier bij je zus, lekker kippensoepie eten! mmmmmm

MvJ, jammer dat je man zoveel werken is... hij zou er nu moeten zijn voor jou/jullie. Kun je dat niet gewoon tegen hem zeggen? Hoe is het nu met Sanne, heeft ze nog genoeg zelfstandig gedronken of heeft ze weer de sonde? Veel sterkte meid...

Hier lekker uitgeslapen, zit nu met Seth (die stinkt door zijn poepbroek hihihi) even te interneten/liedjes te kijken. Hij is zoooo lief en gaat echt met sprongen vooruit, hij praat steeds beter, ook 2 woordjes achter elkaar! En wat snappen ze toch al veel he, sta er elke keer weer van te kijken!

Vandaag alweer 34 weken zwanger!! Voel me goed, alleen sinds vanacht beetje misselijk, maar gewoon weer te druk geweest.

Fijne dag meiden!

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jee makkie, al weer 34 weken?! Nu schiet het echt op! :)
    Ben wel benieuwd naar jullie ventje!

Ik heb gisteren een dik uur met mn nicht aan de telefoon gezeten. Zij is 37 en heeft 2 meiden en wil in haar hart graag nog een derde, maar haar verstand zegt niet doen. Het huis is te klein, hij zit soms zonder werk, haar leeftijd etc etc.
    Ook wij twijfelen, dus hebben we het daar samen over gehad!
    Ik zou dolgraag zwanger willen zijn. Die bevalling doe ik ook zo over. Maar ja, het is niet 9 maanden zwanger zijn. Ik word gek van de twijfels!

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    @pooh, lastig he! succes met nadenken hoor! wat vindt je vriend ervan?
    @debjes, fijn dat het aanslaat. wat een ellende zeg!
    @Makkie, Seth gaat wel heeeeeel vlug met zijn praten zeg! isa zegt af en toe 1 woordje. En mama zegt ze niet:(
    En 34 weken... bijnaaaaaaaaaaa!!!! wil je weer thuis bevallen?
    @sanne, hoe gaat het? ben je al goed zelf aan het drinken??

@ll, moemoemoe. zou dat blijven? kan me dat niet zo herinneren van de vorige x. nouja, is best te doen...

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Wij hebben voetbal gekeken en daarna naar het trouwen van Victoria, de Zweedse kroonprinses. Echt een hollands-zweeds middagje dus. Jens had 38.6 maar speelde en deed alles normaal. Beetje meer huilerig en hangerig, verder niet.

verder ben ik al daaaaagen moe moe moe...echt niet leuk meer. En morgen heb ik de middag dienst...blegh!

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    he pooh, vervelend! misschien een virusje wat nog door moet zetten?? doe maar lekker rustig aan! is het in het weekend druk op het werk?
    Speelt zweden eigenlijk ook mee op het WK?

@ll, wat is het stil hier?
    Ik heb net een weekenddienst afgegeven, ik merk dat ik echt rust moet pakken. maar voel me wel schuldig tegenover mn collega's.... maar ik heb de weekenden echt veel te hard nodig! En beter afgeven dan ziek moeten melden he? Lastig he? want wil echt niet zeuren, ben zo blij dat we een kindje mogen verwachten!!!!!!! *snif*
    oja, vandaag ook gekriebel in mn buik. Ben echt extreem verbaasd, isabella voelde ik vrij laat pas! nu even afwachten of het blijft en of het ook echt de baby is!

Ik moet steeds aan mvj en sanne denken... Kan wel huilen.... Ik was zo blij voor mvj dat het zo lekker ging en dan dit. Ik vind haar echt een bikkel hoor!
    Grow SANNE!!!!!!!

Liefss, taliaa

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

Tis zeker rustig hier!

Pooh, werkse morgen en denk rustig na wat jullie willen..... op een moment weet je vast ineens wat je wel of niet wilt! Wat vind je vriend dan? Wil hij graag een tweede? Hopelijk wordt Jens niet ziek!

Taliaa, oooo dat is echt wel de baby hoor, weet het zeker! :p Had je bij Isa de placenta voorliggen? En nu mss juist niet? En ook omdat je bij een eerste het gevoel niet direct herkend en nu wel, voelen mama's het bij een volgend kindje sneller. Maar niet twijfelen hoor, tis echt de kleine die laat weten dat ie er is! Heerlijk joh!! En rustig aan op je werk, laat de anderen maar vliegen :D

Ja, wil graag weer thuis bevallen, daar gaan we gewoon weer voor. Vond dat echt helemaal gaaf dat dat lukte en hoop het zo weer!
    Kreeg vandaag op de verjaardag van mijn nichtje (we zijn net terug) zoveel leuke reacties op mijn buik! En over Seth ook, dat het zo'n lief leuk sociaal kindje is! En een knapperd natuurlijk hihihi. Ben we erg moe nu, net even in bad geweest, had last van buikpijn. Is nu over gelukkig. Seth ligt lekker in dromenland, papa ligt ook bijna op de bank te slapen, hahaha lekkere boel hier. Ik ga nu ook naar bed, morgen weer een drukke dag met vaderdag....

Ik denk ook veel aan Sanne..... tis niet mis wat zij en mvj al die maanden en nu weer moeten meemaken... tis niet eerlijk hoor!!

xxx Makkie

(ps de raamsticker is binnen! En het is een heeeeeele andere geworden dan ik jullie liet zien. Kwam deze tegen en JA dat moet um worden. Foto's volgen tzt, anders zien jullie de naam al....;))

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    ben benieuwd naar de sticker!
    heb ook al zitten kijken... Heb er al een paar uitgezocht. weet jij of je ze kunt verhangen? bv van woonkamer naar kinderkamer? of plakt het dan niet meer?
    De naam... Ben ook zo benieuwd hoe jullie ventje gaat heten....
    Lekker slapen! nog maar een paar daagjes werken!!

Ja, ik laat anderen vliegen. maar (dit klinkt een beetje egocentrisch) ik ben wel "goed"(= rust, duidelijkheid, structuur) op de groep, en nu heeft een invaller mn dienst overgenomen en nu kan ik al voorspellen dat die ene cliënt gaat escaleren. maar ja, ik ben er gelukkig niet bij:)
    Ik denk trouwens dat ik binnenkort mn leidinggevende ga vertellen dat ik waarschijnlijk niet tot aan mijn verlof kan werken. maar hoe breng je zoiets???

trusten

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @taliaa, goed van je om je rust te pakken!! En fijn dat al je al gefriemel voelt! Lekker hoor!
    Zweden doet niet mee met het WK, makkelijk voor ons dus! ;) Hebben geen geruzie in huis (niet dat we beide om voetbal geven), hahaha!
    Jens is niet ziek van zijn prikken, maar had wel 38.6. Wat hangeriger, maar verder speelde hij veel en eet en drinkt ie goed!

@makkie, doe jij rustig meid? ik lees alleen maar "we zijn hier geweest, daar geweest, heb kindjes heel de dag gehad". Dat is niet rustig aan doen he?? ;)

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Goedemorgen !
    Ik had gisteren nog een sms willen sturen naar pooh maar het was al zo laat ..durfde niet ....

Oke
    Gisterochtend kwam de ka ....en die legde uit dat er geen meidsche verklaring is voor Sanne haar drinkgedrag ...buiten mijn medicijngebruik om tijdens de zwp.
    Verder komt Sanne gezond over ...iedere baby heeft een lichte reflux zei de ka maar daar groeien ze overheen naarmate ze sterker worden, maar Sanne spuugt niet veel ....
    De ka gaf aan dat Sanne tuttebelt met de fles ...tutje ...hihi
    Afgesproken dat ze tenminste tot vandaag in het zh blijft mist ze goed drink ....

Gisteren na de ka gng Sanne weer iedere keer 60 cc drinken ...dat is al meer als van de week maar niet genoeg.
    Dus om 16.30 heb ik een fles gegeven en heeft ze 60 op ...de vpk gaf toen aan dat het veel te weinig is ...ik ging een hapje thuis eten bij mijn boefjes en de vpk zou Sanne de fles geven als ze kwam .....ze heeft toen nog een keer 30 cc op en een keer 40 cc dus in zijn totaliteit dik 120 cc op .....
    Na het eten heb ik zelf de fles gegeven en Sanne drink in 1 keer 100 cc op .....maar wel gewoon uit een zh flesje ...
    Ik had een bornfree fles ...de zoveelste andere fles ...echt ik krijg er een sik van maar goed ....
    Maar goed we gaan zo maar even in het zh kijken welke speen het beste is ....
    Heb het huis vol liggen met spenen dus kan ik even vergelijken.

Ik heb gistermiddag nog naar de hap geweest mijn knip trok vreselijk ...ik kon niet goed zitten en als er iets nu belangrijk is is het rustig kunnen zitten terwijl ik voed.
    Maar er zaten 2 onduidelijke wondjes bij de knip in de buurt ....het grootste probleem is mijn fisuurtjes ...maar dat gaat allemaal goed komen.
    Ik ga zo weer naar mijn meisje en dan hoor ik of ze mee mag, tenzij ze weer niet goed drinkt dan neem ik haar niet mee...

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    JJJAAAAAAAAA Wij gaan ons meisje halen ! ze heeft vannacht alles gedronken ....alle flessen binnen een half uur !

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Goed zo Sanne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina