Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Oooo wat fijn!! Sanne wat goed van je meisje, heeeel knap! Nu lekker weer naar huis bij je papa,mama en broer!! En volhouden hoor!!

Pooh, hihihi rustig aan doen is voor mij niet weggelegd... maar ik pak wel mijn rust hoor... maar kan niet niets doen zeg maar hahaha. En ja, soms kom ik mezelf tegen, zoals nu... misselijk en draaierig. Hoort erbij! Maar ik beloof dat ik op mezelf let hoor!

Ga Seth uit bad halen, hij zit er lekker met papa te poedelen. We hebben papa een orkonde gegeven van Swerelds Beste Papa en een lekker luchtje. En jullie?

fijne dag meiden!

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    papa heeft een bureau en muis mat met foto gehad. EN op het kdv heeft Jens een foto van zich zelf "ingelijst" op papier met verf vingerafdrukken er om heen! :)

Ik ga over een half uurtje weg. HEB GEEN ZIN OM TE WERKEN!!!!!!

3. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @mvj wat een toestand zeg met Sanne, nu maar hopen dat ze goed blijft drinken. Heb je al een afspraak met een Osteopaat. Als Sanne mijn kindje was geweest, dan had ik daar waarschijnlijk al een keertje gezeten. Dat komt gewoon door mijn goede ervaringen ermee, en van mensen om mij heen. Een vriendin van mij had een huilbaby die ook vreselijk at. In het ziekenhuis wisten ze er eigenlijk ook geen raad mee. Maar na een Osteopaat behandeling ging het al stukken beter en na 4 behandelingen was ze al klaar en had ze een super tevreden goed slapend en drinkend kindje. Ik zou het echt proberen, en misschien voor jezelf is het ook wel fijn om een paar behandelingen te doen, om je lichaam weer in balans te krijgen, na die hele super zware zwangerschap. Ik vind het echt knap van je hoe je dat gedaan hebt. Je mag echt wel heel erg trots op jezelf zijn.
    @all sorry dat ik zo weinig van me heb laten horen, maar ik heb het verschrikkelijk druk gehad op mijn werk, en heel veel overgewerkt deze week. Waarschijnlijk komende week weer. Maar ja, daarna wordt het weer rustiger. Ik heb wel met jullie meegelezen en meegeleefd. Verder gaat het hier allemaal lekker. Thijs doet het goed. Alleen wordt ie over 3 weken al weer 2!!!! wat gaat het hard zeg.

4. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa heerlijk he dat gekriebel in je buik, ik voel dit kleintje ook eerder dan bij Tygo!
    En je kan beter je dienst overdragen hoor als je het niet trekt, aan jezelf denken.

Makkie ben zo nieuwsgierig naar jullie naam! Leuk dat de sticker binnen is.

Mvj gelukkig is het niets medisch waarom je kleine meisje niet zo goed drinkt, hoop dat ze het snel beter doet
    en ze lekker thuis verder kan drinken. Vervelend dat je last heb van je knip, goed dat er even naar gekeken is.

Mvs ben benieuwd hoe het met je gaat?

Gister een drukke dag gehad, bbq en voetbal kijken bij mijn man op het werk en daarna een bbq en mijn
    vader zijn verjaardag, tot gisteravond laat. Vandaag ook nog verjaardag van mijn vader met de andere familie en
    ook weer bbq! Tygo heeft op het kdv voor papa een bierglas geverfd met een papieren opener erbij en van ons
    samen een portemonnee. Morgen is het maandag en moet ik werken want ze zaten omhoog maar ben dan woensdag vrij
    ook lekker.

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Meiden wij zijn weer thuis !

Pooh heb jij dat nummer van die osteopaat ?

Sas ik ga morgen gelijk bellen !

Ik ga even bijtanken op bed ...

Makkie, wij hebben een nieuwe badjas gegeven met een douchegelletje er bij.
    Jelmer had op het kdv een klein tasje bekleurd voor papa ...
    Sanne heeft gisteren geposeerd in het zh voor papa ...haha
    Ze had een soort kaart gemaakt met een grote foto van dr gezichtje en een lieve tekst !

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hallo allemaal!

Eindelijk een berichtje van mij maar ik reageer eerst even kort op jullie:

@mvj: ppppffff wat een heftige dagen zeg, ik duim dat Sanne goed blijft drinken, herken wel wat dingen die je schrijft trouwens bij Evy, o.a. dat tuttebellen haha, heeft ze soms nog een handje van. Heel veel sterkte!!!

@zwangeren: doe het rustig aan, zeker de laatste weken kan het kindje echt minder groeien doordat jezelf te druk bent dus taliaa goed keuze hoor maar altijd lastig met je werk.....

@debjes: gelukkig gaat het beter, klonk echt heel naar en niet gek natuurlijk dat Jesse zo slecht in zijn vel zat.

Hier op Ivo's eerste vaderdag, sliepen de kindjes als cadeautje tot kwart voor acht, dus een uur langer :):) alleen hadden we er niet veel profijt van want papa&mama waren een beetje brak van een verjaardagsfeestje bij de buurvrouw ;)

Nou hier ook veel gebeurd:

wennen kdv: ging redelijk goed, ze vonden het tevreden kindjes alleen hadden ze de pech dat er net een brandoefening kwam, kindjes in evacuatiebedjes hihi, maar dat vonden ze niet zo leuk. Wel huilde Timo toen Ivo ze weer kwam halen en hij huilt eigenlijk bijna nooit... maarja we zullen zien dinsdag.

Verder is Evy al twee dagen erg onhandelbaar dus we doen het echt heel rustig aan vandaag en morgen ben ik lekker thuis met ze. Of het komt door de drukke week of een sprongetje, nou ze liggen nu ieder geval al 2,5 uur knock out.

Het werken ging goed maar kan me dus slecht concentreren en 's ochtends weg gaan vind ik wel heel moeilijk.

Nou wij gaan ff relaxen met een filmpje!

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    @sanne, goed zo meid!!
    @mvj, fijn hoor! geniet van je complete gezinnetje!!!

8. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    @ mvj goed zo van Sanne ben blij dat ze weer thuis is...

@ Debjes gelukkig gaat het alweer beter met jesse.

@ makkie rustig aandoen meid, geniet nog van je laatste weekjes en hopelijk kan je thuis bevallen.

@ taliaa wat leuk dat je de kleine al voelt, kijk er ook al naar uit
    en waar blijft de buikfoto

@ lot geniet ook maar van je buikje hoor, kijk ook al uit naar de buikfoto ;)

@ Pooh hopelijk is jens z'n koorts vlug weg...

@ linda doe het maar rustig aan vandaag met de twins... hopelijk is evy weer snel rustiger

Hier gaat het redelijk goed, de misselijkheid is bijna weg... Vannacht nog eens overgegeven omdat m'n madeirasaus van gisterenavond bleef liggen op m'n maag en het moest eruit

Werk nu in de dag ipv ploegen maar ben s'avond steenmoe hoor... Hopelijk komt die energie snel weer terug

Hoop dat ik ons kleintje snel zal voelen en ben reuzebenieuwd naar de volgende echo ( ik wil weten wat het wordt !!!! :) )

Zal eens een buikfoto plaatsen

9. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    en nog eentje van Malika in haar zandbak

10. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Deze is wat donker

11. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Linda dat is best pittig ja sóchtends vroeg op pad met 2 kids .....

Mariska wat een mooi meiske zeg ! mooie buik ook !

Ik ga weer even op de bank hangen ...

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    leuke fotos mariska!!!! :)

@linda, ja het is zeker wennen voor ze hoor. Het zijn hele drukke dagen met veel extra indrukken. Al zijn ze klein, ze vangen het toch op! Jens was oo kerg onrustig erna en slipe veel als hij thuis was. En die gaat maar1x per week!

@mvj hij heet:Koonings, Dhr R.M.A.Zoommeer 32993 PSBARENDRECHT0180-846998

Bij de rotonde van naar Ikea ga je links ipv rechts en dan ben je er zo! Toen wij er vorig jaar kwamen, waren er veel mensen met een maxicosi. En wij krgen alles terug van de verzekering. Eerst keer is ongeveer een uur, kost 60 euro.
    Hele aardige vent, zelf ook vader!

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    thanks pooh ! ik bel morgen even ....kijk misschien nog wel effe of hier 1 in de buurt zit....

14. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    ik kom net uit het ziekenhuis en eindelijk op dag 39 heb ik 1 eitje van 13. moet dinsdag terug komen.

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    spannend nijntje !

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    oh gelukkig nijntje! nu hopen dat het eitje doorgroeit!!!

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    yeah nijntje Goed nieuws!!!! Werd tijd he?!

18. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    goed nieuws nijntje :)

19. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    MVJ fijn dat Sanne weer thuis is! Hoe vind Jelmer zijn zusje?

Makkie wel rustig aan hoor! Begin wel erg benieuwd te worden hoor!

Taliaa ja hoe breng je dat. Vind het moeilijk werk zelf op kantoor dus is heel anders. Maar ik denk dat het begin van het gesprek altijd moeilijk zal zijn.

Pooh twijfel twijfel. Doe waar jullie je allebei bij goed voelen. En wellicht hebben jullie ineens allebei hetzelfde gevoel.

MAriska wat een mooie meid! en wat een buik al!

Nijntje goed nieuws!!!!

Bleh alweer einde van het weekend. Moet nog 1 week fulltime werken en dan gelukkig weer mijn normale 3 dagen in de week.
    Voel me eigen redelijk ben ook behoorlijk obstipaat (taliaa heb je al een goed etip?). Mijn buik doet er pijn van en is flink opgezwollen en hard. Inmiddels sinds afgelopen week ook de misselijkheid ontdekt. Gelukkig hoef ik niet de hele dag over te geven, maar heb de hele dag zo'n misselijk gevoel.

Jaimy is echt in een fase dat alles uitgeprobeerd wordt en vooral het geduld van mama. Ik voel me net een scheidsrechtertje, maar voorruit ook dit is een periode waar we doorheen moeten bijten.

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Cira lijnzaad door de yoghurt ...roosivicee laxo ....

Deel Deze Pagina