Cira moeilijke periode als ze hun grenzen verleggen. jeetje fulltime aan het werk gelukkig zit het er bijna op dan weer terug naar de eigen dagen. Linda waarschijnlijk even wennen voor je kleintjes een andere week met veel meer indrukken. Mvj hoe gaat het thuis met Sanne? Oh wat is het weekend snel om zeg helemaal als je morgen moet werken, ben ik niet gewend op maandag. Ik heb ook weer een moment dat ik het niets vind om Tygo weg te moeten brengen, als ik maar aan het werk ben is het wel goed maar ben toch zo graag thuis met hem om me heen. We hebben een druk weekend gehad dus het duurt niet lang voor we op bed liggen.
idd, ik sluit me bij mvj aan! doe ik ook, helpt al iets. Hoef nog steeds maar heeeeel soms, maar het gaat wel makkelijker. wat een praat he? veel fruit en water/drinken Vervelend van de misselijkheid! ben zoooooo blij dat het hier al wat minder is! @mariska, mooie foto's!!! En wat een buik al!!! @debjes, hoe gaat het met Jesse??? @pooh, lekker gewerkt @ll, morgen teamuitje. dit weet ik al: het is 1,5 uur rijden, het is buiten, maar als het regent worden we niet nat. (dan is het binnen denk ik?) Het is met lopen/wandelen (want ze schrokken toen ik zei dat ik dat niet meer zo kan). We hebben 3 hints gehad: elastiekjes, reflectors en zakdoekjes (voor de tranen van het lachen). We hoeven geen reservekleding mee, of andere dingen... ben zoooooooooooooooooooooooooooo benieuwd!! heb er wel zin in, maar zie wel op tegen zo'n lange dag. (van 1000 tot 2230) . haha, ik word oud! Liefss, Taliaa
taliaa ben ook al benieuwd wat de activiteit zal zijn... Ja die buik begint al redelijk te komen hé. Kvrees dat ze me op het einde van de zwangerschap gaan kunnen rollen hihihi Is die van jou ook al zover taliaa??? Bah morgen alweer gaan werken Heb er geen zin in... Hier ook een lastige periode met malika... Zomaar mopperen en we weten niet voorwat... En het warm avondeten is hier een echte ramp. De rest van de dag eet ze heel goed maar s'avonds is het niet te doen. Ze wou niets van haar warm eten maar een cracker ging wel weer binnen... Soms begint het hier echt wel te koken bij mij vanalles proberen wat niet mag maar zo te zien hebben ze dat hier allemaal Zal wel voorbijgaan zeker alé khoop dat toch
haha, onze dreumessen zitten allemaal in een rot fase, hihi en wij maar zwanger zijn, arme wij Mijn buik is iets minder. ligt eraan wanneer ik naar de wc ben gegaan. het is iig wel duidelijk, ook voor onbekenden. *trots* ik zal weer eens buikfoto's maken (en ze dan ook posten) @lot, trusten! en ja, dan is je weekend kort, haha
Hier gaat het goed met Sanne alhoewel ik al weer onzeker ben ...tuurlijk zal niet anders ...om 14 uur heeft ze een hele fles op ...en om 17 uur een fles van 70 cc toen had ze dus om 1900 al weer 100 cc en om 20.30 nog een keer 30cc ....wat ze had al weer honger ......ik zou het liefst hebben dat ze gewoon om de 3 uur 100 cc drinkt ....maar ons meisje is geen machine natuurlijk ...
mvj alles komt in orde met je kleine meid... Je kan het niet forceren hé maar versta je voor de 100% hoor. Zou dan ook liefst hebben dat ze 100 cc helemaal uitdrinkt.
ik doe toch even een dansje voor Sanne! wat ben je toch een knapperd! goed aan het drinken! maar mama niet zo onzeker maken hoor! drink maar gewoon erg goed!!! En mvj: het komt echt goed met jullie prulleke! Ze doet het super! En spanning van jou voelt zij ook he! anders papa even een flesje laten geven? Je kunt niks aan de spannend doen hoor! Hoe voel je je nu??? en je knip?? (ben je al in de badedas geweest?)
talia ben nog niet in de badedas geweest ...zou dat ook helpen voor trekken ?? Ik moet Sanne haar drinken gewoon wat los laten ....ze heeft nu meer dan genoeg gedronken ....maar niet te veel ....
Mvj, snap je onzekerhied, maar jullie meisje dat het zoveeeeel beter zelf!! Dus genieten en probeer het los te laten... makkelijk gezegd natuurlijk... Mariska, nice belly!! Nu al, gaaf hoor! Hier aftellen geblazen, nog 2 dagen werken.....!!
jeetje makkie wat gaat een zwangerschap bij een ander toch snel!!! Vond ik zelf wel meevallen maar als ik nu naar jou banner kijken, spannend zeg!!! obstipatie: ik zweerde toch echt bij de lactulosesiroop, mijn hele zwangerschap dagelijks een half cupje en nooit gedoe, ook nog even na de bevalling genomen, door die twee hummels zat echt alles in de knel Hoe gaat het met jesse debjes? Mooie buik mariska, ben ook benieuwd naar de andere buiken mvj: snap je onzekerheid zo goed, heb het soms nog met Evy, ze is dus zoals ik gister al zei wat van slag en dat zie je bij haar dus ook direct terug in drinkgedrag. Gisteravond om 22 uur 50 cc laten staan en ze sliep tot 7 uur !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (om kwart voor zes nog wel een speentje gegeven). Meiden ik vind het zo vreemd vanmezelf maar snap het ook ergens wel maar ik blijf dus geirriteerd als mensen zo makkelijk over zwanger worden/zijn praten. Ons nichtje is bijna 3 en neefje is 8 mnd en afgelopen weekend heb ik wel een paar keer grapjes over de 3e gehoord bij mijn zwager en schoonzus. Ik irriteerde me vreselijk. Ik merk dat het me helemaal niet om nog een kindje gaat, ik heb mijn handen vol genoeg hihi maar dat ik misschien nooit meer zwanger zal zijn. Alles in perspectief hoor maar dat gevoel blijft dus. Of nog erger bij mijn vriendin lukt het zwanger worden ook niet en ze krijgen nu onderzoeken, en steeds hoor ik hoe bij hun blijkbaar niks 'mis' is. Alle onderzoeken zijn goed, zelfs dat steekt me een beetje omdat er bij mij wel oorzaken waren. Nouja aan de kant ermee.
Linda, ja ik vind het ook zoooo snel gaan! Snap dr niets van! Snap je gevoel volkomen meid..... er is zoveel vooraf gegaan voordat jullie Evy en Timo mochten krijgen en zoveel mensen snappen dat niet (dat blijkt dus wel) Zelfs hier, nadat ik 2 keer 'makkelijk' zwanger ben geraakt neem ik het allemaal niet voor lief hoor, ik ben nog lang niet vergeten wat er met Seth vooraf allemaal is gebeurd. Denk maar zo, die mensen weten niet beter... dikke knuf!
Hey Meiden Wat schrijven jullie veel! De helft alweer vergeten (en ebn genees zwanger hahah) MVJ fijn dat de kleine Sanne weer terug is! En ik denk ook dat je het drinken wat losmoet laten, ik weet als geen ander hoe moeilijk dat is! Als je kind aan de fles drinkt,is engiste wat je denkt,blijf drinken, drink maar,goed zo,nog klein beetje, kom op, kom op! Ik werd er gek van, van die onzekerheid! Jesse dronk aan de borst heel slecht, 5 min en was hij klaar, dit deed ik 2 weken lang, toen ik over ging op de fles (en 2 afgekolfde flessen per dag) ging dit nog slechter! Jesse zijn drinken was een drama!!! Hij dronk 30 cc dan weer 70 cc (jesse was wel al 3 maanden oud) soms kwam hij om de 2 a 3 uur voor een fles! Maar soms moest ik hemook wakker maken, en dan wilde hij helemaal niks! Bij andere dronk hij helaas helemaal niks! Tot ik een tip kreeg van iemand om een schepje rijstebloempap door de voedingen te doen, jeetje wat een wereld van verschil zeg jesse dronk ineens 120 cc weg! Dus ik snap echt wat je door maakt! En vooral nu jouw kindje nog zo klein is en toch echt moet aankomen. Volg de raad van Sas even op! Wie weet merk je straks een wereld van verschil! Taliaa ben benieuwd naar je uitje! En ja die dreumes fases horen er helaas bij En ben bang dat ze in de peuterpuberteit nog erger worden hahahaha. Makkie heerlijk nog maar 2 dagen werken! Mariska leuk weer wat van je te horen! Heerlijk meisje heb je! Als ik iemand heb over geslagen sorry! Met Jesse gaat het beter! Eet weer heel goed! Alleen blijft nog zo veel bloeden Vooralals hij 'smorgens wakker wordt ligt er best veel oud bloed in zijn bed! Nou ja zal er wel bij horen! jesse is nu aan het dansen op K3! zijn lievelings nummer MamaSe!
Debjes het is idd iets waar ik de hele dag mee bezig ben ..... Het klopt idd ook dat als ik er gespannen van word Sanne het ook merkt ....maar ik weet niet meer hoe ik er niet gespannen van moet zijn. Sanne gaat weer mindern ... dit is het lijstje van vandaag 70cc, 85cc, 90cc en 70cc ...samen 315cc dus ...en ze moet minimaal 600 cc binnen krijgen ...ze heeft nog 3 flessen te gaan .....ze heeft al in zijn totaliteit 85 cc laten staan .....dus bij de volgende 3 moet ze echt even goed drinken ...misschien gaat ze vanavond wel weer bijtanken ..alhoewel mij het ritme om de 3 uur op de tijden van het zh een rustiger gevoel gaf Pooh die osteopaat in barendrecht was vol tot 5 sept .... Nu heb ik een afspraak bij een osteopaat in ridderkerk ...ben beniewd !
fijn mvj!!! Jens was met 2x klaar! Maar die ging voor zijn nekje, dat is weer anders... Ze vragen wel naar je bevalling Jens slaapt als sinds 12.50. Mn moeder is nu hier en als hij wakker is gaan we naar het Biesbos, effe lekker ravotten op het grasveld daar!
whahahh die mvj.... vervelend maar ook grappig zoals je het schrijft! Ben anderhalf uur met mn moeder en Jens bij het Biesbos geweest. Jens had de tijd van zijn leven. Hij liep overal op. Geweldig! Net met uit kleden hadden we een kinder cdtje aan staan. Met het liedje, er kwam een boer uit Zwitserland...ceciliaaaaaa. Zingt die eigenwijs iaaaa steeds mee aan het einde... Geweldig toch!
Debjes, wat fijn dat Jessen alweer zo opgeknapt is!! Nu hopelijk over een paar dagen weer helemaal de oude en is het bloeden ook over (lijkt me echt een naar gezicht..) Geef um nog maar eens een dikke kus van me! MvJ, ik zou er ook erg mee bezig zijn.... logisch je moet eerst weer even het vertrouwen terug krijgen en je onzekerheid minder worden. Komt echt goed meid!! Pooh, hihihi wat lief! Wat gaan ze dan ineens hard he? Ik vond Jens de laatste keer bij Linda al zo enorm wijs! Hier rustig middagje verder gehad. Vriend heeft plinten gehaald voor de babykamer en ben met Seth wezen wandelen. Hij is gek op steentjes en stokjes verzamelen hihihi. Ook hij gaat echt hard met praten, sinds gister zegt hij nu ook trinken (drinken) en net met naar bed gaan zei hij: mama, peen mee? (peen=speen) We stonden met onze oren te klapperen!! TROTS!!!!
Goed zo Seth!! Dat is me toch een snelle jongen hoor! Echt super Jens vocabulaire bestaat uit dinga (drinken),ja, nee, eg (weg) en dan vandaag iaaaaa (ceceiliaaa) hahaha! En verder begrijpt hij veel .Als ik zeg koekje, banaan,auto, voet etc weet ie precies waar hij wezen moet!
wauw, ook goed van Jens hoor!! En vooral het woordje koekje vind ie zeker mooi of niet hihihi En ik sta er ook echt van te kijken wat ze al snappen... zoveel meer als we zelf denken/kunnen voorstellen! Voorbeeld: ik zei laatst tegen Seth (hij was een beetje hangerig en moe) ga maar even lekker met de speen op de bank liggen. En ik draai me om om naar de keuken te gaan. Kom ik terug, ligt meneertje met zijn speen op de bank op een kussentje!! Geweldig toch!!
meike, mijn kleine meid is ook helemaal gek op haar peen, en ze is ook gek op toetie en koekie. maar als ze iets niet lekker vind dan zegt ze nee en draait haar hoofd om. als ze een geluid hoort maar niet ziet wat het is dan is alles een auto. morgen weer naar het ziekenhuis, ben er nu best wel zenuwachtig voor omdat wij misschien toch nog een kans krijgen voor de vakantie.