Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Nijntje spannend ik zal voor je duimen !!!

Makkie heerlijk he dat geklets !
    Jelmer begrijpt ook veel meer dan we denken hihi

Vrijdagochtend bijv ...
    Jelmer kijkt als hij uit bed komt altijd in de babykamer naar zijn zusje ....of beneden in de box ...ergens is ze meestal wel...
    Maar vrijdag was ze nergens ......hij keek in de wieg in de kinderkamer .....in de box ...
    In de auto of in de keuken vraag ik wel eens wat doet Sanne aan Jelmer, en dan knort hij oftewel ze slaapt.
    Maar vrijdagochtend kon hij ze nergens vinden ...dus op een gegeven moment komt hij naast me zitten en steekt zijn handjes vragend omhoog en knort ....oooohh mijn hart brak ,....zo lieff !
    Jelmer trekt sowieso veel naar zijn zusje ...als ze beneden is krijgt ze heel vaak een aai over haar bolletje of een kus van haar grote broer ...

2. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    mvj lief he hoe ze met een baby om kunnen gaan, maar wacht maar totdat ze groter zijn (een jaar of 10 of zo) hi hi

3. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    MVJ wat lief zeg! at smelt je hart toch he ;)

NGrappig he meiden die woordjes!
    Wacht maar tot ze zinnetjes (3 woorden achter elkaar) gaan zeggen! Ik lig hier in een deuk altijd! Jesse loopt quaspraak best voor zeggen veel mensen en Cb vond toen ook al dat hij zoveel kon zeggen!

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    wat super lief van Jelmer!!

ik ga zo werken. nijntje succes in het zhuis!! fijne dag allemaal

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hier @ work : kindjes afgeleverd, timo moest een beetje spugen, te snel in de maxi natuurlijk na de fles ggggggrrrr. Daar in de box. Evy keek wat fronsend en Timo had kennelijk goede zin want hij begon gelijk te lachen naar de leidster. Ik natuurlijk tranen dus niet te lang gebleven. Ik vind het nog echt onwennig, net of ik dara niet weet wat te doen met mijn eigen kinderen. Als ze straks liggen te slapen als ik ze kom halen, haal ik ze er dan zelf uit? Nouja ik denk waarschijnlijk te veel na omdat het nog ongemakkelijk voelt. Denk nu ook steeds had ik nog zus of zo moeten zeggen...? Straks maar eens bellen.

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Linda ik belde ook nog regelmatig naar mijn vorige oppas van dit of dat ben ik vergeten te zeggen .....Ik vond het nooit wennen hihi niet een fijn voorbeeld maar hier zal het straks ook wel weer stressen zijn als ik ga werken.

Nijntje dat is waar als ze ouder zijn is het waarschijnlijk niks meer ...haha

7. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Linda logisch toch hoe je, je nu voelt! Het is allemaal even wennen!
    Ik zou denk ik precies het zelfde gevoel hebben! Huil maar goed, lucht vaak op ;) En gewoon bellen hoor als je even wilt weten hoe het is ;)

Meiden ik voel me al paar dagen niet lekker in mijn vel! Het afgevallen gaat de afgelopen 2 weken ook niet meer goed,ik blijf stil staan:( en dat speelt denk ik aardig mee! Als ik mezelf zie in de spiegel walg ik van mezelf (ik weet niet goed) vind mezelf te dik, me haar zit niet, me kleren zijn afschuwelijk! kennen jullie het ?
    Bah wil me helemaal niet zo voelen! Moet toch gewoon blij zijn met mij zelf en alles erom heen :(
    Misschien een zomerdip?;);)

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Debjes ik snap je heel goed maar je bent een harstikke leuke meid ! ik heb je alleen nog nooit gezien dus verder kan ik niet oordelen ;)
    Als het lijnen niet gaat laat het even los.....niet extreem veel gaan eten maar gewoon even rust !

Dikke knuffel van ons !

ik laat vanmiddag nog evn mijn knip nakijken doet echt zeer is een beetje een troepie daar volgens mij ben ik wat allergisch voor 1 van de zalfen....;)

9. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ debjes
    Wat fijn dat Jesse alweer opknapt.

@ Mvj
    Hoe gaat het nou met Sanne ??

@ Makkie
    Bijna klaar met werken en dan lekker verlof.
    Ben benieuwd wanneer jullie 2de spruit komt :D

@ Linda
    Gewoon straks even bellen.
    Heb ik zelf in het begin ook geregeld gedaan (zelfs als M bij oma was)

@ All
    Gisteren gesprek op school gehad en M heeft een super rapport en gaat na de grote vakantie naar groep 3 :D
    Met N gaat alles ook goed, ze slaapt sinds 2 weken nog maar 1x per dag en slaapt ook wat langer s'morgens (07.00)
    Leuk die woordjes van jullie kindjes.
    N die roept bij iedere winkel waar we naar binnen lopen hard HAI :D
    Titten = zitten / Hap = Eten / haar broer heet mija hahaha
    en zelf heet ze nowi
    En als ze iets ziet wat ze wel wilt eten dan zegt ze njam njam en dan dat bekkie wat ze er bij trekt hihihi

Geniet allemaal van het mooie weer.
    Liefs Thamara

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    goedemorgen!
    @linda, ahhhh naar t kdv:) en mams met tranen. gaat vanzelf beter hoor! hoe gaat het met werken?
    En het zwanger worden verhaal enzo: ik snap je! Ik kan er ook helemaal niet tegen en ben in verhouding met jou toch "makkelijk" zwanger geworden. maar als mensen nu zeggen: vlug hoor, of lekker 2 zo kort op elkaar. Dan moet ik ook op mn tanden bijten... Sommige mensen...;)

@Pooh, jens kletst toch ook lekker dan al hoor!

@makkie, tja, nogmaals, Seth gaat in alles als een speer!!!:)

@ll, ben vanochtend naar t cb geweest. t is nog steeds een lange, slanke dame. (net als haar moeder, hahahahaha) 89 cm en 11,5 kg. Helemaal goed gekeurd, praten deed ze volgens de norm voldoende. Het bijten/slaan zal wrs. minder worden als ze meer gaat praten. Dus blijven zingen/voorlezen/kletsen:)

Liefss, Taliaa

oja teamuitje was zeer geslaagd: gps wandelen, tandemfietsen en opdrachten doen. 's avonds bbq

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

nou lekker dan... heel mn verhaal foetsie....

Taliaa, wat fijn, Isa weer goedgekeurd. Kan idd ook frustratie zijn als ze wat willen maar niet kunnen zeggen.... zielig dan he? Maar dat kletsen komt vanzelf toch!

Thamara, gezellig zo winkelen met je meissie, HAI!!!! hihihi, doet Seth ook zoveel. Wat goed dat ze dr naam zegt!

Debjes, je bent, op je foto's op hyves te zien, echt een mooie vrouw hoor!! En laat het niet te lang toe dat je zo over jezelf denkt, alleen de positieve punten opnoemen voor jezelf! Dat zijn er heeeeeel veeeeeel!! Enneh, je vriend vind je sowieso de allllleeermooiste en lekkerste!!

Hier nog een half uurtje werken, vanmiddag wiegje halen (hehe EINDELIJK!) en even lekker ijsje eten in de stad met mijn mannen. Verder staat een vriendin van mij met 36,5 week op knappen van een tweeling, ben zo benieuwd wanneer ik wat hoor! Donderdag nog 4 uurtjes werken en dan verlof, JOEHOE!!

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    @debjes, jeetje meid... ik herken die gedachtes wel hoor! Ik denk dat de hormonenspiegel (bij pco?) er ook niet bij helpt... maar ik sluit me aan bij makkie. je bent een mooie vrouw en ga maar eens aan positieve punten denken!!!
    hoe is het met jesse?

ik zat net te denken.. isa is nu 89 cm, dus gaat al richting maatje 92.*shock* brrrr, wat wordt ze groot!

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

net te horen gekregen dat mijn oom (die met de gescheurde aorta in zijn buik) vanmorgen overleden is :( De operatie was echt goed geslaagd, maar door allerlei complicaties (waarschijnlijk een bacterie) is hij nog niet bij geweest en dus vanmorgen overleden.... ben helemaal van slag, wat is dit erg! Tis zoooo'n lieve man en wat erg voor mijn tante, nicht en neven.... net een kleindochtertje van 8 weken en een volgend kleinkind is op komst... zoooo verschrikkelijk dit... bah...

wij staan nu net op het punt te gaan babyshoppen.... wat is het leven toch zwart/wit....:(

14. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Makkie
    Gecondoleerd

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @makkie, gecondoleert meid.; Het leven zit soms raar in elkaar.

Hier een kind wat in korte broek, Iaaaa aan het zingen was onder het eten, Hilarisch!

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Hier nieuws: We hebben net besloten dat ik ga stoppen met de pil. Kijken wat mn lichaam doet. En natuurlijk gaan we voor een tweede Joepie, spannend maar joepie!
    Ik was er al weken mee bezig, wel /niet etc. Heb het net gevraagd aan mn vriend en die zei gelijk, ja. Dus we gaan er voor.

17. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie veel sterkte mer dit verlies! Wat is het leven dan oneerlijk he! Wens je nogmaals sterkte ookvoor je familie!

meiden bedankt voor de lieve woorden! Ik denk ook zeker dat PCO hier wel rol bij speelt. Het idee dat ik straks misschien weer hormonen moet gaan slikken om zwanger te raken, maakt me nu al ziek/misselijk! En weer die onzekerheid! ben nu weer voor de 2de keer door me pil heen ongi geworden (10 dagen terug ook ongi geweest)
    Ik moet ook gewoon wat positiever denken. Maar vind dat soms heel moeilijk! Ik ben best wel onzeker over mij zelf altijd al geweest! Wat zouden mensen van me denken etc etc!
    Ik ben vroeger heel erg gepest in de eerste klas van de middelbare school! Ik was een tijdje best stevig omdat ik prednison slikte (was een lange tijd heel ziek, en wisten we niet waar het vandaag kwam, ben altijd al zorgen kind geweest)
    Ik heb zelfs toen een broef geschreven naar mijn ouders, dat ze me moesten helpen, omdat ik anders niet meer verder wilde (ik denk niet dat ik eht had gedurft om me zelf iets aan te doen hoor, was meer een noodkreet!)
    maar goed ik moet inderdaad mijn positeve kanten gaan in zien!

Met Jesse gaat alles weerheel goed! het bloeden is ook gestopt :D

18. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    echt helemaal geweldig :D

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ooooo Pooh, wat goedddd! Spannend hoor en wat fijn dat jullie eruit zijn! Ik hoop dat het heeeeeel voorspoedig gaat allemaal! Hoe was het trouwens voor Jens met jou cyclus? Had je toen zelf wel af en toe een menstruatie?

Debjes, meid dat is ook allemaal niet makkelijk! Helemaal niet als je in de puberteit zit, dan is alles extra heftig, ben je onzekerder en trek je je alles zo aan! Gelukkig is alles goed gekomen, je komt mij over als een hele positieve vrouw die zich niet snel gek laat maken hoor! Fijn dat Jesse zich weer beter voelt en dat hij niet meer bloed!

Ik ben al de hele avond onrustig... poetsen, vanalles doen, om er maar niet te veel aan te denken... het overlijden van mijn oom. Kan het eigelijk nog steeds niet bevatten.. zo jong, 4 kinderen en net opa.... pfffff zoveel mensen die 'wachten' om te gaan, deze man had nog zoveel om voor te leven!! Denk dat binnen een week de uitvaart wel zal zijn, zie daar nu al tegenop.... vooral om dan mijn nichtje te zien... wat moet je zeggen/doen??

20. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie oneerlijk he als iemand nog zo jong is!
    Ik denk dat je er alleen maar hoef te zijn voor je nicht! En dat praten soms niet eens hoeft! Lijkt me ook wel lastig!
    Stuur haar anders een kaart met een mooie tekst dat ze weet dat ze altijd bij je terecht kan als ze wilt praten,huilen etc?
    Heb het zelf meegemaakt 2,5 haar terug met mijn beste vriendin haar moeder! Vond het zo moeilijk om haar onder ogen te komen! Maar uiteindelijk gaat alles wel beetje vanzelf.

Deel Deze Pagina