@makkie, Ik stopte met de pil november 2006, kreeg toen 2x een bloeding me t35 en 42 dagen en daarna niets..... juni 2008 werd ik zwanger van Jens en dat was het tweede eitje wat met spuiten opgewekt was. Al die tijd was er niets gekomen. Dus eigenlijk had ik geen cyclus
Debjes, ja dat is ook wel zo hoor, er hoeven nog geeneens woorden aan te pas te komen.... als ik me al zo rot voel, hoe moeten zij zich wel niet voelen... kan me er gewoon niets bij voorstellen, vreselijk gewoon! We hebben vanmiddag wel het wiegje gehaald en we zijn nog even doorgegaan naar de ikea, wat spulletjes gekocht en daar gegeten. Zo vreemd om gewoon maar door te gaan.... zag daar trouwens opvallend veel vrouwen met een kleintje rond de 2 jaar en een dikke buik! En ook een paar vrouwen met een peuter en een kleine baby. Zo lopen/zitten wij er straks ook bij, geweldig!! ga zo maar proberen te slapen en kijken of ik morgen alsnog wat voor mijn nichtje kan doen. Een mooie kaart is idd een goed idee debjes! Pooh, wie weet komt je cyclus nu na een bevalling wel goed op gang, had ik wel namelijk! En hebben jullie al voor jezelf een tijd ingedachten voordat jullie weer de mmm in gaan? Of willen jullie dat sowieso niet?
ik geef mezelf een paar maanden makkie, of er moet echt niets gebeuren kwa cyclus...misschien dat ik dan eerder bel! spannend he?!
nou Pooh, echt spannend dan. Ik hoop dat het allemaal voorspoedig zal gaan! ga nu lekker op bed atwt kijken, slaap lekker meiden!
@ Pooh Wat super zeg. Hopelijk is je cyclus beter, en kunnen jullie snel goed nieuws melden Heerlijk al die zwangere hier en mama's die voor een 2de gaan
thanks meide. De pilstrip ligt in mn nachtkastje en is officieel out of bussiness. Ik wasn og maar 2 dagen bezig met die strip en we hebben het er gelijk van genomen gisteravond, hihi! Dus misschien maken we kans deze maand. Mn vriend zei vanochtend tegen Jens, wil je een broertje of zusje? Lief he?!
@makkie: gecondoleerd, het leven is soms zo raar he, je hoort mooie dingen en dan ineens... veel sterkte @debjes: knuffel van mij, je komt op mij altijd over als echt een super lieve mama en wat je schrijft klinkt altijd erg leuk, die onzekerheid herken ik zelf erg goed al weet met in de buitenwereld daar vaak weinig vanaf @pooh: oe wat spannend, toch een hele stap he! Nou ik was 1 mei ongi dus ik dacht, nou wie weet en tot nu toe ook nog niks, dacht wel eipijn te voelen vorige week dus benieuwd of ik ergens eind volgende week ongi word. 16 juli naar de gyn voor de nacontrole (oeps beetje laat) maar het gaat me er vooral om hoe nu verder met de endometriose. Het liefst wil ik namelijk niks mee nemen en dus gewoon mijn lichaam maar laten zijn wat het is. Alleen weinig ongi worden is ook niet altijd goed dus wel even overleggen.
Pooh wat leuk ! hihi Ik zeg alleen 1 ding ......Het is echt Zwaar met 2 kleintjes ...een ondernemende dreumes en een baby die de nodige verzorging nodig heeft. Hier hebben we echt wel eens een adem in en adem uit momentje ... Zonder mijn nodige medicijnen kom ik er niet ... Maar het is ook wel weeer heel leuk ...en lief vooral als je ziet hoe die kleintjes van elkaar genieten .... PPfff ik weet niet meer of ik het nou gisteren wel of niet gezged heb ...ben gistermiddag naar de ha gegaan ....guess what ....mijn knip is ontstoken ...ja ja ....heb ik weer....allemaal auwie daar beneden ...ha dacht dat het geen schimmel was ...maarna 1 nachtje snurken ...ben ik er van overtuig dat er ook een schimmel is ...bah bah Komt goed ...komt allemaal goed Jelmer is gisteren heeeeuul lelijk gevallen ...ik was aan het voeden...en meneer heeft toen zijn auto er uit gereden ...uit huis ...maar dacht ook van het trapetje te kunnen rijden ....niet dus ...dat viel dus tegen ...tanden stonden in zijn lip gedrukt ...en bloeden als een rund ...want hij huilde natuurlijk lekker aaahh was wel zielig ....
Linda wat een super leuke profiel foto heb je Je foto's op hyves zijn ook super schattig! Ja niet ongi worden is ook niet goed, tegen mij werd toen gezegd dat je minstens 3x per jaar ongi moet worden voor eventuele risico's tegen baarmoederhalskanker. Ben benieuwd wat ze erover zeggen. Pooh super hoor dat de pil nu van de baan is Wij hebben het hier ook al paar dagen over een baby, alleen blijf ik erg onzeker en door dat ik onzeker ben (wel doen, niet doen) wordt mijn vriend dat ook We wachten zoiezo tot Januari als mijn vriend vast contract krijgt.Hij krijgt 2x 3 maanden contract en dan een vast contract. MVJ jeetje dat schiet ook niet niet op met de onderkant Kijk je uit dat door de onsteking de boel niet aan elkaar gaat kleven? Mijn nicht heeft dit namelijk 2 jaar geleden gehad en toen moest ze weer geopeerd worden, omdat het aan elkaar gegroeit was Daar wordt je dus ook niet vrolijk van! Dus goed laten luchten allemaal daaronder. Makkie heb je beetje kunnen slapen? iemand nog iets van MVS gehoord? Taliaa jouw kleine dame is dus ook lekker slank! Hier ook een jongetje dat amar 11 kilo weegt en ik schat ook zo'n 86 a 87 cm. Jesse kletst echt zo veel! Wij hebben een poes en daar was ik net boos op! Toen zei hij! Mama Stitchie boos jouw hahaha zo grappig! 4 woordjes achter elkaar! gaat zo hard! Jesse heeft het ook vaak over baby's! En hij wilt zelf een zusje hahahaha
@makkie, jeetje... gecondoleerd! en mbt je nichtje. ik vond het gewoon al heel fijn als mensen er waren. en ook een beetje bleven. wat ik fijn vond was als ze zeiden: ik blijf zolang als jij het wilt. En ik voelde me ook vrij om te zeggen dat ze dan nog even mochten blijven, of juist niet. Gewoon er zijn! Maar denk aan je buik ook he! @pooh... woh superrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!! ik ga duimen!!!! @debjes, fijn hoor dat jesse wat beter gaat! En wat je zei, ja, de puberteit is echt een h*l als je zoveel hormonen hebt enzo!!!! Knuff hoor!!! @ll, net bij de fysio geweest. Moet echt nadenken over hoe nu verder met mijn werk. Ik trek het gewoon echt niet. Mijn rug gaat kapot 's avonds. Volgende week maar even mn baas bellen dan he! Liefss, Taliaa
Taliaa, is het nu al de BI die opsteekt dan? tjee zeg, wat snel en wat ontzettend vervelend voor je!! Hopelijk kun je het met de fysio goed onder controle houden en werkt je baas goed mee (en zo niet, vette pech, jij en de beeb zijn het belangrijkst!) en ja hoor, ik doe rustig aan met mijn buik! Debjes, zo hee, 4 woordjes! Snelle jelle ook die Jesse. En nog steeds lekker klein.... vind dat juist zo leuk! Seth is ook nog steeds lekker een klein droppie (volgende week weer wegen op het cb) maar wel al zo wijs met alles. Spannend of jullie dus in jan. alsnog voor een broertjes/zusje gaan! En als het aan jesse ligt een zusje dus, hihihi. Pooh, meteen maar aan de bak gegaan dus, hahaha je weet het maar nooit toch! Ik ga duimen in iedergeval, dat je snel zwanger mag zijn! Lot, hoe is het met jou? Even weer eens melden hoor! En waar blijven toch de buikfoto's van alle zwangere meiden!!?? Linda, hoe is het ophalen gegaan van de twins? En hoe is het gegaan daar? Passen opa en oma volgende week weer op? Hier redelijk geslapen, vanacht wel een paar keer wakker geweest en meteen denken aan mijn oom en nichtje..... zal nog wel even zo blijven. De crematie is as zaterdag. Vanacht ook gedroomd dat mijn moeder de naam maar niets vond, hihihi. Dit droomde ik ook een keer een paar weken voordat Seth geboren werd... hahaha waar je mee bezig bent he? Ik weet eigelijk wel zeker dat ze de naam leuk vind! (mijn zus heeft um vorige week een keertje geraden.... hopelijk heeft ze niets door, ik schrok namelijk best wel! Niet gedacht namelijk. Maar wel een teken dat ze um leuk vind, die blijft maar met namen gooien hahaha. vanmiddag naar de vlos, joepie!
makkie, als je zus hem heeft geraden dan mogen wij het toch ook wel weten. (geintje) ben gisteren naar het ziekenhuis geweest en de ei die de gyn zondag zag was weg. ze zag wel een wit streepje dat volgens haar een littkentje is vas geen gesprongen ei maar ze wist het niet zeker dus moest ik vandaag terug komen. nu zit er ineens aan de andere kant een ei van 17 nu moet ik vrijdag terug komen en hopen dat deze dan springt dan heb ik volgens mij 2x kans deze periode op een zwangerschap dus we gaan gezellig vandaag en morgen aan het klussen.
Makkie gecondoleerd! Pooh spannend, hoop dat je lichaam een beetje een mooie cyclus aanmaakt.....Pooh als je geen goede cyclus krijgt wil je dan wel al snel naar de gyn gaan om te kijken of eerst even afwachten? Oh zie net een paar maanden staan. Mvj auwwie knip ontstoken en een schimmel, zo dit moet weg en dat is het klaar bij jullie met de narigheid hoor, word tijd dat het nu een mee gaat zitten. Nijntje goed aan de klus en hoop dat dit ei goed doorgroeit!! Taliaa wat een lange slanke den heb je, fijn dat alles goed was. Ennuh als je het werken niet red houd het op misschien kan je nog kortere diensten proberen maar wat niet gaat gaat niet, jij voelt de pijn, succes met overleggen met je baas. Zo na 2 dagen werken kom ik weer wat van me laten horen. Gisteravond even thuis aan het stofzuigen en dweilen geweest omdat de inbetweens vandaag kwamen maar het was iets teveel van het goede want heb sinds gisteravond erg last van mijn isschias, net de fysio gebeld en kan maandag komen oh dit is wel vervelend hoop dat het snel minder is. Verder voel ik me goed. En heerlijk dat het nu toch echt zomerweer is.
@makkie: hihi die dromen! @taliaa: jeetje wat balen zeg maar weet hoe het zo'n beetje voelt en dat doet echt pijn, kon op het laatst me gewoon niet meer aankleden @kdv: het ging best wel goed, ze hadden goed gedronken en timo sliep ook voldoende alleen evy had niet meer geslapen na hara laatste fles en die was dus helemaal kapot 's avonds, ik gaf haar een fles en vervolgens werd ze helemaal hysterisch, uiteindelijk in bed gelegd met een halve fles dus en ze was bijna gelijk k.o. Was wel zielig toen ik binnen kwam, hoorde ik zo'n zielig huiltje uit een bedje komen dat in de hoek stond........ timo ging goed, hij was druk met rondkijken naar alles wat er gebeurde alleen schrikt hij dus heel erg van hard geluid en moet dan soms ook huilen, aaaaarrrrcccchhhh als ik het opschrijf vind ik het helemaal niet goed gaan! Volgende week dinsdag weer en op woensdga is ivo weer vrij, de week erna dus voorlopig di en woe.
@lot dat doet pijn he! bij mij was het na twee x fysio wel weg gelukkig en ook niet meer terug gekomen, rond week 20 geloof ik
@linda, Jens had daar o moeite mee, harde geluiden en huilende kindjes. Drama was het. Zijn juffies bedachten van alles, de box bekleden met doeken, zodat ie wat afgeschermd was (veilig gevoel geven), slapen bij de peuters (die dan niet sliepen) etc etc. Nu gaat he al maanden goed, maar ik voelde me best schuldig. Dan haalde ik hem op, en had ie rood omrande oogjes @lot, ik zeg nu dapper dat ik maanden wil aankijken hoe het gaat. Maar ongeduldige ik kan ook wel eens roet in het eten gooien..hahaha @mvj, ik ga er niet van uit dat het snel lukt, en als het lukt is Jens 2 als de baby komt. Maar ik word 35 en ik wil niet nog jaren wachten. En auwie, ik had ook een ontstoken knip...heb liggen gillen van de pijn! @all wij gaan nu wat eten, misschien tot vanavond!!
ZO ben ik weer ... Sanne is naar de osteopaat geweest ...haar linkeronderkant van de schedel, linkerkantnekje, linkerschouder,linkersleutelbeen en ribbetjes zitten niet echt lekker ... Tijdens de uitdrijving maken de ribbetjes een proces door waarbij ze eerst uitzetten en dan weer terug trekken ..zoiets in die trant ...snapte het niet echt ..iig dat zit niet lekker ...dus heeft hij haar behandelt .....ben benieuwd .... Makkie ik ben wel heel erg benieuwd naar de naam hihi Talia rustig aan he Lot au klinkt pijnlijk ....rustig aan doen he
@mvj, dat had Jens ook! Precies hetzelfde! Met 2 behandelingen klaar! Hij draaide zijn hoofd niet naar links en die osteopaat zei dat de zenuwbanen onder je sleutelbenen voor rust zorgen. Die zaten dus vast en daardoor sliep hij zo onrustig!
Pooh klopt alleen zitten bij Sanne de maag-darmzenuwen vast ....vandaar dus waarschijnlijk slecht drinken en moeilijk poepen.... Meiden ik word zo moe van het gezuer ......maar ik word knettergek van mijn schimmel .....het is al meert dan 3 jaar geleden dat ik zo´n heftige heb gehad.... Ik heb er nu gyno micanozol op gesmeerd ...en verder weet ik het niet meer ...het brand gewoon door mijn kleren heen zeg maar bah bha Iemand nog een tip ?