Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    yep, mn libido stijgt met de minuut, hihi.... mag ook wel he?!

Hier een vent die boodschappen gaat doen. Denk dat de Jumbo leeg is, maar ja, hij is voor Zweden. (EBN DIE DOEN NIET MEEEEEEJHEEEEE)

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ooo heerlijk zeg! Ik hoef nu helemaal niets meer! Behalve uitbuiken, verder broeden en natuurlijk onzettend veel leuke dingen doen met Seth! Ben echt blij hoor, nu mijn verlof in is gegaan merk ik ineens dat ik er echt wel aan toe ben!

Taliaa, oooohhh lekker!! Met frikandellen hoop ik? Die zijn het lekkerst!

Pooh, ja ik kreeg ook minder zin in seks door de pil, merkte ik achteraf. Ik ga trouwens na de bevalling niet meer aan de pil, maar neem ik een spiraaltje.

Lot, fijn dat het opschiet met de verbouwing! En je bent alweer bijna op de helft!! :$ Gaat snellllll!

Linda, jeetje, nou mss dat ze de lepel idd wel leuker/interessanter vind dat de fles! Hihihi, madammetje weet nu al wat ze wil;)

Zulke leuke foto's gemaakt net, zal ze snel op hyves zetten. Van een hele grote baby die perse in het babynestje van de duowagen moest gaan liggen hihihi. Geweldig dat ie het vond! Straks mag zijn broertje er niet eens in van hem whahahaha :D

Seth ligt al op bed, hij is wat sneller moe door de hitte merk ik.... vind ik ook niet zo gek, pffff tis heet zo zeg.....Gedo is naar de stad (arnhem) gezellig voetbal kijken met zijn beste vriend. Mama heeft dus een rustig avondje!

3. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Linda Jesse was totaal geen flessen/melk kind! Ik stapte met 3 maanden over op volledige nutrilon voeding en dit was een ramp! Sloeg flessen oevr dronk maar 30 cc en was dan klaar of gilde het uit! Soms wist ik gewoon niet wat ik moest doen!
    Ik heb toen met 3,5 maand 2 schepjes rijstebloem(van nutricia) pap door elke fles gedaan en toen ging het een stuk beter! Jesse heeft nooit een fles van 220 gedronken! 180 was het maximuum. maar ook geen 4 flessen ofzo ervan. Jesse vond zijn fruithap en groeten veel lekkerder toen hij 4,5 maand was.

Makkie heerlijk hoor verlof! Ik had dat ook met Jesse in de zomer vrij tot ein november :D

Pff mijn collega is zwanger (37 jaar is ze, van haar eerste)
    maar ze irriteerd me nu al mateloos en ze is net 3 maanden! Mijn god wat kunnen mensen toch doen alsof ze ernstige ziekte hebben als ze zwanger zijn! Sorry hoor maar ik kan niet tegen zulke mensen!
    Ze wil al egen 9 uur meet draaien op een dag in de vakantie, zemoet al veel energie sparen, want ze vind het zwaar! Ze wil het rustig aan doen en niet in ziekenhuis belanden;) weet je,je kan het ook oevrdrijven! Geniet van je zwangerschap alsjeblieft er zijn miljoenen vrouwen die het niet lukt!
    Oke ben even klaar met klagen ;)

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

Debjes, ja heerlijk zo in de zomer. De planning hier is ook om eind nov weer aan de slag te gaan. Zelfs liever pas met nieuwjaar, maar eerst kijken of dat financieel te doen is.
    Ja erg he, als vrouwen het zo overdrijven! (kijk als er echt iets is, dan is het anders....) maar dan nog de manier waarop! Als ik een keer zucht of steun of eerlijk zeg dat moe ben, dan verontschuldig ik mezelf meteen tegen diegene! Ik wil geen zeurende zwangere muts zijn hoor hihihihi. Maar ik weet precies wat je bedoelt, ik was toen ik van Seth in verwachting was dat samen met een collega, zij was 2 weken verder. Die liep alleen maar te klagen en te steunen en te kreunen.... met 14 weken zei ze zelfs: oooo dat kind zit me steeds tegen mijn ribben te trappen, doe eens rustig!! :$ Sorry hoor, maar dan spoor je niet helemaal toch!! whahahahaha

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.246
    113
    Brabant
    idd debjes!!!

Maar aan de andere kant, ik vind het dus heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk om aan te geven wat mijn grenzen zijn. zeker omdat ik zooooooo graag zwanger wilde worden en zo ontzettend weet dat het een zegen is, een heel groot wonder. maar ohoh, ik trek het helemaal niet meer op mijn werk.... Maar ja, doorbikkelen nog eventjes he!

Knapt jesse steeds meer op?

@makkie, ben erg benieuwd naar de foto's! isabella ging gister in de maxicosi liggen , ook zo schetig! (en ik weer janken natuurlijk)
    kreeg jij bij seth ook steeds te horen: oeioei, als het maar geen 5 december wordt? Ik ben dat nu al beu! Jeetje, al komt ij op sinterklaas en kerst tegelijk.. (nouja, liever niet natuurlijk, maar goed...)

@pooh, haha, hij is gewoon verdrietig dat ze niet meedoen, dus gaat hij de jumbo leegkopen! Jij wel voetbal kijken??

@cira, hoe gaat het bij jullie meid??

@ll, voetbal is saai. hapjes waren lekker en chips is op. zucht, zal wel goedkomen met die kilo's haha. ben ontzettend moe, dus ga in bed verder kijken.
    Had al verteld dat ik mega huilerig ben. maar dan van geluk. Och om alles, word er nog meer moe van! haha

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.246
    113
    Brabant
    wahahaha, ja tegen je ribben aan.... *zucht*;)

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa, maar jij bent geen zeur of aansteller! Je bent serieus last en trekt het niet meer op je werk. Je hebt er ook vrouwen bij die het puur voor de aandacht doen....en dat is zwaaaar irri!!

Hihihi, lief Isa in de MC, hahaha paste natuurlijk voor geen meter meer hihihi. Ja man, ik werd er helemaal gek van.... oja, nou dan moet de baby maar niet met 5 dec komen, dat is HELEMAAL niet leuk! Euhhhhh.... SORRY!!!! Echt zwaar vermoeid en niets van aantrekken hoor! Wat je zegt, sint, kerst, pasen... what the f*ck! Krijg nu ook steeds te horen, oooo eind juli? Bof jij even met die hitte, dat is zwaar hoor! Klets niet zo stom man.... grrrrrr!

**wat een felheid ineens van mijn kant... zullen de hormonen wel zijn, hoop ik.....whahaha**

8. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa maar denk ook wel demanier waarop je dingen zegt anders zijn! En zij was voor ze zwanger was al een enorme muts! Als ze der teen stoten kon ze dag niet werken! En zoiezo doet/deed ze alniet veel op het werk! Dat ik soms dacht wat kom je hier doen!

Ze is via IF zwanger geraakt en tuurlijk ben je dan blij dat je zwanger bent en ook bang! maar begin niet meteen te klagen vind ik dan! Geniet juist dat je zwanger bent!

En jouw werk is denk ik wel heel iets anders dan mijn werk!

Makkie haah nou een keer zeuren mag wel en vooral nu je op het einde loopt ;)
    maar als je net 11 weken zwanger bent (ze is nog net geen 3 maanden) dan denk ik pff je kan het ook wel overdrijven!
    Ze doet ook zo raar als wij iets zeggen! Ze regaeert zo spastisch! Ze is 1 januari uitgerekend dus ik zei haha nou dat doe je goed ;) (voor de grap) zegt ze ja heb ik niet uitgekozen maar het ziekenhuis! Weet je doe is normaal! Een ziekenhuis zoekt niet uit wanneer je uitgerekend bent;) En ook hadden mijn collega en ik al 3 weken het gevoel dat ze zwanger was, dus mijn collega vertelde dat aan haar dat het wel grappig was dat we het al dachten! Verteld ze nou ik ben al tijdje bezig hoor dus kom je er wel laat achter;) Waarop ik dan niet me mond kan houden en ik best wel bot zei ''ik heb het niet over het zwanger worden , maar over dat je zwanger zou zijn dat we dat goed hadden geraden! Maar goed ik ben benieuwd wat ons te wachten staat al die maanden!

En Jesse is weer helemaal de oude :D het bloed is verdwenen en de blaasjes ook en de antibiotica is bijna op!

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @debjes: fijn om te horen van jesse, dan op naar de 4 mnd en dat is dan al snel en dan krijgt ze lekker pap

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik kom vanavond even terug lezen en bijkletsen , hier alles goed ! fijne dag allemaal !

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.246
    113
    Brabant
    goedemiddag. wij zijn al lekker naar t dorp geweest. wat wordt smurfje toch al groot, lekker zelf stappen. Grote kanjer.
    Had even voor schoentjes gekeken, omdat de opruiming begint, maar nog niks leuks. Dus van de week eventjes de stad in.

@thamaraa: las dat M al de oranje slip heeft! gaat ook als een speer he!

@debjes, JOEHOE!!! wat fijn dat Jesse weer beter is! En je schrijft soms over twijfels voor een 2e (wanneer). Lastig he? Ik denk dat je een goede balans moet zoeken tussen ratio en gevoel. Succes. Wat een lastige beslissingen he!

@pooh, fijn dat je libido omhoog schiet, haha! manlief ook wel blij mee denk ik he?:)

@makkie, hoe bevalt je eerste verlofdag? lekker he? Ik moet nog 17 weken en 5 dagen, haha.
    En idd, ik laat ze maar lekker l*llen mbt sinterklaas etc. Maar wou even mn gal spuien, net als jij hahahaha

@klagen in de zwangerschap. Ik wil geen zeur zijn, maar ik weet gewoon dat ik mn bekken verkloot als ik door blijf gaan, dus lastiglastig... Ook omdat niemand kan beslissen voor me, dat zou ik het liefste willen.

geniet van het weer! hier is de zon weg:( maar was me toch te heet in de zon.

Liefss, Taliaa

12. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @taliaa: ik voelde tijdens mijn zwangerschap echt verschil er waren weken dat ik voelde dat het echt niet goed ging en weken dat ik dahct ik voel het, het hoort erbij maar het is accebtabel. Als jij voelt dat het niet goed zit dan moet je aan de bel trekken. Bij mij ging het ook een aantal weken wel weer beter maar het is gewoon shit met je werk. Je voelt je gewoon zo'n zeur terwijl je echt niet meer kan. In die zin is zwanger zijn mij wel tegen gevallen, er zijn vast mensen bij wie het een 'eitje' vinden maar ik vond het een grote impact op je lichaam.

13. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @taliaa zal ik het dan maar tegen je zegen. TALIAA nu een afspraak maken met je chef om alternatief werk te bespreken en korter werken in samenwerking met de Arbo arts. Laat je chef even bellen voor een afspraak met de arbo. grijns grijns. JE MOET AAN JEZELF, ISA EN BEEB DENKEN. Zo ik heb gezegd. grijns grijns. Lieve Taliaa zul je wel goed luisteren. grijns grijns.
    (sorry een beetje melig.drukke week gehad en over een kwartiertje klaar met werken en smurf ophalen en in zn badje op balcon stoppen)
    @pooh goed zeg de beslissing genomen. Geeft een aardige rust, vind je ook niet. (ik heb de beslissing een paar weken terug genomen. Geen mmm meer, maar het lot beslist. maar ja ik heb elke maand een keurige cyclus)
    @all leuk hoor zo te horen dat het lekker gaat met alle kindjes en aankomende kindjes. Bij ons thuis is het erg druk op moment, met onze banen. Gister belde mn zusje met de vraag wat Thijs voor zn verjaardag wilt. O je nog helemaal niet over nagedacht en het is al over 2 weken. (schrik) We gaan vanmiddag maar even de stad in om ons te orienteren en een lijstje te maken. Enneh natuurlijk nog even een ijsje eten. mmmmm

14. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Taliaa
    AUB denk aan jezelf.
    Isa en beeb hebben er niets aan dat je dadelijk na je zwangerschap nog last heb van je bekken (zie mij N is bijna 16 mnd en nog steeds veel last van mijn rug/bekken)
    Dus PLEASE trek aan de bel bij je baas/leidinggevende.

@ Makkie
    Bevalt het verlof je :D

@ Pooh
    Vind het zo leuk dat jullie voor een 2de gaan.

@ Mvj
    Hoe gaat het met Sanne ??
    Jelmer nog steeds zo gek met zijn zusje ??
    En hoe gaat het met je onderkantje ??
    Wat een vragen he ;)

@ Debjes
    Wat super dat Jesse geen last meer heeft van zijn mond.
    Heeft die alweer goed bijgegeten ??

@ Lot
    Schiet het op met jullie huisje.
    Is het al opgelost met de vloer ??

@ All
    Net even boodschappen gedaan bij c1000
    M is helemaal wild van de gogo's en vandaag kreeg je bij 50,00 aan boodschappen een gouden gogo.
    En meneer had helemaal prijs de vrouw voor ons wilde de gogo's niet en de kassa naast ons wilde ze ook niet (kind helemaal aan het stuiteren zo blij was die)
    N is nu lekker buiten aan het spelen en vermaakt zich prima, favo woordje van haar is nu UIT UIT hahaha
    Dus als ze uit de stoel of buggy wil begin ze al te roepen :D
    Morgenavond lekker BBQ en dan op naar volgende week ze zeggen dat het dan nog warmer moet worden pffff.

Heel fijn weekend allemaal.

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @taliaa, bellen meid, dit is niets en je moet nog een eindje :)

@thamara, wat leuk van die gogo's. Wij hebben wk bungels van de super. Ook leuk, Jens zij wagen hangt er vol mee. Maar hij snapt er niet veel van.

@all, ben onwijs gestoken door muggen (denk ik) heb echt dikke schijven op mn arm en bene en JEUKEN dat het doet! Arg arg....

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.246
    113
    Brabant
    jullie zijn lief, snif...

@pooh, oei, koud washandje erop. Ik heb soms ook een allergische reactie op beten, en dan wordt t zo dik dat t pijn doet. Stomme beesten. Waarom sterven die niet gewoon uit??

@Thamaraa, haha, ja, die rages. Isa roept nu al als we de ah binnenkomen : beesie, beesie... Maja, nu waren ze op:(
    maar boffen voor M!!

@all, hoofdpijn.... nu kopje koffie, wellicht helpt het. Manlief moet morgen de hele dag thuis werken (elke weekend is het raak), wat zal ik nu eens gaan doen? zus is er niet, anders was isa daar in het badje gegaan... hm, iemand ideeën?

Liefss, taliaa

17. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    taliaa lekker naar het zwembad gaan is ook altijd leuk. en ik ben het er ook mee eens dat je goed aan jezelf en de baby moet denken.:D

vandaag een rare maar leuke dag gehad. van morgen weer voor de zoveelste keer naar het zh voor een fm maar ik ging er niet vanuit dat er iets meer was dan eergisteren maar tot mijn verbazing mocht ik pregnyl spuiten want had 2 grote fm:$. waar die nu ineens vandaan komen weet ik niet. maar dat mag ook wel op dag 42.

nu had ik net afgesproken dat ik met vriendinnen naar een feest zou gaan en dat ik dan bij een van mijn vriendinnen blijf slapen. maar moet dan wel weer vroeg naar huis want 40 uur na de spuit is de eisprong dus dat ik zondag morgen8).

vanmiddag heb ik een sollicitatie gesprek gehad, ik moet hun maandag bellen of ik het zie zitten of niet, het werk is heel anders dan dat ik nu doe maar het is wel een uitdaging. het is een soort intercedent van een uitzendbureau maar dan in het pand van een klant. alleen zijn de begin tijden op 7.15 en het is een half uur rijden, maar ik kan mijn kleine meid pas om 7.30 naar de opvang brengen, dus ik weet nog niet hoe ik dat moet doen. heeft een van jullie een iedee;).

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    eh nijntje, mij werd vertelt dat het BINNEN 40 uur springt! Met Jens was het 24 uur later dat ik hem voelde springen!!!

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.246
    113
    Brabant
    JOEPIE Nijntje, super zeg!!!!! echt! Nu er tegenaan he;) hahaha, en ja op tijd naar huis jij!!!
    Nieuwe baan: is manlief geen optie? Om haar weg te brengen? of vragen of je toch iets later kunt beginnen? (waarom 715???)

@ll, hier ook goed nieuws! manlief gaat op zoek naar een andere baan! Ik was het gezeur al een hele tijd zat en nu hij ook, haha. Begrijp me niet verkeerd, zijn super dankbaar dat we allebei een baan hebben, maar hij vond het echt niet meer leuk. Nu dus op zoek! Hoorde een salarisindicatie van een mogelijke functie, jeetje *shock* (geen superrrrrrrrrrr salaris, maar wel weer net iets meer). En met een kleine op komst en een verhuizing, en ouderschapsverlof van mij (en mis. wel stoppen/andere baan) is een beetje extra wel welkom!
    Wat zou het toch makkelijk zijn als je een schip met geld had he?

Zou het leuk zijn om alleen met isa naar t zwembad te gaan? En hoe doe je dat praktisch? en wat is leuker, natuurbad of zwembad?

Liefss, Taliaa

20. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    dat is het probleem mijn vriend is ook altijd al om 6 uur weg.
    en later kan niet want ik moet de dan de telefoon aannemen als er uitzendkrachten zich ziekmelden en dan moet ik voor werktijd al een ander geregeld hebben. dus de druk ik voor 8 uur. en nu kan ik op het vroegst op 8.15 pas daar zijn.

pooh dan moeten we het maar voor dat ik weg ga klussen, misschien vanavond al wel want de eitjes waren echt groot.

net te horen gekregen van een collega dat er weer 2 ontslagen zijn vandaag, gaat lekker de teller staat al op 4 wie volgt. hi hi

Deel Deze Pagina