Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Thanx taliaa! En gewoon doen die etos pillen en netjes 2x daags slikken hoor!! Wie weet is het net dat zetje.....

Volgens mij had Lot ook Levi op haar lijstje staan bij Tygo, maar vond haar vriend Tygo leuker. Hihihi wat grappig. Ja, Seth is idd een bijbelse naam, maar de namen van zijn 'broers' vinden we niet zo....

Meidennamen die ik leuk vind maar Gedo helaas niet: Lucy, July, Linde, Imme en Mere....

Seth had Lizze Sofie geheten als hij geen piemke had.... maar Sofie is nu echt te popi en Lizze vind ik niet meer zo.... hoewel Gedo er nog wel weg van is...

Gelukkig dat ik hier jullie niet mee voor het hoofd stoot...zou dat echt niet willen!

2. Hallo meiden,

Kom ff kijken hoe het met jullie gaat.
    Helaas nog steeds weinig tijd en op kantoor highlive. Blij als ik vakantie heb..

Hoe is t met jullie?
    Bij ons helaas nog steeds bagger. Zaterdag zijn we met ons meisje naar de huisartsenpost geweest en heeft ze aan beide kanten oorontsteking. Dus aan de antibiotica. Het eten ging tot nu toe redelijk (ze krijgt alleen fles) maar sinds drie dagen is dat ook niet meer zo goed. Slapen is welgeteld 3 nachten goed gegaan en nu alweer ruim een week slecht.
    Al met al vind ik het zwaar om m’n meisje met zoveel pijn te zien. Ze kruipt s’nachts tegen me op en heet in haar slaap de handjes op haar oortjes.

@ namen wij hebben voor een tweede meisje de naar Merle (haha wel niet verder verklappen ;))

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    raar he, dat je mening qua namen kan veranderen?
    Ja, dacht zeg t maar van zn broers, haha, vind ze zelf ook niet zo hoor.

Imme, vind ik een hele mooie naam. Ken iemand die zo heet, haar zusjes heten F enne en J isse en dr broertje T hijmen.
    (ik zelf vind Fenne en Imme wel érg leuk hoor!)

Met linde, imme en mere zit je toch een beetje in de scandinavische namen... leuk hoor! (en m arit??)

4. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, ben er weer even...

Zo vreselijk druk met het hondje geweest de afgelopen 2 dagen. Mijn dagen zagen er zo uit: Amersfoort-Dordrecht-Utrecht-Amersfoort-Utrecht-Amersfoort....

Lot: wat jammer dat ongesteld bent geworden!

Taliaa: weer begonnen met de clomid, succes meis! Hopelijk wordt dit dé ronde!!

Makkie; moeilijk hoor namen... ff denken. De zoon van mijn vriendin heet Duke. Je zegt Duuk. Dat vind ik wel een stoere naam. Seth & Duke. Ja! Best leuk! hihi!
    Meisjesnamen moelijk moeilijk! Uhm...

Seth & Amy
    Seth & Jill
    Seth & Lynn

Oeps nee, te amerikaans dan denk ik....

Wij hebben voor een meisje en jongen ook al een naam.... Deze namen vonden we meteen leuk allebei.

5. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind Abel echt een hele leuke naam! (maar niet voor mezelf, gek he?)

Ryanne: Arme Frédérique!!

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    ik heb net een ziek meisje uit bed gehaald:( knalrode wangen en 39.1 :( ik denk de bijwerkingen van de BMR, nu 8 dagen geleden. Als het goed is, duurt het dan maar een dag... Dus hopelijk met t weekend weer beter....

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Meiden hou op.............. ik ga bijna wat verklappen, nouja laten we zo zeggen onze voorkeur qua namen ligt (heeeeeeeeeeeel) dicht bij elkaar..................................... kreeg het er heet van toen ik net zat te lezen haha.

Makkie heb je niet de meisjesnaam die je anders aan Seth gegeven zou hebben?

8. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    oh had niet goed gelezen, die vallen dus af.

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @makkie : Kay is ook leuk ! een meisje weet ik niet Liz vind ik wel mooi

Jelmer had Myrthe geheten ...maar ja hij had een slurf dus dat feest ging niet door de 2e krijgt compleet andere namen ...haha

Ik denk dat ik met de jongensnaam een hoop mensen versteld doe staan hihi.
    meisjesnaam die we hebben vind ik nog wat saai maar manlief is er helemaal gek op.

@linda : super dat alles goed is !

@ryanne : jeetje wat een getob met je meisje !

@talia : ook al een ziek meisje , Jelmer geeft zijn vriendin een snotterige kus !

10. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Nu al 2 pogingen gedaan wat te plaatsen en telkens is het weg, Grrrr

Linda je maakt me nieuwsgierig zeg!

Zieke kindjes beterschap en snel beter worden he!

Seth en Mitch
    Seth en Fay/Fae
    roep maar wat.....

Namen: ja als het aan mij had gelegen had Tygo Levi geheten maar manlief was zo gek van Tygo en ik
    vind het ook mooi dus Levi gaat zeker nog mee op ons lijstje mocht Tygo een broertje krijgen en voor
    meidennamen vind ik heel veel leuk, maar sowieso staan, Sterre, Livia, Isis, Isa, Joelle op ons lijstje maar
    er komt vast meer bij als het zover is vind meidennamen makkelijker dan jongensnamen want verder dan levi
    voor een evt. 2de kom ik niet dus tegen die tijd ook jullie hulp nodig....

11. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Linda: was jou net een beetje vergeten, wat ontzettend fijn dat alles goed was! Ben reuze benieuwd naar de namen van jullie kindjes! Waren jullie snel uit de namen?

Taliaa: Hoop dat Isabella snel weer is opgeknapt!

MvJ: oei je maakt ze erg nieuwsgierig!

12. wat grappig dat iedereen zo'n beetje dezelfde namen heeft.
    Ik vond Levi ook heel leuk maar vriend niet. Imme vindt ik ook leuk maar fenne niet want zo heet mn schoonzusje..
    Ik heb van kinds af aan al gezegd dat mn dochter Marith zou heten maar waarom we dat niet gedaan hebben weet ik eigenlijk niet haha

@ talia beterschap met je meisje!!

13. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Linda ben zo benieuwd naar jouw namen dan hahaha

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Jens was Eva of Maja geweest. andere jongens namen waren Finn (beetje raar misschien voor zweeds kind), Sven en Kaj.

Voor Meike: mmmh... effe denken... Kaj, David, Sem...
    of voor een meisje, Isa, eeeh, geen idee eigenlijk!

@linda, vriendin van me heeft een tweeling, Sem en Isa!! Schattig ;)

Hier alles oke, druk met werken en alles er om heen. Heb gisteren die oud collega gemaild dat ik geen contact wil. Ik trek het niet langer om er tussen in te zitten, dus dan maar even zo.. Gelukkig snapt ze het wel. Jens krijgt denk ik weer tandjes ofzo..hij rommelt met zijn fles. Alleen als we tand drupjes geven voor de fles gaat het goed. En hij heeft weer rode billen... :(

15. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    mvj wat leuk dat je myrthe als meisjes naam had.

ik vindt het wel moeilijk bij seth. heel veel suc6 met het vinden van een mooie combinatie.

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Ik zwaai ook weer even voorbiij , leuk om al die namen te lezen !

Ik vond net 8 ovutesten ...nog nieuw ......zijn ze over datum ....verdikkeme ....nou baal ik

17. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ik vond Mirte ook leuk als meisjes naam,maarmijn lievelingskind op me werk heet zo haha dus vond ik het eigenlijk een beetje raar.

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Ik heb altijd wel snel dat als ik iemand tegen komt die de naam draagt die ik ingedachten heb voor een kindje ....dat afhankelijk van die persoon er al weer klaar mee ben hihi

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ooh ja voor de liefhebbers .....op de ncrv komt vanavond om 21.30 een nieuw programma " generatie2010" lijkt me erg leuk !

20. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Hello ladies
    Ik lees wel iedere dag, maar voel me niet lekker.
    Weer flink ongi en een flinke verkoudheid te pakken.

Met N gaat het gelukkig al wat beter.
    Is stukken vrolijker en slaapt weer super.
    Vanmiddag met spelen/knuffelen zag ik ineens dat ze boven 2 kiezen heeft (ik maar op de hoekstanden letten heeft ze gewoon al 2 kiezen :D)
    Morgen krijgt M zijn 1st rapport (mama heeft ook wel een beetje de kriebels haha)
    Ben heel benieuwd hoe mijn knul het heeft gedaan.

Zaterdag een duo kinderwagen ophalen (2de hands)
    Want ik pas op maandag op de kleine van mijn vriendin en zij gaat dadelijk op de vrijdag op mijn meisje passen.
    En dan kunnen we er lekker op uit met de 2 schatjes als we moeten oppassen (heb er nu al zin in, pronken met 2 van die mooie meiden)

@ Makkie
    Ja moeilijk he die namen.
    Mika had Nomi geheten als die een meid was geweest.
    En Nomi had Delano geheten als ze een jong was geweest.
    En wat super dat je je wondertje voelt kriebelen (heerlijk gevoel he)

@ Linda
    Ben nou ook nieuwsgierig naar de namen van je twins.

@ 1e kindje
    Hoe gaat het nou met je kleine meid ??
    Alles goed nou met haar oortjes ??

@ Ryanne
    En hoe gaat het met jou meisje ??

@ Taliaa
    Heel veel beterschap voor I

@ Poohbear
    Heb je goed dat je die collega die mail heb gestuurd.

Zo ik ga nou even tv kijken en vroeg mijn oogjes dicht doen.
    O ja volgende week woensdag heb ik het gesprek voor de stage plek.
    Heb er heel veel zin in :D hopelijk is het zo leuk als ik hoop en dan kan ik na de carnavals vakantie beginnen.
    Hele fijne avond.
    Liefs Thamara

Deel Deze Pagina