Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa ik hoop dat je vriend snel iets leuks vind! Naar wat voor baan is hij opzoek!En inderdaad ik wou ook dat ik een geld boom in de tuin had ;)
    Twijfels over een 2de! Ja echt twijfels wil ik het niet noemen! maar ik benwel typ die alles onder controle wilt hebben (en beetje vooruit plannen, ook al is een kind in onze positie niet echt te ''plannen'')
    Maar de twijfels zijn, wanneer is het leuk voor Jes? Is het beter als hij 4 is en op school zit? Of zou het leuk zijn als hij 3 is en dan nog thuis is met de baby? Heb ik dan niet meer rust als ik nog geen kind heb die naar school gaat? Of is het juist wel lekker als hij op school zit dat ik dan beetje tot rust kan komen! Kan ik de 2 kindjes op 1 kamer doen? Als het een jongen is zie ik niet zo'n probleem, maar als het een meisje is vind ik het weer net iets minder;) Dan moeten we verhuizen! Maar we wonen net hier?We wonen in nieuwbouw! Erg mooie positie! Dat zijn dus allemaal vragen die elke avond als ik in bed lig door me hoofd spoken! Ik ben dus best wel iemand die dat allemaal onder controle wilt hebben! terwijl mijn vriend best simpel is en vind dat ik niet zo moet piekeren over dingen! Dat we het altijd hebben gered! We woonde met zijn 3en op 35 m2 meter met hond, poes en konijn! Nu wonen we dus met zijn 3en op 78 m2 met huisdieren ;)
    En dat sommige mensen er wel erger bij zitten dan wij!
    Oke oke ik weet het zeg ik dan!

Nijntje super hoor! Erg tegen aan dan ;)
    Lastig hoor met je ''nieuwe'' baan! En ja kan je man haar niet weg brengen?of eventueel opa of oma?

Thamara Jesse eet weer volop ;) En wat leuk dat M zoveel gogo's kreeg! Ik geef ze altijd weg op me werk ;)
    En wat is die kleine meid van jouw een heerlijk kind om te zien! En die foto op je hyves dat ze inslaap viel op de grond haah zo schattig!

Sas ja jouw kleine man ook al bijna 2! gaat hard he!

Oh ja Taliaa en wat betreft jouw bekken! geef het optijd aan! Je moet aan jezelf denken en je gezin!
    Als het niet gaat, gaat het niet!

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @debjes, nou daar zat ik dus ook mee, met al die twijfels zoals de jouwe! We zijn er nu uit, onze wens is groter dan de twijfels, dus we zien wel waar het schip strand.
    Mocht het lukken, willen we een dakkapel laten plaatsen, zodat Jens naar zolder kan. De auto moet vervangen worden etc
    Maar de stap van 1 naar 2 kindjes vind ik makkelijker dan va 0 naar 1. Simpelweg omdat we nu weten hoe het gaat.

3. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh je heb ook helemaal gelijk hoor! Wij wachten januari af en denk dat dan ook de pil de prullenbak in gaat ;)
    Ik wil zoiezo eerst even '''zelf'' proberen voordat ik aan de clomid moet!

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Debjes hier ging het qua ruimte ook niet echt ...maar Jelmer ligt nu op zolder gezellie bij de wasmachine haha totdat ik de staatsloterij win ...hihi
    We willen wel graag verhuizen maar komt tzt wel ...mmhh kleintjes kunnen ook goed bij elkaar hoor ...jelmer en Sanne zouden evt bij elkaar kunnen ...

Thamara ooeef wat een hoop vragen hihi nee hoor gekheid ...
    Wat leuk hoe blij de kindjes zijn met al die verzamelbeestjes !

Met Sanne gaat het heeeuul goed ...vind ik ...ze dirnkt nog minimaal ...maar sinds zaterdag was ze gisteren 95 gram gegroeid ....ze heeft altijd wel een natte luier ....en ze is tevreden en heeft haar wakkere momentjes ...vandaag heeft ze heeel veel geslapen ...maar ze heeft heel gezond in de kinderwagen buiten gestaan in een lekker hoekje ....

Mijn knip .mmwwahh is tie ...pooh wat jij zegt van dat ziek zijn ..dat heb ik niet zo gek snel ...maar ik heb eigenlijk altijd wel ergens een onsteking ...onduidelijk waar het vandaan komt ...waarschijnlijk heeft het toch met de diabetes te maken ...
    Jelmer is nog zo trots op zijn zusje dan loopt hij gewoon door de hk lekker zijn eigen gangetje te gaan en dan ineens loopt hij even naar Sanne dan krijgt ze een aai over haar bol of een kus ....of allebei hihi
    Als ze in mc zit en hij kan er bij sleept hij haar wat graag mee.....hihi opletten dus .....

Talia mijn mannetje is idd een beetje een workaholic ..bah bah
    hij draait nu op een neiuwe kraan waar van er niet veel zijn in Nl ...hij denkt daarbij ook dat hij de enige is in heel nl die het kan gggrrrr maar goed laat hem maar zijn gang gaan ....komt wel goed zo lang hij me maar bijstaat als het hier druk is ...

Zo vannacht ging ik pas om 02.30 slapen ...lukte eerder niet ....05.30 kwam Sanne weer en die was klaarwakker ...
    dus ben ik opgebleven ...ben zo gaar als een klontje boter ..bha
    Ik duik zo lekker mijn bedje in ....

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    goedmorgen allemaal. Wij gaan zo naar mn nichtje, die moet afzemmen voor a diploma. Effe vraagje, we hebben gister avond "flink geklust" en nu heb ik wat bloedverlies en krampjes in mn onderbuik. Ik schrik er van...raar he!

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    hier was de ivf altijd exact 36 uur later net voor de eisprong

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    tja 'flink' klussen ;)

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hihi dat dacht ik dus ook haha

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @debjes: niet om een oplossing te bedenken maar gewoon om je even te laten weten hoe ik erover denk, persoonlijk he, geen oordeel want ik ben wel de laatste die vind dat iets 'hoort te zijn'.

Mij lijkt niet zoveel leeftijdsverschil leuker voor de kinderen als ze met elkaar gaan spelen.
    Bij elkaar op de kamer, daar zitten wij ook mee, maar dat zal wat ons betreft tot een jaar of tien/twaalf geen probleem moeten zijn en we zijn van mening dat als je niet beter weet dat het dan ook goed gaat.
    Verder vind ik pooh's opmerking ook wel een goede, van 0 naar 1 kind is idd een grotere verandering in je leven.

Wat dat betreft als je het toch eerst zelf wil proberen, heb je ook nog even de ruimte, mocht het niet direct lukken dan ben je voor nu ook nog heerlijk tevreden met je gezinnetje nu.

Ik denk dat het beide voor en nadelen heeft, het belangrijkste is denk ik, hoe groot is de wens nu? Wie weet heb je over een maand of drie ineens zoiets van ik wil het gewoon en dan is de keuze ook minder moeilijk!

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Bravo voor Sanne! Toevallig van de week dus nog over Evy gehad met de HA en die had zoiets van sommige kindjes zijn nou eenmaal geen eters. Ik vind het ook wel bij meisjes passen ofzo.

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.246
    113
    Brabant
    wat een wijze woorden Linda, ik sluit me er bij aan!

@pooh, denk ook dat het van het klussen is hoor!!:)

@ll, goedemorgen! Isabella heeft ons lekker uit laten slapen. Nu even ontbijten en dan bedenken wat we gaan doen. Misschien wel even met z'n tweetjes naar de stad. maar dat is ook niet echt heel leuk. Lastig hoor. Ik hoop dat mannetje gauw klaar is met dat gewerk op zaterdag:(

Liefss, Taliaa

12. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    ik zit met een vraag. ik ben zondag voor een fm geweest en toen moest ik dinsdag terug. zondag zag de gyn een ei van 14 en dinsdag kon ze alleen een ei van 13 vinden. toen moest ik woensdag weer terug komen en toen zat er aan alle twee de kanten een ei van 17. nu ben ik gisteren terug geweest en waren ze echt mega alle twee. gisteravond verloor ik bloed en na een uurtje was dat ook weer over. nu denk ik dat ik tussen zondag en maandag avond een eisprong heb gehad en dat dit een innestelings bloeding was. maar ik heb gisteren de pregnyl gezet voor de eisprong van de 2 eitjes die er nog zaten. stel dat die dan ook bevrucht worden en er is er al 1 ingenesteld. wat een vragen he. ik ben even helemaal de kluts kwijt.

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.246
    113
    Brabant
    oei, wat een vragen... Ik zou er gewoon op los klussen en dan maar kijken hoe en wat. De kans dat er eentje bevrucht wordt is al niet zo groot, laat staan 3 ofzo... Luister maar goed naar je gevoel!

14. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Nijntje ja zou ook maar gewoon klussen net wat Taliaa zegt de kans de kans dat er 3 bevrucht worden is kleiner dan 1.

Linda wat je schreef is helemaal waar! Het met elkaar op de kamer slapen is wel een ''groot'' ding voor mij! En wat je al schreef als ze niet beter weten is het geen probleem!

Met het ''grote'' leeftijdsverschil heb ik zelf niet zo'n probleem. Ik denk dat het ook moet ''klikken'' tussen je kinderen.

Inderdaad wat je schreef misschien is mijn wens nu nog niet ''heel groot'' en moet ik het even met rust laten en zeg ik over 3 of 4 maanden ja nu wil ik het echt.

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Linda dat denk ik dus ook ..alleen hebben mensen vaak zoiets van 9 pond ..oohh klein vreetzakkie dus ...niet dus ....Sanne heeft die 9 pond verzamelt via mijn diabetes ....

Ppffff ik ging gisteren even wegen bij de apotheek ...jeetje zeg ...ik kan maar beter zwanger zijn ....ik ben al weer aan het aankomen ...zo stom ..waarom val ik wel af als ik zwanger ben en anders niet ?????

16. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    MVJ dat had ik ook hoor! Ik woog toen ik 39 weken zwanger was 77 kilo en toen ik 14 weken verlof daarna had woog ik 84 kilo:$

17. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    dat kan door de hormonen komen ik viel ook af tijdens de zwangerschap maar ik was niet misselijk of zo. maar door de pco is het afvallen moeilijker en tijdens de zwangerschap zijn de hormonen anders. en wij gaan dit weekend gewoon door klussen.

18. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Nijntje ja zou wel kunnen dat het door de hormonen komt! Bij mij kwam het afvallen wel van het 9 maanden overgeven!

Ik ben in mijn zwangerschap eerst 10 kilo afgevallen ik woog toen 66 kilo:$ Daarna ben ik 11 kilo aangekomen, maar goed eigenlijk dus me hele zwangerschap maar 1 kilo aangekomen.

Ik merk wel dat het afvallen nu heel moeizaam gaat! terwijl ik voor mijn zwangerschap zo wat kilo's kwijt raakte als ik even goed oplet met wat ik at!

Wij gaan zo naar Koude kerk aan de Rijn mijn vriend zijn zus woont daar. We gaan bij haar ouders (ze is geadopteerd dus adoptieouders) bbq-en! Mijn schoonmoeder (haar echte moeder) en zus en zwager gaan ook mee.
    Ik heb niet zo'n hele goede band met hun dus ik moet best wel me clowns gezicht op zetten;)

Jesse slaapt nog even dan is die in iedergeval lekker vrolijk;)
    Hij heeft alleen niet zoveel te doen daar helaas :(
    Want hun hebben wel 2 kids maar die zijn al 8 en 11 jaar en die kijken nooit naar Jes om (alleen naar hun computer spel)

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Debjes is jou man ook geadopteert ?

Mmhh dan moet ik maar weer snel zwanger raken als ik nu weer dik word

20. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    MVJ nee zijn zus is geadopteerd zijn moeder was 14 toen ze haar kreeg en moest haar afstaan van haar eigen vader.

Deel Deze Pagina