@debjes, ook wel een ingewikkeld verhaal. Is jouw schoonzus wel de bio zus van je vriend? en jouw vriend is wel bij zijn bio ouders opgegroeid? haha, ik vond jouw 2 zussen verhaal al moeilijk (ben beetje nieuwsgierig hoor) over slapen op 1 kamer. Bij mijn broer hebben de oudste 2 ook steeds op 1 kamer geslapen, nu de jongste 2 is ligt zij bij haar zus op de kamer. Daarvoor lagen broer en zus op 1! En wat dat betreft vind ik een klein leeftijdsverschil handiger. Wat een gel*l eigenlijk he? alsof we het kunnen plannen. @ll, net ween shoppen. maar ben weer bekaf. Heb nieuwe schoentjes gekocht voor isa, wat een ramp zeg. De vorige waren 75 euro en passen nu al niet meer... Deze zijn helft van de prijs, dus leuker alleen even met sokken passen, want ze had blote voetjes... Liefss, Taliaa
zo,mn nichtje heeft haar a diploma, trotse tante hier! Emo momentje hoor! Jens heeft er anderhalf uur geslapen en daarna samen me zn nichtjes in het badje gezeten Ok, ik was een week vergeten de pil in te nemen (stom), toen 2 dagen genoemn en toen besloten te stoppen. Heel de dag lichte krampen en nog steeds wat bloedverlies. Echt zo raar.
@mvj: ... tja mensen... hier krijg ik soms... wat heeft timo een groot hoofd! ja dan ligt hij naast zijn kleine zusje van bijna een kilo lichter, logisch dus, hij zit gewoon op de gemiddelde lijn dus... en dat afvallen, wat dat betreft was zwanger zijn super, 14 kilo met een tweeling, vervolgens direct 11 eraf en nu weer 2 erbij... shit, dus nu nog steeds 5 kilo te veel, ik kon ALLES eten heerlijk, nu moet ik gana leren weer oppassen
netjes linda, ik was 15 kilo met 1 kind aangekomen!! Maar had me wel flink laten gaan met chocola en chips!
Vandaag een superdag gehad in Plopsaland!!!! Malika was deze morgen erg in haar nopjes want aan de ingang stond Bumba daar Ze is er mee op de foto geweest en was echt super enthousiast... Ze ging echt met hem knuffelen kreeg tranen in m'n ogen om haar zo te zien opleven.( Leve de zwangerschapshormonen ) Bumba is echt haar god hoor In de namiddag heb ik haar nog een grote bumba gekocht en een Bumbaballon... Zal binnenkort wel eens de foto plaatsen met bumba ( en de mama staat er ook op )
Ha ladies! Hier een heeeel vermoeid berichtje, van deze vakantiegangster! We zijn vanochtend terug gekomen van 2 heerlijke weken Cote d'Azur. Ondanks dat er daar heeeel slecht weer is geweest, hebben wij daar helemaal geen last van gehad en 2 weken genoten van zon en lekker warm weer. Ik heb wat foto's op mijn Hyves gezet. Verder gaat het hier prima, ben wel wat misselijk af en toe maar totaaaaal niet te vergelijken met mijn zwangerschap van Ties, waarbij ik tot 16 weken dagelijks heb overgegeven. Ik ga maandag bellen voor een tweede echo, kijken of het nog allemaal goed gaat daar binnen. Ik duik zo mijn bed in, en lees morgen wel weer bij. Doei!!! (gezellig om weer terug te zijn!) X
(oja, wellicht ten overvloede; het is nog geheim dus a.u.b. niks op mijn Hyves zetten!) Denk dat ik het bij 12 weken (na de combinatietest-echo) ga vertellen, dus dat duurt nog ongeveer 3 weken. X
Meisje WELKOM terug!!!!!! Mariska leuk plopsaland! Jesse is helemaal Plop gek! Dus wij willen er in de vakantie ook naar toe! Taliaa leuk schoenen helft van de prijs Dat is wel leuk shoppen zo! En ik wil je bets verhaal vertellen hoor! Chris zijn geadopteerde zus is eigenlijk een half zus ze hebben dezelfde moeder maar niet dezelfde vader! maar Chris zijn vader (al overleden) en zijn zus haar vader zijn weer neven Heel ingewikkeld dus! Chris heeft ook een volledige zus nog dus zelfde ouders! Dus ze zijn met zijn 3en nu. Chris heeft pas 7 jaar contact met zijn oudste zus, daarvoor wist hij nooit dat ze bestond.Dat was een heftige periode in die tijd! Ineens een zus erbij! Maar goed het gaat allemaal goed ook tussen haar biologische moeder en adoptie moeder!Ze hebben leuk contact is denk ik wel fijn voor die adoptieouders. Linda Timo groot hoofd Jeetje zeg wat kunnen mensen soms onzin dingen uitkramen:x makkie hoe is het met je meid? Het was wel gezellig de bbq! Jesse heeft zich erg goed vermaakt de adoptieouders van mijn schoonzus zijn heel kind vriendlijk(duizende speelgoed dingen) dus ik had geen kind aan hem! Hij ligt nu net in bed!
@debkes....eeeeh.. you lost me...ingewikkeld!!!! Het lijkt er op dat ik toch een soort van ongesteld ben. Snap er niets van. na 2 dagen pil slikken is mn lichaam misschien toch de kluts kwijt geraakt? geen idee wanneer en of ik ooit een eisprong zal krijgen. Ach we klussen maar door. 2x per week moet toch een kans maken?
Pooh het kan wel dat je nu ongi bent, zodra je met de pil stopt denkt je lichaam dat hij weer ongi moet worden! ik denk dat 2x per week wel goed is, misschien 3x? Als je ongi ni goed door zet zal ik volgende week extra goed klussen
ja, maar ik had net de pilstop week gehad, toen 2 pillen geslikt en gestopt. Zou mn lichaam dan echt al denken dat het were tijd is?
Thamara we mochten een andere vloer uitzoeken maar ja als je je eerste keus al hebt word het lastig dus nu besloten deze vloer er voor een schappelijke prijs in te laten liggen. Het huis is bijna klaar gaan van de week als het goed is weer naar huis. Nijntje wat een goed nieuws 2 mooie eitjes en vanmorgen druk geweest! lastig als je de baan wel erg leuk vind het is geen mogelijkheid dat je man haar wegbrengt? Lees net dat dat niet kan. Meisje heerlijk dat jullie zo genoten hebben, en dat alles goed is gegaan! Hoever ben je nu zwanger? SUper dat je niet zo misselijk bent. Jeetje wat een hoop gekletst, niet alles onthouden hoor. Hier gaat alles goed, gister druk geweest in ons huis en savonds op visite. Met Tygo zijn piemeltje gaat het weer beter gelukkig de ab doet zijn werk, woensdag naar het zh met hem en donderdag de 20 weken echo, spannend. Vandaag lekker van het weer genieten.
Ja die denkt dat echt! Als ik 2 pillen vergeet kan ik de klok op gelijk zetten dan ik paar dagen erna ongi wordt! Ik slik deze maand geen pil (ze hadden hem niet bij mijn apotheek) dus ik ben benieuwd of ik ongi wordt uit mezelf! Ik werd dat dus na me zwangerschap nooit. Wat is het heerlijk weer he! Wij gaan zo lekker in de tuin bij mijn ouders zitten, badje op boekje mee heerlijk Ik meot nog 1 hele week werken en dan ben ik 3 weken vrij!!!!
pfffff wat is het warm zeg. En ons huis begint ook al lekker op te warmen het is al 25 graden. Thijs ligt nu gewoon in een dunne zomerslaapzak met alleen zn luier aan te slapen. Die heeft ook wat moeite met slapen met dit weer. Maar ja straks mag ie lekker weer in zn bootjesbadje op het balkon. Mn man is daar nu het zeil aan het plaatsen zodat we niet meer lopen te klooien met de parasol. Heerlijk straks lekker op ons balkon zitten, en nergens naar toe te hoeven. Ik zag trouwens de weersverwachtingen voor de komende 2 weken, en in onze regio bijft het voorlopig tussen de 26 en 32 graden. pfff. we moeten dus nog een tijdje.
Sas haha niet klagen over het weer Het is hier nooit goed Dan regent het weer te veel, dan schijnt de zon weer teveel haaahaha. Ik geniet wel van dit weer! tis alleen erg als je moet werken hebben jullie een groot balkon?
balkon is 3.5 x 3 dus we kunnen daar lekker zitten. Enneh s'avonds halen we de tv van de muur in onze slaapkamer en zetten hem dan op het balkon neer. Zo kunne we lekker tv kijken daar. Heerlijk. Net een site gevonden waar de duplo luxe trein ruim 15 euro goedkoper is en ze verkopen er ook een leuke loopfiets. Ga ik vanavond maar even bestellen. En dan bij de halfords een leuke fietshelm halen. Dit alles voor zijn verjaardag.
Hoi hoi Meisje wat fijn dat je nu niet zo ziek bent als de vorige keer! Wat heb je een boel mooie foto's op je hyves van jullie en Ties. Linda hoe gaat het met jou en je twins.. ik zag dat ze alweer 3 maanden zijn, wat gaat het snel! Pooh, ga jij voor een tweede, wat leuk!! Ik ga voor je duimen dat het snel raak zal zijn.. legt Jens inmiddels al hele afstanden af? Thaliaa, hoe gaat het met jou, groeit je buikje al goed, ben je nog steeds aan het solliciteren of heb je al een andere baan gevonden? Debjes, zag dat Jesse alweer bijna 2 wordt, knappe koppie wordt steeds knapper, gaat vast later een echte hunk worden met die krullen Lot hoe gaat het met jou? Makkie, ik zag vandaag op je hyves dat je 35 weken zwanger bent, wat spannend!!! Gaat het goed, valt het tegen met dit weer? Ik vond het vorig jaar erg zwaar, fijn dat je nu verlof hebt, geniet ervan! MvJ hoe gaat het met jou? Is Sanne inmiddels helemaal opgeknapt? Mariska, leuk plopsaland! Jullie hebben lekker weer gehad! Sorry als ik iemand vergeten ben! Hier gaat het goed, Birgit wordt over 7 weken een jaar, haar ontwikkeling gaat goed, ze kruipt inmiddels en is een lieve tevreden " krullie bollie wollie" Verder zijn we zijn nog steeds heel druk met ons nieuwe huis, al vanaf 1 april aan het woon-klaar maken, ik hoop dat we voordat birgit 1 wordt er in kunnen gaan wonen, al onze vrije tijd zit nu in het huis. Ons oude huis is helaas nog niet verkocht.
wat, wordt die kleine ook al weer 1??? wat gaat de tijd toch snel! Jammer dat jullie huis nog niet verkocht is. Met JEns gat het super, dank ja. Hij loopt als een kieviet en geniet erm et volle teugen van!
Wat leuk!! Gaat ook snel.. paar weken geleden kon hij nog maar een stukje.. Weet ook nog dat hij in je armen lag!! ja mijn kleinste meisje alweer 1.. moet er zelf ook enorm aan wennen.. time flies!!
Milla jammer dat jullie huis nog niet is verkocht! Hopelijk gebeurd dat snel! Jullie nieuwe paleis is wel HEEL mooi! Omjalours op te zijn Jouw jongste ook alweer bijna 1 jaar! Wat gaat dat hard he! Je heb 3 prachitge dochters! Pooh heeft je ongi doorgezet! Vroege morgen voor mij! Jesse 08:00 uur wakker en om 05:00 uur wilde hij er al uit Mijn vriend is ook nog thuis dus dat vodn hij geweldig om papa vanmorgen te zien! Hij moet om 09:00 uur beginnen (wisselende diensten) vroeger was mijn vriend om de maandag vrij (papadag) maar helaas is dat nu niet meer. Maar goed nu is hij wel elk weekend vrij! laatste weekje werken heerlijk!