Goedemorgen ! Milla dat gaat snel he met die kleintjes ...ik hoop dat jullie je huisje snel verkopen ! Debjes dat is erg vroeg zeg ! , lekker dat je man nu wel ieder weekend vrij is ! Hier een rustig nachtje gehad .... Sanne heeft gisteren niet erg goed gedronken ...ben er niet blij mee het minimale is 600 cc wat ze binnen moet krijgen en ze heeft maar 550 cc op.....we gaan vandaag gewoon weer ons best doen !
MVJ het is niet veel, maar 50 cc is denk ik geen drama! Denk als ze 100cc mist of meer dat het dan wel weer anders is! Misschien komt het door de warmte? het kost haar misschien net iets meer moeite?
Hier een BRAK berichtje. Onze Ties lag om 20.30 uur in bed; sliep tot 22.30 uur en is vanaf toen ieder uur huilend wakker geweest. Hebben hem om 01.00 uur een paracetamol gegeven (zetpil) maar hij sliep er niet beter door. Pfff... nu snap ik goed hoe vermoeiend het is als je kindje zo slecht slaapt (en wat hebben wij een geluk met zo'n goeie slapen 's nachts!). Tja, en dan de zwangerschapsvermoeidheid erbij, maakte mij niet echt topfit toen ik om 05.30 uur op de bank zat met een huilend kindje. Ik denk dat ie last heeft van een tandje dat doorkomt, dus ik ga vandaag even kijken bij de apotheek voor iets tegen de pijn (denk die homeopatische medicatie van VSM, iemand ervaring?). Nou, ik ga mezelf maar eens de badkamer in slepen om me op te frissen en Ties aan te kleden, en dan maar eens kijken wat de dag brengt... Doei!
Debjes het is idd geen drama ...maar we moeten er sowieso voor zorgen dat minstens 600 drinkt ... In princiepe is het zo dat ze 700 cc MOET drinken ...daar van mag ze over de hele dag verdeeld 1 fles laten staan....dus moet 600 cc drinken.... We gaan vandaag gewoon ons best doen ....het zal wel los lopen
MVJ oke! Nou vandaag gaan we duimen dat het 600 wordt! Meisje erg he als je zo'n gebroken nacht hebt! Jesse heeft dit heel lang gehad toen we verhuist waren! Dacht dat ik GEK werd! Had ook altijd een erg makkelijke slaper een jaar lang! Die VSM druppels werken hier heel goed tegen de door komende tanden!
Meisje chamodent van de vsm idd en dentinox ...daar zweer ik bij ! Maar hier is alles door volgens mij ...maar goedik heb al een volgende tandloze klant
ik vind zelf dentinox beter helpen dan chamodent! Niet homeopathisch, maar wel effectief! En ja, mn ongi zet goed door debjes! Buikpijn, bloed , de hele santenmekraam komt weer voorbij! Ach, dan beginnen we van de week maar aan onze klus marathon hahaha! Om 1100 uur effe naar de hema. Jens heeft korte broeken en shirtjes nodig, want als het dit weer blijft, heb ik niet genoeg! Dus zorg ik dat we er om 1100 staan dan zijn we de ergste hitte voor!
Goeiemorgen dames Hier lekker aan het genieten van het mooie weer. N ligt net 15 min in bed, had vanmorgen al wat boodschappen gedaan met de kinderwagen. En vanmiddag in de hitte naar de aldi lading melk/yoghi en frisdrank inslaan (dat lukt niet met de kinderwagen) De laatste 4 dagen school voor M zijn ingegaan en dan lekker 4 weken vakantie Geniet allemaal van het mooie weer. Liefs Thamara
goedemorgen, gaap.... heb het half 3 zien worden op het werk. Is echt gewoon té heet daar om te slapen, en die muggen, zoem-prik-jeuk-zoem-prik-jeuk.. Even vraagjes aan Pooh hoor: weet jij welke medicijnen er wel eens voorgeschreven worden voor zwangeren met maagzuur klachten? Huis tuin en keuken spullen helpen eigenlijk niet meer en het wordt steeds erger. vorige keer 9 maanden uitgezongen, maar dat doe ik niet nog een keer... En heb jij een tip voor littekenzalf? mag best wat kosten. Mijn litteken op mijn been wordt steeds breder en trekt behoorlijk.... okidokie, vanavond reageer ik weer uitgebreider1 Oja, morgen gesprek met mijn leidinggevende nu al zenuwachtig... Liefss, Taliaa
@taliaa, regla ph, maalox, antagel werkt goed! Is niet lekker maar werkt goed. Ik ben zelf niet zo voor de rennie, maar dat blijkt ook te mogen. En littekencreme van Biodermal is goed of Dermatix (=duur, maar super) @all, zo wij stonden om 1100 met het open gaan van de hema, gelijk binnen. Wat shirts gekocht voor jens en toen snel naar huis gefietst. pppfff, tis al warm! Jens ligt sinds 1200 in bed.
Even snel! Hier een paar heftige dagen gehad, vrijdag condoleance van mijn oom, zaterdag de crematie.... pffff wat heftig en was helemaal kapot op van de emoties. Gister braderie gehad bij fam en vandaag lekker thuis aan het tutten. Seth gaat super, tis een heerlijk ventje. Hij slaapt heerlijk lang uit, vanmorgen was het zelfs 10.00! Dus ik kom goed aan mijn slaap toe. De babykamer wordt ook steeds mooier!! Foto's volgen. En de babyjongen in mijn buik doet het ook super, lekker aanwezig en we groeien maar door! Ga zo lekker terug lezen, heb echt veel gemist! liefs Makkie
ben je er wel goed doorheen gekomen makkie? en heb je het idee dat je voor je nichtje iets hebt kunnen betekenen? ik weet zeker van wel!!!! @pooh, die dingen zonder recept helpen niks... Ja rennie helpt heel even. maar ik weet van de vorige keer dat ik op een gegeven moment gewoon een hele zere slokdarm had, dus dat ga ik dit keer voorkomen! thnx voor de tips! Mijn eerste operatie is van 10 maanden geleden, de 2e van 7 maanden geleden. zou de zalf nog helpen? Duur maakt niet uit, ik ben super trots op mijn litteken, maar hij mag wel zo blijven als hij is en niet erger worden @ll dadelijk voetbaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
jawel, ik denk dat ie nog helpt hoor taliaa!!!! mmmh, zit te tubben, of naar het zwembad of in de tuin het badje opzetten en voetbal kijken. Het is nu zo lekker stil in de straat maar over een klein half uurtje komen ze allemaal weer thuis en is het gedaan met de rust!
ik zou voetbal kijken hey ff ego: ik heb een pretecho gepland voor geslachtsbepaling. (nou ja, meer om te kijken of ons kindje er goed "uitziet", maar als hij tussen de beentjes kan kijken dan zou het heeeeel leuk zijn!!!) Volgende week woensdag al!!!! *zucht* *zwijmel* en ik heb ook een afspraak voor de 20 weken echo! *zucht* *zwijmel* nu ga ik adios!
vanaf vandaag is het wachten totdat ik mag testen. laat de weken maar snel voorbij gaan. wat is het warm he.
Taliaa ik zou Bio-Olie gebruiken voor je litteken! Ik heb het voor Jesse ook voor zijn gezicht en vind het erg goed spul! En ja de maagzuur! Ik had er ook erge last van! Renie hielp even! Wat ook bij mij paar dagen hielp was vanille vla eten! Misschien is proberen? Spannend volgende week woensdag al een echo! Leuk hoor!
taliaa, wat gaaf al zo snel een pret- geslachtsbepalingsecho!! En natuurlijk is het het belangrijkste dat de kleine gezond is!! Lastig de maagzuur, ik heb er wederom (afkloppen) weinig tot geen last van! Hoe ga je het nu verder aanpakken op je werk? En wat goed, je man op zoek naar een andere baan! Hopelijk lukt dat snel! Nijntje, op de wachtbank dus, voor het eerst weer, wat superspannend! Ik duimmmmm! Pooh, dus toch ongi.. nou ja, je lijf zal wel even raar doen omdat je zo met de pil gestopt bent. Hierna gewoon weer lekker aan de klus! Ja he, zelfs boodschappen doen is niet leuk meer, vind deze warmte vooral voor de kleintjes wel heftig. Milla, tjee B alweer bijna 1!! Ik weet nog goed dat ik vorige jaar op mijn vakantie een berichtje kreeg dat je bevallen was! Lijkt nog maar zo kort geleden! Hier een ventje dat maar moeilijk in slaap kon komen door de hitte, zielig! Hij slaapt net pas! Morgen moeten we er vroeg uit, om 9.00 bij het CB, moet ik hem dus echt wakker gaan maken morgenvroeg, vind ik altijd zo zielig. Ben wel benieuwd hoeveel hij nu weegt enzo. Ga proberen zo ook te slapen, pffff hopelijk lukt het met de warmte!
Jens sliep wel zo, maar het was buiten lang lawaaierig met buiten spelende kinderen. gelukkig sliep hij meteen. Hij slaapt in alleen met luier in een slaapzakje zonder mouwen. De zon komt bij ons rond 1200 in de tuin, daarvoor is het heerlijk. daarna zit ie in een badje onder het zonnescherm, maar hij vind de woonkamer ook fijn, daar is het wat koeler! Hij loopt allen in luier en shirtje nu hoor