Bij jullie zou het nu wel warmer zijn dan aan de kust! Moet wel zeggen ik heb nog nooit zo'n koel huis gehad! Hier thuis totaal geen last van de hitte! In ons oude huis was het een drama als het buiten 25 graden was, was het binnen door heel het huis 32 graden Dus ik mag nu niet klagen! Wel komt 'smorgens de zon in de slaapkamers waardoor het iets warmer is, maar wel te doen! Jesse slaapt in korte mouwen romper en zoiezo gewoon kortemouw slaapzak (heb nooit langemouw gehad) en een deken, want hij wilt altijd onder een deken liggen (wel zomerdeken nu)
Pffff kan niet slapen hoor, nog maar even het internet op. Seth slaapt in een korte mouwen romper en een korte mouwen zomerslaapzak. Hier is het binnen ook lekker koel, vooral de slaapkamers voor van de jongens en de woonkamer. Onze slaapkamer is wel erg warm, daar schijnt de hele dag de zon op. Morgen naar het CB met Seth, we moesten een vragenlijstje invullen en die morgen inleveren. Moesten jullie dat ook? (consult 18 maanden).
Hey meiden ik zwaai ook weeer effe voorbij ! Makkie knuff meis ! Het is echt veel te heet weer voor alle kleintjes ...jelmer krijg ik hier thuis niet naar buiten ...bij opa en oma wel die wonen wat ruimer en daar staat een briesje ... Sanne is nu ook verkouden ....van Jelmer vrees ik ....echt zo zielig
@makkie, ja moesten wij ook. waar je het over wilde hebben enzo.. Wat een heerlijke foto's op jouw hyves zeg!!! @pooh, haha, erger je je nog niet aan mijn roze wolk praat? @Nijntje, oei, de wachtbank.... ik duim heel hard voor je!!! @debjes, thnx voor de tip! En heerlijk zo'n koel huis! ons flatje wordt ook niet echt warm, wij zullen dadelijk wel moeten wennen aan een warm echt huis... @ll, vanmiddag dus gesprek met mijn baas. Ik hoop dat ze meedenkt naar oplossingen, want lange diensten trek ik gewoon echt niet meer. Heb gister niks kunnen doen van de pijn in mijn rug! Maar over een paar weken hebben de kids vakantie en draaien we hele dagen, dus geen korte diensten meer. *zucht* lastig zeg... Verder voel ik me prima, voel kleintje elke dag wel even kriebelen en af en toe een schopje. *zwijmel* natuurlijk zijn we vooral benieuwd of alles erop en eraan zit, maar toch ook wel of het roze of blauw wordt. Is het heel erg als ik zeg dat ik aan blauw best even zou moeten wennen?? zit nu helemaal in de meisjes-modus.. Maar volgens mij went dat best snel he? Toch?? Oja, isa praat eindelijk wat meer. ze zegt nog steeds geen mama, maar wel tent, fiets, ijs, koen, mee en ook mee. Dat allemaal in 2 weken dus het komt... Liefss,Taliaa
Taliaa, wat leuk zo'n geslachtsbepaling, waar ga je het laten doen? Heel veel plezier alvast!! Mijn man had vorige week voor deze week vrij genomen om de vloer te gaan leggen (niet wetende dat het 30 graden zou worden) ga straks maar eens even kijken hoe het gaat
Hier uiteraard ook warm, nu op mijn werk, bleh mis mijn kindjes, straks even bellen. We gaan binnenkort met rijstebloem beginnen spannend he haha.
Hello! Hier weer een brak nachtje achter de rug. Tja, denk doorkomende tanden en warm weer, niet echt een fijne combinatie voor een baby he. Hier dus super moe, maar het is onder andere voor een goed doel! Dalijk maar eens even bellen voor het maken van een afspraak voor de combinatietest / 12-weken echo!
Makkie ik ben nooit op de 18 maanden gesprek geweest! Ik moest toen met 14 maanden komen en toen zeide ze maar meteen dat het een 18 maanden gesprek was Was daar toen best wel boos om! En nu ja wanneer ik nu mag????? Geen idee! Ze zouden me oproepen voor hij 2 werd! Ze hebben nog 2 weken de tijd! Taliaa ben benieuwd wat je baas zegt! Meisje vervelend dat hij zo onrustig slaapt! En inderdaad dan is zwnager zijn net iets zwaarder! hebben jullie trouwens kamertje over voor de babt? Hier ook vanacht onrustige nacht met Jesse! Zeurde om alles! Pip kwijt, speen weg, drinken, knuffel! Werd even gek :S En toen was hij vanmorgen al om 07:20 wakker (hij slaapt al 4 dagen niet meer uit ) zou het aan het weer liggen? Ik heb hem wel uur laten liggen in bed, dan speelt hij wel lief gelukkig! Straks werken, het is hier benauwd en bewolkt heb dan toch liever volop zon, dan dat benauwd weer!
@ Deborah: Hihi, tot 07.20 uur geen uitslapen? Onze Ties die slaapt nu gemiddeld tot 05.45 uur. En dan is 'ie echt KLAAR wakker. Dus mijn dagen zijn nu extra lang (tja, je moet het positief bekijken he). Wij wonen in een vooroorlogse tweekapper. Op de eerste verdieping is van een slaapkamer een badkamer gemaakt, dus wij hebben daar 2 slaapkamers, en een grote zolder waar je eventueel wel 2 kamers van zou kunnen maken. Nu slapen wij samen met Ties op de eerste verdieping, die gaat volgend jaar dus naar de zolder en dan komt de baby bij ons liggen. We hadden overwogen om zelf naar de zolder te gaan, maar dat is én heel onpraktisch (dan moeten we zelf onze kamer verhuizen, Ties verhuizen naar onze kamer en de baby gaat dan 'gewoon' in Ties zijn kamer), maar bovendien is het ook niet fijn om dan iedere keer de trap af te moeten als de baby wakker wordt. En daarnaast vind ik het een onprettig idee dat wij dan helemaal boven liggen, en als er dan iets gebeurt (brand, inbrekers) beide kids als eerste getroffen worden). Dus... (heel verhaal zo he). X
Meisje neeik zou ook niet helemaal boven liggen en de 2 kids onder je! Zou dan ook liever tussen hun beide (slaapkamers) slapen Ik heb overgens nog steeds mijn snijplank niet ontvangen Heb net gebelt! maar de leverancier zou ze 25 juni sturen maar hebben ze niet gedaan, dus nu zijn ze ermee in overleg Heb gezegd dta ik nog even wacht! Anders wil ik mijn geld terug!
*zwaai zwaai * Het is hier warm en benauwd. Vanmorgen gelijk naar de action gereden en had via MP 2 broekjes van vingino gescoord voor een prikkie en die gelijk ook opgehaald. N ligt nu in bed te keten, die gaat volgens mij nog niet slapen Hele fijne warme dag
@ Debjes: WAT STOM zeg, van die snijplank! Voel me nu gelijk schuldig, hoewel het bij mij zoals ik al zei super snel geregeld was. Echt balen joh.....
meisje nee joh kan jij toch niks aan doen Of ben je soms die leverancier hahahahaha Ach ik hoop dat hij nog komt Jesse slaapt even ga ik even douchen en aankleden en dan werken! Vanmorgen hier de boel gedaan! Me moeder kwam alle ramen lappen Altijd handig en ze doet het 10x beter dan ik hahaha
MvJ, gutje sanne verkouden, dat is wel zielig voor zo'n kleintje. Maareh, moest Jelmer niet geopereerd worden? Of ben ik nou helemaal in de war?? Debjes, succes met werken, benauwde weer is niet fijn. Hier niet benauwd gelukkig, wel super warm. Seth heeft de hele ochtend in het badje gespeeld. Raar dat je al zolang niet op het CB geweest bent dan! Wie weet krijg je snel nog een oproep deze dagen. Meisje, zwaar dan he, gebroken nachten en zwanger zijn. En jullie boefje is wel erg vroeg wakker zeg... maar goed, als je het ritme gewend bent gaat het vanzelf natuurlijk. Hoe voel je je verder? Taliaa, ben benieuwd hoe je gesprek met je baas ging? En heerlijk dat je de kleine goed voelt, elke dag een keertje!! Hoe gaat het met je maagzuur? Milla, pffff nu met deze hitte vloer leggen is wel zwaar ja voor je man! het schiet verder dus wel lekker op he? Nu nog jullie oude huis verkopen, dan is dat ook helemaal klaar. Hier net de witte babywas klaar! En nu de bonte ophangen. Zooooo lief weer hihihi. Vanmorgen bij het CB stelde echt niets voor. Die hele vragenlijst werd amper besproken. Het blokjes stapelen ging niet helemaal goed, hij was te druk en baldadig. Maar thuis kan ie het wel. Verder is meneertje nu 82,8 cm en 9,8 kilo. Nog steeds een klein fijn ventje dus, maar prima volgens zijn eigen groeilijn. Hij doet het verder ook hartstikke goed, qua ontwikkeling enzo. Dus papa en mama trots! Alleen vond ik wel dat het snel afgeraffeld werd allemaal, erg jammer....
@ Makkie: Fijn te horen dat het goed gaat met jouw knappe zoon! Wat een heerlijke foto's had je weer op je Hyves gezet. Met mij gaat het verder goed hoor, alleen erg vermoeid. Misselijkheid valt reuze mee. Heb net een afspraak gemaakt voor de combinatietest, voor 15 juli. Spannend weer!
hihihi dank je! Tis ook zo'n lekkerding! dat schiet al op 15 juli! hadden jullie bij Ties ook een combinatietest? Wat voor een test is dat ook al weer precies??
De 12-weken echo / nekplooimeting. Noemen ze hier zo. Beetje chique naam he. Die hebben we bij Ties ook laten doen ja.
ha meiden, zit hem toch een beetje te knijpen voor het gesprek met mn leidinggevende. Is om 1530. Ik ben nogal iemand die snel zegt :"valt allemaal wel mee". Lekker bagatelliseren dus, maar dat is nu niet zo slim geloof ik. manlief zei dat ik echt eerlijk moest zijn, dus zal mijn best gaan doen! @meisje, dat schiet al op zeg!!! @pooh, hoe gaat het nu? is de ongi doorgezet?? @ll, heb manlief verteld dat we volgende week woensdag een verrassing hebben, maar hij weet dus niet wat. Ik hoop wel dat hij het leuk vindt. Het is ook meer voor mezelf, ik wil zooooo graag ons wondertje weer zien en weten wie er in mijn buik zit! Een pietje of een truusje... @milla, in hellimond
Ik had een heel verhaal getikt ...maar die kon ik inmiddels al weer veranderen hihi Vanmiddag met Sanne naar de ha geweest ,.... ze wouden haar even zien ivm verkoudheid onder de 3 maanden ... Het is gewoon neusverkoudheid .... Sanne doet ineens sinds vandaag wel vaag ....dan ligt ze gewoon ergens in de box of in de wipper en dan ineens schreeuwt ze moord en brand ...loopt paars blauw aan en als je haar dan oppakt en over het buikje aait gaat het wel weer ....het zit niet helemaal fit .....ha kon niks vinden .... Ik heb vanmorgen mijn brutale schoenen aangetrokken en het zh gebeld ....ik heb kno gebeld met de vraag of Jelmer eerder geopereerd kan worden ..hij is zo verkouden eet niks ...nou ja 1 plakje leverworst bij de supermarkt ....en verder drinkt hij alleen maar ....dat is dan wel weer goed .... Maar hij kan bijna niet op zijn beentjes staan hij heeft totaal geen evenwicht ...thuis wil hij alleen maar op de vloer liggen die is lekker koel ... iK werd doorverbonen met de ok planning ...ze zei had nou gisteren maar gebeld .....maar goed er was dus niet eerder plek dus zijn we op de lijst gezet ... toevallig zat ik net bij de ha en werden we gebeld ...as vrijdag kan Jelmer worden geopereerd ....ben zo blij !