Even snel heb alleen de laatste bladzijde gelezen! Taliaa hoe was je gesprek Ik ga nu even eten! Het begon hier om 13:00 uur te regen tot 16:00 uur! Dus dat was minder! Ging maar met de bus! Het was hier ook maar 21 graden! (ik haat de kust hahaha) We hebben hele tijd net in de tuin gezeten! Jesse nog lekker gespeelt bij opa & oma met zijn nichtje. Helaas is Jesse keihard gevallen op de parasol steun(beton) zo op zijn oor! Wat een klap zeg kreeg gewoon buikpijn! Mijn arme man! Zijnnichtje wilde hem helpen van de stoel en toen trok ze iets te hard! Kan gebeuren! Was vrij snel wel over! Flinke bult achter zijn oor en een scham. Morgen heerlijk vrij!
Taliaa ik geloof zeker dat je even moet wennen, al denk ik dat jullie nu toch aan blauw moeten gaan wennen. Hoe was je gesprek? Mvs hoe is het met jouw en je meisje? Makkie wat een klein mannetje blijft Seth he, maar alles gaat goed en dat is het belangrijkste. Hou je het vol met dit weer? Wel genieten van je verlof he! Meisje spannend nog 2 weken en dan weer even gluren dus. Ties is smorgens erg vroeg zeg jeetje en dan wil hij niet meer slapen.... Mvj super dat Jelmer vrijdag geholpen kan worden hoop dat hij er goed van opknapt. En wat vervelend dat Sanne zo verdrietig word ineens toch kramp misschien of maagzuur.... Maandag naar de fysio geweest voor mijn isschias hoop dat het snel helpt, vandaag even wat sneller last van. Vandaag lekker gewerkt en voor de kids koelde het even af met de regen daarna wel benauwder helaas. Morgen werken en tussendoor even met Tygo naar het zh ben benieuwd staan vast met een minuut weer buiten. En morgenavond gaan we weer lekker naar huis, heerlijk ons eigen plekje en weer lekker mijn eigen bed. hoop dat Tygo niet heel erg hoeft te wennen want het slapen gaat net weer goed ook slaapt hij weer tot 8.00 voor mama erg lekker dus hoop dat hij dat volhoud.
Hier even een echo berichtje. Afgelopen woensdag moest ik voor controle naa rhet ziekenhuis. Jammer genoeg is de controle niet verlopen zoals ik had gehoopt. Zoals jullie vaker gelezen hebben in mijn berichtjes was ik erg onzeker over de zwangerschap. Dit heb ik die woensdag uitgesproken en zonder enig overtuiging kreeg ik gelijk een echo. Hierop was was te zien dat er geen leven meer was in mijn buik. Op 9 weken is het hartje gestopt. Ook zagen we dat het toch een tweeling zwangerschap is/was. het eerste kindje is tussen de 6 en 7 weken al gestopt met groeien. Aankomende vrijdag is de curretage. Momenteel zijn we druk bezig dit alles een plekje te geven. Het rare is dat ik nog steeds de "zwangerschaps" klachten heb. Eigenlijk ben ik erg blij als het vrijdag is dan kunnen we lichamelijk de zwangerschap gaan afsluiten. Sorry dat ik dit zo laat pas schrijf maar ik kon het gewoon nog niet eerder aan.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE oh meid wat erg heb echt de tranen hier achter de laptop... Oh meissie... Ik weet echt niet wat te zeggen. Heel veel sterkte!!!! En we zijn er hier voor je he!!!! knufffffff
cira nee. waarom gebeurt dit toch ik heb er echt geen woorden voor. maar heel veel sterkte en ik hoop dat je het snel een plekje kunt geven
.................... Ben er stil van. Weet helaas hoe je je voelt, en dat is verschrikkelijk. Sterkte meid. Ik leef ECHT met je mee.
Cira jeetje meid dat is heftig! Raar dan he, dat je gevoel altijd al zoiets zei! Jeetje meid weet even niet wat ik moet zeggen Sterkte vrijdag! En geniet van je kleine man om je heen! Eveneen vraagje (misschien niet zo gepast nu) Wie heeft er welis een polop besteld via simply colors? En zo ja,? Vallen ze juist groot of klein? Jesse heeft maat 86 nu maar je kan enkelt 74/80 of 86/92 bestellen! En die 86.92 lijkt me juist weer zo groot? Ik heb hier een shirt liggen met lange mouwen en die is 86/92 en die is te wijd bij de hals? maarja hoe dat met ene polo zit met korte mouwen Wilde zo graag een shirt bestellen met zijn verjaardag
Nee Cira wat een rotnieuws ...word er verdrietig van ...Knuff meis Ik had al heel laat een smsje gestuurd naar pooh..... Maar Sanne moet een nachtje in het zh blijven...we kregen haar niet goed wakker einde van de middag en ze had ineens verhoging. Vanmiddag waren we bij de ha geweest en die zei toen al als ze koorts of verhoging heeft moet je aan de bel trekken... Vandaar dus ...ze heeft een lichte luchtweginfectie ...maar de voornaamste reden om te blijven is dat ze nog erg jong is en al verhoging heeft.
@cira, dikke knuf meid, Ik vind het heel erg voor jullie! En toch een tweeling.... @debjes, ja, het is goed kwaliteit en valt wat groter (niet veel). @mvj,hoe is het nu met sanne??? Ik ben werken vandaag maar e kan wel smsen hoor!
Morge... Ik heb net de afdeling gebeld ...ze had goed gedronken en geen verhoging meer ...maar hun gaven aan dat haar poep stinkt ... Nou had ik dat de vorige keer al gezegd maar toen kreeg ik het lompe antwoord dat poep altijd stinkt ..zucht maar Sanne haar poep ruikt ontstoken pusserig ...bah bah .... Gisteren bij de ha gaf ik het al aan ...er is iets met mijn meisje ...en niet omdat ik het wil maar ik voel het ....er is gewoon iets met haar ....mijn gevoel zegt niks ernstigs maar er is gewoon iets...
@cira: meis ik krijg helemaal kippenvel, jeetje zeg wat erg en idd je was al de hele tijd niet echt helemaal positief of de zw, zou je dat dus toch doorhebben, ik wens je heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies en wij zijn er voor je!!! Dikke knuf van mij, heb er geen woorden voor @mvj: nee he, jou kleine meisje krijgt het wel te verduren zeg! ik duik voor jullie, wat lijkt me dat erg om je kleintje achter te moeten laten, hele dikke knuffel en ik duim door!
vraagje: gisteren 2e keer kdv, alles ging erg goed het waren volgens hun makkelijke kindjes, alleen wat ik dus vorige week kreeg toen ik thuis kwam, begon nu toen ik evy daar op de arm nam: ze zet het gigantisch op een krijsen, echt niet meer normaal. Zelf denk ik dus oververmoeidheid toch want ondanks dat ze wel had geslapen had ze wel hele vermoeide oogjes. Zou ze dan merken dat ze ineens bij mij is en dat ze zich dan zo laat gaan omdat ze het even niet meer weet?
MVJ jeetje het zit toch allemaal niet mee! Zo'n klein meisje die al zoveel weer heeft meegemaakt in haar korte leventje! En dan die onzerheid voor jouw en je man! Je gevoel is denk ik niet voor niks! Wat gaan ze nu doen? aangezien haar poep stinkt? Linda heel raar he dat ze dan ineens zo gaat huilen Ik denk niet dat ze het door heeft. Ze zeggen toch vaak als kindjes van die leeftijd gewoon zelfde verzorging krijgen als thuis bij de ouders ze niet veel merken. Misschien moetje is praten over de slaapritme? Isze thuis dan wel weer gezellig? En Timo heeft nergens last van? Bah het weer is hier niets aan 18 graden en geen zon
goedemorgen meiden bah, ben helemaal van slag door het verdrietige nieuws van Cira.... Pffftttttt... Waarom toch he??? Maar goed, nu toch even hoe het gegaan is bij mij baas: GOED! Het is een beetje een harde vrouw, maar nu heel hartelijk en begripvol. Ik meld me voor 25% ziek, hoef geen lange diensten/slaapdiensten meer te werken. Wat inhoudt dat ik geen weekenden meer werk, omdat er dan alleen lange diensten zijn. Ik ga nu 2x2 en 2x5,5 uur per week werken. Normaal rooster is, nu gaat mijn collega dat overnemen, omdat mijn baas zag dat ik het veel te moeilijk (emotioneel) vond om vervanging voor mezelf te moeten zoeken. Dus een oplossing waar ik mee kan leven. er komt een oproep voor de arboarts en dan horen we meer. Baas heeft al gezegd dat dat slechts een advies is en zij het laatste woord heeft . in een positieve zin, dus als de arboarts zegt dat ik fulltime weer moet werken, dan negeert ze dat. De afspraken gelden tot de zomervakantie, dan kijken we verder. Ben zooooo opgelucht! En ook wel een beetje blij dat ik geen weekenden meer hoef te werken, maar dat staat er los van (je moet ook de positieve dingen zien he) @linda, kan idd oververmoeidheid zijn van Evy, of huilen om mama. Echte mama honger, dan zijn ze ook niet meteen stil. Hoe gaat het nu al tweeling-mama zijnde? Is het heel druk of voelt het heel natuurlijk? Ik moet zeggen dat ik geniet van je foto's, jouw uitstraling is helemaal anders. Echt gelukkig! Zelfs je trouwfoto's hadden die look niet! @Lot, lekker weer thuis slapen. wat moet dat heerlijk zijn!!! Hoop dat de fysio helpt, wat doet hij? masseren of oefeningen? Kun je nog wel gewoon werken met die pijn?? @Makkie, nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeel even!!!!! @mvj, neeeeee sanne toch. Ik begrijp je gevoel, luister er goed naar! een moeder zit er niet vaak naast! en wat je zegt: het hoeft niks extreem ergs te zijn, maar "iets". Dikke knuff hoor! @Cira, nogmaals dikke knuff!!! @pooh, je smst mij ook maar weer, ik kan op inet vandaag! @ll, mag ik ff klagen isabella zegt nog steeds geen mama, wordt wel een beetje gênant hoor... Hebben jullie nog tips? ze kan het wel, maar ze wil het gewoon niet. En ik weet wel dat het vanzelf komt, maar mijn mama-hart is er wel een beetje verdrietig van. maar ja, als dat alles is. Nu moet ik in de tent zitten van haar. Als ze papa in de tent wil is het "papa, tent" En als ik moet dan is het :"deze, tent" Achja Liefss, Taliaa
@ Cira .................. heb er gewoon geen woorden voor. Heel veel sterkte ermee. Dikke knuff. @ Taliaa Wat fijn zeg dat je baas zo begripvol was. Hopelijk gaat het nu snel beter met je, en anders weer aan de bel trekken hoor. @ Mvj Jeetje wanneer gaat het nou eens goed. Laten ze haar nu maar eens goed nakijken. Arme meid, heel veel sterkte en een dikke knuff voor haar. @ Mvs Hoe gaat het nou met jou en je meisje ?? @ Makkie Hoe bevalt je verlof BIG mama @ Lot Wat heerlijk zeg weer thuis in je eigen bad slapen. Is nu alles klaar dan ?? @ All Pff N heeft afgelopen nacht niet goed geslapen (door de warmte) We hebben haar toen even bij ons in bed genomen en de raam van haar kamer op een kier gezet. En na 10 min kon mijn man haar weer in haar eigen bed leggen en gelukkig sliep ze lekker door tot 07.15 Vanmorgen de verjaardag van M op school gevierd, hij is in de vakantie jarig maar wilde het voor de vakantie vieren. Het was heel leuk, en ik zag hem gewoon genieten van alle aandacht . Morgen nog school en dan heeft die vakantie 6 weken lang. Hele fijne dag allemaal. Hij schijnt de zon alweer volop en de temp is 26 graden (in de schaduw) Dat word dus weer puffen en zweten vandaag
jeetje, hebben ze bij jullie al vakantie?? wij moeten nog 4 weken!!! Oneerlijk! En vervelend he, dat weer voor die kleintjes. Gelukkig wordt het bij ons niet zo warm, maar kan het me wel voorstellen! En heerlijk dat M heeft genoten! heeft hij al zin in groep 3? stoere foto op hyves zeg, van je judoka! en ja, ik trek zeker aan de bel. maar ben nu al van opluchting 5kilo lichter geloof ik. Ben zo blij dat ik geen lange diensten meer hoef! Liefs
Ja soms het het oneerlijk he. Maar ja als hier alles weer aan de gang is hebben jullie nog vakantie. Vind het zo zielig voor die kleintjes, ze lig nu alweer te slapen zo moe was ze alweer (van afgelopen nacht) M heeft heel erg veel zin in groep 3 (leren lezen, schrijfen, en rekenen en klok kijken ) Nou fijn dat je 5 kilo lichter ben En houden zo he. Idd heerlijk dat je geen lange diensten meer hoef.
@taliaa wat fijn geregeld, een hele opluchting zeker? Ik werkte ook voor 75% en aan het einde ben ik dus de ziektewet ingegaan dat was toen ook minder raar omdat ik al minder werkte. Lieve woorden trouwens, ik denk soms ook dat ik me langzaam weer begin te voelen zoals ik 'was'....... Tweelingmama zijn is helemaal super, denk dat het zo bedoeld was zoals het is gegaan ofzo. Ik voel me bij het KDV wel een beetje ongemakkelijk ofzo, voel me nog net geen tiener-mama haha (wordt volgend jaar toch echt 30 haha). Dus snap wel een beetje hoe jij je voelt met Isa, begint Evy te krijsen als ik haar oppak, lekker is dat. Een vraag weten jullie nog wanneer jullie begonnen met rijstebloem en welk tijdstip jullie dat gaven? Ik heb nu het volgende schema: 7.00 11.00 15.00 19.00 22.00 Na 19.00 gaan ze direct naar bed en om 22 moeten we ze echt wakker maken, Timo vind dat niet echt leuk, ze drinken dan en maffen dan dus binnen een half uur weer verder (jaja trots ). Zowieso zit ik met die laatste fles wanneer ik die ga afbouwen, eventueel kijken of ik hem er bij Timo afkrijg maar hem dan wat meer geven met die andere 4 flessen? Ik wil niet het hele schema opgooien want ik heb wel als uitgangspunt ze gelijk te laten lopen. Eind juli ga ik beginnen met bijvoeden (in de vakantie) maar dan eerst proberen en pas vanaf 6 maanden echt als volledig dus dat duurt nog even.