@thamara. met de oortjes van myrthe gaat het goed, ze heeft wel een loop oor maar de rommel komt er nu teminste uit en ze is verkouden maar wie is dat niet door dit rotweer. ik zag vandaag dat de 4e tand bij myrthe erdoor komt. hoeveel tanden heeft nomi. wat voor een werk ga je doen (denk dat ik er overheen gelezen heb)
hahah moet je is met kids werken dan wordt je helemaal gek werk nu 3 jaar opme werk en 5 jaar stage gelopen op basisscholen dus elke naam die wij hadden wasal ingebruik hahahah
MVJ ik heb het ook gekeken generatie 2010 heb al enige traantje gelaten hahaha wat een doos he Zitten wel aparte stellen tussen! maar erg leuk om naar te kijken bedankt voor je tip!
ja generati 2010 wat leuk!!! Heb wel en traantje gelaten bij de bevallingen. dat Jens ook zo klein was.... @thamara, ik denk dat jens ook weer tanden krijgt. Ik zie alleen netes wan meneer wil niet dat ik aan zijn mond zit. Hij heeft er nu 6, dus we zien wel wat de volgende worden.... Beterschap!! Meiden ik heb van het weekend weer tijd hoor.... solly
pooh haha ben ik gelukkig niet enigste bij mij kwam ook alles weer boven! Denk toch dat je dat altijd zou hebben!
effe snel, Ryanne ik vind het zo zielig voor Frederique!!Mn hart breekt hoor om dit te horen en de foto's van haar op hyves. Een hele dikke beterschaps knuffel!!! @all, ik geloof dat mijn smaak van namen heel anders is dan die van jullie. Ik lees namen waar ik kippevel van krijg, hahahah!!! Mag ik toch wel zeggen he? Ik ga maar weer werken, ben blij alsh et weekend is. Morgen naar de kapper, ik loop nu met een aangereden poes op mn hoofd, hahaha!
Generatie2010 was leuk he , ook ik had natte ogen hoor ! Het eerste stel die in amsterdam woonde bij de ouders vond ik eehhhmmm bijzonder @pooh : in de mond kijken mag nooit , ik wacht altijd tot jelmer op mijn schoot en geeuwt of schreeuwt Jelmer en ik gaan zo naar de manueel , hopelijk kan hij echt iets doen nu want ik word stapelgek van de pijn in mijn bekken ......kan s'avonds bijna niks meer ...terwijl ik dan juist de tijd en de ruimte heb om iets te doen ..... daarna effe boodschapjes doen ...en dan verhuizen we naar mijn schoonouders hun huis, die zijn lekker 2 weken op vakantie en wij logeren in hun huis ....heerlijk in de polder tussen de schaapjes en de eendjes.....Lees : onze prive kinderboerderij.
Pooh wat voor namen heb jij dan? MVJ succes straks Ik hoop dat hij iets voor je kan doen. Minn draak kwam vanacht om half 2 wakker en bleef maar schreeuwen mama, papa pfffff wat dat nou soms is :S Toen kwam hij om 5 uur maar heb ik hem laten roepen tot 6 uur was er klaar mee! Soms snapt ik er niks van! Zo slaapt hij dagen door en zo niet!
Makkie kwamnog wat namen tegen haha voor een meisje dan Faye Dewi Senna Senne Noa En voor jongen Noah Finn Lars Luca Levi Quinn Joni Wie weet zit er wat tussen
Makkie aardig wat namen genoemd dus ik ben benieuwd of er wat tussen zat! Joni ik ken een meisje die zo heet! Mijn ouders en broertje en gezin zijn ook veilig hier dus nu gezellig met zijn allen de mannen zijn skien en wij gaan straks even sleeen. Het zonnetje schijnt lekker.
ha meiden vanacht weer een krijsend kind gehad. bleh. maar ja vanochtend was ie weer lief. Gelukkig is morgen mn man weer thuis, dus ik hoop maar dat dan dat nacht drama weer achter de rug is. Ik heb trouwens net een leuk clownspakje voor Thijs gekocht voor de carnaval. Straks als ie terug is van de oppas even passen. of misschien dat ik wacht tot mn man er morgen ook is. Ik kwam trouwens in een babywinkel een schilderij van Woezel en Pip tegen. Die heb ik dus gekocht voor Thijs. Ik ben benieuwd hoe die dat straks vind. Hij is er helemaal gek van, dus ik denk dat ie wel uit zn dak gaat. grijn grijns. Nou ik ga hem zo even halen. doeiiiii
Zo daar zijn we weer ! @lot : gelukkig dat iedereen veilig en wel aangekomen is ! @all : mijn bekken stonden vanmorgen schever als vorige week ...ai ..dus hij heeft de boel weer even op zijn plek geduwd ... en dat was best pijnlijk....hij zegt dat het door iedere keer weer terug te zetten de boel op een gegeven moment goed blijft staan ...zo niet ..dan word het toch een bekkenband....Jelmer is vanmorgen nog door de ha gezien omdat hij ziek blijft ...zijn oortje was nu nog roder als van de week ...nu heeft hij lidocaine druppeltjes gekregen .....hopelijk werkt dat ...toen ik de druppels er net in deed begon hij heel hard met zijn hoofdje te schudden hihi @talia : hoe is het met I ? Wij zijn inmiddels verhuist naar opa en oma ...heerlijk wat een ruimte zeg
@ 1e kindje N heeft nu 10 tanden en volgens mij duurt het met haar hoektanden onder ook niet lang meer duren. @ Poohbear Ik heb dat ook hoor met sommige namen. Zelfs met de naam van ons (die voor nomi was als ze een jongen was geweest) mijn man had de naam voor jongens uitgekozen en ik was/ben niet bepaalt happy met die naam (gelukkig was het een meid ) Is ook maar goed dat we verschillende smaken hebben. ANders hadden alle meiden en jongens de zelfde naam gehad @ All M is net met koorts uit school gekomen. Dus geen zwemles vandaag. Met N gaat het stukken beter, alleen het hoesten heeft ze nog last van. Ze is ook stukken vrolijker en dan is mama ook vrolijker.. Heel fijn weekend allemaal. Liefs Thamara
MVj jeetje klinkt nie fijn allemaal! Heb je dan geen enorme napijn als ze zoiets hebben gedaan? verhuist naar je ouders? Heb ik iets gemist?
Debjes : je hebt behoorlijke napijn zeg maar .....vooral als ik mijn kleine boef moet tillen ..wat dus eigenlijk niet mag na het kraken ...maar ja nood breekt wet momenteel. mijn schoonouders izjn op vakantie dus wij logeren 2 weken in hun huis
@ debjes tussen jouw jongensnamen staat ook onze eerste voorkeur @ Thamara wat zielig, is je ene ukkie beter is de volgende ziek had wel een goed rapport zag ik. grote vent..
@mvj, veel plezier in jullie prive boerderij. @thamara, beterschap voor Mika!!! @debjes, onze namen??/ Erik, Bjorn, Sven, Bjorn, eva, maja, karin all, heb echt mijn dag niet. Watten in mn hoofd, ontzettend moe ,kouwelijk, en saggo, bah! Ben blij dat het weekend is!
hahaha pooh dat zijn namen waar ik de kriebels van krijg hahahahaha! Alhoewel ik Bjorn en jens wel leuk vind
Nou inmiddels mijn lijstje bijna wel voorbij gekomen haha. De enveloppen zijn vandaag binnengekomen dus ik kan adressen gaan schrijven. Hier gaat het goed, ben aan het knutselen voor de babykamer, kan niet veel hebben behalve Ivo om me heen dus veel op m'n zelf, lekker thuis.