Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Mvs ooh jeetje had zo'n goede hoop voor je, duimen dat de fm te vroeg was en er volgende week wel wat te zien is, dikke knuffel.

Taliaa wanneer moet jij weer naar de gyn? Ik hoop zo dat je een eisprong heb gehad.

Waarschijnlijk worden de verbouwingsplannen het voorjaar. Ja wel gezond zo'n fruitmonstertje maar de hele dag erom zeuren is soms wel moeilijk, kan hem niet altijd zijn zin geven.

2. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Mvs wat balen zeg.
    Hopelijk is er de volgende x meer te zien.

@ Taliaa ik blijf gewoon door duimen hoor.

@ Mvj wat super dat de 20 weken echo goed was.
    Hoe gaat het verder dan met je suiker ??

@ Ryanne heel veel succes maandag voor je meisje.
    Hopelijk heeft ze weinig tot geen pijn.

@ All
    Slapen gaat hier heel erg goed.
    ZOals ik laatst al zei de 1st 2 nachten heeft ze 1 uur gehuild.
    En de afgelopen 3 nachten heeft ze doorgeslapen (van 19.00 tot 06.45)
    Afgelopen nacht was ze even wakker om 23.45 snel recht gelegt en speen gegeven en toen begon ze te piepen en zachtjes te huilen maar na 2 min sliep ze alweer :D
    Hopelijk blijft het nu zo door gaan, wij weer onze nachtrust en N is zelf ook veel vrolijker (en het is al een vrolijke dame :))

Dadelijk M ophalen en dan gelijk door naar zwemles (over 5 weken moet die afzwemmen :D)
    Hele fijne dag allemaal.
    Liefs Thamara & kids

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

hier zijn jullie dus!!

MvS, o nee toch meid.... bah wat een teleurstellend nieuws... dit had je vast niet verwacht gezien de vorige keren! He bah, hier wordt je verdrietig van... heel veel sterkte meid, dikke knuffel

Taliaa, en hoe staat het nu met de krampen/steken/pijntjes?? En wat werk jij soms echt veel uur zeg... pffff

Thamara, lekker dat ze zo goed slaapt!! Kun je zelf ook lekker bijkomen weer.

Pooh, a gossie, arme Jens, last van zijn eten/buikje.... sneu is dat. Hopelijk vanacht een betere nacht voor jullie!

Lot, nog even gaan slapen, gelukkig maar! Tygo dus ook zo gek op fruit? Geloof Jesse ook en Seth ook! Fijn he!

Linda, hoe gaat het nu met haar? Heeft iemand nog contact gehad na het laatste bericht? Hopelijk is ze snel thuis...

MvJ, o wat fijn dat de 20 weken echo goed was!! Super hoor! (het geslacht niet gevraagd dus??) En het gewicht van J, is toch prima?! Ik vind het ook zo knap hoe jij je staande houd, petje af!!

Ryanne, heftig van jullie meisje... en dan maandag al onder het mes... brrrr ik was 11 met mijn keelamandelen eruit halen, ooo wat was ik ziek! Hoe doen ze dat met een zo'n kleintje na de operatie? Die pijn is toch niet te houden voor een baby... (wil je niet bang maken hoor, maar ik vond het zoooo erg toen, maar het schijnt ook erger te zijn als je 'ouder' bent, dus hopelijk is het voor een baby goed te doen!) heeeeeel veel sterkte en succes maandag!

Hier alles goed, nog steeds in de 7e hemel na het hartje gehoord te hebben. Seth gaat ook super, verkoudheid is weer bijna over. En ik heb maandag een sollgesprek! Tis wel voor 5 ochtenden, totaal 20 uur.... uurtjes zijn prima, maar 5 ochtenden.... geen ochtendfles meer met Seth, geen lunch met Seth... dan ben ik er pas smiddags en dat de hele week... loop mss vooruit, eerst de baan krijgen, maar weet helemaal niet of ik dat wel wil....!!

4. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Thamara wat super dat het goed gaat met slapen!

Makkie ja moeilijke keus, misschien is er als je de baan krijgt iets te overleggen..... snap je wel. Heerlijk dat je nog in de 7de hemel zit lekker blijven zitten en genieten van het prachtige wondertje in je buik!!

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    hey makkie, welke tijden zijn die ochtenden dan?? je kunt het ook zo zien: áltijd 's middags met Seth! leuke dingen doen altijd samen avondeten, zelf Seth naar bed doen.. Ik zou het wel weten!! alleen ik zou wel proberen om het 4 ochtenden te doen, hihi, ben een beetje lui;)
    succes met je gesprek

@lot, ik hoef niet meer naar de gyn! na deze ronde nóg 2 rondes (of 3?? ben de tel kwijt;)) clomid en dan weer naar de gyn.

@MvJ, fijn dat alles goed was bij de 20 weken echo!

@ll, nou ons meisje heeft weer heerlijk uitgeslapen, tot 945:$. Sorry voor de dames met nachtspookjes, maar die van ons is 'snachts zo makkelijk. Ik hoef er nooit uit, heeeeel soms als ze eng gedroomd heeft, maar dat is bijna nooit. Maar wat een genot is dat zeg, jeetje, moet er echt niet aan denken om gebroken nachten te hebben, ben nu al vaak zo moe...maar dus heel dankbaar voor ons "overdagspookje";)

Liefss, Taliaa

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa, hihihi lekker toch! Lekker van genieten, wie weet is het over een tijdje als ze ouder is wel 0700 uur eruit.... Seth is ook een goede nachtslaper, hij heeft vanmorgen tot 9.15 geslapen en dat gebeurd vaak zat. Ook snachts slaapt hij lekker, alleen soms met dromen/tandjes/of als hij te veel te verwerken heeft is ie wat onrustig. Maar wij hebben het ook getroffen met onze slaap zo!

De tijden zijn van 9.00 tot 13.00. Ben dan dus rond 13.30 thuis... ja hoe jij het bekijkt kan natuurlijk ook!!

Lot, oja hoor, blijf hier zeker zitten, op die roze wolk!! En hoe staat het er bij jou voor? Ei gehad, goed geklust en weer op de wachtbank???

7. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    MVS he wat K*T gewoon ik had zo'n goede hoop! Ik hoop dat er volgende week wat te zien is! Logisch dat je er verdrietig om bent hoor!

Makkie 5 ochtende lijkt mij ook heel veel! Ik werk zelf de middagen en dat vind ik eigenlijk wel heerlijk! Lekker rustig aan doen met Jesse samen ontbijten, middageten en dan gaat hij naar 1 van zijn oma's! Papa haalt hem op en tegen 19:00 uur kom ik weer thuis!
    Want zijn die 5 ochtende dan ook als de baby er is? dat lijkt me dan helemaal zo'n gehaast!

8. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa ja weet dat je nu niet meer hoefde maar vroeg me af hoelang je het moest aankijken, dit is soms ook onzeker toch, maar je heb gewoon geen clomid meer nodig die ene keer zit gewoon een superzaadje bij ;)

Heerlijk die uitslapende kindjes!! geniet er van dames.

Vind het zo balen voor Mvs hoop zo dat het er volgende week beter uit ziet.

Makkie aan het klussen kan het niet liggen, of mijn ei gesprongen is ik weet het niet, hij was maandag 15mm dus dan zal hij wel doorgegroeid zijn toch dus dan gister of vandaag mijn eisprong wilde gister nog een ovutest halen maar bedacht me dat te laat. dan had ik misschien zekerheid gehad. Ga ervan uit dat ik vanaf morgen naast Taliaa kan gaan zitten! Dus Taliaa zet de chocola maar klaar en de filet weg :) Mijn lieve kleine mannetje is heel druk in de gang, zit onder de sidetable op een plankje te kletsen en rond te kijken kan het precies zien in het raam van de deur zo leuk om te zien!!

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    bedankt voor ale lieve reacites meiden ! doet me goed !

@mvs : nee he ....ik had het zo gehoopt ....

@geslacht nee we weten niks .....

@all vandaag even en iets minder fittere dag ...maar goed ...dat mag ....ik ga nu eff een tukkie doen ....in de hoop dat jelmer niet wakker word van de begrafenis (we wonen tegenover een kerkhof) en van de buurvrouw die haar auto aan het stozuigen is en staat te ouwehoeren ...bah

@talia : dat slijm kun je ook hebben als je zwanger bent ...

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    hmm, ok mvj, toevallig ook gehad dan??

@lot, ja nog 3 rondes dus. en ik maak plek hoor!!! choco here we come! En idd de filet en de alcohol staan in de afgesloten kast hoor!!!!;)

**buddy-nieuws-van-linda-via-mvS-naar-Taliaa-naar-jullie:)*
    "ik mag naar huis! Nu rustig aan doen en dinsdag weer controle of het goed gaat

Dus goed nieuws:)

liefss, Taliaa

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    Welkom bij de "maak jezelf helemaal gek-soap"
    hahaha:)
    ik heb net een ovutest gedaan en hij is zo goed als positief. Jeetje, dus nu weer googlen op positieve ovutesten voor NOD, hahaha. Ach ja, t zegt niks, maar gek is t wel:) *grijns*
    Ik heb mn NOD staan op de 27e, maar kan eigenlijk maandag/dinsdagtesten:) dus nog éventjes geduld Taliaa!!! (zeg ik met mn strengste stem!!!)

liefss, Taliaa

12. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa dat is wel vreemd ja wie weet:) maar ook nog even klussen de komende dagen want misschien is het een verlaat ei en die wil je niet missen!!

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    nope, idd:)

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    (en yes, het is weekend, en dubbel yes, mn man is beter, dus een evt verlaat ei gaat zeker benut worden;))

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa, oooo je wodt zo wel gek van alles he? Ik had trouwens geen positieve ovutest (was gewone nega) toen ik van Seth zwanger bleek, bij de andere keren weet ik het niet, dus aan mij heb je ook niets... wist je maar al zeker dat het een goed teken is he? Maar het kan wel een goed teken zijn toch? Heb wel eens zoiets gelezen? ;) heb je nog meer testen? dan gewoon blijven testen, kijken of de lijn weer lichter word (dan dus toch verlaat ei) en als ie positief blijft.... dan mss heel ietsjes al gaan feesten?? :p

Lot, hihihi wat een schattig gezicht lijkt me dat, Tygo zo lekker aan het keuvelen! Heerlijk he, kan ik ook zo van genieten. Hopelijk is je ei geweest en goed benut dus, dus het aftellen en duimen kan weer beginnen!

Debjes, nee de ochtenden zullen nooit gehaast zijn, want mijn vriend moet altijd om 10.00 of nog later beginnen. Dus hij is dan lekker bij de kindjes. En oma komt dan 2 ochtenden hier, papa 2 ochtenden thuis en 1x KDV, dus geen gesjouw en gehaast smorgens. Hihihi moet het gesprek nog hebben en dan ook nog aangenomen worden, maar de oppas is al geregeld eventueel :p

Seth ligt alweer op bed, hij was moe en niet echt gezellig.... dan is niets goed en wordt om alles verdrietig/boos. Hij heeft ook al van 11.00 tot 14.00 :$ liggen pitten en nu dus alweer.... hopelijk wordt ie niet ziek ofzo...

16. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie misschien een inhaalslag van Seth hoop niet dat hij ziek word. het is toch prettig sowieso te weten of je oppas hebt anders zit je te kijken als je wel aangenomen word.

Taliaa op naar een druk weekend dus want ja hihi:)
    Precies wat Makkie zegt als hij lichter word toch een verlaat ei misschien en als hij even donker blijft of donkerder zou het misschien heel goed nieuws kunnen zijn, ik duim voor je!

Hoe zou het allemaal met meisje gaan, poos niets gehoord?

En bloemetje?

Tygo heeft vandaag maar 1 uur geslapen over de hele dag maar is nog zo lief aan het spelen.....Makkie daar kan ik ook zeker zo van genieten als hij zo druk is! Wij maken er ook nog even drukke dagen;) van want ja je weet maar nooit wanneer hihi, jullie denken ook dat hij al gesprongen is of zou het nog moeten, maandag 15 mm ongeveer. Zometeen nog even naar mijn ouders en dan lekker met mijn man op de bank, heerlijk weekend weer lekker met het gezin samen.

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @all, ben helemaal brak na die rot nacht. Jens was bij papa vandaag en heeft vanochtend di k3 uur geslapen (shock!!). ij was erg vrolijk maar heeft wel zijn groente en een stuk fles uit gespuugd.
    Hij ligt nu te slapen en hopelijk blijft alles er nu in! Hij was ook erg leuk aan het spelen in bad en knuffelig en aan het lachen.
    Mn vriend moet vannacht weer werken. Hij moet "even" een uurtje of zo naar de zaak. Fijn!!! :(

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    gedsie derrie. We hoorde jens bewegen in bed door de babyfoon en opeens een klets....Heeft ie precies doro de spijlen van zijn bed heen op de grond gekotst. De hele fles er uit! En maar blijven lachen... ;)
    Nu zijn we bezig met ors te geven. Kotst hij die weer uit, over mij heen! Alles is vies, stinkt ,de wasmachine draait al... Ik word geeeeek!

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    he jesses pooh, bahbah:(:( beterschap voor Jens hoor en ik hoop een goede nachtrust voor jullie! ehm jou! zeker nu je hubbie er niet is!

@makkie, ja haha, ik maak mezelf redelijk gek ja!
    Leuk te lezen dat je zo in de 7e hemel bent na het horen van het hartje! was dit echter voor je dan de echo??
    Oh, als ik dit zo lees dan krijg ik ook helemaal weer de kriebels:) op een goede manier hoor, haha
    Gaan jullie eigenlijk een duowagen kopen??

@ll, manlief heeft de ovutest beoordeeld en zegt dat hij duidelijker is dan hij ooit geweest is.... Hij gelooft overigens niet dat het een eisprong aanduidt, die is volgens hem al geweest...
    hihi, hij heeft gegoogled en heeft nu echt het idee dat hij raak geschoten heeft, hihi. mannen. Zelf ben ik weer redelijk nuchter, al kom ik hier redelijk stresserig over geloof ik;)

ik ben nu overigens aan het werk, wat een leven he? de kiddo's lagen lekker op tijd te bed, joehoe!
    Dadelijk ook lekker slapen, en morgen op tijd op.
    We gaan overigens morgen mis. een avondje weg met zn 2-en, eten en een filmpje, nu al zin in:) iemand een goede biostip??

Liefss, Taliaa

20. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa haha lekker aan het werk ;) Hoelaat mag je morgen dan weer weg van je werk?
    Leuk avondje met zijn tweeen! Moeten wij ook nog steeds is doen een Bioscoop pakken! Heb alelen even geen hint voor een film ;)

Hey pooh bah is de fles misschien verkeerd gevallen, dat hij spuugde, of is hij echt ziek?

Ik ws vandaga op visiste geweest bij een ''vriendin;''(ze is eigenlijk de vriendin van de vriend van chris, snappen jullie ut nog :p )

Ik kwam daar binnen:$ ik heb geen smetvrees maar was echt verschrikkelijk vies, stonk daar en ze hebben babytje van bijna 4 maanden! Bij ons hoeft niet alles steriel te zijn! maar ik hou gewoon van een schone grond, als jesse speelt en een opgeruimd huis, er mag best in geleefd worden maar ik kan wel altijd visite ontvangen! Ik wist niet wat ik zag hahaha!
    En nu was ik voor de zomervakantie bij mijn collega (baby van bijna 3 maanden) end aar was ook al enorme bom ontploft! kattenbak in de huiskamer:$:( etc! ik zei vanavond tegen me vriendin volgens mij hebben die moeders tegenwoordig geen tijd meer voor huishouden, ze zijn ermee gestopt hahahahahahaha

Oke ben het even kwijt mijn gezeur:p

ga lekker zo me bedje in!

Deel Deze Pagina