Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hahah, leuk he, iedereen met eigen smaak van namen...Ach ,wat geeft het, als je er zelf blij mee bent!!!
    :)

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    ha meiden,
    ben ik even vlug.
    Ben ontzettend &^)(%(*Y)(#)#)(*&#Y&U;) echt MEGA kort lontje, snel geïrriteerd, schreeuwerig etc etc...jeueueueueh, clomietjes, I love IT;) hahahaha

iesje was vandaag iets minder ziek, wel extreem hangerig. Mijn moeder is ook hier op komen passen. Ik heb gewerkt (en ik heb gebitched op het werk, oepsiepoepsie)

Oja namen: vroeger was "J anne" echt DE naam voor mij. soort van eigen hersenspinsel. (voor een meisje trouwens he..) komt mn een na jongste nichtje te wereld, en ja hoor J anne.... jeetje:(
    Haar zusje heet overigens L oïs, ook érg mooi!!! (Loo-wis)
    Ik zal nog wat namen noemen die op ons lijstje hebben gestaan:
    Noa,
    Joëlla / Joëlle (zachtje JEE)
    Luuk (maar zo heet mn neefje, dus eigenlijk een no go)
    L evi dus
    Thomas

Maar eigenlijk zijn dit nu allemaal namen waar ik heel hard NEE op zeg. ;)
    maar we hebben nu weer 2 namen, dus ach, meer hebben we niet nodig he...;)

Morgen kom ik weer wat langer kletsen! nu chillen op de bank!
    liefss, Taliaa

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @T aliaa ;) Is er iets met je spatiebalk???? Of heb ik iets gemist???

4. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    ik zou ook nog niet weten hoe ik de baby zou laten heten als ik weer zwanger mag worden. (ik droom de laatste tijd wel heel vaak dat ik ik het dorp loop met myrthe en dat er in de wandelwagen nog een meisje ligt, zal dit een voorteken zijn dat wij een meisjes gezin worden).

maar wat is het hier rustig vanavond.

ik ga zo lekker naar bed, en hopen dat myrthe weer door slaapt zoals afgelopen nacht

5. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    1e kindje grapig zeg dat je dat droomt! Ik heb dus vaak gedroomt over 2 jongens dus ik denk ook echt dat ik een jongen krijg een echte jongens gezin hahaahha

Pooh is ook zo hoor,ieder gelukkig zijn eigen smaakt! Anders zouden alle kids dezelfde naam hebben als je geen eigen smaak had!

Taliaa heerlijk die homonen he hahaha!

Linda ben toch echt benieuwd naar jouw namen nu hahah! Nof even gedult moet ik hebben :p

Wij zijn vandaag allemaal geknipt! Jesse iets korter dan normaal aan de ene kant baal ik daarvan maar goed het groeit bij hem als kool en hij had een haar hoor als er geen gel in had was het geen gezicht BOB ROSS ;)
    Mijn vriendin knipt ons altijd dus dat is well lekker :D

Ik heb mega buikpijn :S net alsof ik ongi moet worden, maar moet nog 6 pillen slikken :S

Oh ja woordje baby komt hier ineens heel vaak als onderwerp! mmmm zo moeilijk allemaal! Chris moet eerst andere baan voordat we aan 2de willen beginnen!

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    goede morgen meiden! Ik al mn best doen weer goed mee te lezen en te reageren. Woensdag /m vrijdag is dat niet zo makkelijk, dat drukke dagen hier!

Wanneer komt Lot thuis en heeft iemand iets van haar gehoord?

Hier nog niet echt baby kriebels hoor .Ik zie te veel beren op de weg. heb ergens het gevoel dat wij een een kinds gezin zijn, ;)
    Ach misschien komt het nog, maar ik weet het nog niet hoor!

Zo naar de kapper en langs de Xenos. Ik wil kijken naar ballonnen en slingers voor Jens zijn verjaardag.
    En ik wil graag een nijntje taart maken voor hem. iemand ideeën?? Taliaa, had jij niet zelf een taart gemaakt voor I?
    Waar koop je marsepein en hoe kleur je die?

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Ik heb begrepen dat Lot van de week veilig en wel is aangekomen in oostenrijk ....

Hier een druk daagje in de planning vrees ik ....

8. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Dames hier ben ik nog even, wij gaan zo van mijn schoonouders naar ons gehuurde appartement, ik weet niet of we internet hebben maar probeer nog een keer te komen als het lukt, makkie als er iets gebeurd wil je het me dan laten weten......

9. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh op die leeftijd van Jens dacht ik helemaal nog niet aan een 2de het is eigenlijk sinds nu, maar ook meer omdat er overalme heen baby's zijn! Want eerlijk gezegd vind ik deze leeftijd 1,5 jaar vrij pittig en zou ik er niet aan moeten denken om nu nog een babytje in de box te hebben liggen ;)
    Mijn babywens is graag als Jesse 3 is geworden wij daarna langzaam aan weer zwanger proberen te raken.

Leuk slingers kijken heb je een thema? of maakt het niet uit!
    taliaa had ene taart gemaakt ja voor I

Lot lekker vakantie vieren ;)

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

Pfff ben dr ook even 1,5 dagje niet geweest!! Jee zeg, wat kletsen jullie veel, leukkkk!!

Lot, fijn dat iedereen heel is aangekomen, heeeeel veel plezier verder daar!!

Debjes, ja dat eerste jaar is ook heftig, maar denk met een 2e minder omdat je het al kent en makkelijker in mee gaat?? Denk ik hoor, weet het niet.. je hoort zovaak dat het 2e kindje gewoon mee gaat in het dagelijkse leven en makkelijker gaat.. maar goed, gaat niet altijd op natuurlijk... zou toch mooi zijn, 4 jaar tussen Jesse en een brusje? Mijn zus en ik schelen ook 4 jaar, prima is dat!

taliaa, arme meid, weer zoveel last van de clomietjes....:x sterkte hoor meid! Nu Isa ook weer helemaal opknappen en heel hard duimen voor een ei! Ga je nu deze keer wel langs bij de gyn voor een fm?? (wel doen hoor!!)

Pooh, wie weet houden jullie het bij Jens en wie weet komt er ooit nog een brusje! Jens is nog zoooo jong en je kunt niet in de toekomst kijken, dus lekker zijn beloop laten gaan toch!

MvJ, aai klinkt niet lekker met je bekken.. en niet tillen? Mmmm beetje lastig met een dreumes in huis he... hoe gaat het met lopen van J? Zou nu wel lekker zijn voor mama, als ie ging lopen!!

MvS, hoe gaat het bij jullie? Ben je al aan de slag met de provera en hoe gaat het met jullie hondje?

Thamara, jeeeee 10 tanden al! :$ Is dat normaal? Seth heeft er 2,5 hahahaha. 2 ondertanden en een hoektandje! Nog geen boventanden te bekeken! Als de andere hoektand ook eerder doorkomt, is hij echt een draculaatje hahaha. Beterschap met M! Is je meisje weer wat fitter, is je ventje ziek... knuffel!

Hier alles rustig! Seth is beter gelukkig. Alleen heeft ie toch iets geks... herkennen jullie dit: hij wordt smorgens niet meer kletsen wakker, maar mopperend en dit gaat snel over in boos zijn en krijsen en dat houd pas op als hij zijn fles krijgt.... dus echt gezellig wakker worden is het niet... is dit een fase? Of zou er iets kunnen zijn wat wij niet merken? (denk gewoon honger, maar zo extreem ineens??)

Verder is ons kleintje in mijn buik steeds meer aanwezig! Echt al duidelijke plopjes!! Gaaf weer hoor! Vanmiddag verjaardag van de kleine van mijn vriendin (die ook net een baby weer heeft) en verder zonder lekker niets.

Fijn weekend allemaal! xxx

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    goedemorgen

@P ooh, haha, nee niks met mn spatiebalk. Maar de namen van neefjes en nichtjes schrijf ik niet voluit, als iemand dan bv de combi googled, dan komen ze bij mij uit;)
    Isabella vind ik geen probleem, maar op het moment dat ze ene brusje heeft gaan de namen ook niet meer voluit geschreven worden. tja, een beetje paranoia ben ik wel.
    Ik had idd een nijntje taart gemaakt, foto staat op mn hyves. hij was wat kaal,maar voor een eerste taartje... ik zou zeggen kijk eens bij De Leukste Taarten Maak Je Zelf! een leuk forum, met ALLES wat je moet weten en een hele leuke hebshop:) heb van de week weer een nieuwe bestelling binnengehad:) Binnenkort weer eens een taartje maken.
    En een eensgezin is ook compleet he! Heel soms denk ik ook van: we hebben het nu zo leuk met zn 3-tjes, waar komt die wens bij ons dan vandaan? maar gewoon een gevoel van niet compleet zijn, en als jullie het gevoel hebben van wel compleet zijn, dan is dat zo toch?

@debjes, oeioei, babybaby;) En die haren van jesse, alleen daarom zijn isa en ik stiekum een beetje fliefd op hem;)

@Makkie, hmmm, kriebels en plopjes in je buik... geweldig zeg. Je hebt je placenta zeker niet aan de voorkant;) vond ik wel jammer bij isa hoor...
    Deze ronde geen fms, ik temp en doe mis. nog ovutesten en als ik mn ei dan niet kan vinden, dan bel ik. wederom: ik ben niet zo'n wat betreft dingen voor mezelf regelen enzo. en ik vind het eigenlijk ook wel prima, heb nog geen zin in allemaal gedokter...

@ll, zo heerlijk een weekendje vrij!een héél weekend, haha:) vanmiddag even naar de ikea, de keuze is reuze winkel;) even ideetjes voor ons toekomstige huis opdoen:)

Liefss, Taliaa

ps iesje is weer opgeknapt! was dus van de BMR

12. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie fijn dat Seth weer beter is! En die tanden ja de 1 is heel snel en de ander heel laat! Mijnneefje kreeg met 11,5 maand pas zijn eerste tand! terwijl Jesse al 5 maanden was en 2 tanden had. En daarna kwamen al die andere tanden vrij snel!

En wat betreft die 2de ach heeft allbei ze na en voordelen ;) De 1kiest er voor vrij snel achter elkaar en de ander groot verschol er tussen! En ligt ook aan het kind hoe hij zij er op reageert. Mijn neefje en nichtje schelen 2,5 jaar en me zus had het echt heel zwaar toen mijn nichtje werd geboren! Mijn neefje was altijd lief kind maar veranderde in een spook, werd vervelend deed alles om negatieve aandacht te krijgen! Misschien heb ik daardoor ook wel een andere blik gekregen op het te snel achter elkaar kids nemen! Maar goed we moeten gewoon maar zien hoe het loopt ;) wij hebben zo nog wat dingetjes wat we graag eerst willen hebben geregeld en dan maar afwachten of er ooit een broertje of zusje komt voor Jesse.

Taliaa hahah ja de haren van Jesse iedereen heeft het daarover altijd, opstraat etc! heb het aan de bovenkant iets korter geknipt en nu toch wel beetje spijt :( het had misschien 0,5 cm langer moeten blijven, maar goed wat ik al schreef zit er zo weer aan! Jesse is al 6x naar de kapper geweest in zijn 1,5 jarige leeftijd hahaha.

Ik zal vanmiddag wel even foto plaatsen op mijn hyves ;)

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ een 2e kindje : mmhh hier dacht ik er ook nog niet aan ....maar de beeeb wel aan ons ....in het begin heb ik er het heel moeilijk mee gehad ........maar aan de andere kant ....en dit vind ik heel moeilijk om te zeggen ....maar als jullie verdriet lees omtrent het zwanger raken van een 2e ben ik voor nu wel blij dat het zo gegaan is.....
    alleen zwnager zijn is niet echt mijn ding....lichamelijk dan he ...maar hoe verder ik kom hoe beter het word , ben inmiddels bijna niet meer misselijk

@makkie : jelmer loopt nog steeds niet ....hij heeft vanmorgen 2 pasjes los gedaan in bad ....tja die tellen niet ...

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    hey mvj, blij dat het qua lichamelijke klachten wat beter gaat!!! En je suiker??
    ben je er ook al aan gewend? dat jullie een 2e kindje gaan krijgen??? Lijkt me toch ook best een schok, als je er nog helemaal niet mee bezig bent geweest.
    En ach, ons verdriet, ieder huisje heeft zn kruisje he?? Als ik jouw ellende met deze zw.schap lees(en je vorige) ben ík weer blij met mijn zw.schap van iesje, wel zwaar, maar niet zo heftig als die van jou!!!

En dat lopen komt wel!!!

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @talia : nou de suiker ging redelijk goed tot eergisteren ....toen kreeg ik weer een hypo ...en vandaag ook , maar dat zal waarschijnlijk te maken hebben met de groei van de beed ...
    Bedankt voor de lieve woorden !

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

MvJ, jammer van je hypo's weer...was weer even geleden of niet?

En ik snap wat je bedoelt, ik ben ook weer elke dag dankbaar dat ik zo snel en spontaan zwanger ben geraakt (en dat ik uberhaupt weer zwanger mag zijn!)! Vind het ook erg moeilijk hier het verdriet en gestrubbel te lezen, kan zo weinig doen! Behalve duimen en hopen, en dat doe ik heeeeel veel! Echt meiden, jullie gaat het ook eens lukken!!

ga sethje eens wakker maken, we moeten naar een verjaardag! Fijne dag/avond verder meiden!

17. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal!

Wat vliegt de tijd zeg! We zijn hier steeds zo druk met vooral lekker rommelen dat ik weinig tijd heb om hier te komen gluren. Met Suze gaat het heel goed. Ze is normaal meestalvoorhalf 7 wakker maar vanmorgen om 08:20!! Heerlijk zeg, dat voelt echt als uitslapen!! Ze praat ongelovelijk veel en ik vind het echt heel duidelijk. Zó leuk!! Ze wordt echt een hele peuter! Ze zegt steeds dat ze moet plassen en dan wilt ze niet op haar potje maar op de wc. Er gebeurt nog niets maar ze vindt het heel leuk!!

Met het hondje gaat het redelijk, hij lijkt goed te reageren op de medicijnen maar loopt nog wel wat raar en heeft soms toch wel wat pijn.

Morgen de laatste provera, ik verwacht na 9 a 10 dagen ongesteld te worden dus het duurt nog eventjes voordat ik aan de clomid mag. Kan ik me er nog even geestelijk op voorbereiden want ik vind die 200mg maar spannend hoor! Ik let goed op wat ik eet, probeer min. 3 keer in de week te sporten (thuis en op de sportschool) en probeer alleen maar leuke dingen te doen en blij te zijn. Maar dit alles valt niet mee met die fijne provera!

Nou ik ga een film kijken, fijne avond allemaal!

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Sorry, ben moe, Jens is weer snot verkouden en het was een rommelige nacht. Ik heb hem even bij ons in bed genomen, dat ging een half uur goed. Toen dacht hij, heee gezellig...en begon te klieren,hahaha!
    Ik hoop dat het niet weer op zijn oren/longen slaat. bah!

Liefs van ons

19. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal,

Kom net terug van sporten, Suze slaapt. Ga even kijken welke lessen ik van mijn thuiscursus nog moet doen, wil de cursus zo snel mogelijk afronden!!

Pooh: vervelend dat je zo moe bent! en dan Jens weer zo verkouden is. Maak er vandaag maar een lekker rustig dagje van!

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Ben me net kapot geschrokken. Ik zat foto's van Jens te bekijken om op zijn hyves te zetten. Op 1 foto lijkt ie precies op mijn vader. En die is bijna 5 jaar dood. Ik schrok van de gelijkenis. Mn vriend had het al vaker gezien zei hij....

Deel Deze Pagina