Meisje joehoe super gefeliciteerd met jullie mooie echo!! En de banner staat je goed! Leuk het nieuws vertellen aan iedereen, wanneer is de uitgerekende datum? vandaag mag het nog wat stormen maar dan een week niet meer hoor anders zit ik niet op mijn gemak in de vouwwagen denk ik, helemaal na de beelden van de caravans die in het water lagen. Sas wat een boef die thijs wel grappig dat hij open en dicht ging. Pooh vervelend he wat moet je ervan denken hoop op goed nieuws voor je.
Ja.... MAKKIEEEE!!!!!!!! (en ze had gisteren toch ook wat gerommel in haar buik, wat 'voorwerk'? Misschien was het wel het ECHTE werk?!!!!!!!)
dikke proficiat meisje ben blij voor jullie dat alles goed is met je beebje in de buik Debjes nog een late hiep hiep hoera voor jesse z'n 2e verjaardag... ( we waren gisteren niet thuis en niet meer op de pc gezeten sorry )
hey meisje, super zeg! en nu genieten!!!!! en al bijna die 12 weken voorbij heerlijk, qua klachtjes! hoe is het met de misselijkheid? @makkie, meis, meld je even! volgens mij is Lot haar buddy!??
@ Taliaa: Eigenlijk heel weinig klachten (en wat is dat een GROOT contrast met die 12 weken overgeven bij Ties!!!). Wel erg veel last van vermoeidheid, en af en toe wat lichte misselijkheid, maar prima te doen hoor!
Krijg net een PB'tje van iemand die mij kent. Huh? Da's bijzonder he. Ze had ergens gelezen dat ik makelaar ben en in mijn profiel staat natuurlijk dat ik uit Noord Brabant kom. Nou zijn die er wel meer, maar ze vroeg of ik uit (mijn woonplaats) kom, want als dat zo was dan kende ze mij. Dus heb even gereageerd dat ik inderdaad uit (mijn woonplaats) kom maar dat ik niet zo goed weet wie zij is?! Hihi, ben benieuwd! Dacht hier anoniem te zijn, maar da's dus niet helemaal waar!
smsjes op huisnummers komen ook vaak erg raar aan Maar ik vind het wel bijzonder dat makkie nog niet online is geweest. Ik hoop dat ze idd aan het bevallen is en alles goed is! Of gewoon nog aan het genieten is van haar dikke buik! Maar ik heb een beetje naar gevoel... maar dat zal wel door mijn hormonen komen.. @meisje, wazig.. oja, I LOVE your banner! @ll, weer verkouden aan het worden, brrr.. Maar ja, hoort erbij. ik was tijdens vorige zwangerschap ook vatbaarder. Goed voor de antostoffen
alles zal wel goed zij nme thaar denk ik. Ze zal inderdaad e envreemd klinkend smsje voorgelezen krijgen door de telefoon. Hoop dat ze hem zelf hoort, want ieder ander zal gek staan te kijken van poohbear226 en zp ...hahahhaa
lieve lieve meiden! alles hier is goed hoor!! Niets aan de hand, buik rustig en zeker nog niet bevallen!! Maar wat lief dat jullie zo aan me denken zeg, echt super!!!!! Zal me voortaan wat meer melden, goed.... Meisje, oooo wat heerlijk dat jullie zo'n mooie goede echo gehad hebben! Ben superblij voor jullie, het echte genieten kon nu dus echt!!!! Pooh, ben benieuwd naar je sms over de vaste telefoon, hihihi nog niets gehoord! Nogmaals bedankt! En spannend dat trekkerige spierpijn gevoel, ik herken het ook, bij alle 3 de zwangerschappen! Ik duim voor je!! Hier dus gister naar de vlos geweest, alles supergoed weer. De kleine is nog zeker niet ingedaald, hij heeft nog alle ruimte en draait er nog vrolijk op los! Het is wel begonnen met voorwerk, dat kan dus ook omslaan in het echte werk, maar de vlos denkt niet dat ik binnen nu en 2 weken ga bevallen... niet dat ze het zeker weet, maar ze denkt dat ons ventje het nog veels te veel naar zijn zin heeft in mijn buik. We zullen zien, geniet nog even door van mijn dikke buik!
Makkie zou toch wel hier zijn gekomen hoor als ze terug was van VK? zou ze aan het bevallen zijn???????????????????????????? Of zit ze gewoon lekker af te koelen in de tuin hahaha Meisje wat raar zeg1 Staat er hier dan dat je uit Brabrant komt? Wel heel bizar! Of misschien heeft ze toevallig gegokt
ik lees net haar www alles is goed! haar nesteldrang duurt alleen meer dan 24 uur hahahaha ze was alles aan het schoonmaken thuis