@Thamara, zo even kijken Net naar Gyn geweest, alles was heel rustig, nauwelijks bms dus voorlopig geen ongi, voor de endometriose is dat een goed teken, over een half jaar weer controle en dan eventueel jaarlijks, afhankelijk van de ontwikkeling en of ik af en toe nog eens ongi word. Wel nog bloed geprikt, adhv een eiwit kunnen ze de endomtriose-activiteit aflezen, volgende week vrijdag bellen voor de uitslag
gefelicteerd evy en timo!!!!!!!!!!!!! En goed zo papa en mama voor het goed laten groeien van die twee!!! @thamara, kijk haar lopen!!!!!! whahhaaaoeeeee goed zo meissie! Lopen is zoooo 2010 (zegt Jens) @all, hiern og steeds dezelfde krampen/ spierpijn. De hele dag door. Dat is nu 3 dagen achter elkaar.... spannend! Ik wacht met testen tot maandag (denk ik). Morgen naar de schoonheidspec en 's middags kijken naar die auto waar we onze zinnen op hebben gezet!
Pooh spannend hoor! Zal voorje duimen! :Linda jeetje wat goed zge van Evy zoveel gegroeid! En ja raar is dat dan he zo weinigdrinken en toch goed aangekomen en gegroeid! Wel fijn hoor! Nu op naar de hapjes! Makkie hoe is het meid? Hier net gallerij versiert! Samen met de buuvrouw zij vierne morgen ook de verjaardag van hun zoontje! Wordt ook 2 aanstaande maandag! Wel grappig dus altijd samen feest We waren vroeger overburen nu echte buren Morgen taart ophalen en dan mag het feestje beginnen
veel plezier debjes, wat is het stil hier trouwens, wij gaan morgen naar de dierentuin met vrienden en hun 3 jongens, waaronder ook een tweeling kindjes zijn moe hier, lekker uitrusten van de hete dagen en de prikjes, mama gaat strijken ppppppppfffffffffffffff
Ben net terug van een gezichtsbehandeling. Heerlijk! Jens ligt nu net in bed en als hij wakker is gaan we naar een tweede hands auto kijken hier in de buurt.
@ Pooh: Ben benieuwd of het iets is, de auto! @ Linda: Die strijk, die strijk, verschrikkelijk vind ik het! Ik vind dat echt het vervelendste om te doen in het huishouden. Gelukkig heeft mijn moeder aangeboden om gedurende de zwangerschap iedere week onze strijk te doen, en da's wel fijn hoor! Ik heb vanaf vanochtend 07.15 uur aan een stuk gepoetst en boodschappen gedaan, verder nog helemaal niks. Maar goed, dan is het dalijk wel weer netjes in huis!!
@meisje ja ik heb hulp in de huishouding héééérlijk maar die heeft drie weken vakantie, tja dus nu ff zelf doen @pooh, wat voor één, hier maandag de auto ophalen
nou, de toyaota prius viel tegen. Te weinig been ruimte voor lange mensen en te kleine kofferbak. Wel in de Toyota Carole gezeten, die is stuk groter. Dus zonder lege handen naar huis. Met stof tot na denken
Linda fijn dat alles goed was bij de gyn en ze je endometriose in de gaten houden. Ik zou de diksap nog wat meer aanlengen als ze het niet zo lekker vind, en misschien wat lauw water erin, Tygo moest er eerst ook niets van weten dronk liever water. Linda wat voor auto hebben jullie gekocht? Taliaa hoe gaat het? al bijna vakantie je kwam bij ons in de buurt toch? Mariska voel jij je goed? Pooh toch wel spannend dat er geen ongi komt maar ook zo tegenstrijdig omdat je niet weet hoe je pco is nu.... hoop met je mee naar 2 streepjes. Meisje heerlijk dat jullie zo op de roze/blauwe wolk zitten. Heerlijk zo'n mama die voor je strijken wil. Mvj en Cira(meer niet geloof ik) een hele fijne vakantie!! Makkie hou je rustig he!! Wij zijn gister op de camping gekomen, vouwwagen staat en Tygo heeft heerlijk geslapen vannacht. Vandaag een beetje regen, bewolking en wind dus wij zijn lekker wezen winkelen, ik ben helemaal blij heb kleertjes gekocht voor de baby, onze eerste aankoop en nog lekker in de opruiming is helemaal lekker winkelen en nog een trui en blouse voor Tygo gekocht, heerlijk genieten zo met zijn drieen(vieren zitten nu voor de vouwwagen, tygo is druk met de kindjes die hier lopen. De kleine uk gister bijna niet gevoeld, zelf druk geweest natuurlijk dat voelde ik goed maar vandaag is de kleine weer lekker aanwezig.
lot waar zitten jullie op de camping. mijn kleine meid luste maar 1 soort diksap, heb echt alles geprobeerd. nu hebben we alleen problemen met het eten. wat vinden jullie kindjes lekker
@lot, genieten he...heerlijk hoor en fijn dat je de kleine weer goed voelt bewegen! @nijntje, Jens eet alles. Alleen aardbeien wil hij niet en bietjes ook niet zo. Maar verder gaat alles er goed in. Hij wil wel graag zelf met zijn handjes eten en dat mag van mij ook, zolang hij er niet mee gaat gooien! En tussen de happen door schuif ik er wat lepels extra in. Drinken, ja dixap en water en chocomel is erg lekker,. Maar dat laatste mag hij maar 1-2 x per week en dan wat aangelengd met melk.
lot ja hoor ik voel me redelijk goed Er is soms nog eens een dag dat ik moet overgeven... de ene keer van pruimen te eten s'morgens en woensdag gewoon van een glas water te drinken maandag terug naar gyn... zal jullie laten weten hoe het geweest is
Nijntje we zitten in Zeeland op een camping. En dat eten dat ken ik hier ook een mannetje die wisselend eet, in het begin probeerde we alles maar nu doen we dat niet meer als hij honger heeft eet hij wel anders ga je al aan tafel met een rotgevoel omdat je weet wat het brengt dat is ook niets. Mariska heerlijk dat je je de meeste dagen goed voelt, hopelijk is het overgeven snel helemaal weg, succes bij de gyn maandag!
Lot lekker even er tussen uit! Jammer van het weer! Maar winkelen is ook heel leuk Het wordt als het goed is na het weekend weer tropisch warm! Linda hier een jongetje die een jaar lang water heeft gedronken, omdat die diksap en limonade vies vind! Daar denkt hij dan nu wel anders over Pooh lastig he nieuwe auto! Wij zijn ook opzoek naar nader! Volgende week maandag gaat onze auto naar de sloop! krijgen we er nog 1000 euro voor. Nou hier een gedslaagde verjaardag! jesse echt enorm verwent! Wat een cadeau's! En ik heb 70euro aan kledingbonnen opgehaald nog en 30 euro aan bartsmit bonnen! Dus al met al mag Jesse niet klagen! Ik maak alleen niet alles open! Ik zet het 1 en ander weg en mag hij elke maand een cadeautje weer openmaken! Ik vind het zonde om alles nu op te maken! Ze zien dan zo veel! En dan wordt de helft in een hoek gesmeten! Ik heb gelukkig alles gehad, wat ik graag wilde hebben! Ik ben nog al kieskeur Ik hou niet van goedkopen troep(niet dat mensen dure dingen moetenkopen) maar plastic auto's of 100de verschillende dingen van nijntje,bumba etc etc vind ik onzin! Ik hou het,het liefst bij 1 thema! Jesse is dan gek van woezel n pip en ik vind het speelgoed van Little people heel leuk en stevig! en leerzaam.
hier een negatieve test. Geen bloed, wel krampjes, steekjes etc etc. Heb werkelijk geen idee wanneer ik kan testen, dus dacht ik probeer het maar. Helaas vet negatief. Had wel erg mooi kunnen zijn...