Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ja, dat is het irritante...heb geen idee.

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

Pooh, jammer meid, maar je weet gewoon niet hoe je cyclus is... dan is testen lastig inschatten. En wat je allemaal voelt kan zijn door het stoppen van de pil, een eisprong, een naderende ongi... je weet het niet he, dat is zo onzeker! Ik hoop dat het gewoon lekker snel raak is bij jullie, het kan natuurlijk wel!!!

Linda, wauw wat zijn jullie kleintjes lekker gegroeid, super!! En lekker dat je hulp in de huishouding hebt (ikke ook wille!!!!!!)

Lot, lekker genieten van het getrappel in je buik! En veel plezier met je mannen op de camping!

Mariska, gaat bij jou ook snel zeg! Hopelijk ben je snel van al het spugen af.

Nijntje, Seth is ook een rare drinker... dan heb ik iets van Ja, die vind ie lekker, is het de dag daarna alweer mis en hoeft ie het niet...dus hier eigelijk alleen water en thee, soms een sapje, maar lust ie eigelijk niet (hij is gewoon net als mama een theeleutje....)
    Oja, koffie vind ie lekker, de laatste druppeltjes wil ie altijd opslurpen hihihi.

taliaa, hoe gaat het met jou meid?

Debjes, tjee wat is jullie mooie vent verwend zeg!! Fijn dat het zo geslaagd was! Ook nog van harte met je beste vriendin hoor!

Hier alles goed, de laatste dingetjes aan het doen en ik geef gewoon toe aan mijn nesteldrang, kan niet anders toch? Kan het wel niet doen, maar dan ben ik juist opgefokt, dus ik ga lekker mijn gang. Seth is zooooo lief en makkelijk, heerlijk ventje. Hij heeft wel last van komende tanden, hele vieze poepluiers (ook veel per dag) en rode kont. Verder gaat het super hier! Gisteravond weer serieus voorwerk gehad, vind het steeds spannender worden!!

3. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Pooh: Jammer meid, had stiekem wel een beetje hoop voor jou...

@ Makkie: Oeeehhhh voorwerk, klinkt goed!! Ben benieuwd wanneer Seth's broertje zich meldt!!!

Hier geen nieuws eigenlijk, kwam zomaar even spieken.

DOEI!

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.246
    113
    Brabant
    ha meiden,

@pooh, dikke knuff! het is echt lastig als je niet weet wat je cyclus gaat worden... Succes!
    @debjes, fijn dat het een geslaagd feestje was! Ik ben ook een kieskeur hoor. Ik hoef ook niet mn hele huis vol met goedkoop hard plastic. Liever iets kleins waar ze echt iets aan heeft. (en idd, het liefst een beetje in dezelfde lijn:))
    @makkie, moet jij nog niet gaan bevallen?:) of wacht je op de volgende hittegolf? En idd als je het lichamelijk trekt: toegeven aan die nesteldrang, anders word je er niet gezellig op, vrees ik voor manlief;)
    @lot, fijne vakantie!!!
    @linda, wooooo jouw twins halen isabella dadelijk nog in;)
    @ll, moemoemoe, dus dadelijk slapen. trustuhhhhh

5. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Poohbear
    Wat balen joh.
    Hopelijk heb je te vroeg getest.

Ben alleen thuis met mijn meisje
    De mannen zijn naar de zwarte cross.
    Straks lekker patatjes eten, maar niet te veel :)
    Ben nu al 5,4 kilo kwijt

6. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @all Even terug gelezen, maar ben het nu al weer kwijt. Theezeefjes geheugen. zucht. Iemand was bezig met naar een auto kijken. Kijk ook naar een stationwagon ipv een MPV, in een station kan je meer kwijt dan in een MPV heb ik vorig jaar ontdekt toen we op autojacht waren. Enneh ook wat goedkoper in de wegenbelasting.
    Nou gisteren even naar de HAP geweest, want het was mn 4e dag met hele erge bloedverlies tijdens mn menstruatie. Ik ben al 2 dagen vroeger naar huis gegaan van mn werk omdat ik doorgelekt was. zucht en zaterdag werd ik wakker en zat het hele bed weer onder. dus maar even gebeld. en heb ik orgametril gekregen en nu stopt het gelukkig. hoera voor de pco.

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @sas, jee, klinkt wel als veel bloedverlies! blegh, pco!
    Wij waren het die naar autos aan het kijken zijn. Hij heeft er nu wat gevonden op het internet, gaan we zaterdag weer kijken.

@all we zijn terug van een middagje visite. Was gezellig en Jens deed het heel goed. Ben wel moe nu. Effe ventje in bad en naar bed doen en dan mag mama met haar voetjes van de vloer!

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.246
    113
    Brabant
    wij zijn vanmiddag naar de dierentuin geweest en daarna naar de mac, jammiejammie!!hihi!
    En nu ga ik lekker naar bed!!
    tot morgen:)

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    goedemorgen meiden. De krampjes enzo lijken weg te zijn. Misschien is het toch een eisprong geweest? We hebben het er toch maar even van genomen. Het blijft afwachten...

Ben vandaag lekker thuis met Jens

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.246
    113
    Brabant
    @pooh, lastig hoor.... ik hoop dat je snel weet waar je aan toe bent! :) (over 2 weken een mooie test zou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk zijn:))

@sas, jeetje zeg, heftig. rotPCO!!!!

@ll het uitslagen van isabella is gedaan, snif. Nu al een weeklang om 7:00 wakker. Ik weet het, dat is nog niks, maar ik vind het vroeg, haha. maar ook wel lekker, dan kan ik voor de warmte vandaag alvast wat doen. Vanmiddag moet ik werken.
    Oja, isabella zegt nog steeds geen mama. Ik word er helemaal gestoord van!!!!!!!!!!!!!!

Liefss, Taliaa

11. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @mariska: spannend weer, ik duim!

@lot: een skoda octavia combi

@lot: oja ik weet het nog, dag in dag uit het gevoel van, heb ik de kleine nou gevoeld? gek werd ik er soms van

@pooh: wat shit zeg, je hoopt toch wel erg dan he, het zou zo mooi zijn...

ik moet heel eerlijk zeggen dat ik al twee keer een moment had van dat ik misschien wel een eisprong had, en dan onthield ik dat met twee weken later maar tot twee keer toe geen ongi en vrijdag bij de gyn bleek het bms dus flinterdun...... hou je dus niet te lang zelf voor de gek met die gekke pco hoor, je denkt zoveel te voelen......

Hoe gaat het met makkie? en taliaa? ik vind het zo spannend!

Hier begonnen met de eerste hapjes banaan, ze vinden het wel lekker geloof ik alleen timo trekt gekke gezichten

Wij gaan zo de nieuwe auto halen :)

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.246
    113
    Brabant
    @linda, watvoor auto hebben jullie nu gekocht?
    Oja, wij zijn begonnen met groente ipv fruit omdat ze anders aan de zoete smaak kunnen wennen en moeilijker groente gaan eten. Dacht, zeg het even:) hahaha..
    Maar leuk he, eten geven! vond het zo'n mijlpaal.... :) wat worden ze toch snel groot he!!!! vind je niet?

13. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa hahaha hie is het uitslapen ook echt voorbij!
    tussen 7 en 8 wordt hij nu wakker;):( Na 2 jaar is het gedaan!

EN wat je zegt over eerst groenten en geven en dan fruit ja er zit wat in! Maar ach ja weet je ik vind het allemaal zo onzin! Die fobie die cb heeft voor zoetigheid! Je kind is een groenten eter of een fruiteter of NIET denk ik altijd maar ;)

Ieder kind heeft zijn eigen voerkeur (denk ik dan) Jesse is echt een mannetje die meer van kaas, worst houdt, dan van koekjes en snoepjes.

maar goed ieder zijn keuze natuurlijk ;) Het kan vast geen kwad omeerst met het 1 te beginnen en dan met het ander ;)

Makkie hoe is het met je?

Linda veel plezier met de nieuwe auto!
    Wij heben ook een nieuwe auto op het oog! Een Fort Focus.

Pooh wat erg he die onzekerheid!!!! wel een eisprong, geen eisprong?
    Wel zwanger, niet zwanger?
    Wordt je erniet onzeker van?
    Of heb je zoiets ik wacht het wel af\?

Hier nog weekje vakantie!
    Mijn vriend is wel al weer werken:( dus even zien wat Jesse en ik straks gaan doen!
    Msischien strand? Of lekker hier voor de deur zitten!

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    #4114 poohbear226, 19 jul 2010
    Laatst bewerkt: 19 jul 2010
    @all, ja ik word er wel wat onzeker van. Maar probeer me nog niet gek te laten maken. Ik voel van alles, denk daar iets bij en het is maar afwachten of ik gelijk heb of niet. Het is niet een "op de achtergrond gevoel" wat ik had de afgelopen dagen. Maar echt 24 uur duidelijk aanwezig, 4 dagen lang. Gisteren zat ik op de bank en toen ik opstond, had ik echt felle pijn in mn liezen en leek het alsof mn spieren moesten oprekken. Toen was het opeens weg en zijn alle krampen verdwenen. Het leek op toenik Jens als eitje voelde knappen.Maar of ik me nu gek maak of niet, we hebben het er maar van genomen vannacht. en we zien het wel weer.
    Als er over 2 weken niets is, ga ik testen. Komt er wel wat,dan weet ik toch dat ik gelijk had.

Makkie, waar ben jij????????????????

15. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    hoi meiden,

we zijn terug thuis na ons bezoekje aan de gyn

Alles goed met ons beebje, het weegt nu zo'n 200 gram en het is een heel beweeglijk kindje...
    De laatste dagen begin ik soms lichtte stampjes te krijgen.

dus alles oké met ons, heb ook een voorschriftje gevraagt voor een betere stoelgang te krijgen ( gisterenavond eindelijk gelukt na 5 dagen :$ )

hoe is het hier met de meiden, bij jullie ook mooi weer in nederland???

oja en het belangrijkste nog vergeten.............

Het wordt een ZOON!!!!!!!

m'n voorgevoel klopte toch :)

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.246
    113
    Brabant
    oh mariska wat fijn dat alles goed is!!!!!!!!! En een zoontje, helemaal leuk!!!!

@linda, haha, had erover heen gelezen. ik ga eens googlen watvoor auto het is!

@debjes, dat van groente/fruit had t cb niet gezegd bij ons. Ik heb sowieso een fijn cb, zeggen lekker weinig;) zolang ze goed groeit eet ze voldoende is hun motto volgens mij. En of het zo werkt met groente en fruit weet ik niet hoor, ieder kindje is weer anders.
    En ja het uitslapen...:( snif. Ik moet er echt aan wennen hoor...

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.246
    113
    Brabant
    @linda, even gekeken. mooie auto hoor! en ruimmmmmmmmmmmmmmm!!1 daar kunnen jullie wel in met zn 4tjes!

18. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Pooh balen dat de test negatief is, hoop dat je te vroeg was.

Debjes heerlijk dat Jesse zo verwend is.

Makkie als jij het lekker vind om aan je nesteldrang toe te geven moet je dat gewoon doen jij moet
    je goed voelen. Het word zeker steeds spannender je komt dichterbij het eind.

Sas wat vervelend dat je zo erg bloedverlies heb goed dat je even naar de hap bent geweest, je voelt
    je er ook niet fit door dan.

Taliaa met het lekkere weer kan je je dag wel goed benutten zo vroeg maar uitslapen is ook zo lekker he,
    vind ik zelf ook zo lekker. En isabella geen mama zeggen eigenwijsje :)
    Bijna 20 weken, bijna op de helft jeetje! Wanneer heb je de 20 wekenecho? We schelen niet veel van elkaar gaat
    tegen die tijd nog spannend worden, was met Tygo en Isabella ook maar even.

Linda mooie auto! Wennen voor de kids ander eten, andere smaakjes en die gezichten erbij prachtig he.

Mariska wat heerlijk dat alles goed is en een jongen, gefeliciteerd!

Gister zijn vrienden van ons langsgeweest op de camping, het was heerlijk weer, even naar de zee geweest, Tygo was erg druk met het zand en ook de grote kinderen vermaakten zich als kleine ;) toen even in het zwembad en lekker bij de vouwwagen gebbqd was een gezellige dag. Vandaag ook weer lekker weer, Tygo zit al bij de buurkinderen in het badje en is zich lekker aan het vermaken, alleen de kinderen aan de overkant zijn erg leuk dus we moeten hem daar nog weleens uit de tent halen. Verder genieten we heerlijk!

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    mariska, wat leuk, een jongen!!!!!!!! Fijn dat het zo goed met jullie gaat!!!! Nu maar jongens namen gaan verzinnen, of weet je die al? :)

@lot, leuk he badjes, Jens is er ook gek op. Hij slaapt nu, denk dat ik vanmiddag het badje klaar zet!

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.246
    113
    Brabant
    @lot, klinkt als een heeeeeeeerlijke vakantie!!!!! ik wil ook!
    Ja, idd, gaan weer gelijk op! vorige x was ik eerst, dus nu beval jij eerst, deal?:) Gaat het slapen met tygo op de camping goed? en hoe lang blijven jullie weg?
    Hoe is het nu met de buik? rustiger?

@pooh, lekker dadelijk in het badje! volgend jaar (als wij een tuin hebben) koop ik zon goedkoop groot bad, kan ik er zelf ook bij poedelen. Nu hebben we een babybadje, dus daar kan net mn grote teen bij in:)

@debjes, ford focus is hele mooie auto! gaan jullie voor de hatchback of een station?

Deel Deze Pagina