meiden vanmiddag sollicitatiegesprek, ppppffff, spannend en dat met 30 graden, heb ik weer, mijn rok is nu al gekreukt gggrrrr, kindjes zijn naar het kdv, was ik eerst niet zo blij mee want papa heeft al avakantie........ maar goed hij gaat veel klussen oppakken (is de afspraak) dus ben benieuwd.
mvs is mijn buddy maar ik weet niet of ze hier nog veel leest, heb wel het 06 van makkie maar dat is niet zo handig na de bevalling denk ik haha tenzij ze als eerste aan mij denkt hihi maar dat zal wel niet pooh zullen wij nog even 06 uitwisselen?
pooh is onze masterbuddy!*grijns* @linda, fijn zeg zo'n grote nieuwe auto! Zeker met de twins! En heelveel succes met de sollicitatie. En fijn dat je man wat klussen gaat doen! anders blijft het ook maar liggen he! @pooh, werkze hoor!
Zwaai zwaai Even snel gelezen. Heb een verschrikkelijke nacht achter de rug. Rugpijn, buikpijn en tegen 00.00 begon het diarree en overgeven. Ben om 03.00 maar op de bank beneden gaan liggen. Was dus goeie vrienden met de wc pot en bank. Voel me nu net zo'n waslapje Zwaai zwaai
Taliaa vind bij Isabella wel aardig wat mooie namen kunnen, ga je geen tipje verklappen....? Zou mooi zijn als je man word aangenomen, spannend! En als je teveel pijn krijgt misschien toch minder gaan werken, mijn collega wilde eerst ook niet stoppen en is achteraf te lang doorgegaan, nu een zoontje van 9 maanden en nog bekkenpijn dus wat ik ermee zeggen wil denk aan jezelf en niet aan een ander. Weet hoe moeilijk dat is doe het zelf ook niet. Linda succes met je gesprek!! Thamara beterschap!!
zeker stil hier! gesprek ging best goed, mis wel wat leidinggevende ervaring maar dat wist ik, ben benieuwd, hoor eind van de week meer, zal ook wel van de andere kandidaten afhangen, ben nu wel gesloopt ppppfffff
Linda spannend hoor! En leuk je nieuwe auto Pooh werkse dan nog even Taliaa ben wel benieuwd naar je meisjes naam straks Ik vind Isabella ook al mooie naam, op mijn verlanglijstje van meisjes staat ook Isa (kort en krachtig vind ik) Makkie hoe is het vandaag???? MVS ja ik zie haar ook nooit meer zoveel op hyves voorbij komen, jammer dat ze hier nu weg is. Vandaag mijn vader opgenomen in Gouda (eindje weg ) hij krijgt morgen om 9:00 uur zijn operatie aan zijn hiel/voet. In november 2008 gevallen in zijn trailer en toen zijn hielbeen gebroken op verschillende plaatsen. In beverwijk wilde ze hem meteen opereren, mijn vader wilde dan liever naar scheveningen verhuist wordne om daar de operatie te doen. Dat was goed! Maasr helaas wilde ze hem hier niet opereren Na bijna 2 jaar in deprak te hebben gezeten (niet kunnen lope) revalidatie, therapie, spuiten, aangepaste schoenen ect. Toch maar naar ander arts gegaan en uiteindelijk wordt hij dus morgen toch geopeerd! Hij heeft een extra stuk bot in zijn hiel zitten, wat er niet hoort! Er zijn onderdelen aan elkaar vast gegroeid, want heel bizar is, en vandaar de enorme pijn! Dus morgen de eindelijke operatie Ook gaan wij morgen kijken voor een Hyundai Matrix. Mijn vriend zijn oom heeft een eigen autozaak en belde ons op of we dit geen leuk autootje vonden. Komt uit 2004 en er staat pas 33.000 km op en een leuk prijsje
Hier pooh buddy!! @linda is goed, ik mail je mn 06 effe, mail jij de jouwe naar mij!? @all, heb tot 2110 uur gewerkt. Wel alles afgekregen wat ik wilde doen. Was wel gezellig met de meiden, effe pattatjes eten en dan hup, ieder aan de slag.
@ Debjes: Spannend zeg, voor je vader! Wel raar dat 'ie de afgelopen 2 jaar zo heeft lopen aanmodderen he... Nu maar hopen dat 'ie nu op gaat knappen! @ Pooh: Hard gewerkt meid! Goed bezig (en die friet... OOOOHHHH DAAR HEB IK OOK ZIN IN!!!) @ Linda: Spannend meid, ben benieuwd hoe het bedrijf het gesprek heeft ervaren! Ik duim met je mee dat he iets wordt! @ All: Heb net een duowagen gekocht op Marktplaats. Een Urban Jungle, in het zwart met barok binnenkant. De wagen is op een paar plaatsen wel wat verkleurd door de zon, maaaaar het wiegje dat erbij zit is ongebruikt en er zitten twee super hippe zilveren voetenzakken c.q. slaapzakken bij waarvan er ook 1 ongebruikt is (en die andere ziet er ook als nieuw uit). Dus me = happy!!!
Debjes hoop dat de operatie goed verloopt en je vader zich na herstel weer veel beter voelt, succes morgen. Iedereen aan een andere auto, zou leuk zijn als het wat is morgen. Meisje heerlijk dat je een wagen gevonden hebt, en hij klinkt erg leuk. Pooh heerlijk dat je werk af is weer wat goeds verricht dus. Vandaag weer heerlijk genoten, lekker even naar het zwembad geweest want het was best wat benauwd en laat ik daar nou net niet zo goed tegen kunnen nu ik zwanger ben dus wat verkoeling was heerlijk, vanavond even gegeten op het terras en nu lekker voor de vouwwagen.
Hee meiden! Pooh, lekker even extra gewerkt dus, nu weer helemaal bij? Linda, ik duim dat de baan wat voor je is! Spannend zijn sollicitatiegesprekken he? Heeft Ivo nog de klussen aangepakt? Lot, jullie vakantie klinkt echt zoooo lekker!! thamara, he jakkes, beterschap meid! Debjes, succes met je vader! Ik weet het nog wel ja, dat hij toen gevallen was en alles daarbij. Hoop dat hij straks snel weer opknapt. Meisje, leuk van de wagen!! Heerlijk weer dat babyshoppen! Hier alles goed, beetje last weer van mijn arm/hand, maar komt omdat het weer zo vochtig/benauwend is. Verder voel ik me super, vanmiddag lekker samen met Seth een paar uurtjes liggen tukken. Morgen gaan we lekker zwemmen en sochtends nog even naar de kapper. Buik is savonds steeds onrustig/voorweeen. Vind het zoooooo spannend worden nu!!
fijne dag allemaal ! geniet van het weer, doe rustig aan en tot vanavond! Ik ga zo weren, lekker met de airco aan!
ooooeeeee makkie wat spannend, ik ga morgen lekker naar de kapper Ivo heeft redelijk wat klusjes gedaan maar volgens mij ook lekker relax, nouja hij heeft het ook verdiend, werkt echt altijd kei hard. ..... meiden even emo....... vandaag vorig jaar om deze tijd wisten wij dat we zwanger waren.......................... ik weet het nog zo goed het woord ZWANGER 3+ toen al direct het gevoel dat het misschien een tweeling was omdat ik eigenlijk korter zwanger was, zal thuis nog eens terug kijken wanneer we de eerste echo hadden, half aug. was dat............
Makkie spannend hoor! Doe lekker rustig aan met deze hitte! Linda grappig he a je daar dan zo weer aan terug denkt! Endat de tijd dan zo vlug gaat nu! Jullie kleine schatjes zijn alweer 4 maanden oud! Pooh fijne dag vandaag Gaat met Jens alles goed????? Jesse heeft het uitslapen echt verlaten! vankorgen 06:30 uur heb gezegd dat hij echt nog even moet slapen, dat het nog vroeg was! Hij was toen stil! En kwam rond 08:00 uur toen, ik denk zelf niet dat hij heeft geslapen hoor! Meer beetje geluierd en gespeelt in bed met zijn Woezel en Pip. Deze morgen lekker rustig dagje! Straks even voor de deur zitten. Daarna naar de auto kijken en dan door naar ziekenhuis. Mijn vriend zijn oma ligt natuurlijk ookin het ziekenhuis in Rotterdam maar die komt er gelukig vandaag uit en moet revalideren hier in scheveningen in een verpleeghuis! Dat is gelukkig lekker dicht bij en kunnen we er heen waarneer wij willen,
@ linda wat goed dat ze zo gegroeid zijn! Spannend laaty t maar snel vrijdag zijn! @ thamara wat een knapperd die N. @ eten hier bijna niets wat ik ook aanbiedt, ze wil het zelfs niet eens proeven. Vlees lust ze wel maar een heel mini stukje. En rijst en pasta. Maar niets van fruit en groente :-s Ook op de boterham is t maar karig wat ze eet. ' @ debjes wat is ie goed verwend zeg! Ik heb dat ook, had een lijstje gemaakt met daarop alles wat ik wilde hebben. Hoeft niet duur te zijn maar prullen gaan toch alleen maar in een bak. Hoe is d eoperatie gegaan? @ pooh balen van je nega test Op welke dag zit je nu? @ makkie oew wat spannend ik kom vaak ff spieken hier @ mariska ook hier nog gefeliciteerd met jullie ZOON!!! Uhm mn geheugen laat me in de steek... Ga maar snel aan t werk, daar krijg ik tenslotte voor betaald
Even snel Afgelopen nacht weer weinig geslapen en veel overgegeven. Net bij de dokter geweest en heb een zware buikgriep te pakken Dadelijk iets voor de misselijkheid ophalen en de rest van de dag helemaal niets, als N slaap dan ga ik ook nog even liggen. Zwaai zwaai