Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    ja, hb was goed! next time toch nog een keertje vragen..

even ego:
    mijn man heeft de baan! JOEPIEIEIEIEIEIEI!!!
    het is nog even geheim tot de onderhandelingen zijn geweest!!!!

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @meisje, oh ja die moeheid, ech pittig was dat! :(
    @debjes ,leuke auto!
    @sas, goed zo, consequent blijven... en Thijs, niet gooien met spullen! ;) Je man is toch militair he, die is vast goed getraind voor die avondvierdaagse. Lijkt me pittig met dit weer!
    @thalia, 20 weken ,wooheoeeeeeeeeeeeeeee, ne gefeliciteerdm et je man's nieuwe baan! :)
    @all, weer een dagje gewerkt, toen chinees gehaald met Jens. Hij was op het kdv gevallen, net voor ik hem kwam halen. Dus een eitje op zijn hoofd. Gelukkig hadden ze arnica zalf liggen.
    Morgen ben ik vrij, kijk wel wat we gaan doen. Misschien naar het zwembad. Maar ik baal van mn figuur, lijk wel 5 maanden zwanger. Ondanks dat ik 2,6 kilo kwijt ben, lijk ik nu opeens weer een stuk dikker.

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    hoor eind van de week meer, spannend maar ben een beetje bang dat ik niet voor het 2e gesprek wordt uitgenodigd, hoop natuurlijk van wel, weet dan ook wel nu wat ik nog iets beter wil voorbereiden.

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    wat voro werk is het Linda?
    @mvj, fijne vakantie nog! :)

@all, heb vorige week die nieuwe footner sokjes aan gehad. Ik heb veel last van eelt op mn voeten en nu, een week later beginnen met oeten goed te vervellen. Er komt heel veel eelt los! echt cool!:D

5. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Debjes fijn dat de operatie goed is gegaan! En mooie auto!

Meisje erg mooie kinderwagen zeg!

Ben erg benieuwd hoe het met Mvs gaat???

Linda ik woon op de veluwe maar we zijn nu op vakantie in zeeland!

Mvj heerlijk dat jullie zo genieten en Sanne alweer 2 maanden joh. Hoe gaat het met drinken?

Taliaa ik was ook zo moe, het gaat iets beter maar zit ook aan de staaltabletten omdat mijn ijzer erg laag was.
    Yes gefeliciteerd met zijn nieuwe baan alles had een plus voor jullie toch daar?

Meisje vervelend dat je zo moe bent en dan heb je smorgens heel vroeg ook een mannetje die wakker is dus geen uitslapen. Hoe bevalt het 4 dagen werken? Ik werk 2 dagen met een halve dag ouderschapsverlof en vanaf september weer 2,5 maar vind dat wel genoeg, daarom ben ik benieuwd.

Vandaag een bewolkte dag met regen tussendoor, kreeg
    vanmorgen ineens een dingetje op mijn hoofd bleken mijn
    ouders om het hoekje van de tent te staan, die kwamen een dagje langs erg gezellig zo met zijn allen, dus vanavond lekker uit eten en Tygo knuffelen met opa en oma, nu lekker in de tent. Nog 2 daagjes en dan alweer naar huis jammer maar dan nog een week lekker thuis.

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    oh ben benieuwd poohbear, wat is dat dan precies, wil ik ook :)

oja en de baan is facilitair coordinator, de functie onder de facility manager binnen een bedrijf met op die locatie 500 medewerkers, leiding geven aan de receptie, huismeesters en postkamer en al het werk wat samenhangt met facilitaire zaken (schoonmaak, catering, huisvesting etc.) het bedrijf is ook wel gaaf: typ het even cryptisch: de overkoepelende organisatie van o.a. de drogisterijen KV, TP en parfumerie ICI P. Je krijgt een kortingspas als medewerker ;) voor de luiers wel handig ;)

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    @linda, hahaha met zo'n kortingspas krijg je ineens wel veel vrienden denk ik;)
    @pooh, ik ken die sokjes niet? moet je die ook overdag dragen?? En je figuur: dat komt echt van de hormonen! ik krijg daar ook een hele opgezette buik van!
    @lot, ja alles was positief daar. betere werktijden, salaris(alhoewel de onderhandelingen nog moeten komen..) alleen kan hij niet meer met de fiets dan. Dat deed hij als ik de auto nodig had. maar wrs. gaan we dan een oud barrel erbij kopen, zodat ik wel met de kids weg kan. Gezellig je ouders op bezoek!!! Geniet nog van je laatste daagjes!

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Footner - In 60 minuten eelt en hielkloven verwijderen
    Ze zijn sinds kort op de markt en op tv te zien. Je draagt ze 1 uurtje en na een week begint het vervellen!

@linda, klinkt goed die baan! Hopelijk krijg je hem! En die kortingen, altijd leuk toch? ;) Helemaal met een tweeling!! hahaha!

9. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh ik heb dat dus ook veel eelt ineens na me zwangerschap.
    Ik ga het ook is kopen!
    Ben benieuwd ;)

Meisje 4 hele dagen lijkt me ook zwaar hoor!
    Ik werk zelf 23 uur verdeeld over 4 dagen en dat vind ik soms al best zwaar, 4 dagen toch van huis. Maar goed ik kan helaas niet minder werken, of ik moet naar de dag opvang gaan.
    Maarja dan kan ik 3 dagen werken maar wel 27 uur ben ik 10 uur per dag weg van huis, dat vind ik helemaal NIKS!

Taliaa 20 weken alweer! Nu beetje aftellen maar!
    En ja Moe, ik weet dat niet meer zo van mijn zwangerschap! Wel de eerste weken, maar daarna was ik volgens mij niet heel moe.

MVJ ik hoop dat alles goed gaat met jouw gezinnetje!

Oh ja Taliaa super van de baan zeg!! toch weer opluchting!

Wij hebben de auot gekocht! Joepie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Over 2 weken krijgen we hem. Vanaf maandag even leen auto want onze auto gaat vrijdagmiddag naar de sloop:(:(:(

Met mijn vader alles goed! zijn been wordt nog wel verdooft gehouden dus hij voelde nog niks gelukkig! Nu afwachten tot morgen! Hij moet 48 uur bedrust!

10. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Taliaa
    Wat super zeg voor jullie
    Wanneer begint die dan ??

@ Debjes
    Mooie auto hoor.
    Hopelijk gaat het met je vader snel beter.

@ Makkie
    Hoe gaat het met jou ??

@ Linda
    Ga voor je duimen dat je voor een 2de gesprek mag komen.
    En die kortingspas komt dan heel goed van pas :D

@ Meisje
    Mooie kinderwagen.
    En hoe reageerde de fam op jullie babynieuws ??

@ All
    Gisteren tabletten gehaald voor de misselijkheid.
    En heb afgelopen nacht goed geslapen, heb de wc niet mer geknuffeld.
    Met de kids gaat het super.
    N loopt steeds meer, maar ze wil te snel dus ze valt nog wel geregeld (maar het ziet er zo schattig uit)
    M kijkt uit naar volgende week, want dan heeft man vakantie en dan gaan we leuke dingen doen.
    Hele fijne dag allemaal

11. hi meiden hier nog iemand die moe is :( wat doen we toch verkeerd :( F alweer voor de derde nacht gespookt. Denk dat we haar vannacht maar eens laten liggen huilen kijken of dat beter gaat.

owja heeft iemand al eens een indroogstreepje op een Clear Blue test gehad?

12. sorry heb wel alles bijgelezen maar geen puf om te reageren :(

13. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Thamra ik hoop dat je snel weer opgeknapt bent! Niet leuk met de vakantie ziek zijn :(

Ryanne heb je getest dan;) Ik had met mijn test 3 kleine dunne vage strepen en was toen ECHT zwanger ;)

ahhhh hier al 4 dagen lang een spook die om 06:00 uur wakker is:$ ik weetniet wat het is! Ik ga er dan ook echt nog niet uit! Hij speelt dan tot half 8 lief in bed! Zingt wat, speelt wat en dan vind hij het genoeg! maar goed ik had liever dat kleine spookje die tot 09:00 uur sliep! Misschien is het een fase:(:(;)

14. @ debjes ja heb gister getest. Ben al een paar dagen misselijk vanaf het moment dat k wakker wordt. Heb de test gistermiddag gedaan en weggestopt omdat ik aan t werk was. Savonds bedacht ik me dat de test nog in mn tas zat en zie ik een heel dun plusje. Maar weet dus niet of die van t begin erop kwam of dat t een indroogstreepje is..

15. hoop ook dat t een fase is want 6 uur is wel erg vroeg :-s
    Wel fijn dat ie zichzelf kan vermaken!

16. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ryanne ja beste is dan even opnieuw testen haahha! Het is wel heel lastig vooral omdat je misselijk bent!
    Waren jullie bezig voor een 2de ;)

17. niet bewust bezig maar doen t wel onveilig. Hebben gezegd dat als t komt t komt. We wilden wel vanaf het moment dat F 1 was voor een tweede gaan.

18. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Ryanne
    Spannend hoor.
    Beste is even opnieuw testen.

19. ik wacht nog tot morgen of zaterdag. Vorige maand werd ik ongie op dag 34 en de maand ervoor op dag 36 (zit nu op dag 30)

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    spannend Ryanne. Ik zou dat nooit gekund hebben, die test in mn tas doen en er niet naar kijken!

Deel Deze Pagina