Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ linda ja. Had snel getest toen ik F de fles ging maken en toen ik terug beneden kwam stond er een tweede streep. Welliswaar heel licht maar hij is met het blote oog te zien. (zelfs Roger zag hem staan) Na t weekend zal ik nog eens testen

2. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Dank je!
    We zijn echt een team ja, voelen elkaar zó goed aan, en zijn daar dus ook heel erg dankbaar voor en zuinig op ja!!! (*straal straal*)

En over die 2 voor 5 euro testjes van KV: Ik heb daar wel 1 keer een indroogstreepje gehad ja. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik DENK dat ik toen gewoon een heeeeele vroege miskraam had; de streep was echt wel te zien, niet grijs ofzo maar echt licht roze en even breed als de controlestreep.
    Verder nog nooit gehad!!!

(Ik zeg: FOTO!!!!)

3. @ lind ahier ook een buikslaper vanaf t begin. Ze hebben gezegd dat je hier niets aan kunt doen.

4. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Linda ja lastig met Evy. Als je nu haar is extra instopt (strak) met een lakentje/deken. Bij JEsse hielp dit!
    Slaapzak aan en strak onder de dekens (gewoon vanaf de buik zeg maar)

Ryanne als ik even eerlijk mag zijn! Volgens mij ben he gewoon super zwanger!!!!!

Meisje goed hoor hoe jullie het hebben geregeld! Mag je zeker tots op zijn!

Bah ik voel me niet lekker in mijn vel! Zou liefst onder de dekens kruipen ;)
    Maar goed even doorzetten :D
    Straks cadeautje halen voor mijn nichtje die is gister 4 jaar geworden, vieren het morgen!

5. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    WAAR IS MAKKIE???????????

Volgens mij hebben we nu al 2r dagen niks van haar vernomen????

6. @ debjes hoe komt t meid?

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    nope ryanne!!! nooitnooitnooit een streepje opgehad, totdat ik zwanger was. Ik zeg: FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

@debjes, ohoh.... vreselijk he, van die dagen??? Hoop dat je je snel weer wat beter voelt!

@ll, blegh, we gaan volgende week zaterdag op vakantie en zie nu dat het dan de hele week 19 graden wordt met 40/50% regen.... Hopen jullie mee dat het iets beter weer wordt??:)

vanmiddag naar de bedrijfsarts..brrr geen zin in
    oja, baan van manlief gaat misschien niet door. hij gaat er financieel te weinig op vooruit en krijgt een jaar contract. En daarnaast maar 70% uitbetaald bij ziekte, en hij is chronisch ziek, dus nog al eens een dagje thuis...(weten ze daar nog niet..) Dus nog even doordenken... moeilijk he.

@meisje, respect hoor! jullie klinken echt als een goed team! even vraagje, jouw vriend had nog iets naast colitus / crohn? toch? hubbie heeft namelijk CU en 40 uur in de week werken is echt te veel, hij trekt hij qua energie niet. Nu wil hij op eigen initiatief 36/32 uur gaan werken, maar eigenlijk is het stom dat dat door niks vergoed wordt. Dus vandaar mijn vraag...

8. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa jammer van de baan! Misschien als ze hem graag willen ze overeen kunnen komen met het salaris?
    Wek raar dat je maar 70% krijgt bij ziekte :S

Ryanne ik weet niet waardoor het komt! Misschen beetje moe! En deze week worden wel erg druk met steeds heen en wee rijden tussen Scheveningen en Gouda in!

9. @ talia wat jammer van die baan maar idd er zitten wel wat nadelen aan.

@ debjes dan hoop ik dat het snel weer over is. schenkt een glas roosvicee in en zegt *komt wel goed schatje*

Heb de test thuisliggen en ben pas zondagavond weer thuis. Zal maandag opnieuw testen dan zou het duidelijker moeten zijn. (al weet ik eigenlijk al dat t goed zit, voel me zo beroerd) En vorige zwangerschap had ik 4 dagen voor NOD ook zo'n streepje.
    Poeh poeh

10. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ryanne kleine felicitatie al!
    Gaan jullie weg tot zondag?
    Nou ben reuze benieuwd!
    Maar de beroerdheid zegt al genoeg ;)

11. @ debjes ja we gaan n weekend weg naar Zwolle.

Zit wel in dubio met mn gevoel zeg..

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    gewoon van het weekend nog een keertje testen! ik zou echt niet kunnen wachten tot maandag hoor! en je kunt ons ook niet zo lang laten wachten!:)

13. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ohhh Ryanne, spannend joh!!!!!
    Ik duim met je mee hoor!

@ Taliaa: Hij heeft inderdaad Crohn, de ziekte van Bechterew (is een reumatische aandoening in zijn rug) en zijn hypofyse functioneert niet, waardoor hij dus die hormonen moet gebruiken. Maar het feit dat hij nu (na 2 jaar gedeeltelijke ziekmelding) 50% arbeidsongeschikt is bevonden, is niet door de hormonen, maar puur door de combi Crohn en Bechterew! En dan niet eens zo zeer de klachten an sich (rugpijn en/of darmklachten) maar alleen door de vermoeidheid die daarmee gepaard gaat.
    Hij houdt het gewoon niet meer vol om langer te werken; eerst werkte hij (vanaf 07.45 uur) tot 17.00 - 17.30 uur. Toen is hij op aanraden van zijn reumatoloog en MDL-arts naar 16.00 uur gegaan. En toen is het aangepast naar 13.00 uur sinds een jaar ofzo.
    Formeel gaat hij nu het WIA proces in, na 2 jaar ziekmelding wordt je gekeurd en er is geen ENKEL bezwaar gekomen vanuit het UWV en zijn bedrijfsarts. Die hebben beide aangegeven dat met zijn ziektebeeld vermoeidheid heel voor de hand liggend is.
    En omdat hij naar mening van die artsen 's avonds óók nog een leuk leven moet hebben, is het advies om 's middags te rusten en de batterij weer wat op te laden voor de rest van de dag.

(aan de rest van de dames: sorry, beetje lang verhaal geworden....)

14. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    En waar is MAKKIE :(:(:(:(:(:(:(:(

?????????????????

15. @meisje wat heftig zeg. Fijn dat t nu zo geregeld is.
    Ik denk dat Makkie aan t bevallen is of al haar mooie zoon in haarv armen houdt.
    Is niets voor haar om twee dagen niet te komen beppen.

16. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Zou ze dan niet naar Lot gesmst hebben?
    Ben zó benieuwd!

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    @meisje, thnx voor de info! Hubbie is ook erg vermoeid. hij heeft lang gedacht dat het tussen de oren zat totdat hij bij de mdl arts hoorde dat 40% van de patiënten (crohn/cu) dat heeft. En het is niet te verklaren. Eigenlijk zou hij per dag wat minder moeten werken, of een dag in de week minder om bij te komen.
    Qua ontsteking is het nu rustig, slikt ook geen meds meer. (gelukkig want daar kon hij "niet zo goed tegen"....haha) maar 100x per dag naar de wc en die vermoeidheid blijven...
    Maar goed, lekker verhaal;) maar heeeeel fijn voor je vriend dat hij begrip heeft gekregen!

@MAKKIEIEIIE; die is kei bezig hoor! zag op haar hyves dat haar zus ook een berichtje had gepost, of alles rustig was. Dus ik denk dat die ook al even niks had gehoord.. Dus in mijn ogen kan het bijna niet anders dat dat ze aan het puffen/persen/bijkomen is.
    ohoh, als alles maar goed gaat!!!!! spannend! (haha, voor hetzelfde geld zit ze bij de mac te bunkeren ofzo)

Liefss, Taliaa

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

he meiden!

Nee hoor, hier nog geen aankomende bevalling of al achter de rug! Nog rustig hier, met wat voorwerk zo nu en dan!

maareh, ik zal me vanaf nu elke dag even melden hoor, dan zitten jullie allemaal niet zo in spanning hihih. Wel weer heeeeeel lief van jullie!

maareh, wat lees ik nou?? Ryanne!! Jee meid, wat goedddddd! Van mijn kant ook een voorzichtige felicitatie, hoop dat het maandag van de test afknalt dat 2e streepje!

Morgen alweer 39 weken! Moet zeggen dat ik nu toch wel meer zit te wachten 'tot ut begint' als toen bij Seth hoor! Maar het gaat verder nog goed, dus echt beu ben ik het niet. Ben alleen zooooo benieuwd naar ons ventje, kan niet wachten hem vast te houden!!

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    hahahaha makkie!!! grapjas! hoezo wij zijn nieuwsgierig! ehm meelevend natuurlijk!!!
    Het kan iig niet heel lang meer duren! alvast succes voor als het doorzet!

20. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Oooh jammer (hihi had gehoopt dat je nu zou komen melden dat er een mini-Sethje geboren was).

Deel Deze Pagina