Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

taliaa, dank je!!

Mocht ik hier niet meer kunnen komen... alvast heeeel veel plezier maandag met de 20 weken echo!! Hoop dat alles goed is met jullie meisje en dat jullie heerlijk lang mogen kijken! Dat je alweer over de helft bent zeg...pfffff is echt megasnel gegaan!!

Meisje, oooo jaaa was het maar zo!! Hopelijk alsnog snel!! (en verdorie, heb je de naam geraden..mini-seth hahaha :D)

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oke, geen baby nieuws bij Makkie, maar misschien wel bij Ryanne?! Cool!

Hier is alles goed. Morgen weer auto kijken en op verjaardags visite en zondag zijn we bij mn moeder aan het strand. Effe duimen voro droog weer dus!

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    makkie jammerrrrrrrrrrrr dan ga ik het dus missen maar ik heb gelukkig pooh ;)

en nog even, ben uitgenodigd voor een 2e gesprek, yes, yes, yes!!! ik weet nog niet wanneer, hoor ik nog.

en nu dus eerst vakantie!!! morgen pakken en zondag vertrekken, zaterdag de 7e ben ik weer van de partij :)

eerst dus 5 dagen zuid duitsland en dan een week naar CP in Frankrijk, ben heel benieuwd, maar heb er enorm zin in!!!

4. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @Imeisje jee wat een verhaal zeg. Maar wel goed dat jullie samen er een goede weg in hebben gevonden. Ik werk trouwens ook 4 dagen in de week. Ik werk 28 uur waarvan 2 dagen 6 uur en 2 dagen 8 uur en de woensdag vrij. Ik vind mn werk erg leuk en ik zou wel 3 dagen kunnen werken, maar dat wil ik zelf niet. En daarbij vind ik dat het nu makkelijk gaat, met zo'n kdv. Als Thijs straks naar school moet, dan moet ik wel minder gaan werken, want anders is het niet te doen denk ik. En daarbij kunnen we het geld wel goed gebruiken.
    @all zo weer een lekker dagje gehad vandaag. Thijs heeft uitgeslapen tot 09.30 en dat was maar goed ook, want een middag slaapje zet er niet in, zo langs de via Gladiola. Het was super gezellig, en thijs heeft zich ook super vermaakt. enneh nu heb ik 2 vermoeide mannen al op bed liggen. Ik zit dus nu gezellig in mn eentje voor de tv, maar ja wie weet neemt mn mannetje me morgen mee uit eten. Ik ben benieuwd. En hehe de orgametril helpt na 7 dagen eindelijk en is mn hele erge menstruatie gestopt. Nou maar hopen dat het een maandje wegblijft.

5. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    @meisje ik werk ook 4 dagen. in totaal 32 uur en in januari en februari werk ik 40 of meer. ik wou wel minder maar dat lukte niet bij deze baas. nu ben ik wel opzoek naar een baan voor 3 dagen en dan ongeveer 24 uur.

@makkie wat jammer dat mini-seth nog niet wil komen.

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

ik werkte voor mijn verlof 16 uur (daarvoor 24 en voor Seth 40) en dat wil ik straks ook weer gaan doen. Het liefst dan 2 volle dagen en niet over meerdere dagen verspreid. Dan werk je zo weinig maar dan ben je wel veel op met oppas enzo. En als het even financieel kan wil ik pas weer in dec/jan aan de slag... we zien het wel.

Ik kruip lekker in mijn bedje, truste meiden!

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Ik werkte voor Jens 34 uur en nu 25.5 uur, 3 dagen van 8,5 uur en dat bevalt prima! Ik vind meisjes regeling ook erg mooi opgelost. Jammer dat je man/vriend zo veel klachten heeft. :(

we gaan zo kijken naar een auto in Barendrecht. Een skoda fabia station. En vanmiddag naar een kinder verjaardag!

8. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Linda: Fijne vakantie!!!

(jippieeee vandaag 13 weken!)

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @linda fijn vakantie alvast!
    @ll, arboarts: goed gesprek. Baas 's avonds op bbq gezien (ook een gezellig moment om het over klachten te hebben) en ik moet van haar stoppen. En ik vind het helemaal niet erg. Ga donderdag met haar in gesprek om te kijken hoe en wat (wellicht nog wat uurtjes werken, maar dan niet op de groep)...
    Ben wel opgelucht, maar ook verdrietig...

Liefss, Taliaa

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    GOED ZO taliaa!!

11. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Taliaa: Goed gedaan meid! Ben stiekem wel een beetje jaloers (niet op je klachten he, laat dat duidelijk zijn!) maar nu heb je wel rust (voor zover mogelijk met een dreumes om je heen...).

X

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa, wat fijn voor je meid! Goed gedaan, nu thuis goed bijtanken en proberen je zelf zo veel mogelijk te ontlasten!

Linda, heeeeele fijne vakantie met je mooie gezinnetje!

We gaan even op banken jacht, tijd voor een nieuwe en aangezien de levertijden altijd zo lang zijn.....

spreek jullie snel!

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    geen auto gevonden. De skoda fabia was te klein voor onze lengte en de citroen c5 groot genoeg maar te veel km.

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Ryanne wat lees ik nu voor super nieuws, hoop dat de streep er maandag vanaf knalt!!

Taliaa goed dat je aan jezelf denkt en dat je baas ook zo reageert.

Meisje ik vroeg dat van de 4 dagen en voor jullie een mooie oplossing zo, heerlijk dat jullie elkaar zo aanvullen.

Linda een hele goede vakantie!! Geniet ervan he!
    En een 2de gesprek super!!

Pooh het wil niet he met een auto vinden, rustig doorkijken.

Wij zijn al weer een dag lekker thuis. Gister lekker op pad geweest, savonds terrasje gepakt en naar de braderie geweest.

Heb vannacht gedroomd over mijn bevalling, ik beviel met 37w3d en het geslacht klopte en de naam die nu telkens naar boven komt koos mijn man maar want we waren er nog niet uit :) de bevalling verliep super zonder kleerscheuren en hechtingen nou wat wil ik nog meer ja een vk erbij want die ontbrak nu :)

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lot, superdroom! Hopelijk verloopt de bevallings straks echt voorspoedig! Dat was bij Tygo toch ook? Dan gaat het nu vast weer net zo goed!

Pooh, balen, nog geen auto dus..... even doorzoeken nog.

Hier een bank gekocht/besteld. Eind aug. komt ie. Nog best snel vind ik! We hebben 2 zwarte leren banken gekozen. We hebben nu een stoffen en vind dat met kindjes toch niet zo praktisch. Straks kunnen ze knaaien wat ze willen!

Vanavond komen onze beste vrienden met kindjes gezellig frietjes eten. Ik heb de hele middag verder liggen slapen, papa is fijn vrij!

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    hai meiden, ik heb echt een heerlijke dag gehad! ook de opluchting mbt werk helpt mee hoor! het is nog wel even slikken, maar het is nu eenmaal zo.
    We zijn even naar mn schoonzusje geweest en daarna apeldoorn in lekker gelunched (dat doen hubbie en ik echt nooit samen) en daarna een partytenten jacht gehad, maar we hebben er 1! we zijn bijna klaar voor de vakantie.
    Nog even vlug eten gekocht en nu zijn we klaar.

Ben wel kapot nu, maar het feit dat ik zelf aan kan geven wat het tempo is en wat we doen helpt wel!

@makkie, heerlijk even bijgetankt! en wat een buik heb je toch! (zag je foto voorbij komen) Nog wel even een nieuwe schieten hoor, wie weet is het wel de laatste!
    Ik dacht laatst op een foto te zien dat jullie bank buiten stond?? haha, ben niet nieuwsgierig hoor!

@meisje, snap het wel. Ik heb nu ook gewoon meer tijd om uit te rusten (wie wil dat niet?) en tijd aan isabella geven. maar had het liever anders gezien. maar goed, het is nu eenmaal zo!

@pooh, echt waar hoor, een volvo zit heerlijk! sta jij trouwens op de streetview van jouw straat??

@ll, fijne avond!

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie op wat scheurtje een knip en hechtingen na :) ging het wel goed. Fijne en gezellige avond met jullie vrienden, gezellig altijd zo'n avond.

Taliaa ik geloof zeker dat het een opluchting is dat je de knoop heb doorgehakt met werken.

Vandaag even op pad geweest voor lampen, Tygo even bij opa en oma geweest en toen voor de verandering geluncht
    op het terras, bijna ons dagelijkse uitje nu :)
    Heb de hele week weinig klachten gehad met de vakantie, maar nu je weer wat dagelijkse dingen moet doen heb ik meer last van de isschias, baal ik wel van maar niets aan te doen, probeer rustig aan te doen nu ik vakantie heb.

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @taliaa onze auto staat er wel op, die van mn vriend dan. (blauwe opel) Ons huis staat aan het eind van het carport pleintje. Je ziet rechts de fiets van de buurvrouw in de carport staan!

@all, de verjaardag van Jens vriendinnetje ging super. We zaten in de tuin en JEns liep zlf in en uit, kwam een chipje of wat drinken halen en we hadden geen kind aan hem. Heerlijk hoor!!!
    Morgen naar mn moeder, dagje strand

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    ah, ik zag een vrouw erop staan.. dus dacht wellicht ben jij het! maar je woont leuk hoor! ook lekker buitenspelen dadelijk voor de kids denk ik he? Hoe is het nu met de klachtjes?

@ll, vannacht weer lekker geslapen gelukkig! Dadelijk even kopje doen bij mijn moeder en lekker niksen vandaag! zag net op het weer dat het in onze vakantie echt slecht wordt.... brrrr baal ik dan weer van he...maja we zien wel!

20. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa jammer he dna als het slecht weer wordt!
    Heb dat ook! Mijn 2de week van de vakantie was niet echt goed! dan baal ik ook wel!
    Nederland heb nooit leuke zomers! Het kanhier maar 2 weken goed gaan en dan is het weer over :S
    Ja weet je wanneer het vaak mooi wordt, als de kinderen naar school moeten!

Hier ook rustig dagje lekker niks doen!
    Beetje rommelen in huis! was etc, want deze week ga ik 40 uur werken en dan komt het er haast niet van!

Deel Deze Pagina