Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

middag meiden!

Taliaa, dat zou wel balen zijn ja, als het net slecht wordt in je vakantie... maar ik heb het nooit zo op die vooruitzichten hoor, klopt zo vaak niet! Wie weet valt het wel mee. Lekker dat je nu je eigen tempo kunt aanhouden!

Lot, ja maar wel lekker thuis bevallen toch van Tygo? En het ging toch best snel? Wie weet gaat het nu nog sneller en lukt het weer lekker thuis. Daar hoop ik zelf ook weer zo op!

Iemand nog wat van MvS gehoord?

Ryanne, en en en nog getest?

Thamara, ben je weer opgeknapt meid? En hebben je kids/man geen last gehad?

Linda, je bent nu vast al weg, maar veel plezier op vakantie!! Knap van jullie hoor, toch wel een eindje weg met 2 van die kleintjes!!

Debjes, dat hij zo kan verschillen he, het weer bij jou en bij ons. Laatst was het bij jou 16 graden en bij ons ruim 29! Zo gek, zulke grote verschillen en zulke kleine afstanden maar!

Hier lekker uitgeslapen, dankzij papa. Seth werd voor zijn doen vroeg wakker (twas 8.30 uur, sorry maar voor ons was dat echt vroeg hoor, hahahaha) en hij ging met Seth naar beneden. Daar hebben ze samen nog op de bank een uurtje liggen pitten hihihi.

Voel me goed vandaag, energiek en rustig. Tis ook heerlijk wat koeler buiten, doet me echt goed even. Vanmiddag denk ik even wandelen of langs opa en oma lopen.

Oja, de box staat bijna! Joepieeeeee!

Fijne zondag meiden!

2. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie het is zeker wereld van verschil met de tempraturen bij jullie of bij ons! Echt heel bizar!
    Nu is het hier ook maar 18 graden! En bij jullie 25 ofzo?

Lekker dat de box bijna staat!
    En tot 08;30 uitgeslapen hahaha en dat vroeg ;)
    Nee snap wta je bedoeld!
    Ik ben blij dat Jesse alweer 2 dagen lang tot 08:30 uur slaapt! Want was de afgelopen dagen 06:00 uur!

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    ahhhh makkie, heerlijk dat de box staat! lekker een baby-look in de kamer he?
    @debjes, hoe is het met je vader?

@ll, manlief heeft vandaag de baby gevoeld, smelt!!
    Morgen de 20 weken echo, vind het echt heel spannend. kan het wrs. 's avonds pas komen vertellen hierzo.

Liefss, Taliaa

4. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa wta snel zeg dat je man het kan voelen!
    Of is dat altijd met een 2de!
    Spannend hoor morgen! Wordt het geslacht ook weer even herhaalt ;)

Met mijn vader gaat het goed! Hij heeft geen pijn meer! ja wel nog wondpijn zeg maar, maar hij hadhier voor 24 uur pijn, ook als zijn voet stil lag.
    Dus we blijven duimen dat het zo blijft!

meiden ik moet morgen werken, wat zie ik daar tegen op zeg!
    3 weken lang 40 uur :(
    Jesse zal ook wel even moet afkicken!

5. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Oh ja ik las in Wij jonge ouders een stukje of iemand die PCOS had en er stond! Dat de Gynaecoloog haar had geadviseerd zo snel mogelijk zwanger te worden, want tussen je 20ste en 26ste is kans het grootst om zwanger te raken.

Ik heb dit zelf nog nooit zo lettelijk met leeftijden gehoort.
    Wel vertelde mijn Gyn dat hoe ouder je werd het moeilijker zou worden

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    nee, heb dat ook nog nooit gehoord (specifiek icm pco).
    Nou ben nog net 2x in de juiste leeftijd zwanger geworden, haha

fijn dat je vader minder pijn heeft!! de juiste beslissing dus!
    Placenta ligt nu aan de achterkant, dus dat scheelt een heleboel! ik voel het kindje ook super goed (in vergelijking met isab)

7. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa ik heb dan nog maar een half jaar hahaha.
    Nee maar ovn dhet wel bijzonder om dan leeftijden te zien staan!
    En benieuwd of 1 van jullie dit ook wel is specifiek heeft gehoort.

Ja ik had met Jesse ook placenta voor! ik voelde Jesse pas met 24 weken. En Mijn vriend pas met 28 weken zwangerschap

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jens is op het strand gefotografeerd door rtl nieuws. Hij zit in de bolderkar op het strand. Misschien komt hij op tv vanavond bij het weer, zei ze...kijken dus!!!

zijn net thuis, deus lees morgen wel teruhg, sorry!

9. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Zet net te laat de tv aan! Ze is het weer al aan het vertellen!

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    helaas, hij zat er niet bij :(

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    ahhh jammer:(

@ll, dadelijk de 20 weken echo, brrrrrrrrrrrrr spannend hoor!
    En wat een poepweer is het zeg! daar kan ik dus echt depressief van raken hoor!!!! Had zo'n zin in de vakantie, maar wat moet ik 2 weken lang met een dreumes op de camping als het regent??? oeioei, heb een beetje last van de hormonen geloof ik! haha

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

gooooooedemorgen!

Pooh, jammer geen kleine jens op tv.. was echt leuk geweest!

Taliaa, heeeeeel veel plezier straks! En wat heerlijk voor je man dat hij de kleine heeft gevoeld, wordt het voor hem ook meteen wat 'echter'! Je geniet nu echt wel op en top he? Fijn voor je meid!

Debjes, pffff dat zijn lange dagen voor je... succes er mee. En jesse ook! Even afzien, maar het gaat voorbij.....

Ryanne, je ging toch weer testen vanmorgen/vandaag!! Even hier melden hoor!

Hier een mannetje met koorts (38,5) maar merk verder niet zo veel aan hem... beetje meer moe, maar goede eetlust en gezellig en lief. Dus maar even aankijken. Merkte gistermiddag ook al dat ie warm was en zaterdagmiddag had hij verhoging. Even aanzien en anders morgen naar de huisarts.

Seth vind de box geweldig, hij wil er steeds in! En verder is nu echt alles klaar thuis, de kleine man mag komen!!

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hier wat kiekjes van gisteren bij mn moeder aan zee

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    in de bolderkar naar het strand

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    met mama stoeien

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    voetballen

17. Makkie

Makkie Niet meer actief

wat een leuke foto's Pooh! Lekkerding is hij hoor en ook alweer zoooo groot!! (en die bal heeft Seth met donkerblauw hihihi)

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    dank je makkie! ja hij wordt grooooot!
    Hij was helemaal ek van het strand en de bolderka en had ook veel bekijks. Rende achter de meeuwen aan was nergens bang voor etc.
    Er kwam een vrouw met een mega camera vragen of ze een foto van hem mocht maken in de bolderkar voor rtl weer nieuws. Dus e hoopte hem te zien gisteravond. Maar helaas....

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    taliaa succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20. Makkie

Makkie Niet meer actief

Pooh, ja dat was wel erg leuk geweest, je ventje op tv! Hihihi en achter de meeuwen aanrennen, stoere vent hoor! Ik wilde met Seth deze zomer ook nog naar het strand (hij is gek op de zandbak en dat is natuurlijk een heeeeeeele grote!) maar komt er denk ik niet van... vind dat wel jammer... maar met een paar weken oude baby is dat natuurlijk niet te doen. Mss dat hij nog met opa en oma een keertje mee kan ofzo.

Oooooo ik wil dat ons ventje komt!! Alles is klaar, schoon en het wachten is nu echt aangebroken. Gister had ik om de paar minuten hele harde buiken, maar pijn deden ze niet. Hoopte dat het door zou zetten maar helaas.... wel gister weer wat slijm verloren... we blijven afwachten... is wel weer leuk en spannend hoor, Gedo kan ook niet wachten!!

ga nu broodje eten met mijn mannen en vanmiddag nog even naar de Leen Bakker en Prenatal. Seth blijft dan even bij oma, lijkt me niet verstandig met koorts er op uit (of kan dat geen kwaad, weet jij dat Pooh??)

Deel Deze Pagina