Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    wij gaan lekker vrijdag met de vliegtuig op vakantie. heb er al heel veel zin. wat moet je dan allemaal meenemen voor een kind. heeft iemand nog iets wat ik echt niet moet vergeten. wij staan kort aan zee.

2. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie spannedn hoor! Snap dat je er wel klaar voor bent nu!

Met koorts mag je gewoon naar buiten hoor!
    Tenzij je kind een hoopje verdriet is en alleen maar wilt liggen, zou ik het niet doen!
    maar als ze nog spelen etc kan je gewoon naar buiten! Ze adviseren vaak lekker naar buiten te gaan!

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    makkie hij mag wel naar buiten hoor. Of hij moet er echt ziek van zijn, dan zou ik hem thuishouden!

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

nou ik ga maar niet met hem weg. Hij heeft nu nog meer koorts, 39,5! Hij ligt nu met een pcm lekker te slapen. Hij is nog levendig, goede eetlust en drinkt goed en verder lief en gezellig. Maar wat zou er dan kunnen zijn? Koorts is er toch niet voor niets? Ik maak me altijd meteen zo zorgen.... hij ligt in een rompertje onder een lakentje, dat is goed toch? MEIDEN HELP!

5. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie raar he dat kids zo ineens koorts hebben! Maar hoort er echt bij!
    Klein kinderen hebben gewoon sneller koorts dan volwassenen! Ze moeten antistoffen opbouwen en vaak gaat dat gepaart met koorts!
    Kan echt geen kwaad! tenzij het meer dan 48 uur duurt aan 1 stuk door, dan zou ik wel even de huisarts bellen (doe ik zelf altijd)
    Vaak is het beter de koorts zijn gang te laten gaan! Tenzij ze er echt heel beroerd van zijn! Dan egef ik altijd een zetpil en vaak herhaal ik die nog eens na 6 uur (ook al heeft hij geen koorts)

lakentje is goed hoor zou hem ook niet te warm in bed leggen.
    Veel laten drinken! En zolang hij nog voldoende plasluiers heeft is het ook goed!

Misschien zit er tandje aan te komen? je weet het vaak niet!
    Jesse had laatst ook 1 hele dag koort 39,8 en volgende dag was het weer weg!

Ik zit dit nu wel heel stoer aan jouw te typen, maar ben zelf als moeder ook altijd wel huiverig hoor! Bel dan ook wel is mijn vriendin 9werkt op een babygroep) en zegt dan precies het zelfde wat ik nu tegen jouw zeg hahaha

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    makkie je doet het goed. Als hij suf wordt of niet eet/drinkt meot je je zorgen maken. Nu goed in de gaten houden!

Heb zelf net een uur op de bank gelegen, was duizelig opeens.
    Jens was gelukkig lief aan het spelen. Mara ik had wel zoiets van, jee wat als ik nou flauw zou vallen...dan is ie alleen in de kamer.

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    even vlug:
    alles was goed!!! erop en eraan!!!! en t is nog steeds roze!!!
    Kindje liep alleen 4 dagen "achter", dus op oude uitgerekende datum. Bij de volgende controle even vragen was de vlos ervan vindt. Denk dat ze de datum gewoon laat staan!

liefssssss, Taliaa

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    joepie taliaa!!!gefeliciteerd!!!!!!!!!

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

Debjes en Pooh, bedankt voor jullie tips! Ja als moeder maak je je meteen zo druk he? Hij wilde nu alweer naar bed, zonder fles nog. Hij wilde ook bijna niets eten nu... vanavond laat maar even wakker maken voor nog een papflesje en een zetpil.

Taliaa, ooooo joepie wat fijn!!! Lekker hoor dat jullie meisje helemaal gezond is!! En nog steeds roze dus, een echte meidenbende straks bij jullie!

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    als hij genoeg gedronken heeft hoef je hem er niet eens wakker voor te maken makkie! en een zetpil geef ik niet zo snel meer. Koorts is toch het afweer van je lichaam op iets. En als je de koorts onderdrukt, ruimt je lichaam niet datgene zo goed op als het zou moeten doen. Tenminste, dat heb ik geleerd. Zetpil geven zou ik doen bij 39.5 of hoger. Huisarts bij ons zegt pas bij 40 graden!

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

pooh, ja ik vanaf de 39 graden zeggen ze hier. Hij had vanmiddag 39,5 dus vond ik een zetpil wel nodig. Ik temp hem straks (of als ie zelf wakker wordt) nog even en kijk het dan aan.

Voel jij je niet meer dizzy? soms is dat best eng he? als er wat met mama gebeurd, hoe dan met de kleine die alleen rondloopt? Hier ook vaak zulke gedachtes....

12. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ makkie
    Ik voel me gelukkig alweer beter.
    Vanaf zaterdag bleef het eten liggen er was eindelijk de buikpijn over.

@ Taliaa
    Wat super zeg dat de 20 weken echo goed was :D

@ Ryanne
    Heb je alweer getest ??

Hele fijne avond nog.
    Ga nog even tv kijken met mijn 2 mannen en dan straks lekker slapen in een vreemd bed ;)
    We zijn midweekje weg.
    Morgen lekker zwemmen :D

13. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Even gauw, ben aan het opruimen in huis:
    Ben vandaag bij de vk geweest, alles was goed, en het hartje kunnen horen gelukkig!
    Meld me morgen wel weer wat uitgebreider.

X

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nee, ben niet meer duizelig makiie! Maar had wel zo iets van, dadelijk lig ik op de grond, wat dan?

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    goedemorgen!
    he getsie pooh, wat eng!!! En idd: wat dan met de kleintjes he?? heb het wel eens gehad dat ik hubbie niet kon bereiken thuis en dat ik toen dacht:"als hij nou dood is, dan staat isabella al heel lang in haar bedje te huilen" Stom he? niet eens schrikken van die eerste gedachte, maar alleen dat isabella dan alleen is... brrrrrr
    Hoe is het nu?? en met de cyclus???

@makkie, rustige nacht gehad? is de pijn aan je arm na de bevalling eigenlijk weg?? (carpaal nogiets..) En wat heb je toch een hele mooie buik zeg!!! staat je goed!!
    En hoe is het met seth?

@Cira, hoe is het met jou meis?
    @nijntje: waar vliegen jullie heen??
    @Lot, hoe gaat het nu? valt het tegen?? (buik/rug) Moet je gewoon nog helemaal werken? en lukt dat dan wel?
    @ll vandaag lekker helemaal niks! alleen mn 2 meissies:) joehoe, ben zooooo gelukkig! en ja, ik geniet volop. Heb best wel wat pijn, maar het feit dat ze gezond is is het aller, aller belangrijkste. En verder doe ik heel rustig aan en dan gaat het wel! We hebben trouwens weer geen mooie foto's, kindje lag heel diep met het hoofdje. ze vroeg of onze eerste een snelle bevalling was (nou nee.....)Maar als ze zag hoe diep deze lag zou ze zeggen dat dit wel snel kon gaan. Nouja, als ze tegen die tijd weer zo ligt natuurlijk!!! Maar ze zag het niet vaak dat kindjes zo diep lagen verstopt.
    Nu hopen dat ze met de pretecho wat leuker ligt!!!

Nou zwijmel de zwijmel! Sorry voor mijn roze praat. vandaag gaan isabella en ik poetsen, gezellig!

Oja, roep maar meisjesnamen die bij isabella passen graag!!!!!!!HELP!

16. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @taliaa fijn dat alles goed is. Geniet ervan want je zwangerschap is zo voorbij.
    O ja namen. Wat vind je van Rosalie of Myrthe. De namen vind ik wel bij Isabella passen.
    Zo nu ga ik weer fijn werken. bleh. o ja en ik ben weer ongi. nog meer bleh.

17. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Taliaa: Namen.... Pff moeilijk! Isabella vind ik SUPER mooi, maar is bij Ties een beetje te chique vind ik. Maar eens even denken. Isabella en Frederique. Isabella en Madelief. Isabella en Rosalie. Isabella en.. en.. en.. (ik denk nog even verder).

18. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hihi zie dat Sas ook Rosalie heeft gesuggereerd!

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    hmmm, nou weet je, eigenlijk ben ik helemaal niet van de chique namen, alleen isabella en ???? vind ik een mooie naam. Alleen manlief is nog niet overtuigd van ???? dus tja...
    maar blijf nog maar even roepen!
    oja, we hadden voor isabella gekozen omdat dat ook mooi afgekort kan worden. Als het een voetbal-bomenklim meisje wordt, dan wordt het al gauw isa denk ik..

20. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    En Pleun?

Deel Deze Pagina