Meiden wat schrijven jullie VEEL! Lot inderdaadlekker rustig aan doen! Behang rood blauw leuk! Ik zeg LIEF (net als Taliaa ) echt heel leuk behang, wel wat duur maar kan wel tegen een stootje!EN je naam ben benieuwd zou het niet erg vinden hoorals het Jesse zou zijn Meisje he balen dta je zo moe blijft he!Zou het ook komen door dat je de zorg van Ties nog boven op je hebt? Dat je dan meer moe bent? Aangezien je tijdens een eerste zwangerschap makkelijker kan rusten! maar als het niet meer gaat! Gaat het niet dus gewoon aangeven Makkie allesnog rustig dus bij jouw! En Seth ietje beter! gelukkig! Wel balen weer van die keel onsteking. Nijntje leuk vakantie! vergeet geen zetpillen,koortsmeter, iets voor tegen de diaree of verstopping! Lijkt me altijd moeilijk om daar iets te vinden! En natuurlijk Zonnebrandcreme Werken ja vind het echt zwaar 4 dagen in de week 10 uur per dag! Maar goed nog 2,5 dag ben ik er vanaf Nee we hebben geen inval kracht! We werken met zijn 2en en nu is het deze week qua kind aantal heel rustig! Volgende week ook wel (iets drukker) maar de laatste week wordt het gewoon mega druk! 15 a 20 kinderen per dag! En dan willen de ouders ook nog dat we uitstapjes maken vandaag een vrij dagje, maar goed die was ook al weer ingepland! Met me vader terug naar Gouda, ze hebben nu gips omzijn voet gedaan voor 6 weken. Over 3 weken weer even etrug om het te vervangen. Nou ja toen ik thuis kwam was het alweer 16:00 uur! Dus net even opgeruimd hier.
allemaal de groetjes van mvj! Ze smste me of makkie al bevallen was en hoe het met de rest van de meiden was Hier een ietsepietsie bruin slijm gespot. Nog geen krampen. Het zou een hele mooie cyclus zijn, mocht ik ongesteld worden. We wachten maar af... Zit nu op 10 dpo, denk ik!
@lot, vind het ook niet erg hoor als het isa/ize/ise wordt hoor, hahahahaha *grijns* @meisje, ja ik weet dat mvj erg handig is met psp. Ik niet helaas... @debjes, moet je nog 2 weken 40 uur werken? krijg je die uren wel vergoed? @ll, manlief heeft zeer wrs. wel de baan!!! Salaris gaat per 1 jan als ietsje omhoog en sec. arbeidsvoorwaarden zijn bijgesteld, dus.... hij komt zo thuis, dan weten we meer! Liefss, Taliaa
Taliaa, wat goed zeg van de baan van je vriend! Komt het toch nog goed, zo zie je maar. Fijn voor hem! En voor jou natuurlijk. Maareh, weet je zelf al wat je tzt wilt? Stoppen met werken of minder gaan werken? Pooh, zou een hele mooie cyclus zijn dan ja! Ik hoop het voor je! Debjes, tjee zeg, dat is zeker even bikkelen dan ja met je werk! Hoe vind Jesse het, even wat meer zonder mama? En hoe doe je dat met de oppas? Fijn dat het goed gaat met je vader! Hier alles nog steeds rustig. Seth knapt goed op (en is bere ondeugend, heeft ie altijd als ie weer opknapt hahaha). Mijn ouders komen zo even, ze hebben vanmiddag een puppy gekocht!! Kruising tussen een Beagle en een .... terrier (weet niet meer precies, ze noemen het een Boomerhondje = kruising tussen 2 kleine rassen). Leuk hoor, ben benieuwd!
Makkie nog rustig dus! Nou ja kan zo vernadering in komen Morgen ochtend zit ik weer op me werk achter de pc! Spieken of er al nieuws is over jouw en je gezinnetje Leuk een puppy!!!!!!!! Schattige kruising lijkt me Taliaa ja inderdaad nog 2 weken lang 40 uur. En nee de uren zitten in mijn contract in begrepen. Ik werk normale weken maar 16 uur per week En dan 8 weken in het jaar 40 uur per week. Ik heb een contract van 23, nog wat per week en krijg daar dus gewoon salaris over. Even simpel uitgelegt Jesse is wel wat meer hangerig aan mij nu ik meer werk, hij was dat al heel erg! maar nu met slapen wil hij vaak nog even 10 minuten bij mij zitten heel dicht tegen me aan! Ik roep vaak als Jesse als aapje aan mij vast zit, dta onzed navelstreng nooit is door geknipt er hangt nog een onzichtbare tussen osn in Oppas ja dat is altijd even regelen, denken, regelen en weer denken Voorheen was mijn vriend altijd op maandag vrij, maar goed nu is dat even anders en werkt hij 5 dagen, maar................ Ik heb gelukkig 2 HELE lieve oma's die altijd mee denken Jes gaat op maandag en dinsdag naar Oma ginger (niet mijn echte moeder) en op donderdag en vrijdag naar Oma Poemba (mijn echte mama) De opa's horen er natuurlijk ook bij Nu is deze week mijn eigen moeder vrij dus is de donderdag en vrijdag opgelost! Maar vanaf volgende week heeft mijn moeder haar vrije dag op maandag geruilt met de donderdag. Alleen vrijdag is zij pas om 12:00 uur klaar met werken (werk als wijkverpleegkundige in de thuiszorg) Nu heeft me moeder al weer geregeld dat ze een wijk heeft tot 11:00 uur dus dan neem ik Jesse even mee (heb gelukkig een collega die er niet mee zit! En mijn manager is er nooit )En dan komt mijn moeder vanuit haar werk Jesse ophalen. Ben zo blij dat ik dit heb joh! Zulke lieve oma's! Zou echt niet zonder ze kunnen
Ja Pooh het is ook echt nie tiets van zelfsprekend! Ik ben ook altijd heel blij, dat ze dit voor ons doen! Mijn moeder draait haar hand er niet voor om en ze neemt ook vaak zo vrij als ik plots is eerder moet werken (ik heb naast mijn contract uren, ook nog wat uurtjes die ik extra moet werken, anders kom je niet aan het aantal uur wat he betaald krijg) dus soms moet ik ook wel is om 12:00 uur beginnen of 13:00 uur. Of als ik een cursus heb dan is dat eigenlijk bijna nooit een probleem!Als ik het maar wel optijd aangeef ! Dus vaak de agenda's bij elkaar! En de oma's onderling hebben ook vaak de agenda''s bij elkaar (ze werken toevallig ook weer bij elkaar hahaha)
o debjes, echt heel fijn zeg van die lieve oma's! Hier ook 2 oma's die altijd voor ons klaar staan. Hoewel ik mijn moeder niet te veel wil belasten omdat ze reuma heeft en nog 3 andere kleinkinderen waar ze ook regelmatig op past. Maar als ik dr nodig heb is ze dr altijd, al is het midden in de nacht! En een onzichtbare navelstreng hihihi. Jesse is wel een mama'skindje he? Lekker toch... Seth ook steeds meer, tis echt zo vaak mama mama mama!! (en dat vind ik stiekum helemaal niet erg hihihi) Puppy was echt lieffffff! Heel rustig en aanhankelijk, leuk hoor. Morgen gaan we weer even kijken. Ga nu slapen, poging 2. Was zo onrustig in bed dat ik er even uit moest. Truste meiden!
moggel meiden. De ongesteltheid zet nog niet door. Had lichte krampjes op de bank gisteravond, maar nu niets meer. Misschein is het de voorbode van, maar ik hoop natuurlijk op een innesteling. Ach, was is nu de kans dat dat zo is....
@ryanne, hoe is het met jou, is de ongesteldheid en echt doorgezet? Ik ga zelf maar niets hopen, want wat is nou de kans dat het in 1x raak is...met mijn kl#te pco. Voor Jens had ik 0,0% eisprong dus waarom nu dan wel?
@poohbear Je vraag waarom nu wel? Ik weet het antwoord (gehoord via de Gyn) Bij een zwangerschap wordt het hele zaakje op orde gebracht bij een pco-er. Waardoor kans op een normale zwangerschap vergroot wordt. Dusseh wie weet gaat het vanzelf. Ikzelf heb sinds mn zwangerschap wel een normale cyclus van elke maand. (behalve nu, want ik ben weer ongi. grrrrrr. 5 dagen niet geweest.) Enneh het kan nu heel goed zijn dat je al wel voortekenen hebt van een ongi, maar dat het rustig nog een weekje duurt voordat het doorzet. Sterkte ermee.
is dat zo sas? Maar er zijn her toch zat meiden die weer aan de medicatie moesten voor een tweede?! Ik hoop ook dat ik een "normale "cyclus krijg. Zou me een hoop gezeur in het ziekenhuis schelen. Maar ben jij nu weer ongesteld dan, na 5 dagen? Of begrijp ik het verkeerd?
Makkie goed geslapen? Ja inderdaad een echt mama's kind! VInd het ook wel heerlijk hoor! Alleen soms met bepaalde dingen denk ik wel is pfff jess papa is er ook Pooh wat sas zegt heb ik ook te horen gekregen van mijn gyn. Dat na een eerste zwangerschap de kans vergroot als je PCOS hebt dat je dan normaal zwanger kan raken zonder poespas. maar dat hoeft niet altijd natuurlijk!
@pooh, ook mijn gyn zei dat er een kans was dat mijn lijf "gereset" was na de zwangerschap en bevalling. zij adviseerde toen alleen wel om als ik snel weer aan de slag wilde *grijns* geen pil te gebruiken. maar ik lees ook wel eens dat de pil ook even een herstart kan zijn! En je hebt nu natuurlijk ook het ontpillen he...Dus geef het even! Ik leef zo met je mee! Ik hoop zoooooo dat je "vanzelf" zwanger wordt! Ik had dat namelijk bij mezelf ontzettend graag gewild, een soort van super vrouwelijk idee ofzo... anyway, ik hooooooop heel hard voor je!!! @ryanne, hoe is het nu?? @makkie, ik vroeg dat ja, van je arm. Maar is het na de bevalling weg? of is dat afwachten??? Ik vind trouwens dat je vandaag of morgen moet bevallen hoor!!! ik ga zaterdag op vakantie, snif Hey seth heeft wel vaak keelontsteking, of lijkt dat maar? @lot, ben wel reuze benieuwd naar jullie namen! Doen jullie ook een reserve naam voor het andere geslacht? En weet je al hoe je de babykamer gaat doen? hoe doe jij dat met commode? komt er op beide kamers een commode? ik ben er nog niet uit! @debjes, ik snap je contract! en heerlijk dat je zulke lieve moeders hebt!!! en wat fijn voor jesse he, dat hij zo opgroeit! En haha, die navelstreng. *grijns* @ll, nog 2 daagjes en dan VAKANTIE! ik ga even het weerbericht voor 14 dagen bekijken! groetjes weer! taliaa oja, ik heb vanmiddag gesprekken op mijn werk en zie mn baas dan ook eventjes, dan hoor ik voor hoeveel ik me ziek moet melden.
@ sas ow dat klinkt wel goed. iK HEB IDD OOK SINDS MN BEVALLING een'cyclus. Niet helemaal regelmatig maar wel tussen de 28 en 36 dagen. Ben nog steeds mega ongie, en dat na 5 dagen. Normaal zou t al bijna weg zijn. @ talia lekker vakantie dus. Blijven jullie in eigen land? @ debjes wat fijn dat t zo geregeld is met zulke lieve mama's. Hier een lieve papa, zusje en schoonmoeder dus hebben ook vak geluk. Jij ook een mama kindje? Ikke ook. Heerlijk maar ook zo vermoeiend!
Makkie wat heerlijk dat je je wel aardig goed voelt zeg, alleen de pijn aan je hand is wel balen zeg. het word met de dag spannender heb mijn telefoon goed bij de hand ik denk dat je het weekend bevalt. Pooh als je niet zwanger bent zou het fijn zijn als je ongi word dan heb je een beetje een cyclus en dat is ook fijn met de pco. Ryanne balen dat je zo vreselijk ongi bent. Wel fijn dat je een beetje een cyclus hebt, zou fijn zijn als zwanger worden zonder medicijnen lukt. Taliaa ik laat de commode op de babykamer staan, en koop geen 2de commode. Mocht de baby slapen dan verschoon ik Tygo op de bank ofzo doe het nu ook vaak gewoon beneden. De babykamer weten we al wel hoe we het doen, er word op de babykamer een muur opnieuw behangen de rest is wit. Wat er nog meer op mijn lijstje staat, voor beide geslachten laat ik wat horen Sara en Sterre/ Levi en Lars. We hebben nog even om erover na te denken. Ideeen zijn welkom dames. Iedere dag even bij mijn vriendin en de kleine kijken oooh wat is het toch weer klein zeg. De vakantie is helaas bijna om kan altijd zo genieten met mijn mannen thuis. Al ben ik niet echt makkelijk voor de grote man hier, heb soms een kort lontje kan het gelukkig op mijn hormonen gooien Dames je mag toch zolang op je buik slapen als dat jezelf prettig vind? Kan geen kwaad voor de baby toch?
@poohbear en ryanne, yep ik ben weer ongi. Ik was 2 weken terug ook ongi, maar dat was zo heftig dat ik al 4 dagen overal door heen kwam. Ik werd een beetje moe van al dat wassen. Ik heb toen via de huisarts primulut gekregen om het even af te remmen. Nadat ik gestopt zou zijn met de primu zou ik volgends de ha weer ongi worden, maar niet meer zo heftig. Daarna zou mn cyclus het weer gewoon op moeten pakken. enneh vandaar dat ik nu gelukkig minder heftig ongi ben. Het is wel zo dat ik dit nu steeds eens in het half jaar zo'n ongi heb. Maar dat hoort ook bij pco. De voorgaande keren had ik gelukkig mn cyclus snel weer terug. Dat hoop ik nu dus weer.
Lot Sterre had ik ook op mijn lijstje! helaas vond mijn vriend het vreselijk! Hij zegt dat het leuk is voor klein meisje, maar niet als je 30 jaar bent en Sterre heet Levi vind ik ook een leuke naam! Die stond ook op ons lijstje hhaha alleen onder Jesse Makkie hoe is het meid????? Sas hopelijk nu ook een mooie cyclus! Ikmoet zeggen dat ik helemaal geen normale cyclus heb! Het duurder bij mij ook 22 weken voor dat ik voor het eerst ongi werd na de geboorte van Jesse. En ja met pil werd ik een jaar lang netjes ongi! maar ineens werd ik met pil slikken 2x in een maand ongi :S Ach ik zie wel als de tijd er is om aan 2de te beginnen hoe het loopt! ik wil het in eerst zelf proberen! Nijntje ben je al met vakantie? Zo ja heel veel plezier! Morgen onze nieuwe auto ophalen En werken en dan is het WEEKEND!!!! Ik wil even naar de Ikea plank halen voor Jesse zijn kamer voor aan de muur! En 2 boekensteuntjes! hele leuke gezien lime groene meiden wanneer beginnen jullie aan een peuterbed? Ik vind het lastig! Ik vind Jesse nog zo lekker slapen in zijn lediakant! Dus ik denk dat ik het zeker nog wel half jaartje zo laat!