we hebben een auto! 4 jaar oude skoda octavia!!! 45000 km. Echt top! Lekker veel ruimte en grote kofferbak! Echt een gezinsbak dus
Makkie denk zal even kijken of er wat rommelt maar helaas, word het toch een augustus babytje. Succes als het begint, denk aan je. Tygo was nog wat rustiger vandaag maar ook lekker gespeeld met zijn neefje, hij heeft geen verhoging meer in ieder geval niet warm dus niet meer getempt. Milla hoe is het bij jullie? Pooh leuke auto, heerlijk dat jullie geslaagd zijn. Vandaag een lekker dagje gehad, even wezen kijken voor een kamer voor Tygo en voor behang, wat leuke dingetjes gekocht voor in huis en even naar de braderie in het dorp, alleen nu wel last van mijn isschias helaas en mijn onderkant maar zo lekker op de bank. Nog 1 dagje met mijn 2 mannen en dan maandag moet papa weer aan het werk vind dat altijd zo erg echt weer wennen.
Lot, het rommelt zat hoor! Maar dat is al dagen zo.... echt afwachten wanneer het door wil gaan zetten. Maar een augustusbeebje wordt het in iedergeval! Gelukkig is Tygo niet ziek geworden!
Makkie kan zo zijn dat je hemnog voor 00:00 uur eruit gooit Maar dna moet je nu wle bezig zijn haha Ach joh de kleine komt wanneer die komen wilt! Even egduld kan niet lang meer duren Pooh super zeg! Gefeliciteerd en veel rij plezier! Onze auto zat ook maar 33:000 kilometer op Lot erg he als je man weermoet werken! Moet je weer helemaal in een ritme komen! Onze auto rijd HEERLIJK!!! echt een gezinsauto! jeetje wat zittenw e hoog hahah! En ja we hadden heir voor een golf en maar 3 deurs! Nu dus 5 deurs super luxe dus! Rijd ook heerlijk!
Makkie hoe is het????? Waar gaat Seth eigenlijk heen als je bevalling begint? Jesse is het uitslapen echt verleert wel jammer hoor! Was zo heerlijk tot 09:00 uur uitslapen! Maar goed na 2 jaar is het gedaan helaas
goedmorgen meiden! Makkie, hoe is het vandaag? Ik heb mega keelpijn. Als ik slik doet het echt veel pijn. Jens was om 6.00 uur al wakker met een poep broek. Hij ligt er nu net in want hij zat met zijn fruit alleen maar in zijn oogjes te wrijven en was huilerig. We hebben vandaag niets dus ik doe maar rustig aan.
morgen meiden! Debjes, klinkt goed jullie nieuwe auto! En wie weet komt het uitslapen weer terug joh, kan zo wisselen met die kleintjes. Straks in de winter als het langer donker is, dan vast weer wat langer uitslapen. Seth blijft hopelijk gewoon lekker thuis erbij met de bevalling. En mochten het echt niet gaan of we moeten naar het ziekenhuis dan kunnen we mijn moeder, schoonmoeder, zus of beste vriendin bellen. Maar hoop gewoon dat hij er lekker bij blijft en doorslaapt ofzo... (dat hoor je wel vaak tenministe) Pooh, hoe is het met je ongi? Heb je er veel last van? Dan kun je nu alvast een beetje uitrekenen wanneer je weer een eisprong hebt, als die er weer zo mooi op tijd komt!! Dat maakt het extra spannend weer allemaal he? Hoop dat het jullie snel gegund is. Beterschap met je keel, keelontsteking heerst hier ook in de buurt. Nou hier begon het gisteravond te rommelen, dus lekker vroeg naar bed gegaan en daarvoor even de klossen onder het bed gedaan (wat hoooooog!) maar helaas niets doorgezet. Tis niet dat ik het zat ben, maar ben gewoon zo nieuwsgierig en wil hem vasthouden! Lichamelijk gaat het nog goed, dus daar gaat het niet om. Vind het wel leuk hoor, Seth was nu net een paar uurtjes oud en zo lang ben ik dus nog nooit zwanger geweest hahahaha. Vandaag rustig dagje, mss even naar de indoor-speeltuin en maar weer afwachten....
jee makkie, jij durft, naar een indoorspeeltuin als je op knappen staat. Ik ben echt een bangepoeperd dan hoor. @all, buddy nieuws van mvj, Heym, een beetje aso late reactie, sorry was het vergeten. We hebben het heerlijk en proberen volop te genieten. Ik zit alleen super slecht in mn vel. Mij medictaue is verdubbeld en dan slik ik er ook nog eens oxazepam bij. Ben dus niet gezellig. Is makkie al bevallen? Ben zo benieuwd! Als er babynieuws is laat je het me dan weten? Doe je iedereen de groeten? Geef ze allemaal maar een knuffel!
Fijn wat van MvJ te horen, wel klote dat ze niet lekker in dr vel zit..... jammer dat het niet gewoon lekker kan gaan met dr... Pooh, van thuis zitten krijg ik helemaal de kriebels... en we zijn zo thuis mocht ut beginnen!
Makkie hahaha nou zou ook lekker erop uit gaan! Als je, je nog goed voelt! thuis zitten is ook niks! Zit je maar zo te wachten! En je mag het best zat zijn hoor! Ik denk dat iederen na 40w eken wel heeft van! Oke nu is het klaar! Kom maar Ik benieuwd! En wat een fabel dan he, met je 2de loop je niet overtijd! ONZIN dus! Een baby komt wanneer hij zelf wilt en klaar voor is! Maakt volgens mij niet uit of het de 2,3,4 is. Wat rot voor MVJ dat ze zich zo slecht voelt!Ik hoop dat het snel weer beter met haar gaat! Pooh balen van je keelpijn! Lekker rustig dagje! Ik ben vanmorgen om 09;30 nog terug gekropen in bed was zo MOE! kwam er 10:45 uit! Met zijn3en ontbeten! Huisje gepoetst! Jesse ligtnu te slapen! Ik zo even douchen etc en dan zien we wel wat we gaan doen Morgen helaas weer werken
Debjes, lekker even bijgeslapen dus, soms kun je je zo brak voelen he? Tja joh, ben gewoon zooooo nieuwsgierig! ik ben het zwanger zijn niet zat (ik heb weer zooooo gebofd met zo'n megagoede en fijne zwangerschap!!), maar wil gewoon ons ventje vasthouden!! Wat je zegt, 40 weken is gewoon genoeg hoor! De plannen zijn gewijzigd, Seth slaapt nu, daarna gaan we naar een pannekoekenhuis hier in de buurt om te spelen en te eten. De laatste keer uiteten met zn 3tjes! En vanavond ga ik gewoon beginnen met de bevalling, punt uit hahahaha
Makkie heerlijk dat je nog zo geniet van je dikke buik en je goed voelt. De nieuwsgierigheid naar jullie ventje heb ik ook laat staan jij zelf. Heerlijk even eten met zijn drieen rustig aan en mijn tel. blijft in mijn buurt Mvj wat balen dat je je zo rot voelt zeg, hoop dat je wel kan genieten van je vakantie. Debjes balen dat Jesse het uitslapen is verleerd hij mag het wel doorgeven aan Tygo hoor die weet niet zo goed wat het is.... Heerlijk dat je schik heb van je auto. Ik mocht heerlijk uitslapen vanmorgen, toen even lekker met zijn drieen in bed, tygo vind dat zo lekker een beetje stoeien en wild doen. Net even wat op zolder opgeruimd heerlijk langzaamaan komt er wat schot in de troep. Maar oh wat een spullen heb ik toch van Tygo toch echt maar dingen verkopen maar alles op internet zetten is volgens mij zo'n werk en dan nog wat moet je ervoor vragen... Tygo ligt lekker te slapen straks even langs mijn broertje en verder geen plannen vandaag.
Hier nog 1 die gewoon mega nieuwsgierig is naar MINI SETH Zet je er wel snel foto's opMakkie ons niet te lang laten wachten he hahahahaha BEN TE NIEUWSGIERIG! Ik hoop ook gewoon dat het vanavond flink doorzet! Geniet van jullie pannekoek! Lot lekker even uitgeslapen! Erg he wat je allemaal niet bewaard! Hier ook hoor Je bent alweer bijna 25 weken wat gaat dat hard he! Jesse vind het ook heerlijk met zijn 3en 'smorgens even in bed! beetje knuffelen, springen, stoeien! Hier rustig dagje alleen naar mijn vriend zijn oma geweest! Net gegeten! Jesse gaat zo naar bed! Morgen weer vroeg op! 06:15 uur
ook wij zijn bij mijn oma geweest. Ze is 88 en je merkt dat ze niet goed tegen herrie van Jens kan. Maar ze wil graag dat we langs komen. Ik neem altijd wel speeltjes mee, maar hij mag daar nergens aan komen en gaat snel klieren, dreinen etc. Ben zo moe, niet normaal. En beetje dipje. Ben denk ik erg aan vakantie toe, maar moet nog 4 weken werken. En dan hebben we 3 weken vakantie inZweden, waarvan 1 week familie (hellup) en 2 weken niet. pfff, weer naar mn schoonloeder en mn schoonvader die nooit wat laat horen...pfff kill me now!
Pooh hahaha dat klinkt niet echt als vakantie dan Waarom ga je er dan heen? Meer uit verplichting? Of voor je vriend/man? Denk ook dat de moeheid aan het weer ligt! Hoor het zoveel om me heen!
pooh, dat is straks weer even afzien voor je dan, met je schoonfamilie. Die heb je helaas niet voor het uitkiezen, die krijg je er gratis en voor niets bij.... merk hier ook dat mijn oma de drukte van Seth soms niet kan hebben, hoewel ze het ook weer erg leuk vind als we er zijn. Haar kamertje is zo klein en zoveeeeeel prulletjes, tis er voor Seth echt een feest natuurlijk, maar wel lastig dan met een kleintje. Lot, lekker uitgeslapen! En stoeien met je mannen op bed, heerlijk is dat he? Lukt jou dat nog goed met je dikke buik? Ik mis het nu wel, lekker gek doen met Seth of gewoon lekker op schoot houden en knuffelen. Dat lukt niet zo geweldig meer. Hoe voel jij je verder? Gaat idd snel, wat Debjes zegt, alweer bijna 25 weken! Nog 'maar' 15 te gaan!! Debjes, zo dat is wel vroeg op weer ja. Moet je nou nog 2 of 3 weken 40 uur werken? Pffff aftellen maar, daarna weer je normale ritme gelukkig. Ik zal proberen snel foto's te plaatsen hoor! Net lekker gegeten en gespeeld in de speeltuin. Nu ligt Seth lekker op bed en mama even achter de laptop, beetje interneten. Huis is spik en span, dus hoef even niets. Ben benieuwd wat de nacht brengt....!
Makkie ik moet nu nog 2 wekenn werken gelukkig! Ik neem daarna lekker even paar dagen vrij Heb ik wel verdient Ik ben benieuwd meid! Rommelt het een beetje nu? Jeetje kan me nog zo goed indenken toen het bij mij ook begon! het was op een zondag (dus wie weet) Echt leuk zo meeleven met jouw hahaha Ik duik zo lekker mijn bedje in Kijk morgen vroeg weer of er weer verder nieuws is met je Als het begint sterkte en succes
hihihi vind het ook super zoals je meeleeft! Iedereen hier trouwens. Ja het rommelt nu flink, net echt een hele lange harde pijnlijke buik... ook rare steken in mijn bovenbenen. Maar goed, denk al dagen dat het gaat beginnen..hihihi Je hebt gelijk meid, even een paar dagen bijtanken na die drukke weken. Lekker veel leuke dingen doen met Jesse!
@debjes, ja uit verplichting toe naar mn vriend en Jens. Van mij hoeft het echt niet @all, ik word gek! Al nachten lang word ik wakker van het gehuil van een pasgeboren overbuurjongetje. Elke keer rond 3 of 4 uur 's nachts. DOe het raam dicht mensen!!!! pfffffffffff