Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Goede morgen!

Pooh nou dat is zeker erg als je steeds wakker wordt! Een keer kan gebeuren! maar elke nacht!!!!

makkie goede nacht gehad?

Ben nu op het werk! natuurlijk nog geen kind te bekennen;)
    Ga amar even thee zetten ;)
    We gaan vandaag of bowlen of naar Sea life! gaat de dag een beetje!
    Morgen nog 1 dagje en ben ikw eer dagje vrij ;)
    Hou het positief ;)

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

moggel!

hier alles rustig, vanacht heerlijk geslapen.

Pooh, das wel vervelend ja... dat een baby huilt is natuurlijk niet zo gek, maar doe dan even het raam dicht ja....

Debjes, fijne dag vandaag, klinkt goed dagje uit met je werk! Leuk hoor!

Nou ja, wat zullen we vandaag eens gaan doen... wil ook niet te ver van huis, maar ook niet de hele dag thuis hangen. Tis ook benauwd weer, dus te lang in de auto is ook niets. Mmmm mss wat wandelen en bij mijn ouders met hun nieuwe hondje kijken ofzo... we zien wel! Ga nog even genieten van het feit dat ons ventje nog in mijn buik zit, want ook dat is heeeeerlijk en het kan elk moment natuurlijk gebeuren!

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    effe een lach moment hier .Ik ben zelf anti k3 ,maar Jens "danst" er op. Met andere woorden hij draait rondjes om zijn as, het hele liedje door. En als het afgelopen is zegt is, weg en gaat ie zwaaien naar de computer..hahaha yayah yippie yaya jeeee

4. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    hahaah!!!! ja Poooh dat wprdt toch K3 opzetten ;)
    Hier ook een K3 fan!!

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    tis stil hier.....

6. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Zeker heeeeel stil!!!!
    Stilte voor de storm?

Ik heb net gestreken! moets echt gebeuren! We hadden geen kleren meer hahah!
    Was weg gewerkt! Laatste wasje zit erin en dan kan ik in het weekend er weer tegen aan!

jesse was heel vervelend met naar bed gaan!
    Zeuren, zeuren en nog eens zeuren! Mama knuffel, mama drinken, mama pipi, mama woezel, enz enz:(! Toen een grote mond gegeven! In tranen uit gebarsten en in slaap gevallen!Heb dan wel altijd beetje schuld gevoel! En ben net even wezen kijken om hem kus te geven, hij lag er zo zielig bij :( inslaap gevallen met pip dicht tegen zijn tranen aan:(! Maar goed hij moet het leren, want anders maakt die er weer elke avond een spelletje van!;)

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    moeilijk he debjes?! Z zielig, maar ja ze moeten het wel leren.
    Jens kan zo verdrietig zijn als ik alleen maar nee zeg. En dan schreeuw ik echt niet tegen hem. Dikke tranen, snikken en echt verdrietig!

8. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Goedemorgen allemaal!

pooh nee ik schreeuw ook niet, zet alleen een zwaardere stem op!
    hij is lief gaan slapen!
    We zijn net wakker! mag van me collega wat later beginnen :D
    Dus even rustig aan doen!

Makkie hoe is het?

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    mmmh, heb een uur wakker gelegen met yajaaa jippie jippie jajajajayjeee in mn hoofd (k3), fijn hoor.. :(
    We hadden het raam dicht, dus heb ik geen last gehad van huilende overbuur babies. ;)

Ga zo werken, allemaal een fijne dag!

10. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ha!
    Nog geen babynieuws van Makkie zie ik!
    Hihi, kom vandaag nog wel een paar keer spieken, misschien is ze nu wel bezig?!

11. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @debjes fijn te lezen dat jesse er ook een potje van probeerd te maken zo s'avonds bij het slapen gaan. Onze mannekes schelen maar een weekje, en sinds een paar dagen hebben wij het ook. Elke avond bal, zeuren, bed leeggooien, speen weggooien, huilen, dreinen. Wij, streng toespreken, alles wat weggegooid is, lekker buiten het bed laten liggen, enz enz. Wij zijn nu weer aan het uitproberen een minuut of 10 laten huilen, cq gillen, en dan pas weer gaan kijken en troosten. En dit houden we nu al 2 avonden zo'n uur of anderhalf uur vol. Hopelijk wordt het snel minder. Het schijnt een fase te wezen. Moeten we weer even door. Hopelijk slaapt ie vanavond wel lief, want ik slaap met hem bij mn ouders.
    @Makkie succes met het bevallen.
    @all hier niet veel nieuws. Ik ben erg moe, zo na mn lange heftige menstruatie. Ik heb bloedarmoede opgelopen. Maar ja nu maar veel spinazie eten en roosvice ferro drinken. En het beste medicijn is denk ik toch wel, volgende week op vakantie gaan. Nog even deze week uitwerken en dan heerlijk 3 weken vakantie, waarvan we in ieder geval 2 weken van gaan kamperen in Frankrijk. Maar voordat we gaan kom ik nog wel even spieken of Makkie al een kleintje erbij heeft.
    Veel plezier allemaal vandaag.

12. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    sas: ja erg vervelend he! Jesse heeft dit dus ook!

Zal makkie aan het bevallen zijn?

13. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie het is wel erg stil bij jouw, hoop dat je jullie kleintje al in je armen hebt....

14. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Jooeeehhoooooeeee MAKKIE?

(*puf puf puf*)

15. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    ik hou mijn telefoon al goed in de gaten maar Makkie is hier al sinds gistermiddag niet meer geweest dacht ik dus als ze aan het bevallen is is het een lange bevalling.

Meisje hoe voel jij je?

Sas wat balen dat je bloedarmoede heb gekregen door de menstruatie, rot dat je zo erg ongi bent dan.

Ik heb 2 leuke winterjasjes hier op de site gezet maar geen enkele reactie nu maar op mp gezet, vind het zonde om ze zo weg te doen, vooral die van Pointer is zo leuk en nog zo goed als nieuw.

16. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Lot: Ik voel me prima, alleen dus nog hetzelfde verhaal: MOE! Ties was gisteren een keer om 06.55 uur wakker, wat een VERADEMING na al die ochtenden om 05.45 uur. Dus ik had goeie hoop voor vandaag, maar toen meldde hij zich ook weer rond 06.00 uur....
    Ik wil echt aan gaan kaarten hier op het werk dat ik kortere dagen wil gaan maken om wat bij te tanken, maar durf niet zo goed (stom he).

Ohja, Ties zit nu echt in de 'verlatingsangst'-fase. Het is standaard HEEL hard huilen als ik hem wegbreng naar het KDV, zó zielig. En vanaf deze week gaat 'ie voortaan 2 keer per week (voorheen had mijn vriend ouderschapsverlof en ging 'ie alleen op dinsdag). Hebben jullie enig idee hoe lang deze fase duurt? Kan zelf ook wel janken, als 'ie zo zielig huilt (en dan echt tranen met tuiten!).

17. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Meisje zielig is dat dan he als ze gaan huilen!
    Jesse deed het voige week de hele week! Zodra ik zei nou mama kus ik ga werken! Kwamen er dikke tranen! gister ging het goed.

Ja het is zeker HEEL stil wat makkie betreft!

18. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Meisje als jij zo moe bent gewoon aankaarten bij je baas, je moet aan jezelf en de kleine denken want dat doet niemand anders voor je, ik vind het zelf ook moeilijk hoor dus snap je wel. Ja dat huilen Tygo gaat 1x per week en huilt ook altijd als ik weg ga en kan dan zelf ook wel janken door de hormonen...

Erg he als de kids zo huilen kan er zo slecht tegen, zijn echt momenten dat ik zit te denken of ik de opvang niet anders op kan lossen omdat ik me weleens afvraag of hij het leuk vind maar als ik op de gang ben is hij al stil, morgen mag hij weer na 2 weken vakantie en zie er nu al tegenop hem weg te brengen.....oh wat zou ik soms graag niet willen werken en lekker zelf voor mijn ventje zorgen.

Ik hoop dat het goed gaat met Makkie want het is nu wel heel lang stil.....

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

hier alles goed! heb niets teruggelezen sorry, voldoe alleen even aan mijn meldplicht hihihi

we gaan nu even de stad in, spreek jullie snel!

liefs meike

20. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Lot: Ben blij dat ik niet de enige ben... Ik denk dan ook altijd: Wat DOE ik toch, hebben we eindelijk een kindje en dan breng ik het weg! Maar eerlijk is eerlijk: wij kunnen het ons gewoon financieel niet permitteren (met onze huidige levensstandaard wel te verstaan) om te stoppen met werken. Ik werk nu 4 dagen, Ties gaat vanaf deze week 2 keer naar het KDV en 2 keer naar zijn opa's en oma's. Op zich prima geregeld (immers, hij is 3 dagen bij ons en wij zijn 's avonds ook altijd thuis, brengen hem dan eigenlijk nooit weg) maar goed, 't knaagt wel soms....

Deel Deze Pagina