meisje, hier hetzelfde ook. Altijd huilen zodra ik weg ga op het kdv, maar als ik op de gang ben is ie al stil. Als ik hem op haal is hij altijd erg blij, maar ik merk dat ie altijd een top dag heeft gehad. Hier is het verder goed. Ben moe, en heb behoefte aan vakantie!!!
wat lief toch dat jullie allemaal zo meeleven, jullie zijn schatten! Maar alles nog rustig hoor... Meisje, heeft Seth ook geen tijdje gehad, dan was het brullen zodra hij merkte dat we weggingen op het kdv. Hij begon zelfs soms al te huilen als we bij de deur waren, vreselijk vond ik dat. Gaat echt wel weer over hoor, maar moeilijk is het wel. Denk je wel aan jezelf meid? Je baas heeft ook niets aan je als je straks jezelf voorbij loopt en helemaal niet meer kunt werken.... tis goed bedoelt he, je snapt me wel he! Debjes/Sas, hier is het een tijdje drama geweest met slapen. Ook van die gekke fratsen uithalen, speen weggooien, Aap weggooien en maar roepen naar ons en huilen. Dit is nu weer over gelukkig (afkloppen!) maar wie weet komt het alsnog weer als ie ook 2 jaar is/wordt. Hoop het niet, vond dat best wel lastig wat te doen! Vandaag niet veel geweest, even de stad in geweest. Seth had een hele dikke korst op zijn elleboog van het vallen laatst. Met hem uit de auto halen kwam hij langs zijn riempje van de stoel en viel de korst eraf, met heeeeeel veel bloed gepaard en natuurlijk pijn. Dus hij en ik helemaal onder het bloed.... gauw de Hema in gegaan voor pleisters, was wel zielig zeg en mama's schuld nog wel....
Pooh, vraagje aan jou! Ik wil graag het adres van MvJ (staat niet op onze hyve) en aangezien ik haar nu zelf niet kan krabbelen... zou je haar dat via de sms willen vragen en mij willen mailen?? Zo ja, dank je wel alvast!!
Makkie je hebt ons wel een dag in spanning gehouden zoals je leest, ik zei hier thuis al het is wel een lange bevalling als alles maar goed gaat en nu zit dat kleine mannetje nog veilig bij mama in haar buik Morgen moet ik een dagje werken dus je zal zien dan komt de kleine, hou mijn tel. zeker in de gaten. Wij hebben vanavond een pretecho gehad, oh wat was het weer super om zo uitgebreid naar de kleine te kijken. Het heeft nog steeds lange benen, aardig grote voeten en een lief gezichtje. Zal eens aan manlief vragen of hij fotos kan inscannen binnenkort.
kwam even snel kijken! Makkie nog steeds actief ach meid nog even geduld! Alleen zijn wij zo NIEUWSGIERIG! dat we bij elk uur dat jij je niet heb gemeld al hoop hebben! Als je gek van ons wordy (wat ik me kan voorstellen ) moet je het zeggen! Morgen lekker vrij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vriendin komt langs en knipt meteen onze haren
Debjes, nee hoor, word niet gek van jullie! Maar niet meteen in de rats raken als ik hier even niet ben geweest hoor! Fijne vrije dag morgen! Lot, wat heerlijk! Wist niet dat jullie een pretecho hadden vandaag! Fijn dat jullie lekker naar de kleine hebben kunnen kijken! Nou, vanavond is mijn buik erg rustig vergeleken met de andere avonden.... stilte voor de storm?? De kleine is wel erg actief.... ik ga nu slapen, truste allemaal!
leuk lot!!! Ik wil die fotos wel eens zien!!! @makkie, taliaa smste gisteren al of ik niet was vergeten baby nieuws te melden. Dus zelfs zij en mvj denken aan je tijdens hun vakanties!!! hhaahah, Fijne dag meiden, ik ga zo werken!
Goedemorgen meiden! Lot leuk een pretecho Gelukkig was alles goed! Ik uitgeslapen tot half 9! jesse wel weer met drama naar bed gisteravond! Niet huilend in bed gegaan, maar ging na kwartier weer roepen en zeuren en met alles gooien! Uit eindelijk na uur heb ik de strijd gewonnen! maar het blijft vermoeiend! Nu even koffie drinken en dan opruimen, boodschappen doen.
@ Debjes: Balen zeg, dat dat inslapen zo moeilijk gaat nu. Misschien krijgen wij die fase ook nog wel, maar eigenlijk is het inslapen 's avonds het enige wat hier heeeeeel goed gaat voor wat betreft het slapen. Kwestie van in bed leggen en hij houdt zich koest. En vannacht voor het eerst in (ik denk) 2 maanden GEEN EEN KEER wakker geweest (en ook 's avonds niet). Overigens is dat dan ook alleen een kwestie van er naar toe, speentje geven en hij slaapt verder hoor. Maar goed, hij was vanochtend wel weer om 06.00 uur wakker....
Ohja, ik moet a.s. vrijdag voor het eerst naar de gyn in het ziekenhuis waar ik ga bevallen. Een controle-afspraak, en dan in de 36ste week een afspraak om de keizersnee te plannen. Ben heeeeel erg benieuwd of hij een echo maakt, en of hij HEEEEEEEEL misschien het geslacht al kan zien (tja, ben dan 14+6 en je leest heel af en toe dat er mensen zijn waar ze dan het geslacht al kunnen zien). X
Meisje ben benieuwd of ze het geslacht kunnen zien! Maar keizersnee plannen???? Volgens mij mis ik even een deel (sorry) Soms lees je zoveel en onthoud je niet alles!
@ Debjes: Haha geeft niks hoor, is ook niet n.a.v. een recente post ofzo. Ties is gekomen met een KS, omdat de ontsluiting niet vorderde en bleef steken op 8 cm (en dan te weten dat de eerste wee op een zaterdag om 15.30 uur was, en Ties uiteindelijk op dinsdag om 18.30 uur geboren is). Vanzelfsprekend is de weeënactiviteit in de tussentijd af en toe heel erg afgenomen, maar ben tussentijds naar het ziekenhuis geweest en uiteindelijk op dinsdagochtend om 00.30 uur in het ziekenhuis aangekomen. Daar dus 18 uur gepuft, gesteund, en na een epiduraal en weeënopwekkers niet verder gekomen dan die bewuste 8 cm waarna het met mij niet meer zo goed ging (hb van net iets boven de 5, onderdruk van 100, eiwit in urine, ongecontroleerde trilbewegingen en van dat soort fratsen). Dus toen kwam de gyn 'ineens' aan mijn bed, en vertelde dat er een spoedkeizersnee aan te pas moest komen omdat ik anders een bloedtransfusie moest ondergaan. En tja, toen heeft de gyn dringend geadviseerd om een tweede ook met een KS te laten komen, gezien het feit dat achteraf is gebleken dat het bekken te nauw is en het erg voor de hand liggend is dat een tweede bevalling hetzelfde zou verlopen. En ehh.... daar zit ik niet echt meer op te wachten hihi.
(klinkt wel spectaculair zo he. En ik weet nog goed dat ik zó rustig was, en eigenlijk zelfs nog wel verbaasd was toen die gyn aan mijn bed stond en zei dat het een KS zou worden. Tussen dat moment en de geboorte van Ties heeft 10 minuten gezeten, ZO VEEL vaart werd er gemaakt!)
Meisje oke ja dat van Ties wist ik wel! maar wist niet dat een 2de dan ook met een keizersnee moest komen vandaar! Vind je het erg? dat je nu het niet op de''normale'' weg mag proberen? Mijn zus haar bekken waren ook te nauw (22 uur gepuft (met weeen om de 3 a 5 minuten aan 1 stuk door) uiteindelijk is mijn neefje ook met de keizersneel gekomen, vooraf hebben ze wel alles geprobeert! vacuum pomp, tang verlossen. Maar haar bekken waren de nauw, omdat zei te lang door was gegaan met paard rijden. Schijnt dan dat je teveel spieren opbouwt. Mijn nichtje is wel op de '' normale'' weg gekomen Binnen 4 uurtjes was zij er! Kapster zou komen, maar belt half uur van te voren af! Staat met Pech op de weg. Dus andere afspraak dan maar.
@ Debjes: Nee, vind ik niet erg. Als de KS bij Ties nou erg tegengevallen was, zou het een ander verhaal zijn geweest. Maar ondanks dat ik dus al 4 dagen zo goed als niet geslapen had, en dus wel weeën gehad heb en toch tot 8 cm kwam, liep ik een week later al buiten achter de kinderwagen. Met andere woorden, het herstel ging hartstikke goed en ik heb niet het gevoel dat mijn band met Ties er minder om geworden is. Geloof wel dat dat bij anderen anders kan zijn hoor, maar voor mij voelt het gewoon hartstikke goed! Over die kapper: BAAAALEN! Maar ja, wel een goed excuus natuurlijk.
Meisje hahaha ja zeker goed excuus! baal er dan wel van! je zit toch een hele dag thuis! nu is het weer wel niet zo! maar goed! Wij vooral de mannen hier in huis moeten nog een week armoedig door het leven! met een bos haar op hun hoofd
Vind dat ook altijd zo voor schut, als mijn vriend met (te) lang haar rondloopt. En hij heeft echt een dikke bos, dan is er zelfs met een halve pot gel geen doorkomen meer aan.
Ehhmmmmm hebben we al iets van Makkie gehoord vandaag? Het was gisteren toch 'stilte voor de storm'??? Oeeeh ben benieuwd, ga gauw even op haar Hyves spieken!
hee meiden! even zwaai zwaai hier alles goed en rustig! ik weet dat het nog lang niet zo is, maar soms knijp ik hem wel dat ik te lang doorloop en dat het dan inleiden en dus een ziekenhuis bevalling wordt.... ik hoop zo dat ik niet tot de 42 weken blijf lopen, want dan wordt het overgenomen door een gyn. Dan moet het nog 1,5 week duren, maar goed het kan! En ik hoop toch zooooo van niet en gewoon weer lekker thuis met mijn eigen vlos erbij!! Maandag moet ik weer naar de vlos en als er dan nog niets is gebeurd, dan gaan ze me strippen.