@ Makkie: Tja, je hebt het niet in de hand he... Heb je al *ananas, seks, pittig en/of vet eten, nog meer seks, bitter-lemon* en dergelijke geprobeerd? (hihi, slaat natuurlijk nergens op, die kleine komt pas als 'ie daar zelf zin in heeft).
Meisje, hihihi ja hoor, alles al geprobeerd.... was al gek op bitter lemon en drink het nu nog meer.... maar wat je zegt, de kleine komt pas als ie er klaar voor is en zo moet het natuurlijk ook. En jij idd een ks straks. Ik wist het wel, maar was me ook weer even ontschoten. Wel een fijn idee lijkt me, dat dat gewoon straks vast staat. Geen gedoe en 'geprobeer om niets' straks. En superfijn dat je er zelf vrede mee hebt toch! Dan weten jullie straks aan het einde precies wanneer hij/zij gaat komen.... dat lijkt me toch wel zo apart!!
Meisje bij mijn vriend het zelfde! pot gel heeft dan geen nut Zo armoedig vind ik het. Makkie jeetje meid hij laat opzich wachten! Snap dat je graag thuis wilt bevallen! Je heb toch wel alles gedaan? Bedje opgemaakt van de baby, uhmm alles gewassen! uhmmm noem maar op hahaha wie weet is er nog wel iets waar hij op wacht! Maar het wordt nu wel tijd dat hij gewoon komt vind je niet! Hij heeft zoch genoeg verborgen gehouden Laatste foto van je buik maken en kom maar OP! Nou lekker dagje thuis voor ons dus! Net Jesse zijn kamertje schoon gemaakt! Alles weg gegooid wat weg kon! Nu wachten op vriend lief en dan lekker eten en op de bank hangen! HEERLIJK!
meiden slaan jullie kindjes (vooral rond de 2 jaar) ook zoveel Jesse slaat de afgelopen 2 weken er flink op los! als ik boos ben krijg ik vaak een mep! Ik wordt echt heel boos dan! zet hem meteen in zijn kamer,hij weet ook echt wel als hij het heeft gedaan! Jesse heeft het ook vaak over kindjes slaan! Ik zeg dan meteen Nee we gaan niet slaan! maar denk dat ik het moet gaan nergeren, want hij zegt het nu elke dag e krijgt zo toch aandacht! Denken jullie niet? Hij slaat overgens nu geen kindeen meer in de speeltuin ofzo? Maar wle als hij een boxje lees (wij jongen ouders of ouders van nu ) en hij ziet een kind of baby zegt hij baby slaan!
allemaal knuffels en de groeten van taliaa! Ze hebben het fijn ,alleen baalt ze van het weer. Ze is erg benieuwd naar makkie en ik moet haar dan ook meteen smsen als er iets gebeurd! Hier is het verder goed. Gezellig gewerkt, en Jens had ee ntop dag op het kdv. Heb maandag mn auto voor een apk weg gebracht en die kon ik vanochtend halen. Stonden we daar met zn drietjes, nee mevrouw, hij is nog niet klaar, we zouden bellen als de veer binnen komt. Ik zeg, lekker is dat, ik moet naar mn werk. Hoe lang gaat dat duren? Weten we niet, we zijn afhankelijk van suzuki......:x:x:x Dus heeft mn vriend ons weg gebracht en were op gehaald..handig!!
Jeeuuuhhhh is heb een hele leuke taart besteld voor Ties zijn verjaardag, in deze stijl: FLIGUTAARTJES | taartjes gemaakt door Paul en Corina Dan met de kleurtjes van het geboortekaartje van Ties, een grote boltaart en een klein meptaartje. En dan nog 15 bijpassende cupcakes. Voor een totaalprijs van 55,- dus valt me reuze mee (immers, voor bijna 40 mensen gebak van een bakker kost toch zeker net zo veel!)
Meisje leuke taart zeg en lijkt me lekker, de prijs valt me ook mee, bij een bakker ben je ook veel kwijt. Hoe is het met je moeheid? Rustig hier dames! Vannacht slecht geslapen, had wat last van zuurbranden voor het eerst dus na een uur maar op zoek gegaan naar rennies en dat hielp gelukkig toen iets beter geslapen. Denk dat ik vanmiddag even naar de stad ga even bij de prenetal kijken en moet strijken maar zo geen zin in....
Ohhhh ik ken dat Lot, die verplichte huishoudelijke klusjes.... En ik heb er ook ZO weinig tijd voor! (tja, wel vaak op ZP maar da's allemaal onder het werk, zo druk als ik het thuis heb, zo rustig is het hier helaas...). En zuurbranden, da's vervelend he. Had ik bij Ties ook veel last van, ik denk ook een beetje rond de termijn waar jij nou zit dat het begon.
Meisje ik heb er wel tijd voor maar ja de zin ontbreekt dan Stofzuigen doet mijn man nu omdat ik anders gelijk overal last van heb maar ook dat is vervelend want ja je met het toch vragen voor het gebeurd he
hijg puf, heb net al lopend flink wat boodschappen gehaald. Luiers, douchegel, tandpasta (allemaal in de aanbieding bij kruitvat), 2 paar schoenen maat 22 en 23 voor Jens (voor de helft van de prijs bij Dolcis). We kwamen bepakt en bezakt thuis. hahahha en het is 25 minuten lopen en weer 25 minuten terug. (goed voor de slanke lijn, ahum) Strakkies boterhammen maken en dan Jens naar bed doen.
@ Pooh: Nou dan denk ik dat jij wel 3 kilo afgevallen bent zeg, na zo'n wandeltocht! Goed BEZIG! (en lekker he, als die spullen in de aanbieding zijn, wij kopen luiers ook ALTIJD als het 3 pakken halen, 2 betalen is).
wij ook meisje! Kruitvat heeft ze nu in de aanbieding 3 voor 2 ,m aar ik kan niet 6 pakken mee naar huis nemen, lopend. Morgen is papa vrij, dan stuur ik hem nog een keertje. We kregen bonnen van AH dat ze daar ook in de aanbieding zijn. En hij hefet morgen de auto... Ik kreeg trouwens een telefoontje dat mn auto morgen klaar is. he heeeeeeeee eindelijk! Trouwens, geweldige foto's van Ties op je hyves ! smelt, smelt, dat haar van hem...super!!!
Whahaha die foto's ja, grappig he. En dan helemaal die met dat heilige, naar de zijkant gekamde haar. Kwam 'ie net uit bad en papa wilde wel eens wat grappigs met zijn haar doen.
Pooh, lekker he, even inslaan met die aanbiedingen. Doen wij ook altijd. Fijn dat je auto weer klaar is. Meisje, idd superleuke foto's van jullie knappe mannetje op je hyves! Ben zo benieuwd of er straks weer een minitiesje bijkomt, of een Tieselientje! Wat denk je zelf? Lot, en nog bij de prenatal wezen shoppen? Debjes, tjee wat lastig van Jesse.... gewoon maar negeren? Hoewel dat ook lastig is als hij steeds slaat... mmm geen idee wat te doen, Seth heeft daar ook geen 'last' van, maar is natuurlijk ook wat jonger.... hier nog steeds geen baby dus....
had je bij Ties ook een voorgevoel? Ik 'voelde' het 2 keer goed, dus ik geloof wel in dat mama's instinct!
hahaha, ik was er zeker van dat Jens een meisje was. Met de 20 weken echo geloofde ik het dan ook echt niet toen het een jongen was. Ik dacht, die vrouw is gek!!!
Lot vervelend he maagzuur had het de hele zwangerschap! Wat ook wel is hielp was een klein bakje vanille vla. Meisje ben benieuwd wat je krijgt! Denk bij jouw ook een meisje Makkie ejetje die kleine man daarbinnen houd het wel lang uit zeg!!!!! Pooh zo lekker stuk gelopen! Wij kopen ook altijd luiers in de aanbieding! Hier aan het werk! Nog uurtje denk ik en dan ben ik leeg. Vandaag glow in the dark midget golf gedaan met de kinderen. Zometeen met vriend lief naar de IKEA Jesse eet bij opa en oma die ga ik daarna gelijk ophalen! Kleine man moet steeds zo huilen als ik hem weg breng! Wordt denk ik teveel voor hem! net ahd ik hem aand e telefoon en had hij hele verhalen! En ineens zegt hij dan mama huis toe. En wilde hij weer gaan huilen, heb maar snel opgehangen! Wat voel je, je dan als moeder rot! En dan breng ik mijn kind nog wel naar me eigen ouders!! Nou ja nog 5 dagen werken hierna en zijn we weer door de zomervantie heen! GELUKKIG!
Makkie ik heb even leuk geshopt bij de prenatal, 2 leuke pakjes gekocht, 1 kregen we er van oma is altijd leuk Die kleine man zit erg lekker bij je dus, word je het al zat of geniet je nog wel een beetje? Debjes vervelend als de kleine man zo verdrietig is, gelukkig is het eind voor je inzicht. Was gister helemaal voorbereid dat Tygo weer alles bij elkaar zou huilen op het kdv maar de hele weg uitgelegd dat mama moet werken en hij gaat spelen en zwaaien naar mama en hij had een lipje om te beginnen maar hij deed het niet oohhhh dat is echt veel beter weggaan. Gister even met mijn baas overlegd of ik mijn verlof met 2 maanden onbetaald verlof kan en mag verlengen dat hoor ik waarschijnlijk volgende week want ze moet ook even met de boekhouder overleggen over de ziektekosten en pensioen, ach ze doet meestal wat moeilijk we horen het wel. Vanmiddag zulke leuke kleertjes gekocht voor de kleine, Tygo vind winkelen niet zo leuk dus het heeft niet zo lang geduurd voor mama lichamelijk ook beter en voor de portemonnee